Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Anyth1978
Äíåñ: 1
Â÷åðà: 1
Îáùî: 14145

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 508
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 512

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy
:: Icy
:: LioCasablanca
:: pc_indi

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàAndantina 22.
ðàçäåë: Ðîìàíè
àâòîð: vitoriovitalis

22. Êàôåíåòî


Êóçè ïðåêîñÿâà ñåí÷åñòàòà ïîëîâèíà íà ïëîùàäà.
Ñïèðà ñå çà ñúâñåì ìàëêî ïðåä äúðâåíîòî òàáëî çà îáÿâëåíèÿ, ðàçäåëÿùî òåðèòîðèèòå íà Ñúäåáíàòà ïàëàòà è êàôåíåòî. Çàä ìúòíîòî ñòúêëî ñà íàëåïåíè âúðõó ëèñòà çà çàÿâëåíèÿ äåñåòèíà áèîãðàôèè íà íåïúëíîëåòíè ïðåñòúïíèöè. Åäíà-äâå ñíèìêè ñà ïàäíàëè è ñå âúðãàëÿò â äúíîòî íà òàáëîòî. Íà ìÿñòîòî èì æúëòåÿò ïåòíà îò êàíöåëàðñêî ëåïèëî. Ïîâå÷åòî áèîãðàôèè çàâúðøâàò ñ åäíà è ñúùà ñúäáîíîñíà ôîðìóëèðîâêà – êðàäå, ïðîñòèòóèðà è íå óïðàæíÿâà îáùåñòâåíî-ïîëåçåí òðóä.
Êóçè âúçäúõâà è ïîåìà íàäÿñíî. Ñëèçà âíèìàòåëíî, íî ëîâêî ïî ñòðúìíî ñòúëáèùå îò òðîòîàðíè áîðäþðè - êàòî ìàòðîñ â òðþìà íà ïèðàòñêè êîðàá. Íà óòúïêàíàòà è ñïå÷åíà çåìÿ ïîä äåáåëàòà ñÿíêà ñà ðàçõâúðëÿíè ÷åòâúðòèòè ìàñè÷êè, çàîáèêîëåíè îò õîðà. Âìåñòî ïëàòíà - îãðîìåí áðÿñò å ðàçïåðèë êëîíè íàä ïàëóáàòà íà êàôåíåòî. Òðàêàò ïóëîâå, äðúí÷àò çàðîâå, ïëÿñêàò êàðòè. Ìîðÿöèòå ñà ñâîáîäíè îò âàõòà.
- Äàé äà âëåçåì âúòðå ! – Êóçè ÷óâà çàä ãúðáà ñè äúëáîêèÿ ãëàñ íà Òàñî.
Âñè÷êè îñòúêëåíè âèòðèíè ñà äåìîíòèðàíè è öÿëàòà âúòðåøíîñò íà ïîìåùåíèåòî å îòêðèòà íàâúí. Êúñíî âå÷åð ñïóñêàò ìåòàëíèòå ðîëåòêè, ñëåä êàòî ñà ïðèáðàëè âúòðå ìàñè÷êèòå è ñòîëîâåòå. Êóçè ïëàùà êîìïëåêò ïóëîâå è çàðîâå îò ìîêðèÿ áàð, ïîêðèò ñ ïîöèíêîâàíà ëàìàðèíà, è ñå íàñî÷âà êúì åäíà ñâîáîäíà ìàñà. Âúðõó íåÿ òàáëàòà ñòîè ðàçòâîðåíà, íî ïðàçíà.
Ñ åëåãàíòåí, îòìåðåí æåñò ìúæúò õâúðëÿ ïóëîâåòå è çàð÷åòàòà âúðõó ãëàäêàòà ïîâúðõíîñò íà äúðâåíàòà òàáëà. ×ú-êúð-ð-ð... Çâóêúò å íåïîâòîðèì, èçïúëíåí ñ ïðåä÷óâñòâèå çà íåâåðîÿòíî ïðåæèâÿâàíå. Ïîñëå áúðçî è ñðú÷íî íàðåæäà ñ äâå ðúöå ïóëîâåòå íà ìåñòàòà èì. ×àò-÷àò-÷àò ! Òàñî èäâà ñ äâå ÷àøè ìàñòèêà. Ñëåä íåãî ìîì÷å â ëúñêàâà ÷åðíà ñàòåíåíà êóðòêà, îáëå÷åíà íà ãîëî, äúðæè èçïîòåíà ãàðàôà ñ âîäà.
