Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 582
ÕóËèòåðè: 5
Âñè÷êî: 587

Îíëàéí ñåãà:
:: pc_indi
:: pinkmousy
:: LATINKA-ZLATNA
:: LeoBedrosian
:: Heel

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÑäåëêà
ðàçäåë: Ôàíòàñòèêà
àâòîð: YouNeedLobotomy

"Ñâåòà å äâîéíî õóáàâ, âèæäàø ëè ãî òðîéíî"
Äî òîçè èñêðåíî êàçàíî íå îñîáåíî ãðåøåí èçâîä, áå ñòèãíàë Òîìè òî÷íî ïðåäè äà çàïî÷íå îò÷àÿíî äà îïèòâà äà íàëó÷êà êîÿ îò ìíîãîòî å ðåàëíàòà âðàòà íà òîàëåòíàòà. Çà äà ñòîè íà ìÿñòî ìåæäóâðåìåííî èçïîëçâàøå îïîðàòà íà ÷åòèðèòå ñè êðàêà(èëè ìàé áÿõà òðè êðàêà è åäíà ðúêà).
-Äÿñíàòà! Äÿñíàòà, âèíàãè å äÿñíàòà!- Êàçâàøå âúòðåøíèÿ ìó ãëàñ íà, êîéòî â òðåçâåíî ñúñòîÿíèå Òîìè ïðîñòî îòãîâàðÿøå ñ "Èäèîò". Óâè òîçè ïúò ñúñòîÿíèåòî ìó íå áå òî÷íî òàêîâà, êîåòî äîâåäå äî çàñèëâàíåòî ìó êúì äÿñíàòà âðàòà, êîåòî îò ñâîÿ ñòðàíà äîâåäå äî êðúâ îò íîñà è áóðåí ñìÿõ îò ñòðàíà íà âúòðåøíèÿ ãëàñ. Âúòðåøíèÿ ãëàñ íà Òîìè îïðåäåëåíî áå ãàäåí è ñàäèñòè÷åí ïî õàðàêòåð.
Íàé-íàêðàÿ èçïîëçâàéêè ìúäðèÿ ïîäõîä íà îïèïâàíåòî Òîìè óñïÿ äà íàöåëè êúäå òî÷íî å çàâåòíàòà âðàòà.
Ãåðîÿò ïðèëàçè íàâúòðå â ìîæå áè íàé-âàæíàòà ÷àñò îò âñÿêî æèëèùå è ñ ëåêè çàòðóäíåíèÿ (äîñòà ñêðîìíî êàçàíî îò ñòðàíà íà çàòðóäíåíèÿòà) ñå èçïðàâè íà ïðåäíèòå ñè äâà êðàêà (Èëè áÿõà çàäíèòå äâå ðúöå) ïðèöåëè ñå è íàïðàâè òîâà çà êîåòî áåøå äîøúë. Îáúðíà ñå. Òàì èìàøå ìúæ.
-ÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀ!- Òàêà Òîìè èñêàøå äà êàæå "Òîâà å ïëàøåùî" .
-Íÿìà íóæäà îò ïðèòåñíåíèÿ. Âñè÷êî èìà åëåìåíòàðíî è ëîãè÷íî îáÿñíåíèå.
-ÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀ!
-Ùå ïî÷àêàì äà ñå óñïîêîèòå.
-ÈÇÂÐÀÒÅÍßÊ!
-Ñúâñåì íå!
-ÏÐÈ×ÀÊÀË ÑÈ ÌÅ Â ÒÎÀËÅÒÍÀÒÀ!
-Îò÷àñòè å òàêà, íî...
