Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 801
ХуЛитери: 1
Всичко: 802

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаАх морето...
раздел: Есета, пътеписи
автор: Rag

Ах морето. Ах да го в морето. Ах... Морето... Аз... Жените... Монокините... Ах майната им на всички....
Ах морето. Ах да го в морето. Ах... Морето... Аз... Жените... Монокините... Ах майната им на всички....
Тази година бях на море за 1-ви път от 9 години. Един вид, видиш ли, драги мой читателю, ако не бях отишъл щяха да ми станат ten times in a roll grounded in Sofia. София. Най-гнусният град. Ше го в градчето гадно. Как вОни около Лъвов мост. Какви субекти се разхождат нощем. Dream Town. Един ден ще се изнеса, и тогава ще ти се смея до захлас, драги мой читателю. Дори сега ми е смешно, но се сдържам. А, да, шибаното море. Заминах с две коли. Не ми се прави на умен само - естествено, че не съм бил и в двете коли едновременно. В едната кола бяха мои стари приятели - отбор напушеняци. В другата бяха 5 жени. Ха, фана ли се? Бяхме коч къмпани - другата кола си я измислих.
Първо отидохме в Бургас. От там започна нашето славно джърни. Намерихме си квартира и още първата вечер отидохме в една дискотека. На плажа. Хубава работа. И цените не бяха сякаш хората идват само по един път в тая дискотека. Бяха ок. Музиката беше за екстази - транс, хаус... Аз обаче нямам екстази. И не съм и имал. Като типичното момче от последния чин, седях и гледах тъпо в една точка. Е тази точка прескачаше по женски бедра, гърди, дупета... Какво беше това за момчето от последния чин ли? Много просто - опитай се да си спомниш кой седеше в класа ви на последния чин до прозореца. Не се сещаш. Ами бил съм аз - грабвам вниманието като яйце на риба в чиния с хайвер. Ти ли си седял там? Ми ти си ебаси морука... Остави... Както гледах в една точка, реших да отида до морето, да седна на плажа(това е на 15 стъпки от дискотеката, сещаш ли се?) да поседна на пясъка, да гледам далечния фар и да излъчвам сексапил към мацките откъм гърба ми. Явно някой стълб е пречел, защото никоя не се хвана на тоя номер. Или явно вече просто не работи. Като се замисля, май никога не е работил. И тъй, както се правех на седящия Казанова открих, че двама красиви млади хора, момче и момиче, на видима възраст 16-17-18 години, са дошли и се целуват легнали на плажа. След малко вече си правеха френска любов. След още малко секс. След това секс и във водата. Тц тц тц... Това поколение. И Хемингуей ще се озори да го обясни. Чакай, ще ти го обясна аз. Млади умове, луди умове, нетърпеливи за изява. Намерили си поприще на плажа. Ха! Шибаните тийнейджъри. Your youthfull beauty won't last forever. Така че давай да се нашибаме, пред хората, да видят какво можем. А и си има тръпка. Шибани аматьори. Ама тати вече не може. А аз дори не пия. Съвсем на сухо останах.
Ден втори. Бургас е един ОТВРАТИТЕЛЕН ГРАД. Имам карта, за която дадох 2,5 лева, което са 5 хляба, което ми е хляба за 15 дни(ям по 1/3-та хляб на ден). Но въпреки това ми се налага да си търся шибана квартира 2 часа. От 4 до 6 сутринта. Да му изсънат да не казвам какво на тоя момък, на този пиян средношколник, който е решил една улица, след като направи завой на 90 градуса да си запази името....
Ден трети. Сега съм в Лозенец. Село Лозенец на морето. Не в най-салташко-богаташкия кватал в София. Ха, вече бях забравил за вонливата шибана София. Отивам на плажа. И какво да видя - водата е перфектна. Топла, чиста, плажа е невероятен. На всеки 10 жени има поне по една, която се пече без горнище. Забравил съм си и хавлията и джапанките в София. Затова, след като се изкъпя, лягам на пясъка. И след като стана се оказва, че съм Sandman. Но това не е всичко. Като легна на пясъка и се заслушам в нежния шум на морето, освен руски, немски, испански и пр. долавям и бруклински акцент. "Ша ида да са окъпя"... Къде "ша идеш'? Я пак? Поглеждам към морето. На плажа, е застанала една фенка на Boston Celtics. Та тази млада дама, с телосложение на гюлетласкачка, както беше гърбом извика " Изабйела, излизай от водата вйеднага!". Господи, що ме наказа така бе, Господи? Какво сторих. Поглеждам спасителя. След 5 минути оглеждане вече имам чувството, че съм прочел романа на неговия живот. На 25 години вероятно, с ПЕРФЕКТНО тяло, блъскач, но вероятно без много химия. С много готини крака. С бански прашка. Чака с нетърпение някой да върне водно колело. Защо? За да застане отпред, да стегне всички мускули и да го издърпа от водата на пясъка. Спасителят се ухилва. Господ си знае работата. Зъбите му са като нахвърляни в устата. Има ОГРОМНО разстояние между предните два зъба. Българският му е като английския на венециянски лодкар с разцепена горна устна. Изведнъж околоноста се оглася "Царевичките парат!!! Гаджета се барат" "Царевици подмладяват" На майка ти да се подмладя. Ще ме прощаваш, но чак пък такава агресивна рекламна кампания. Аз предпочитам безобидното "Сметанов сладолед моля" Или "Сламени гевреци"...
Ах как обичам морето.
