Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 687
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 691

Îíëàéí ñåãà:
:: LATINKA-ZLATNA
:: pinkmousy
:: Marisiema
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàíàâèöè
ðàçäåë: Åðîòèêà
àâòîð: estela41

Ðåéñúò áåøå èçëîæèë ãðúá ïîä ïàëåùèòå ëú÷è íà àâãóñòîâñêîòî ñëúíöå è ëàìàðèíàòà ñå îêàçâàøå áåçñèëíà äà óäúðæè ïîòîöèòå îãúí, êîèòî ïðîíèêâàõà ïðåç íåÿ â óæ îõëàæäàùèÿ ñå îò êëèìàòèê ñàëîí.
Ïúòíèöèòå â îò÷àÿíîòî ñè æåëàíèå äà ñå ñïàñÿò îò òîïëèíàòà áÿõà äðúïíàëè âñè÷êè ñåííèöè è íÿêîè ëåíèâî ñè âååõà ñ èìïðîâèçèðàíè âåòðèëà: ïðî÷åòåíè âåñòíèöè, øàïêè …àâòîáóñúò ïúòóâàøå âå÷å ïîëîâèí ÷àñ ïîâå÷å îò ïðåäâèäåíîòî âðåìå, ñÿêàø øîôüîðúò çà ïðúâ ïúò îáõîæäàøå ìàðøðóòà.  äåâåò ÷àñà çàçâúíÿõà ìîáèëíè òåëåôîíè; ðàçòðåâîæåíè áëèçêè ñå èíôîðìèðàõà êîÿ å ïðè÷èíàòà ç çàêúñíåíèåòî.  èçêàçàíèòå ñ íåäîòàì òèõ ãëàñ îáÿñíåíèÿ ñå ïðîêðàäâàõà äóìè îò íèñêèòå åçèêîâè ðåãèñòðè è øîôüîðúò çà ïîðåäåí ïúò äî÷óâàøå, ÷å ðåéñúò ìó å "êàðóöà", à òîé ñàìèÿò - íîâîáðàíåö è çàñïàëà Ãàíà.
Íà òðåòàòà ñåäàëêà âëÿâî ñåäåøå æåíà íà ñðåäíà âúçðàñò, êîÿòî ñúùî íàïðåãíàòî ñëåäåøå êàê íàáúáâà âðåìåòî âàäåøå ïîñòîÿííî îò ïëåòåíàòà ñè ÷àíòà, óêðàñåíà ñ ìúíèñòà, èçèñêàí ìîäåë gsm è ïîñëå ñ ïðèâè÷åí æåñò ãî ïóñêàøå îáðàòíî ìåæäó ãëàäêèòå ñòåíè íà ñïåöèàëíî ïðèãîäåíî äæîá÷å. Íàêðàÿ íå èçäúðæà è ãî ñòèñíà â ðúêà, êàòî ÷å ëè ïóëñúò íà ñúðöåòî è òðÿáâàøå äà ïðåäèçâèêà íå÷èå îáàæäàíå íà âñÿêà öåíà. È …..òîâà ñå ñëó÷è.
- Çäðàâåé! Âå÷å ïðèñòèãàìå… Äà, äâèæèì ñå êúì àâòîãàðàòà…Âåðîÿòíî… Íå, íå ìîãà äà ñå îðèåíòèðàì, íå ïîçíàâàì ãðàäà. Òè òàì ëè ñè âå÷å?...Ïðîâåðè íà êîé ñåêòîð ñïèðà àâòîáóñúò îò Âèäèí…òàêà ùå ñå îòêðèåì ïî-ëåñíî. Íå ñå ïðèòåñíÿâàì, âñè÷êî å íàðåä, íå ñå áåçïîêîé çà ìåí…
