Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 465
ÕóËèòåðè: 5
Âñè÷êî: 470

Îíëàéí ñåãà:
:: rhymefan
:: hunterszone
:: haboob
:: ivliter
:: Mitko19

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÅäåì VI
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: LeoBedrosian

-Êúäå ñå ïîãóáè, Ãàâðàèëå? – âúçïðÿ ñ ðúêà íàäèãàùèÿ ñå â î÷èòå íà Àðõàíãåëà ñòðàõ – òúêìî ñè ïîìèñëèõ, ÷å ùå ñå íàëîæè äà ñå íàñëàæäàâàì íà ÷óäåñíèÿ ôåðìåíòàò ñàì. Êîé å â òâîÿòà êîìïàíèÿ?

Çàêà÷óëåíèÿ ñåäè íåïîäâèæíî è ãîëÿìàòà ÷åðíà êà÷óëêà èçãëåæäà êàòî ïðàçíà.

-Âåñòèòåë å Á... – ìúëíèåíîñíèÿ ìó ïîãëåä âúçïðÿ äóìèòå íà Ãàâðàèë – Áåçèìåíåí âåñòèòåë îò äîëíèòå ñôåðè – ïðîäúëæè Àðõàíãåëà, íî ãëàñà ìó èçäàéíè÷åñêè ïîòðåïåðâà – â ñúùíîñò îò ñôåðàòà íà ãðåøíèòå.

-Îõî, íå ñúì ÷óâàë ñêîðî âåñòè îò òàì, êàê ÿ êàðàò ãðåøíèòå? – Áîã ïîïðèáèðà êðàèùàòà íà íå òîëêîâà ëóêñîçíàòà ñè ðîáà è ïðèñÿäà äî Áåçèìåííèÿ ñðåùó âñå ïî-âòðåùåíèÿ Àðõàíãåë. Êà÷óëêàòà áàâíî è ñèãóðíî çàåìà ïðåäèøíîòî ñè ïîëîæåíèå è îòíîâî çàðåÿ áåçëè÷íèÿ ñè ïîãëåä â íèùîòî.

-Íå ñà äîáðè, âåñòèòå – óãîäíè÷åñêè áúðçà äà îòãîâîðè Ãàâðàèë.

-Çíàì êàêâî ìèñëèø òè, äðóæå. Èñêàì äà ÷óÿ ìíåíèå îò ïúðâà ðúêà, òúé äà ñå êàæå.

Ñúùàòà åäðî ãúðäà êåëíåðêà, êîÿòî îáñëóæè Ñòàðîçàâåòíèòå ñå îòïðàâè êúì òÿõ ñ äâå ïðåëèâàùè ïåíëèâè è îìàéíè õàëáè àðîíèÿ.

-Îùå åäíà õàëáà çà íàøèÿ ãîñò. Äúëúã ïúò å èçìèíàë, ñòðàøåí ïúò. Íåêà ñå îñâåæè – ãëàñúò ìó å óâåðåí, âúïðåêè, ÷å îò ïîçèöèÿòà Ñè ìó å íåâúçìîæíî äà âèäè äúíîòî íà õàëáàòà íà Áåçèìåííèÿ. Ñàìî äà âíèìàâà äà íå ñå èçäàäå. Òî÷íî äíåñ íå èñêà äà å áîæåñòâåí, íå èñêà äà å è îáèêíîâåí ëåêîâåðåí Àíãåë. Åõ, çåìíèòå ãðåøíèöè! Êîëêî ñëàäêè ãðåõîâå ñà èì äîñòúïíè, áëàçe èì.