Ден четвърти. Добре дошли в Приморско. Да пафнем? Четиримата? Не мерси. Не бе, не искам просто. Абе що не ви еба майката аз на ваз тримата, а? Ич не мъ търсете повече. Ами такъв съм, раздразнителен. Ей така.
Ден пети. Приморско. Дискотека :La Piovra". Най-силният бас, който някога е стигал до ушите ми. Диджей скопец. Така ми се искаше да го намеря, за да му кажа колко уважавам труда му. Колко уважавам това, че пуска най-гадния комерс от комерса."На на на на на на на на ние, на на на на на нау" На на на на майкатидакажанещоискам. Поне момичетата ме гледат. Но всичките са лагернички.АААААА, ясна е работата. Само целувки. За целувки следващия път не ме търси. Поне всички момчета са на максимум 16-17 и ми гледат брадатата мутра с респект. Едно хубаво нещо да ми се случи в тоя ден. Ха бирата Beck's е 4лв, Бакардито 6лв. Честито.
Ден 6-ти.
Плажа на Лозенец. Прекрасният плаж. Откривам, че сме се разположили на същото място както вчера и онзи ден. И също така, две сестри, едната чернокоса, другата руса, отново са близо до нас. Също като вчера и онзи ден. Чернокосата е без горнище. Има средни по размер, прекрасни на форма гърди. Пече се без горнище. Вече 5-6 гларуса опитаха. Всички си тръгнаха. Никой не успя да удържи разговора с тях повече от 5-6 минути. Явсно са много изпечени. "Ако и утре пак са тук, ще ги заговоря", обещавам си мислено.
Вечерта сме в един клуб в Китен. Намирам телефон. Sony-Ericsson T68i. Свързвам се със собственика. Виждаме се да му го върна. Оказва се собственичка. Много е красива. Сама. Секси, мургава, чернокоса, черноока. "Мерси много, хайде утре да се видим в "Зангадор", да те почерпя и прочие". "Ок".
Ден 7-ми. Вечерта. Аз съм в дискотека "Зангадор". Познай дали дойде. Classic fool. Ах, защо не мога да върна времето, за да й подържа телефончето само 2 минути. Как бих го подържал. И пак щях да й го върна. В плик обаче. Ах тази мутка. Не, аз съм мутка, че го върнах. Никога повече. Не ми е длъжна с нищо казваш? Тя и майка ти не ми е длъжна.
Ден 8-ми. Двете сестри пак са тук. Има ли смисъл да ходя. Макар и смугъл. Макар и самочувствен? Обречен съм на науспех. И все пак, те ме гледат. Всеки ден. Виждат, че аз ги виждам. Прастарата игра. И все пак, като отида... Абе що се занимавам с глупости?
Клуб "Argo" в Лозенец. Това е невероятно chillout място. Просто искам да живея в него. Изцяло открит. На плажа. В залив. Осветлението е предимно от свещи. Я, какво виждам в тъмното? Момиче се къпе на плажа. Явно си е забравила банския. Да, гола е. Да, това, което успявам да видя е много секси. След 10 минути минава покрай мен. Наистина е Много секси. Явно е отскоро на море - много е беличка. Като Никол Кидман е. И тя ме гледа. Сигурно се досеща, че съм я видял. И не й пука. Ние сме само по един миг от живота на другия. Как ми се иска да го удължа този миг с един секс на плажа. Мамка му. И да ни обливат вълните. И да я целувам отзад, там където и свършва косата и има един много нежен мъх.... АААААААААРГГГГГГХХХХХХХ. От тия моруци моите съквартиранти не мога да мастурбирам и започват да ми идват налудни идеи. Скоро ще започнат и налудните прояви.
Ден девети. Синеморец. Хотела на Клюна. Който хотел - о, изненада - има един клюн отгоре. Ей така, на покрива стърчи пача глава с клюн. Върха на авангарда. Плажа е хубав. Водата е чай. Само дето целия е в чадъри. Чадъри по 3лв/ден. Нямам нищо напротив трите лева, но някак ми е неприятно разни мургави агенти, таксувайки ме да печелят на мой гръб. Без касови бележки. Разполагаме си парцалите. Отиваме да скачаме от близките скали. След 5-ия скок идва спасителя и ни казва, че е забранено. Къпането забранено? Скачането забранено?! Аз съм дошъл на морето да се къпем бе бате! Остави се...
Лягам да се пека. Срещу мен има семейство от най-горната част на средната класа. Баща, две дъщери и разни позьорчета. Втората дъщеря дойде в последствие. И в последствие си свали горнището. Разкри, че освен много привлекателно тяло, има умопомрачителни като форма гърди. Дори не ме поглежда. Заслушвам се в разговора. Току що е влязла политология в СУ. Мога да взема да я причакам на първия учебен ден. Тя взима книжка. Робърт Шекли - "Гражданин на космоса". Много добре, един от любимите ми сборници с разкази. Хоп, станало е 17:15, днес е петък, трябва до 18:00 да ида до Лозенец(30км) да си взема записа, инак събота и неделя ще спя на плажа, ще се храня с корени и грудки и ще пия вода от потоците и морето. А политологията винаги е била любимата ми наука.
....
Ден четиринадесети. Подготвям си багажа. Тръгваме. Излизаме на пътя. Минаваме покрай плаж. Макар и насред нищото, на него има хора. Виждат се и детайли. А!!! Има две момичета. Може би на по 18-23 години. В този интервал. С прекрасен тен. Без разлики. Руси. Със страхотни гърди. Близначки 100%. И двете са напълно голи. "Хайде да спрем, искам да ги снимам.... Стига глупости????!!!! Абе хора, вие трева ли пушихте или Бром????????"
София. Прибираме се през Кремиковци. Ах, колко приятно мирише. Ах колко обичам София. Ах, колко обичам морето. Ах майната ви на всички. Май тайничко съм станал социопат.