Ïðîâåäåíèÿò ðàçãîâîð âèäèìî ñâàëè íàïðåæåíèåòî îò ëèöåòî è è òî ñå çàëÿ îò íåî÷àêâàíà ðóìåíèíà, òîçè ïúò íå áåøå îò æåãàòà, è òÿ çàïî÷íà äà âàäè îò ÷àíòàòà ñè ðàçëè÷íè ïîñîáèÿ íà ñóåòàòà: ÷åðâèëî, ïóäðà, ãðåáåí. Íå! Îãëåäàëî íÿìàøå… Ìàðèíà ïî ïðèíöèï íå îáè÷àøå îãëåäàëàòà. Òå ïîñòîÿííî íàïîìíÿõà, ÷å âðåìåòî ëåòè, îñâåí òîâà îùå îò äåòñòâîòî ñè ãè ñìÿòàøå çà ìàãüîñíè÷åñêè ïðåäìåòè, êîèòî ïðîìåíÿò äåéñòâèòåëíîñòòà, íî íå êúì äîáðî. Æåíàòà äî íåÿ ñ ó÷óäâàíå ïðîñëåäè êàê òÿ ñè ñëîæè ÷åðâèëîòî, áåç äà íàðóøè äîðè ñ ìèëèìåòúð ðåíåñàíñîâèÿ êîíòóð íà óñòíèòå ñè. Ãðåáåíúò ñå âðÿçà â áóõíàëàòà è êîñà è ñå îïèòà äà âúâåäå òàì ïîðÿäúê, äîêîëêîòî òîâà áåøå âúçìîæíî. "Å, ñòèãà òîëêîâà ïðåñòàðàâàíå - ïîìèñëè ñè æåíàòà - ÷îâåê ìîæå äà âíåñå îòâúí ñàìî ëåêè ïðîìåíè, îñíîâíîòî ñè îñòàâà ñúùîòî…" Ìàðèíà íå îáè÷àøå äà ñå ðàçêðàñÿâà, ñìÿòàøå, ÷å òîâà å íà÷èí äà ñå çàáëóäè äðóãèÿ êàê âñúùíîñò èçãëåæäàø. Âèíàãè ñè ñïîìíÿøå ñ óñìèâêà êàê ïî âðåìåòî íà åäíà åêñêóðçèÿ âíåçàïíî îòêðè, ÷å êîëåæêàòà è Æàíà å íåâåðîÿòíî áåçöâåòíà è íåâçðà÷íà, êîãàòî å áåç ãðèì. Âñúùíîñò âñè÷êè óñòàíîâèõà òàçè èñòèíà, êîåòî äîêàðà íåðâíà êðèçà íà Æàíà…
Äîêàòî ìèñúëòà íà æåíàòà ñëåäâàøå èçòúíÿâàùàòà íèøêà íà ëîãèêàòà, ðåéñúò ñïèðàøå íà âñÿêî êðúñòîâèùå; ñâåòîôàðèòå ìó íàìèãàõà è óñòðîéâàéêè ñïåöèàëåí ÷åðâåí êàðíàâàë. Ïúòíèöèòå âå÷å ñå ÷óäåõà âúðõó êàêâî è âúðõó êîãî äà èçëèâàò ãíåâà ñè. Äðàçíåøå ãè âñè÷êî: ïúòÿò, íåïîíîñèìàòà ãîðåùèíà, ïðåäñòàâàòà, ÷å ïîñðåùà÷èòå èì ãè ÷àêàò è âå÷å ïîëîâèí ÷àñ äèøàò èçãîðåëèòå ãàçîâå íà öÿë àâòîáóñåí ïàðê.
Íàé-íàêðàÿ ïàðêèðàíåòî ìåæäó ãúñòî íàðåäåíèòå ïðåâîçíè ñðåäñòâà óñïåøíî ïðèêëþ÷è è âðàòèòå òúæíî è ìåëàíõîëíî ïðîñêúðöàõà, äîêàòî ñå èçíàñÿõà âñòðàíè è íàïðåä. Îò òÿõ, çàëèòàéêè è êðèåéêè î÷è îò ñâåòëèíàòà, çàèçëèçàõà ïîòíè, íåðâíè è èçïîìà÷êàíè õîðà. Ìàðèíà èç÷àêà äà ìèíàò ïîêðàé íåÿ íàé-íåòúðïåëèâèòå, ïðîïóñíà è äâå-òðè âúçðàñòíè äàìè è èçïîëçâà âðåìåòî, çà äà îãëåäà ïðåç ïðîçîðåöà ïúñòðèÿ ñâÿò íàâúí. Ïîãëåäúò è òúðñåøå Íåãî, ÷îâåêà, çàðàäè êîãîòî ïðîïúòóâà êèëîìåòðè äî åäèí íåïîçíàò ãðàä.