Òîìè ñå èçïðàâè, çà äà óäàðè ìúæà ñðåùó íåãî, íî âìåñòî òîâà ñå ñòðîïîëè íà ìðúñíèÿ òîàëåòåí ïîä, íî òîâà îïðåäåëåíî íå îõëàäè ãíåâíèÿ ïëàìúê â î÷èòå ìó, à íàïðîòèâ, ãåðîÿò íè çàïî÷íà äà ñå êàòåðè óñòðåìåíî êàòî ñå äúðæåøå çà äðåõèòå íà íåïîçíàòèÿ ñðåùó íåãî. Ïîãëåäíà ãî íà êðúâ è êàçà ñ âîéíñòâåí ïèÿíñêè ãëàñ
-Ñàìî ñå îïèòàé äà ìå ïðèáëèæèø è ùå...- Íî óâè íå óñïÿ äà äîâúðøè çàùîòî çàãóáè ðàâíîâåñèå ïðåäè äà ãî íàïðàâè, êîåòî äîâåäå äî îùå åäèí ñáëúñúê ñ ïîäà. Äúðæà äà îòáåëåæà, ÷å è òîçè çàâúðøè ñ ïîáåäà íà ïîäà. Ïî òî÷íî íîêàóò â òðåòèÿ ðóíä.
-Ãîñïîäèíå âúîáùå íå ìå ïðèâëè÷àòå. Àç äàæå íå ñúì îò âàøèÿ áèîëîãè÷åí âèä.-Çàêëàòè ãëàâà è çàìèãà îáúðêàíî ìúæúò ïðåä Òîìè.- Ïðîñòî òðÿáâàøå äà ãîâîðÿ ñ âàñ è ñàìî òóê ìîãà äà âè õâàíà íà ñàìå.
Òîìè ñ î÷åâèäíè çàòðóäíåíèÿ ñå èçïðàâè ïîëçâàéêè ãëàâàòà ñè, ëåâèÿ ñè êðàê è äÿñíàòà ðúêà, ñëåä êîåòî ñåäíà íà òîàëåòíàòà ÷èíèÿ.
-Íå ñè ìîÿ áèîëîãè÷åí âèä, à? Íàìåêâàø, ÷å íå ñúì ÷îâåê ëè?! ÎÁÈÆÄÀØ ËÈ ÌÅ!?
-Ñúâñåì íå èñêàõ äà êàæà òî...- Çàïî÷íà äà ñå èçâèíÿâà ñòðàííèêúò, íî áå íåâúçïèòàíî ïðåêúñíàò îò ãåðîÿ íè.
-ÍÅ ÑÅ ÎÏÐÀÂÄÀÂÀÉ! Ïðîñòî äàâàé íàïðàâî. Çà êàêâî èñêàø äà ñè ãîâîðèì.
-Âñúùíîñò ãîñïîäèíå èñêàõ äà êàæà, ÷å àç íå ñúì ÷îâåê. Äîøúë ñúì òóê îò ïëàíåòà íàìèðàùà ñå íà ìíîãî ñâåòëèííè ãîäèíè ðàçñòîÿíèå îò âàøàòà, çà äà òúðñÿ êëèåíòè çà ìîÿ ìàãàçèí. Ñïîðåä èçñëåäâàíèÿòà, êîèòî íàïðàâèõ âúðõó âàñ ñòèãíàõ äî èçâîäà, ÷å ùå ñòå äîâîëåí äà ïîëçâàòå óñëóãèòå ìè.
-Âàøèÿ ìàãàçèí?!
-Ìàãàçèí ñúâñåì íå å òî÷íà äóìà, íî å íàé-áëèçêàòà çà êîÿòî ñå äîñåòèõ. Àç ïðîäàâàì æèâîòè è ñðåùó òÿõ èñêàì ñúùîòî.
-Èñêàø æèâîòè?-Ïî÷óäè ñå Òîìè.
-Èìåííî.
-Ñòðàííà ðàáîòà.- Êîíñòàòèðà òîé.
Ñëåä òàçè ðàçìÿíà íà äóìè íàñòúïè ìúë÷àíèå. Òîìè îïèòà äà ñå èçïúðäè â ìåëîäèèêà, íî íå ñå ïîëó÷è è íàêðàÿ ïðîñòî ãî íàïðàâè ïî ñòàíäàðòíèÿ íà÷èí.
-Èñêàòå ëè äà âè îáÿñíÿ?- Ïîëþáîïèòñòâà ñòðàííèêà.
-Íå.-Îòâúðíà ãåðîÿò íè.
Îòíîâî íàñòúïè ìúë÷àíèå.
