Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 792
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 793

Îíëàéí ñåãà:
:: Mitko19

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàAndantina 17.
ðàçäåë: Ðîìàíè
àâòîð: vitoriovitalis

17. Áîðèñ


          Áîðèñ îáÿäâà êàêòî îáèêíîâåíî â êîìèòåòà.
Ñåðâèðàõà ìó â ìàëêàòà çàëà çà ðúêîâîäñòâîòî. Áåøå ñàì, äðóãèòå ñè áÿõà íàìåðèëè íÿêàêâà ðàáîòà íàâúí. Òîé ïî÷óâñòâà íÿêàêâà ïóñòîòà îêîëî ñåáå ñè.
          Çíàåøå, ÷å íå ãî îáè÷àò. Íî êîé îáè÷à íà÷àëíèöèòå ? Áåøå ñâèêíàë ñ òîâà. Îò äúëãè ãîäèíè ìåæäó äðóãèòå õîðà è íåãî èìàøå ñòåíà. Òå áÿõà äàëå÷å - íÿêúäå òàì äîëó. Ôèçèîíîìèèòå èì áÿõà íåðàçëè÷èìè îò âèñî÷èíàòà íà òðèáóíàòà, îò ìàñàòà íà ïðåçèäèóìà èëè îò áåç÷èñëåíèòå äîêóìåíòè çà ñúäáèòå èì, êîèòî ìèíàâàõà âñåêè äåí ïðåç áþðîòî ìó.
          Íî ñåãà èìàøå è íåùî äðóãî.
Ñëåä ïîñëåäíèÿ êîíãðåñ íà Ïàðòèÿòà èçâåäíúæ ñå îêàçà, ÷å â ñúñòàâà íà Íàöèîíàëíèÿ Êîìèòåò èìà ñàìî åäèí ÷ëåí îò îêðúã Áåëâèë. Òîâà áåøå Âàäèì, êîéòî íàñêîðî áåøå èçäèãíàò çà ñåêðåòàð íà ñòîëè÷íèÿ ïàðòèåí êîìèòåò âúâ Ôèëà. Êàðèåðàòà ìó áåøå ñâåòêàâè÷íà. Îò îêîëèéñêèÿ â Ñàíà, Âàäèì îòèäå äà ðúêîâîäè äðóã îêðúæåí êîìèòåò. Íå áÿõà ìèíàëè è òðè ãîäèíè, êîãàòî íåî÷àêâàíî ïî÷èíà ïúðâèÿò ñåêðåòàð íà Ôèëà. È êîé, êîé – ïàê Âàäèì èçòåãëè êúñìåòà.
          Òîãàâà Áîðèñ ðåøè äà ðåàãèðà. Áÿõà ãî çàîáèêîëèëè è ïðåíåáðåãíàëè ïî íàé-ïîäëèÿ íà÷èí. Îùå ïîâå÷å, ÷å èìåííî òîé áåøå ïðåïîðú÷àë Âàäèì çà ðúêîâîäèòåë íà äðóãèÿ îêðúã – õåì äà ñå îòúðâå îò åäèí íåóäîáåí êîíêóðåíò, õåì äà ãî ïðîâàëè. Ðàéîíúò, êúäåòî îòèâàøå Âàäèì, áåøå ñúñ ñìåñåíî íàñåëåíèå. Êðàéíî èçîñòàíàë, òðèìà ïúðâè ñåêðåòàðè áÿõà ñìåíåíè çà ñðàâíèòåëíî êðàòêî âðåìå. À òî êàêâî èçëåçå...
          Áîðèñ ïîèñêà ëè÷íà ñðåùà ñúñ Ñåêðåòàðÿ Òîò.  ïàïêàòà ñëîæè äâà âàæíè äîêóìåíòà. Åäèíèÿò áåøå èçíàìåðåí îò Êàðèñ. Ïîëêîâíèêúò ëè÷íî îáðàáîòâàøå îãðîìíèÿ àðõèâ íà ïðåäøåñòâåíèöèòå ñè îùå îò êðàëñêàòà âëàñò, çà äà èçíàìèðà êîìïðîìåòèðàùè ñâåäåíèÿ çà âñÿêàêâè õîðà è ñëó÷àè. Òîâà áåøå ïîëèöåéñêè ôîðìóëÿð. Ñ íåãî ßí - áðàòúò íà Âàäèì, èçêëþ÷åí îò âñè÷êè ó÷èëèùà íà Ñåâåðíîòî Êðàëñòâî, ñå îòêàçâà çàâèíàãè îò áóíòîâíèòå èäåè, çà äà ìîæå äà ïðîäúëæè îáðàçîâàíèåòî ñè. À äðóãèÿò äîêóìåíò Áîðèñ ïàçåøå â êúùè îùå îò Åñåííàòà Ðåâîëþöèÿ.
