Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 857
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 859

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: ivliter

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÖâåòúò íà òèøèíàòà
ðàçäåë: Äðóãè ...
àâòîð: CarolinaVecaro

Àíí îòâîðè î÷è. Çåíèöèòå é ñå ñâèâàõà è ðàçøèðÿâàõà â íåðàâåí ðèòúì. Ñÿêàø çëîâåùà ñèëà ñå äîíàïúõâàøå âúâ ìàëêèòå ÷åðíè òî÷èöè, íà ñèíèòå é î÷è. Áëåäàòà êîæà íà ëèöåòî é ïàçåøå ñëåäèòå îò ñíîùíèÿ êîøìàð. Ìåêèòå ñòåíè íà ñòàÿòà, ÿ êàðàõà äà ñå ÷óâñòâà, ïðèòèñíàòà. Íå ìîæåøå äà äèøà, ïî öÿë äåí ñòîåøå íà ïðîçîðåöà è ãëåäàøå îãúâàùèòå ñå îò âÿòúðà äúðâåòà.
Íå èñêàøå è äà ïîãëåäíå âñòðàíè çàùîòî ïðîêëåòèòå ñòåíè îòíîâî ùÿõà äà ÿ çàáåëåæàò.
Çàäóøàâàøå ñå. Ñ âñåêè èçìèíàë äåí, ãóáåøå îò ñâåòëèíêàòà â î÷èòå ñè. Ðîäèòåëèòå é ÿ îïèñâàõà, êàòî æèçíåðàäîñòíî äåòå. Îáè÷àøå äà ñè èãðàå ñúñ êóõíåíñêèòå ïðèáîðè, çà ïðåäïî÷èòàíå ñ âèëèöè.
Áàùà é áå çàåò ÷îâåê, ðÿäêî ñå ïðèáèðàøå ó äîìà, à êîãàòî òîâà ñå ñëó÷åøå, Àíí îòäàâíà áå â ëåãëîòî, ñúíóâàéêè äúëãèÿò ñè íîùåí ñúí. Ïîíÿêîã, íàðî÷íî ìàëêîòî ìîìè÷åíöå îñòàâàøå áóäíî, äîêàòî òîé ñå ïðèáåðå. ×àêàøå äà ñòàíå òî÷íî ïîëóíîù, òàêà áå ñèãóðíà, ÷å âå÷å å ó äîìà. Òÿ ñòàâàøå îò òîïëîòî ëåãëî è áîñà äîòè÷âàøå äî ñòàÿòà íà ðîäèòåëèòå ñè. Èñêàøå ìàëêî òîïëèíêà, èñêàøå ìàëêî áëèçîñò. Àëà òå íå ÿ çàáåëÿçâàõà. Ïðîäúëæàâàõà äà ðúêîìàõàò åíåðãè÷íî, ëèöàòà èì ñå èçêðèâÿâàõà â áåçóìíè ôèçèîíîìèè. Âå÷å ìàéêà é íå áå òîëêîâà êðàñèâà ñ ðàçìàçàíèÿò ÷åðåí ãðèì ïî êúðâÿñàëèòå é îò ñúëçè è ãíÿâ î÷è, áàùà é âå÷å íå èçãëåæäàøå òîëêîâà äîáðå â òúìíèÿò ñè êîñòþì, çàùîòî âðàòîâðúçêàòà ìó áå ðàçõëàáåíà è íàêðèâåíà îêîëî âðàòà ìó êàòî áåñèëêà, à âå÷íî çàãëàäåíàòà ìó êîñà áåøå ïðúñíàòà ïî ïîäà. Êàêâè áÿõà òåçè ðîçîâè ïåòíà ïî ÿêàòà íà ñíåæíî áÿëàòà ìó ðèçà? ×åðâèëî? „Ìîæå áè ìàìà çà òîâà ñå ÿäîñâà òîëêîâà ìíîãî, ïîíåæå å èçòúðâàëà ÷åðâèëîòî ñè â ïåðàëíÿòà è ñåãà ðèçàòà íà òàòêî å èçöàïàíà?” Àíí ñòîåøå íà âðàòàòà è ãëåäàøå òîçè „òèõ” øóìåí ñïåêòàêúë. Îáèêíîâåííî ÿ çàáåëÿçâàõà è åäèí îò äâàìàòà ÿ ãðàáâàøå çà ðúêà è ÿ äîòúòðÿøâ äî áÿëàòà é ñòàÿ, çàòâàðÿõà âðàòàòà è ÿ îñòàâÿõà ñàìà.