Публикувано от mmm на 29.08.2004 @ 09:06:40 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   Rag

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 4


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 06:56:25 часа

добави твой текст
"Ах морето..." | Вход | 4 коментара (9 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Ах морето...
от Marta (marta@all.bg) на 29.08.2004 @ 14:06:45
(Профил | Изпрати бележка) http://doragspd.wordpress.com/
надали си станал социопат :)), много добра проза, само няма да се съглася, че "Бургас е един ОТВРАТИТЕЛЕН ГРАД", за останалото- ;-))


Re: Ах морето...
от karmen_777 на 30.08.2004 @ 03:06:46
(Профил | Изпрати бележка)
хм...за последния чин...та аз все на последните до прозореца седя.За Лознец съм съгласна,че плажа е перфектен..а Приморско е един от любимите ми курорти..но ти май си си изкарал добре..само ме е яд,че не сте спрели да снимате близначките;)Майнатата ти и на те:)))


Re: Ах морето...
от tornado на 09.09.2004 @ 22:03:06
(Профил | Изпрати бележка)
Личи си,че ти е харесало!


Re: Ах морето...
от osmorka на 30.11.2004 @ 13:07:44
(Профил | Изпрати бележка)
eh, milo, ama tiq vsi4kite momi4eta si gi izmisli - nali... osobeno onuj s geseema...
:P