-Õàðåñâàòå ëè æèâîòà ñè ?- Ðåøè äà ñìåíè òàêòèêàòà ìúæúò ñðåùó Òîìè.
-×åñòíî êàçàíî íå ïîìíÿ êàêúâ å æèâîòà ìè. Ìàé ïðåêàëèõ ñ âîäêàòà ïðåäè ïðåäïîñëåäíàòà âîäêà... èëè áåøå ñ òàçè ïðåäè íåÿ.
-Âèå ñòå ðàçâåäåí, áåçðàáîòåí, íÿìàòå ïóêíàò ãðîø è âçåõòå ïàðè íàçàåì îò ìàôèÿòà çà äà îðãàíèçèðàòå òîçè êóïîí êúäåòî äà ñå íàïèåòå êàòî ñâèíÿ. Àêî äî äâà äíè íå ñúáåðåòå äâàéñåò õèëÿäè çà äà ãè âúðíåòå ùå áúäåòå óáèò ñ åëåêòðîæåí îò îãðîìåí àâñòðèåö.
-Êîôòè êàçâàø.
-Íå ñúì ñèãóðåí. Äîñåãà íå ñà ìå óáèâàëè îãðîìíè àâñòðèèöè íèòî ïúê ñà ìå óáèâàëè ñ åëåêòðîæåí, íî êàçâàò, ÷å íàèñòèíà áèëî êîôòè. Ïðåäëàãàì âè äà ìè ïðîäàäåòå æèâîòà ñè ïðåäè òå äà ñà âè ãî âçåëè.
-Êàêâî òî÷íî ùå ìè äàäåø àêî òè äàì æèâîòà ñè ?
-Àêî ñå ñúãëàñèòå íà ïðåäëîæåíèåòî ìè ùå âè îòâåäà äî êîðàáà ìè, êîéòî å ïàðêèðàí íà ïîêðèâà íà òàçè ñãðàäà.
-Ïàðêèðàë ñè êîðàá íà ñãðàäàòà!? Íå òå ëè áåøå ñòðàõ, ÷å ùå ãî âèäÿò è ùå ñå îïëàøàò? À è... èìà öèãàíè â êâàðòàëà.
-Òîâà íå áèâà äà âè òðåâîæè ïðåöåíèë ñúì âñè÷êî. Êîãàòî ñòèãíåì äî êîðàáà ùå âè çàâåäà äî äàëå÷íàòà ìè ïëàíåòà, êúäåòî ùå áúäåòå ïîñòàâåí â èçìåðåíèå êîåòî ñúçäàäàõìå. Òàì ùå áúäåòå ãîñïîäàð íà íåùî ãîëÿìî ðàçáðàõìå, ÷å òîâà å íàé-ñèëíèÿ êîïíåæ íà ðàñàòà âè.
-Ìîæå áè ñëåä èäåÿòà äà ñå íàïèåø êàòî ñâèíÿ, íî... Àáå ìàé ñòå ïðàâè.
-Òàì ùå ìîæåì äà åêñïåðèìåíòèðàìå ñ âàñ è äà ñòå ùàñòëèâ åäíîâðåìåííî.
-À íà êîé ùå áúäà ãîñïîäàð?
- èçìåðåíèåòî å ïúëíî ñ ìíîãî äðóãè íàøè êëèåíòè â íÿêîé ñëó÷àé îñíîâíèòå ïîðèâè íà òÿõíàòà ðàñà ñà äà áúäàò ðîáè. Ïðèìåð ñà ëóêðåàíöèòå. Ïðè òÿõ âèíàãè íàé-îòðèòíàòèòå îò îáùåñòâîòî ñòàâàò èìïåðàòîðè çàùîòî òîâà å äåéíîñò ñ êîÿòî íèêîé íå èñêà äà ñå çàíèìàâà. È äà áúäà èñêðåí âñúùíîñò òåõíèòå àìáèöèè ñúâñåì íå ñà îò íàé-îòêà÷åíèòå, âúâ âñåëåíàòà ñå ñðåùà êàêâî ëè íå. Íàïðèìåð Èíîçèíàòÿíèòå ñà òîëêîâà óæàñíè íà âêóñ, ÷å åâîëþöèÿòà òîòàëíî èì å îòíåëà æåëàíèåòî äà íå áúäàò èçÿäåíè çàòîâà ïî÷òè ïîëîâèíàòà îò äíåøíèÿ èì íàðîä êîïíåå ñèëíî äà áúäà èçÿäåí îò íåùî ãîëÿìî.