Ïîçíàíñòâîòî èì áåøå îò ìåñåöè - ïëîä íà íîâèòå èíôîðìàöèîííè òåõíîëîãèè. Èíòåðíåò-âðúçêà ìåæäó õîðà, êîèòî ÷óâñòâàò ïî åäíà èëè äðóãà ïðè÷èíà íåóäîâëåòâîðåíèå îò íàïëàñòÿâàùàòà ñå â æèâîòà ñèâîòà. Ìàðèíà áåøå è ñúïðóãà, è ìàéêà, íî…åòî ÷å ñå ðåøè äà ïðîïúòóâà êèëîìåòðè, çà äà âêóñè îò ïðèêëþ÷åíèå, êàêâîòî íå áåøå ñè ïîçâîëÿâàëà äîñåãà. Âñúùíîñò òÿ ñúâñåì íå áåøå óáåäåíà, ÷å òîâà, çàðàäè êîåòî äâàìàòà ñå ñðåùàõà, ùå ñå ðåàëèçèðà. Èìàøå ìíîãî ïîâå÷å ïðåäïîñòàâêè ñèòóàöèÿòà äà ñå ðàçïàäíå íà: ïúòóâàíå, î÷àêâàíå, çàïîçíàíñòâî (òîçè ïúò ðåàëíî), ðåàëíî ãîð÷èâî êàôå, ïèöà è áèðà, è…áèëåò îáðàòíî: êîéòî îòêúäåòî å äîøúë. Ñàìî ÷å çà ðàçëèêà îò ïðèñòèãàíåòî âðúùàíåòî ùå å â êîìïàíèÿòà íà åäíà ãîëÿìà êîøíèöà ñ ðàçî÷àðîâàíèÿ. Æåíàòà òðúñíà ëåêî ãëàâà è ñå êàçà, ÷å âìåñòî äà ïðåäðè÷à îáñòîÿòåëñòâàòà, òðÿáâà äà ãè íàïðàâëÿâà.
 òîçè ìîìåíò ãî ñúçðÿ ñðåä òúëïàòà îò ïîñðåùà÷è, êîèòî, çà ðàçëèêà îò íåãî, çíàåõà êîãî ÷àêàò è çàùî. Ñúðöåòî è òðåïíà, çàùîòî èçâåäíúæ ñå ñúáóäèõà ñïîìåíè çà íåæíè äóìè, çà îáåùàíèÿ, çà øåïîò â íîùòà…çà ÷óâñòâà. "Ïîçíàò ëè å òîé, èëè…?" Ìàðèíà ñòàíà îò ñåäàëêàòà, îïðàâè êåíàðåíàòà ñè ïîëà, ïîìèñëè ñ èçâåñòíî íåäîâîëñòâî, ÷å íå å â íàé-äîáðàòà ñè ôîðìà, è ñå óïúòè êúì âðàòàòà. Òÿ ñúáðà ñ óñèëèå ìèñëèòå ñè è ãè êîíöåíòðèðà â ïðåäâàðèòåëíî îïðåäåëåíàòà öåë: âàæåí å ïúðâèÿò ìîìåíò! Íå áèâà äà ñå âïëåòå â ëèàíèòå íà êîëåáàíèåòî è ñòðàõà. Áåøå ãî ïîìîëèëà äà ñå äúðæàò åñòåñòâåíî, âñå åäíî ÷å ñà ïðèÿòåëè, êîèòî íå ñà ñå âèæäàëè äúëãî âðåìå. Àêî íå ñå ñïðàâåõà ñ òîâà, íåìèíóåìî çàïî÷âàõà îò…íóëàòà.
Ìàðèíà ñëîæè ñëúí÷åâèòå ñè î÷èëà ñÿêàø òå ìîæåõà äà ñêðèÿò íàïðåæåíèåòî, ïîäïðÿ ñå ëåêî íà ìåòàëíàòà ðàìêà íà âðàòàòà, ïîâäèãàéêè ñ äðóãàòà ðúêà ïîëàòà ñè. Ñòúïè íà ãîðåùèÿ àñôàëò ïî÷òè ïðåäïàçëèâî è ñå óñìèõíà â çíàê, ÷å å âèäÿëà âäèãíàòàòà ðúêà, ñ êîÿòî ïîñðåùà÷úò è ñèãíàëèçèðàøå êúäå å. Íàëîæè ñå âíèìàòåëíî äà ìàíåâðèðà ìåæäó îáðàçóâàëèòå ñå íàáúðçî ãðóïè÷êè è ïîíåæå íÿìàøå áàãàæ, ñè ñïåñòè ïîíå åäíà äîñàäíà ïðîöåäóðà íà ÷àêàíå.