-Áëàãîäàðÿ – ãëàñúò íà Áåçèìåííèÿ å ïîíå òîëêî áåçëè÷åí êîëêîòî ëèöåòî, ïîãëåäà è öÿëîòî ìó ñúùåñòâî – òàì îò êúäåòî èäâàì íå ïîçíàâàò ñâèøèòå ñúáëàçíè, òàì òúíàò â íåïðîãëåäíà òúìà íà äîëíè ñòðàñòè è íå÷îâåøêè ñúáëàçíè. Èëè òî÷íî îáðàòíî – òâúðäå ÷îâåøêè ñúáëàçíè. Îò÷óæäåíèå å òÿõíîòî îáùåíèå, çàâèñòòà ïðîÿæäà è íàé-ãîðåñòíèòå èì æåëàíèÿ. Çëîáàòà ãè ìîòèâèðà, à áåççàêîíèåòî å îáùåñòâåíîòî èì óñòðîéñòâî.

-À íå ñå ëè ëþáÿò äðóã äðóãèãî, êàêòî èì áå çàâåùàíî îò Ñâèøèòå? Íå ãè ëè ïîìèðÿâà òîïëèíàòà è óþòà íà äîìà?

-Ëþáîâ ëè? Êîÿ ëþáîâ, ôèçè÷åñêàòà ñëàñò? Èëè ëþáîâòà êúì îáèëíàòà õðàíà è äîáðîòî âèíî? Ìåðçîñò, íèçîñò îáëå÷åíà â íàé-äîáðè íàìåðåíèÿ. Òîâà å ëþáîâòà íà íèçøèòå.

-À ëþáîâòà êúì Ñúçäàòåëÿ? – áå ïîñëåäíèÿò Ìó îò÷àÿí âúïðîñ – èëè è íåãî çàáðàâèõà?

-Èäè ïà âèæ! Òîòåìèòå ñà íà ãëàâíèòå èì ïëîùàäè. Æåðòâåíèöèòå ïðåä íèçøèòå èäîëè ñà ïðåïúëíåíè ñ äàðîâå è æåðòâåíè æèâîòíè. Êðúâòà èì îáëèâà ëèöàòà íà ãðåøíèòå èçìèâàéêè è ïîñëåäíàòà ñëåäà îò ðàçêàÿíèå! Æàëêî çà òðóäà Ìó..!

Ðúêàòà, êîñòåëèâà ïî÷òè ñêåëåò ñå ïðåñÿãà è îáõâàùà äðúæêàòà íà õàëáàòà. Äâèæåíèÿòà ñà áàâíè, ìèñòè÷íè è ïîä÷åðòàâàò áåçïëúòíèÿ õàðàêòåð íà Áåçèìåííèÿ. Ñòðàííè ñúùåñòâà ñà Âåñòèòåëèòå, à òîçè å íàé-íåîáè÷àéíèÿ ñðåä òÿõ. Íî åäíî å ñèãóðíî, âèíàãè êàçâàò Èñòèíàòà. Ìîæå äà èì ñå âÿðâà...

-Äàëè íå å äåëî íà Ñàòàíàèë? – òðåïåðåùèÿ ãëàñåö íà Ãàâðàèë ñå ïîíàñÿ íàä ïîñëåäíèòå ìðà÷íè ñúæàëåíèÿ, íàä áåçíàäåæäíîñòòà – óô, èçâèíè ìå, îùå íå ìîãà äà ñâèêíà, ÷å ãî èçãîíèõìå è îáåçâåëè÷èõìå. Ñàòàíà ñå å àêòèâèðàë íàïîñëåäúê è êàòî íå ìîæà äà âñåå çëîòî òóê áåç÷èíñòâà ïðè ãðåøíèòå, à òå çàñëåïåíè îò âúíøíîñòòà ìó íå çíàÿò êàêâî ïðàâÿò.

-Íÿìà âèíîâíè è íåâèííè. Ïðàâåäíè è èçïàäíàëè, áëÿñêàâè è ñèâè! Âñè÷êè ñìå âèíîâíè – ãëàñà Ìó çàïî÷âà äà ñå èçâèñÿâà è äà ïðèäîáèâà áîæåñòâåíà âåëè÷àâîñò – Âñè÷êè íîñèì îòãîâîðíîñòòà è áðåìåòî å çà íàñ!