Âèñîêèÿò è åäúð Òàñî ñå ñòîâàðâà íà ñòîëà, ñÿêàø å ÷óêàë êàìúíè öÿë äåí. Ïîñî÷âà ñ ðúêà íà ìîì÷åòî êúäå òî÷íî äà îñòàâè ãàðàôàòà, à ñàì ïðîòÿãà ðúêà è òðîïâà ÷àøàòà ñ ìàñòèêà ïðåä ïðèÿòåëÿ ñè. Äâàìàòà ñè íàëèâàò ïî ìúíè÷êî âîäè÷êà. Ìàñòèêèòå ñå çàîáëà÷àâàò.
- Íàçäðàâå !
- Íàçäðàâå ! - Âñåêè õâúðëÿ ñâîÿ çàð. Òàñî ïå÷åëè è èãðàòà çàïî÷âà.
Ìúæåòå ñå ïîçíàâàò îò ãîäèíè. Îò Çàòâîðà. Íî Òàñî èçâàäè ïî-ãîëÿì êúñìåò. Âñå ïàê òîé ñè å ìåñòåí - îò Áåëâèë. Ëåæà íÿêîëêî ìåñåöà è ïîñëå – åäíà ãîäèíà â êàðèåðàòà. Èçâåñòíî âðåìå ñå ìîòà áåç ðàáîòà, äîêàòî îòêðèõà ãëàñà ìó. Çàïî÷íà â ãðàäñêàòà ðàäèîóðåäáà êàòî ãîâîðèòåë. Ïîâå÷å îò äâàéñåò ãîäèíè å â Ðàäèî Áåëâèë. Öåëèÿò ãðàä ïîçíàâà ãðúìîãëàñíèÿ Òàñî.
Ïî âðåìå íà îôèöèàëíèòå ïðàçíèöè Òàñî ñ êîëåæêèòå ñè îçâó÷àâà ìàíèôåñòàöèèòå îò ìàëêîòî áàëêîí÷å íàä Ìóçåÿ. Òîãàâà èçñåëâàò çà íÿêîëêî ÷àñà ñåìåéñòâîòî íà äúðâîäåëåöà, êîåòî æèâåå â ìàíñàðäàòà, îò êîÿòî èçëèçà òîâà áàëêîí÷å. Ïàòèùàòà, ìàéêàòà è íåâðúñòíîòî èì áðàò÷å (çàùîòî èìåííî òå ñà òîâà ñåìåéñòâî) íàìèðàò âðåìåíåí ïîäñëîí ïî êúùèòå íà ìàõàëàòà.  òîâà âðåìå áàùà èì ìàíèôåñòèðà ñ Ïðîìêîìáèíàòà.
Ãëàñúò íà Òàñî ãúðìè íàä ïëîùàäà, ñúñåäíèòå óëèöè, òà ÷àê îòâúä ðåêàòà.
- Ìèíàâàò ñòðîéíèòå ðåäèöè íà ãðàäñêîòî ïðåäïðèÿòèå “Õèãèåíà”.  ÷åñò íà Ïðàçíèêà íà Åñåííàòà Ðåâîëþöèÿ ðàáîòíèöèòå ïðåèçïúëíèõà ïëàíà çà äåâåòìåñå÷èåòî. - Ïî äàäåí çíàê áðúñíàðèòå, òåëÿöèòå è ôðèçüîðêèòå äðóæíî ðàçìàõâàò ðúöå è ñ âèêîâå “Óðà !” ïîçäðàâÿâÿò îêðúæíèòå ðúêîâîäèòåëè, ñêóï÷åíè íà äúðâåíàòà åñòðàäà.
Åäíà ñåäìèöà ïðåäè ïðàçíèêà áàùàòà íà Ïàòèùàòà ñ äðóãè äúðâîäåëöè îò ãðàäà è ðàéîíà, ìîáèëèçèðàíè çà ñëó÷àÿ, ñà ìàéñòîðèëè ñúîðúæåíèåòî. Êîãàòî îáåêòúò å çàâúðøåí, èäâàò ïîëèöàèòå äà ãî îõðàíÿâàò. Ðîÿöè õëàïåòà ïðåäè òîâà ñà èãðàëè íà æìè÷êà ìåæäó ãðåäèòå è ïðÿñíî èçáè÷åíèòå äúñêè. Ïðîñòðàíñòâîòî ïîä åñòðàäàòà å ðàâíîìåðíî îñåÿíî ñ òåõíèòå ëàéíà.