Ñêîâàíà îò îáåçäâèæâàíåòî, òÿ ñå îïèòà äà ïðèäàäå îáè÷àéíàòà åíåðãè÷íîñò íà ïîõîäêàòà ñè. Î÷èòå è íå ñëèçàõà îò î÷èòå ìó, õèïíîòèçèðàíà îò èçëú÷âàíåòî èì. "Ñèãóðíî òàêà ñå ÷óâñòâà ïóñòèííèê, çúðíàë îàçèñ?" - ñðàâíåíèåòî èçâèêà âúðõó ëèöåòî è ñïîíòàíåí èçðàç íà ñàìîèðîíèÿ, êîÿòî ñå ðàçäèïëè â ëåê ñïîíòàíåí ñìÿõ. Òîé è ïîìîãíà äà ñå îòïóñíå; âñúùíîñò òÿ ïðåäâàðèòåëíî áåøå ñíåëà îò åêðàíà íà ñàìîñúçíàíèåòî ñè âñè÷êè öåëè, çàùîòî íÿìàøå ñèëè äà ïîíåñå íåóñïåõ îò òàêúâ õàðàêòåð. Íå è òîçè ïúò…
Êðà÷êèòå è ñêúñÿâàõà ðàçñòîÿíèåòî ïîìåæäó èì è òÿ ñè ïîìèñëè, ÷å òå îòìåðâàò è ïîñëåäíèòå ñåêóíäè íà åäíî óòâúðäèëî ñå ïî ñâîè çàêîíè ïðèÿòåëñòâî. Ïðèÿòåëñòâî ëè? Òÿ íå áè íàçîâàëà òàêà áóêåòà îò ñòðàñò, æàð è êîïíåæ, êîéòî èçïèòâàøå êúì î÷àêâàùèÿ ÿ ïîä ëú÷èòå íà ñëúíöåòî Êðèñòèÿí.
Ìàðèíà äîáðå ïîçíàâàøå ñåáå ñè. Òÿ áúðçî ñå óâëè÷àøå, ïîääàâàøå ñå íà åìîöèîíàëíè èìïóëñè, íî è áåç âúòðåøíè êîëèçèè ñå îòäðúïâàøå, çàùîòî ìúæåòå ÿ èçìîðÿâàõà: âèíàãè èñêàõà åäíî è ñúùî è ñå äîìîãâàõà äî íåãî, èçîáðåòÿâàéêè åäâà ëè íå îòíîâî âåëîñèïåäà. Òÿ èçïèòâàøå äîâîëñòâî, êîãàòî ÿ óõàæâàõà, íî ïî-ñèëåí áåøå ñòðàõúò îò íåïîçíàòîòî, îò ñòèõèÿòà íà æåëàíèÿòà. Òîé ïîìèòàøå ïúðâîíà÷àëíàòà è îòçèâ÷èâîñò è òÿ ñòóäåíî äîðè ãðóáî îòáëúñêâàøå îïèòèòå çà ôèçè÷åñêà áëèçîñò. Íå äîïóñêàøå íÿêîé äà ïðîíèêíå â ñúçíàíèåòî è, êðèåøå ñå ïðåäâèäëèâî çàä ïëàòîíè÷åñêè ôîðìóëèðîâêè çà ëþáîâòà è ñè âíóøàâàøå, ÷å ñåêñúò å íàé-ïðèìèòèâíîòî ïðîÿâëåíèå â ÷îâåøêàòà ïðèðîäà. Íèùî íå áåøå â ñúñòîÿíèå äà ïðîìåíè ïîçèöèÿòà è: íèòî ñúâåòèòå íà ïðèÿòåëêè, íèòî ïðî÷åòåíèòå êíèãè, íèòî óæ ñúáëàçíèòåëíèòå ïðåäëîæåíèÿ...çà ...íåâåðîÿòíî ïðåæèâÿâàíå, àêî... Äàëè áåøå âúïðîñ íà ÷åñò äà îòñòîÿâà ñåáå ñè, èëè çàùîòî îïèòúò ÿ áåøå íàó÷èë, ÷å ìúæúò òè÷à ñàìî ñëåä íåïîñòèãíàòàòà öåë - ïðè÷èíàòà íÿìàøå îñîáåíî çíà÷åíèå. Òÿ ñå áåøå ñàìîóáåäèëà, ÷å êîãàòî ëþáîâòà ñå åðîòèçèðà, ÷óâñòâîòî ñå ïîãðåáâà ïîä ïëàñòîâå æåëàíèÿ, ïëúòñêè îðãèè, ñ åäíà äóìà: âñå íàñèëèå íàä äóøàòà è ... ïðåäàòåëñòâî êúì ëþáîâòà...