Àíí ïëà÷åøå, íî íå óñåùàøå íèùî. Íå ÷óâàøå íàïèðàùèòå ñúëçè, óøèòå é íå çàãëúõâàõà îò ôó÷åíåòî íà ìàëêîòî é ñúð÷èöå. Òÿ ëÿãàøå íà áÿëîòî ñè ëåãëî è ñå âòðåí÷âàøå â áåëèÿò òàâàí.
Âñÿêà ñóòðèí íà çàêóñêà, Àíí èìàøå â áÿëàòà ñè ïîðöåëàíîâà ÷èíèÿ ïàëà÷èíêè ñ êëåíîâ ñèðîï. Äî íåÿ âèíàãè èìàøå áÿë õèìèêàë ïðèëåæíî ïîñòàâåí âúðõó ÷èñòî áÿë ëèñò õàðòèÿ.
„Ùðàê, áåç çâóê” ñàìî óñåùàíå çà äîïèð ñúïðîâîæäàøå îòêëþ÷âàíåòî íà õèìèêàëêàòà.
„Ìàìî, çàùî ñíîùè ðúêîìàõàõòå òàêà? Çàðàäè ÷åðâèëîòî â ïåðàëíÿòà ëè? „ áàâíî èçïèñâàøå òÿ âúðõó áåëèÿò ëèñò è òèõî ãî ïðèïëúçâàøå ïîä ïðîâåñåíîòî íàä ìàñàòà ëèöå íà ìàéêà ñè.
Íÿìà îòãîâîð. Àíí áåçìúëâíî ïðåãëúùàøå ïàëà÷èíêèòå âòðåí÷åíà â ñòîòîèöèòå âúïðîñè, èçïèñàíè âúðõó áåëèòå ëèñòè õàðòèÿ, íà êîèòî íÿìàøå îòãîâîð.
Ìèíàõà ïî÷òè 10 ãîäèíè. Àíí íàâúðøè 19. Àëà ñè áåøå âñå òàì, â áåçìúëâíàòà áÿëà ñòàÿ.
Ïîñëåäíèÿò ïúò êîãàòî Àíí ñå âòóðíà äà òúðñè çàêúñíåëèÿò ñè îò ðàáîòà áàùà ïàäíà æåñòîêî.
Ëåêàðèòå êàçàõà, ÷å Àíí âå÷å íå ìîæå ïèøå, íå ìîæå äà ÿäå, íå ìîæå äà ïðàâè êàêâîòî è äà å.
Àíí çàïî÷íà äà ñòðàäà. Íîùåì â òèõàòà òèøèíà, â íåéíàòà áÿëà ñòàÿ, â áÿëîòî é ëåãëî íà áåëèòå çàâèâêè òÿ ëåæåøå ñúñ ìúðòâåøêè ñêðúñòåíè ðúöå. Èçãàðÿùà áîëêà ïëúçâàøå ïî òÿëîòî é, âöåïåíÿâàøå ñå, íå ìîæåøå äà ïîìðúäíå. Íå ìîæåøå äà èçâèêà. Ñàìî î÷èòå é ñå âúðòÿõà èç ñòàÿòà òúðñåéêè íå÷èè ïîãëåä. Òèõè êúðâàâè ñúëçè ñå ñòè÷àõà ïî áåëèòå é áóçè, ìàëêèòå êàïèëÿð÷åòà â î÷èòå é ñå ïðúñâàõà îò íåâèäèìàòà ñèëà ñåäíàëà îòãîðå íåïîäâèæíîòî é òÿëî.
Áåëèòå ñòåíè çàïî÷âàõà äà øåïíàò, âúçäóõúò â ñòàÿòà çàïî÷âàøå äà òðåïòè îò íå÷èñòîòî ïðèñúñòâèå. Ñòåíèòå ãîâîðåõà, àëà Àíí íå ìîæåøå äà ãè ÷óå. Ñòðàííè ñúçäàíèÿ ïðîïúëçÿâàõà ïîä ãðàïàâàòà ìàçèëêà. Âñè÷êè îòèâàõà â åäíà ïîñîêà – êúì Àíí. Ñãú÷âàõà ñå ïî òàâàíà íàä ëåãëîòî é è åäíî ïî-åäíî èçëàçâàõà èçïîä áÿëàòà äóïêà â ñòåíàòà äî ëåãëîòî é. Àíí óæàñåíà îòâðúùàøå ïîãëåä.
