Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 863
ХуЛитери: 1
Всичко: 864

Онлайн сега:
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаУф. Сетих се - вчера беше ден на здравния работник!
раздел: Хумор и сатира
автор: dimitech

Уф. Сетих се - вчера беше ден на здравния работник!
От самото начало на деня си знаех че така ще стане, след като спра с диетата. Накратко:
Оказа се че не съм загубил тренинга си да пия...
Много добре се справям с лоченето на най-различни течности с високо, средно и ниско алкохолно съдържание. Лошото, обаче е, че черния ми дроб го е ударил на мързелуване напоследък и му е дошло нанагорно да преобразува наситени етилови естери в обикновенни захариди. Естествено, докато съм спал, и съм го изпуснал от контрол, ливера му нагъл се свързал с очите, ушите и вестибуларния ми апарат и ми уредил кратко, но наситено изживяване в стил "София ленд".
Та: краката, включени на режим автопилот, получават сигнала "Трябва да се оттървеш поне от литър-литър и половина от бирата!" изпратени ми от бъбреците.
Стават и треисват в посока кенефа, като системата за наземен контрол на полетите ги насочва.
Оказва се обаче, че преобразувателите на техническа информация касаеща динамичното положение на субекта в 3D пространството натрупват грешки, при което се получават редица стълкновения, включващи удар във врата с кутре на крак, удар в същата врата с чело, препъване на мокетената пътека в коридора, обуване на погрешни чехли, преди влизане в банята (да, бе тва трябва да е било интересно - жената носи 35 номер - аз 43! Как ли е станало!?) и последващо падане на облегнати на стената леген и кофа пластмасови. В опита си да хвана падащите пластмасови предмети за всеобща битова употреба правя полушпагат тип "Анелия Раленкова" и полузадна ножица тип "Христо Бонев", което гимнастическо упражнение довежда до извеждането ми от режим "Автопилот" и включването ми на режим "Автопсувач"
Следва кратка тирада на тема "Кво правят тия легени тука!?", след която заебавам всиччко, оттървавам се от биричката, и доволен и щастлив от живот си лягам в уютното легло.
Лежа.
Ама нещо не е наред!
Ставам светвам лампата.
Изненада: Сцепил съм си тиквата и шурти кръв.
Кеф.
Събудения медицински работник от женски пол, изпълняващ по съвместителство функциите на личен лекар, личен стоматолог и лична съпруга (Който се оказа, че бил буден още от ставането и подготовката ми за предислоциране) ми направи една превръзка тип "Опълченците от Шипка", положи ме нежно да си легна, изпя ми кратка приспивна песен (женените я знаят: "Свиня мръсна и т.н.") след което бавно и неусетно съм се shut-down-ал.
Е-ще речете - най - обикновенна битова драма, среща се в почти всички семейства (Освен при по-богатите - те не ползват кофи и легени, а домашни прислужници)
Да, ама не!
Сутринта ранко се пробуждам, правя един чек на Temporary memory files и се оказва че снощи са се случили доста други случки, повечето от които качени във формати, които не мога да разчета.
мога само да видя остатъчните ефекти от тях с EMW (Early Morning Wiew) Кво видях:
Кръв по вратата, коридора, банята, спалнята. Ще речеш, че съм деинсталирал девственоста на гимназистка по особенно акробатичен начин!
Потрошени чинии в хола.
Знаех си че това узо ще ме избие на таверна, ама защо е трябвало с Аркопал-а
А листата на Дифенбахията ошмулени и кълцани за салата! Че от нея може да се пукне бе! Дааа-аз съм чувал за пукнали от разстройство! Имаше и една чаша гризана! А тва не го бях правил ехееее-от казармата чак! Е-трябва да спомена и грижовноста за костенурките в аквариума. Бях им дал да ядат.
Пилешка пържола. По една на всяка. А знаете ли кое беше най-ужасяващото? - Като влезнах в банята да се мия - погледнах в огледалото и видях ислямски фундаменталист с чалма (от бинт), с кръв по челото, ухото и най вече в очите!
Ужас! Направих си един леден душ, полегнах още час да дремна след което тръгнах за работа.
Комшииката, метяща площадката пред асансьора, като ме видя, че излизам побегна и се заключи.
Сега се опитвам да стоя изправен пред компютъра в офиса. Успявам засега...
А - и още нещо - не си купувайте "Каменица твърдо" - отвратителна бира, 9%, с много спирт. Който е пил бира с водка има някаква идея какъв е вкуса на "Каменица твърдо". За да е по-реално сравнението - просто добавете още толкова водка обаче в идеята си. И не бъркайте "Каменица твърдо" с вино, домашна ракия, узо, бадемов аператив и "Каменница тъмно", че много боли главата на другия ден...


Публикувано от Angela на 30.08.2004 @ 16:59:42 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   dimitech

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4
Оценки: 4


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 07:14:10 часа

добави твой текст
"Уф. Сетих се - вчера беше ден на здравния работник!" | Вход | 3 коментара (3 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Уф. Сетих се - вчера беше ден на здравния работник!
от Usmiv4ica (usmiv4ica@abv.bg) на 30.08.2004 @ 17:12:48
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/usmiv4ica
Разсмя ме до сълзи :-))))

Пробвай с Каменица Лека (май така беше). Никакъв алкохол. Не се нуждаеш после нито от преинсталиране, нито от upgrade ;-))))))


Re: Уф. Сетих се - вчера беше ден на здравния работник!
от Sarah на 30.08.2004 @ 19:20:04
(Профил | Изпрати бележка)
Eх, тези здравни работници, всички до един правят едно и също... разсмя ме до сълзи!!!


Re: Уф. Сетих се - вчера беше ден на здравния работник!
от AuCO2 (auco2@abv.bg) на 31.08.2004 @ 20:32:09
(Профил | Изпрати бележка)
:D :D :D
И следващия път не прекалявай с алкохола дори с риск да нямаш повече теми за писане ;)