Íî ... â æèâîòà êðúãîâåòå ñå çàòâàðÿò è âñå íÿêîãà áàðèåðèòå îò ãðàíèöè ñå ïðåâðúùàò â ïðåïÿòñòâèÿ, êîèòî çàïî÷âàò äà ìàìÿò êúì ïðåîäîëÿâàíåòî èì. Äíåøíàòà ñðåùà íàñî÷âàøå êúì èçâîäà, ÷å Ìàðèíà áåøå èìåííî âúâ âîäîâúðòåæà íà åäíà òàêàâà ìåòàìîðôîçà.
- Çäðàâåé, äúëãî ëè ìå ÷àêà - ïðîòåãíà è äâåòå ñè ðúöå òÿ.
- Íÿìà ïðîáëåì - óñìèõíà ñå òîé - ñïîêî…
"Òîçè ïúò óñìèâêàòà íå áåøå íàðèñóâàíà", ïîìèñëè ñè òÿ ñ íÿêàêâî
óäèâëåíèå ñÿêàø áåøå äåòå, ïðåä êîåòî âíåçàïíî îæèâÿâà êàðòèíêà, íà êîÿòî Ïåïåëÿøêà ñå ïðåâðúùà îò ñëóãèíÿ â ïðèíöåñà. Òîé ÿ ãëåäàøå èçïèòàòåëíî è òÿ ñè ïîìèñëè, ÷å ìîæå áè íå ñúâïàäà íàïúëíî ñ ïðåäâàðèòåëíàòà ïðåäñòàâà…çà ñåáå ñè. Âåäíàãà ñå ñåïíà: ïîðàæåí÷åñòâîòî íå å ñïîëó÷ëèâà ñòðàòåãèÿ! È çà êîìïåíñàöèÿ ñëîæè ðúöå íà ðàìåíåòå ìó.
- Íÿìà ëè äà ìå ïðåãúðíåø?
- Äà, ñ óäîâîëñòâèå, íî …- òîé ñå íàâåäå êúì íåÿ çàãîâîðíè÷åñêè -
çíàåø ëè êîëêî è êîè òî÷íî îò õîðàòà òóê íè ïîçíàâàò?
Òÿ ïî÷òè ïàíè÷åñêè ñâàëè ðúöåòå ñè è ñêîíôóçåíî ñå óñìèõíà:
- Íå ïîìèñëèõ çà òîâà…
- Ïî-äîáðå äà òðúãâàìå! Äà ïèåì íåùî ïîäõîäÿùî…â òàçè æåãà.
Ìàðèíà óñåòè êàê íà÷àëîòî ñå èçïëúçíà îò ïðåäâàðèòåëíî îòëåòèòå
êàëúïè è êàòî ëÿòíà çìèîðêà ñå èçâè â íåèçâåñòíà ïîñîêà - íåïðåäñêàçóåìî õëúçãàâà è íåïðîñëåäèìà…
Òîé áåøå ñ êîëà, êîÿòî áúðçî ãè îòäàëå÷è îò ãúìæèëîòî íà àâòîãàðàòà, çà äà ãè ïðåíåñå â îùå ïî-íåîáîçðèìàòà ïúñòðîòà íà öåíòúðà. Êàôåíåòàòà áÿõà ïúëíè îñîáåíî îíåçè, êîèòî èìàõà êëèìàòèöè.  ïåòîòî ïîäðåä åäâà îòêðèõà åäíà ìàñà, íà êîÿòî âå÷å ïèåõà ñòóäåí ÷àé âëþáåíè, êîèòî êàçàõà, ÷å äâåòå ìåñòà ñà ñâîáîäíè, ïúê è ñàìèòå òå ùå ñè òðúãâàò ñêîðî, íî âñå ñè øåïíåõà íåùî, çàëèâàõà ñå îò ñìÿõ è ñå öåëóâàõà, áåç äà ñå ïðèòåñíÿâàò.