Êàê òúé ñå ïèòàøå òÿ ñëåä âñåêè îòìèíàë êîøìàð, èçïîä òàçè áÿëà ñòåíà ìîøåøå äà íàïúïâàò òîëêîâà ìðúñíè è ÷åðíè ñúçäàíèÿ. Âñÿêî åäíî îò òÿõ áå ñúñ óæàñíî èçðàæåíå â î÷èòå, ñÿêàø ïðåç òÿõ ñå âèæäàøå èçãíèëàòà èì äóøà. Âñÿêî åäíî îò òÿõ ãëåäàøå Àíí â î÷èòå, äîêàòî ñå ïðèáëèæàâàò êúì ÷èñòàòà é áÿëà ïîñòåëÿ, áàâíî, áàâíî öÿëà íîù äî èçãðåâ ñëúíöå, ñå âëà÷åõà ñúçäàíèÿòà îò ñòåíàòà êúì î÷èòå íà Àíí, à ïîñëå òå ïîòúâàõà â î÷èòå é, âëèçàõà â òÿõ é âå÷å íèêîãà íå èçëèçàõà.
Êàê óñïÿâàõà äà ïðîïúëçÿò äî ìåí è äà âëÿçàò â ìåí ïðåç òåçè ìàëêè çåíèöè? Êàêâè áÿõà òå? Ãðåøíèöè îò àäà? Äåìîíè? Èçïèòàíèå ëè áå òîâà? Çàùî èäâàò òå ïðè ìåí?
Àíí çàïî÷íà äà ìúë÷è äîðè âúâ ìúë÷àíèåòî ñè. Îòäàâíà áå çàáðàâèëà êàêâî å ðîäèòåëñêàòà ëàñêà è ïîäêðåïà. Âúïðåêè çàêúñíåëèòå ñòàðàíèÿ íà ìàéêà é äà ðàçáåðå, êàêâî ñòàâà ñ äåòåòî è, íà Àíí âå÷å é áå ÷óæäà. Ñíåæíî áåëèòå ëèñòè è áÿëàòà õèìèêàëêà è äî äåí äíåøåí, áÿõà íà áÿëàòà êóõíåíñêà ìàñà. Àëà çàùî, êàòî Àíí âå÷å íÿìàøå ðúöå? Äà íå áè ïúê íÿêîé äà ÷åòåøå íàïèñàíîòî îò íåÿ? Æàëêî, ÷å íå ìîæåøå äà ñå äâèæè èíà÷å ùåøå äà íàòúï÷å òåçè ëèñòè â óñòàòà íà ìàéêà ñè.
Àíí ñïðÿ äà ñå õðàíè, ñïðÿ äà ïèå âîäà, Àíí ñïðÿ äà òúðñè ïîãëåäúò íà ðîäèòåëèòå ñè èç ãëóõàòà êúùà.
Àíí âå÷å áåøå ïîðàñíàëà è çíàåøå, ÷å áåçìúëâíèòå ìàìà è òàòêî âå÷å îòäàâíà íå ñè ãîâîðÿò. Äîðè íå ìèñëåøå çà áàùà ñè, çàâúðíàë ëè ñå îò äúëãèÿò ðàáîòåí äåí.
Àíí ñòàíà îò ëåãëîòî ñúñ ñåòíè ñèëè, åäâàì ñå èçêà÷è âúðõó åëåêòðîííàòà ñè èíâàëèäíà êîëè÷êà, îáúðíà ÿ êúì ñòåíàòà è ñå ïîíåñå ñ íåÿ, ñ ìàêñèìàëíàò ñêîðîñò. Àíí ñå çàáëúñêà ïî áåëèòå ñòåíè. Êúðâàâèòå ñúëçè òîêó ùî áÿõà ïîòåêëè îò î÷èòå é. Àíí ïðèïàäíà. Ñúáóäè ñå, ðàçìúòåíèÿò é ïîãëåä ñå îïèòâàøå äà ôîêóñèðà ÷îâåêúò ñ áÿëàòà ïðåñòèëêà. Î, äà, òîâà ùå äà å ëåêàðÿò, êîéòî ìàéêà é ïîâèêà.