×åðòèòå Ìó ñå èçîïâàò, êîñàòà ïðèäîáèâà áðèëÿíòíèÿ áëÿñúê è áîæåñòâåíàòà ñè äúëæèíà.

-Òàçè àðîíèÿ äåéñòâèòåëíî å õóáàâà, äÿâîëñêè õóáàâà è ïëåíÿâà ñåòèâàòà.

Õâàùà õàëáàòà è èçëèâà ñúäúðæàíèåòî é íà ïîäà. Øóìà îò ñúñåäíèòå ìàñè ïîñòåïåííî ñòèõâà è íàîáèêîëèëèòå ãè çàïî÷âàò äà ñå ñðú÷âàò åäèí äðóã. Íîâîïîñâåòåíèÿ Àíãåë ïðåáëåäíÿâà è ïîâðúùà ôåðìåíòà çàñåäíàë â ãúðëîòî ìó.

-Íî âåñåëåòå ñå ãîñïîäà – ïðîãúðìÿâà ãëàñà Ìó – íàëè ñåãà ñòå â ïî÷èâêà. Âàøå ïðàâî å. Íî íå çàáðàâÿéòå è âàøèòå çàäúëæåíèÿ, à èìà êàêâî äà ñå âúðøè, ïîâÿðâàéòå!

Îò âñÿêúäå çàïî÷âàò äà ñòàâàò è äà ìó îòäàâàò äúëæèìàòà ïî÷èò. Óñïÿ äà ðàçâàëè âå÷åðòà èì, à è ñâîÿòà ñúùî. Ãàâðàèë ñå áåøå ñâèë íà ìÿñòîòî ñè êàòî ó÷åíèê õâàíàò, ÷å ïóøè ñóõà òðåâà îò êîíîâëàê. Ñàìî Áåçèìåííèÿ íå ïîêàçâàøå ñ íèùî, ÷å å èçíåíàäàí. Ñÿêàø âèíàãè å çíàåë, ÷å òîé å Áîãà.

-ßâíî ñúì ñå çàáëóæäàâàë. À è âèå ñòå ìè ïîìîãíàëè â çàáëóæäåíèåòî. Íî âñè÷êî òîâà ùå ñâúðøè, óâåðÿâàì âè, ùå íàïðàâÿ êàêâîòî òðÿáâà. È àêî òðÿáâà ëè÷íî ùå ñå ïîãðèæà Îíçè ïîâå÷å äà íå áåç÷èíñòâà. Ãîðêî ìó. Ãàâðàèëå, ñâèêàé óòðå Ñúâåòà íà Ñâèøèòå è èì ñúîáùè, ÷å ëè÷íî ñëèçàì â ñôåðàòà íà ãðåøíèòå. È êîãàòî ñå çàâúðíà ùå ãè óâåäîìÿ êàêâî äà ïðàâÿò.

(ñëåäâà ïðîäúëæåíèå)


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 01.12.2009 @ 16:35:11 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   LeoBedrosian

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

16.04.2024 ãîä. / 22:36:48 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Åäåì VI" | Âõîä | 2 êîìåíòàðà (4 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Åäåì VI
îò sradev (sradev çà ïîùèòå go.com go2.pl wp.pl) íà 01.12.2009 @ 19:14:57
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
èçâèíÿâàé, íåùî ìè ñå ãóáè - àðîíèÿ íå áåøå ëè åäèí ÷åðíè÷úê ïëîä, ìèñëÿ ÷å òúñòà ãî îòãëåæäàøå â äâîðà è íèêîãà íå ìè å õàðåñâàë


Re: Åäåì VI
îò sonnic íà 24.03.2011 @ 18:42:42
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Æàëêî çà òðóäà Ìó..!