Íà äðóãàòà âå÷åð ñëåä ïðåâðàòà òîãàâà, â îêîëèéñêîòî óïðàâëåíèå íà Ñàíà ñå ñúáðàõà òðèìàòà – Ó÷èòåëÿò Òîìà, Áîðèñ è Äèìî – ñòàðèÿò õëåáàð, áàùàòà íà Âàäèì è ßí.
          - Èìà äèðåêòèâà îò Ôèëà. Âúâ âñè÷êè îêîëèè äà ñå îáðàçóâàò òðè÷ëåíêè îò íàé-âåðíèòå è îïèòíè äðóãàðè. Äà ñúñòàâÿò ñïèñúöè íà íàé-çëîñòíèòå âðàãîâå íà Ïàðòèÿòà è Ðåâîëþöèÿòà – îôèöåðè, ïîëèöàè, àãåíòè, áèðíèöè, ÷èíîâíèöè íà ñòàðèÿ ðåæèì, ñâåùåíèöè è âñÿêàêâà äðóãà ñâîëî÷. Òåçè õîðà äà ñå çàäúðæàò è ëèêâèäèðàò íåçàáàâíî. – ïîñòàâè çàäà÷àòà Ó÷èòåëÿò.
          Íàñòúïè òèøèíà. Ëàìïàòà íà áþðîòî â ñòàÿòà íà äîâ÷åðàøíèÿ íà÷àëíèê íà îêîëèéñêîòî õâúðëÿøå çëîâåùèòå ñåíêè íà òðèìàòà âúðõó ñòåíèòå íà ïîìåùåíèåòî. Ïðúâ íàðóøè ìúë÷àíèåòî Äèìî.
          - Äàé äà ïðî÷åòà òàçè äèðåêòèâà !
          - Ïðåäàäåíà å óñòíî - ïî êóðèåð îò Ôèëà.
          - Êàê òàêà áå, Òîì÷î ? Ïî óñòíî óêàçàíèå äà èçáèåì òîëêîâà
õîðà. Áåç ñúä è ïðèñúäà. Ðàçáèðàø ëè çà êàêâî ñòàâà âúïðîñ ?
          -          Ìíîãî äîáðå ðàçáèðàì. Òàêèâà ñà âðåìåíàòà, áàé Äèìî.
Ñòàðèÿò õëåáàð ñå íàäèãíà îò ñòîëà.
          - Àç íå ìîãà äà ó÷àñòâàì â òàÿ ðàáîòà. Ïîòúðñåòå ñè äðóã.
Êðóì ìîæå è äà ñå ñúãëàñè. Òîé èìà äà ñè âðúùà ïîâå÷å îò ìåíå - îùå îò Âúñòàíèåòî. - Âðàòàòà õëîïíà. Âáåñåí, Ó÷èòåëÿò äðúïíà ÷åêìåäæåòî íà áþðîòî è õâúðëè åäèí êàðèðàí ëèñò íà Áîðèñ.
          -          Ïèøè ! Ïðîòîêîë. Äíåñ, è òàêà íàòàòúê, â îêîëèéñêèÿ
êîìèòåò íà Ñàíà ñå ñúñòàâè íàñòîÿùèÿ ïðîòîêîë. Òðè÷ëåíêàòà ïî ñåêðåòíàòà ïàðòèéíà äèðåêòèâà ñå îïðåäåëÿ â ñúñòàâ: Òîìà, Êðóì è Áîðèñ.  ñêîáè - ïîðàäè îòêàçà íà Äèìî. Òèðå - ïðåäâèä âúçðàñòòà è áîëåñòòà ìó. Òî÷êà.
          Ó÷óäåí, Áîðèñ ïîãëåäíà Òîìà.
          - Íàïèñà ëè ãî ? Ùå ãî ïîäïèøåì ñàìî íèå. Ùå ãî ïàçèø, äîêàòî íå òè êàæà êàêâî äà ïðàâèø ñ íåãî. ßñíî ëè å ?
          -          ßñíî.
Ñ òåçè äîêóìåíòè çà äâàìàòà áðàòÿ ïðåäè ìåñåö Áîðèñ áåøå
çàìèíàë çà Ôèëà.


Ïóáëèêóâàíî îò valka íà 10.11.2009 @ 16:21:45 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðîìàíè

» Ìàòåðèàëè îò
   vitoriovitalis

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 02:38:50 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Andantina 17." | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.