- Áîäðè ìàíèôåñòèðàò ñïåöèàëèñòèòå îò Ãðàäñêèÿ ïðîìêîìáèíàò... - Íÿêúäå â áåçëè÷íàòà ìàñà õîðà ñå ãóáÿò ìàéêàòà íà Çàðî, áàùàòà íà Ïàòèùàòà, êàêòî è ìíîãî äðóãè ðîäíèíè, ñúñåäè è ïîçíàòè. Êîãàòî ñëó÷àéíî äåöàòà ãè çàáåëåæàò ñðåä êîëîíèòå íà ìàíèôåñòèðàùèòå, ðàäîñòòà èì å âçàèìíà è íàïúëíî èñêðåíà.
Æåíàòà íà Òàñî å ó÷èòåëêà. Êîëåæêà íà Íàäè, íî å ïî-ìëàäà. Ñèíîâåòå èì – áëèçíàöèòå Ëàáî è Âàäî, âå÷å ñà çàåðãåíåëè. Òàçè âå÷åð ñèãóðíî âúðøåÿò íÿêúäå ïî Äâèæåíèåòî. Ðåïóòàöèÿòà èì å äîñòà ðàçëè÷íà.
Ëàáî å äîáðå ñëîæåí, øèðîêîïëåùåñò ìëàäåæ ñúñ ñòðîéíè êðàêà. Òîé óïîðèòî âäèãà ãèðè è ùàíãè â ìàçåòî íà êúùàòà, êúäåòî ñè å îáîðóäâàë âñè÷êî íåîáõîäèìî çà èçòîùèòåëíèòå òðåíèðîâêè. Îòòàì èçëèçà ñàìî, çà äà óâèñíå íà ìåòàëíàòà òðúáà â äâîðà. Íå ìèðÿñâà, äîêàòî íå ñå íàáåðå ñòî ïúòè íà íåÿ. Òàêà ùÿë äà ïîðàñòíå, çàùîòî îò òåæåñòèòå ñå îñòàâàëî íèñúê. Òîé èìà òàêúâ ïðîáëåì.
Çà àâòîðèòåò àòëåòè÷íèÿò âîæä íà ìàëêàòà òàéôà îò êâàðòàëà êðàé ãðîáèùàòà íîñè åëåãàíòíè òúìíè î÷èëà ñ íèùîæåí äèîïòúð, äîñòàâåíè ïî âòîðèÿ íà÷èí. Òàêà äîíÿêúäå ïðèêðèâà îáñòîÿòåëñòâîòî, ÷å ñå ó÷è êàê äà å â áåëâèëñêèÿ Êîëåæ. Çà ñìåòêà íà òîâà, òîé ïîñòîÿííî ëÿãà èëè ñòàâà îò íÿêîÿ ìàäàìà, ïðèâëå÷åíà îò èçêëþ÷èòåëíàòà ôèçèêà íà ìëàäèÿ èíòåëåêòóàëåö. Ìîæå áè çàòîâà ìó êàçâàò Çàåêúò.
Áðàò ìó Âàäî – äðóãèÿò áëèçíàê, å íàäóò, èçâúíðåäíî âàæåí è áåçñêðóïóëåí ìëàäåæ. Òîé å êðàñèâ, íàäìåíåí è íåâåðîÿòíî ìúðçåëèâ. Íî ïðåäè âðåìå ñïå÷åëè ïî ìèñòåðèîçåí íà÷èí åäèíñòâåíîòî ìÿñòî, îòïóñíàòî çà îêðúã Áåëâèë â Íàöèîíàëíèÿ Åçèêîâ Êîëåæ, ðàçïîëîæåí â åäíî ãðàä÷å íà äðóãèÿ êðàé íà Ñåâåðà. Çàòîâà ãî íàðè÷àò Ìîøåíèêúò.


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 12.11.2009 @ 15:53:26 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðîìàíè

» Ìàòåðèàëè îò
   vitoriovitalis

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

24.04.2024 ãîä. / 11:31:47 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Andantina 22." | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.