-Èìàì íóæäà îò âðåìå äà ïîìèñëÿ.- Îòâúðíà Òîìè ñëåä êîåòî íàñòúïè êðàòêî ìúë÷àíèå.-Àìè... àêî íàé-ãîëÿìàòà ìè ìå÷òà íå å äà ñúì ãîñïîäàð?- Ïîïèòà òîé.
-Ñïîðåä èçñëåäâàíèÿòà ìè...- Îïèòà ñå äà êàæå èçâúíçåìíèÿò, íî îòíîâî áå ïðåêúñíàò.
-Çàðåæè èçñëåäâàíèÿòà.-Ñêàñòðè ãî ãåðîÿò íè.- Èñêàì äà íàïðàâèø íîâè âúðõó ìåí. Íàïðàâè ãî, èçïúëíè ìå÷òèòå ìè è æèâîòúò ìè å òâîé.
Ìúæúò êèìíà.
***
Ãëàâàòà ìå öåïåøå óæàñíî. Ñúáóäèõ ñå â òîàëåòíàòà êàòî ïîä ìåí íàìåðèõ íÿêàêâà ñòðàííà ñóáñòàíöèÿ, êîÿòî íàâÿðíî áèõ ïîìèñëèë, ÷å å èçëÿçëà îò ìåí àêî íå ìå áåøå ñòðàõ äà ãî âÿðâàì. Íå ñúì ïèë íèùî áëåäîæúëòî ïî äÿâîëèòå! Èëè ñúì...
Ñòàíàõ è èçëåçàõ îò òîàëåòíàòà â êîÿòî ÿâíî áÿõ ïðåêàðàë äúëãà ÷àñò îò æèâîòà ñè.
-Çäðàñòè Òîì!- Èçâèêà ìè Äæîíè, êîéòî ñòîåøå ñ ïèÿíñêî èçðàæåíèå è ãëåäàøå íÿêàêâà íåïîçíàòà, ïàäíàëà íà çåìÿòà æåíà.
-Ìàé å ïðåêàëèëà ñ ïðåäïîñëåäíàòà âîäêà. Èëè òàçè ïðåäè íåÿ.
Ìèãíàõ. Ìàé ïîëó÷èõ äåæà âó.
Îòèäîõ äî êóõíÿòà è òàì âèäÿõ êàøîíèòå ñúñ ñòîêàòà. Ïðîäàâàõ åâòèíè ÷àøêè çà êàôå ñ ãðîçåí õèïîïîòàì íà òÿõ ïî èíòåðíåò. Ïðåóñïÿâàù áèçíåñ è âñå ïàê òàçè âå÷åð áÿõìå èçõàð÷èëè îáîðîòà çà ãîäèíà íàçàä.
***
Âñåêè äåí íàó÷àâàì íåùî íîâî. Ñðåä âñè÷êè èçâðàòåíè ìå÷òè è êîïíåæè òåçè íà çåìëÿíèòå êàòî ÷åëè ñà íàé-çëå. Óñìèõâàì ñå êàòî ñè ïîìèñëÿ... ÷àøêè çà êàôå. Êîëêî íàëóäíè÷àâî. Êàêâî äà êàæà... ðàçíè èíäèâèäè ðàçíè ìå÷òè.


Ïóáëèêóâàíî îò aurora íà 01.12.2009 @ 10:32:17 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ôàíòàñòèêà

» Ìàòåðèàëè îò
   YouNeedLobotomy

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

18.04.2024 ãîä. / 23:46:01 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Ñäåëêà" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.