„Äîâèæäàíå”, êàçà áåçìúëâíî òîé è òèõî èçëåçå ïðåç âðàòàòà.
Àíí, ðàçáðà êàê äà ñïðå ñúçäàíèÿòà îò áÿëàòà ñòåíà. Òÿ çíàåøå îòãîâîðà, íî âå÷å íå íÿìàøå êàê äà ãî êàæå, íå ìîæåøå äà ïèøå, ñúñ êàøêàâàëåíèòå ñè ðúöå.
Àíí ïðåæèâÿ òåçè, êîøìàðíè íîùè îùå íÿêîëêî ïúòè. Àíí íå èçäúðæà, íÿêîëêî ïúòè ïîâòîðè íîìåðúò ñúñ áëúñêàíåòî ïî ñòåíèòå, òÿ çíàåøå, ÷å êîëêîòî ïî-ìðúñíè ñà òå, òîëêîâà ïîâå÷å ìðúñíèòå ñúçäàíèÿ ùÿõà äà ñà ïî – ìàëêî.
Ìàéêà é òàêà è íå ðàçáðà êàêâî ñòàâà âúâ áåçìúëâíèÿò êîøìàð íà Àíí. Âñåêè ïúò ÷èñòåøå êúðâàâèòå ñòåíè äî áëÿñúê. Òÿ íå çíàåøå, ÷å òîâà óáèâà íåéíîòî äåòå. Íå ðàçáèðàøå çàùî Àíí ïëà÷åøå íàñðåùà é, ñúñ ïîäóòè îò ðåâ î÷è.
Àíí íå ìîæà äà îáÿñíè, Àíí ðåøè äà ñêî÷è îò ïàðàïåòà. Íàïðàâè ãî, íî ÿ ñïàñèõà. Ñåãà Àíí, å çàòâîðåíà âúâ ÷èñòî áÿëà ñòàÿ ñúñ ìåêè ñòåíè. Ñåãà Àíí íå ìîæå äà ãè èçöàïà ñ êðúâ, çàùîòî ñà ìåêè è íåìîãàò äà ÿ íàðàíÿò.
Ñåãà Àíí ñòîè äî ïðîçîðåöà è ïëà÷å, çàäåòî íå ìîæå äà ðàçêàæå çà íîùíèòå êîøìàðè. Íå ìîæå äà êàæå, ÷å ñïàñåíèåòî é å åäíî – äà ÿ ïðåìåñòÿò âúâ ñòàÿ ñúñ öâåòíè ñòåíè.
Ìàéêàòà íà Àíí, ðàçêàçâà îòâúí ïðåä íà ïñèõèàòúðà ïðåä ìàëêîòî ïðîçîð÷å íà âðàòàòà, ÷å îò ìàëêà å ãëóãõíÿìî äåòå è ÷å îò ñêîðî íå ìîæå äà ñëóæè ñ äâåòå ñè ðúöå.
Àíí, íå èñêà äà ïîãëåäíå êúì áåëèòå ñòåíè, çàùîòî òå ×ÓÂÀÒ òèøèíàòà é. Àíí ìðàçè Áåëèÿò öâÿò, çàùîòî ÁßËÎÒÎ å ÖÂÅÒÚÒ ÍÀ ÒÈØÈÍÀÒÀ!

P.S Òîâà ðàçêàç÷å ìèñëÿ äà ãî ïðàòÿ â åäèí Horror Short Story contest.
Moëÿ çà âàøåòî ìíåíèå!


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 17.11.2009 @ 09:31:35 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Äðóãè ...

» Ìàòåðèàëè îò
   CarolinaVecaro

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ëîïàòà218
àâòîð: nickyqouo
385 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 18269
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"Öâåòúò íà òèøèíàòà" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.