Èçòîùåíè îò íàïðàçíîòî äèðåíå, äâàìàòà ñè ðàçìåíèõà ìíîãîçíà÷èòåëíè ïîãëåäè è ðåøèõà äà ñåäíàò. Îùå äîêàòî ñå íàìåñòâàõà, ñåðâèòüîðêàòà ãè èçíåíàäà ïðèÿòíî, íî èì äîíåñå ñàìî åäíî ìåíþ, çàùîòî - è òÿ ñ æåñò ïîÿñíè, ÷å äíåñ ïîñåòèòåëèòå ñà ïîâå÷å îò îáèêíîâåíî. Êðèñòèÿí ãàëàíòíî ïîäàäå ïðîäúëãîâàòàòà äèïëÿíêà, çà äà èçáåðå ïúðâà òÿ ïèòèåòî ñè. Äîêàòî Ìàðèíà ïðîòÿãàøå ðúêà, çà äà ÿ ïîåìå, èçâåäíúæ óñåòè ïðèëèâ íà íåæíîñò, íà æåëàíèå çà áëèçîñò. Êàêâî ÿ ïîðîäè? Äàëè ãëàñúò ìó, äàëè äâèæåíèÿòà íà àðòèñòè÷íèòå ìó ðúöå…ïîíÿêîãà å òîëêîâà òðóäíî äà ñå îïðåäåëè êàêâî òî÷íî ïðåäèçâèêâà âúëíåíèåòî â äóøàòà. È ìîæå áè òîâà ñà íàé-êðàñèâèòå ìèãîâå - áåç îáÿñíåíèÿ, íåïðåäñêàçóåìè êàòî ìàãè÷åñêè ñåàíñè…
Òÿ ðåøèòåëíî äîáëèæè ñòîëà ñè äî íåãîâèÿ è ñå èçâèíè, ÷å å íåïîõâàòíà, êîãàòî ñå ÷ó íåïðèÿòåí ñòúðæåù çâóê îò ïðîâëà÷âàíåòî íà êðàêàòà ìó ïî ïîäà.  ñúùèÿ ìèã ñ óäîâîëñòâèå ïî÷óâñòâà, ÷å áåäðîòî è ñå äîïèðà äî íåãîâîòî, à êîãàòî ñå íàâåäîõà åäíîâðåìåííî íàä ìåíþòî, çàñòèíàõà â òðåïåòà íà áëèçîñò, êîÿòî ãè ñìóòè, ìàêàð ÷å èìàøå âèä íà íåâèííà è åñòåñòâåíà. Òàçè "íåâèííîñò" îáà÷å âúçäåéñòâà âúðõó ñúçíàíèåòî íà æåíàòà òàêà, ÷å íàïèñàíîòî ñå ðàçòîïè ïðåä î÷èòå è è îñòàíàõà åäèíñòâåíî àðîìàòúò íà ìúæêè ïàðôþì, òîïëèíàòà íà âèñîêîòî ìó ðàìî è áåëîòàòà íà äåëèêàòíèòå ìó ïðúñòè. Ñâåòúò ñå çàòâîðè îêîëî òÿõ. Âúçáóäàòà ïîòå÷å ïî òÿëîòî è ñïîðåä íÿêàêúâ çàêîí, íà êîéòî Ôðîéä îòäàâíà áåøå äàë ñèãóðíî è èìå, è îáÿñíåíèå. Èñêàøå è ñå äà ñëîæè ìàëêàòà ñè ðúêà â íåãîâàòà è äà çàòâîðè î÷è, íàñëàæäàâàéêè ñå íà òîçè òîëêîâà æàäóâàí äîïèð, íî íå ïîñìÿ.
- Èçáðà ëè ñè ïèòèå? - ïðåêúñíà òîé ñúíîâèäåíèÿòà, çà êîèòî ñúñ ñèãóðíîñò è íå ïîäîçèðàøå.
- Êàôå ñúñ ñìåòàíà…
- È íåùî áåçàëêîõîëíî?
- Äà êàêâîòî ùå ïèåø òè…
Òÿ ðàçáðà, ÷å ìúæúò èñêà äà è äàäå íÿêàêúâ çíàê. Äîñåòè ñå ñàìà:
- Èçâèíè ìå, íåñúîáðàçèòåëíà ñúì, íå å óäîáíî äà ñòîÿ òîëêîâà áëèçî äî òåá - è òúé êàòî òîâà íå áåøå âúïðîñ, à êîíñòàòàöèÿ, òÿ îùå äîêàòî ãîâîðåøå, èçìèíà ñúñ ñòîëà îáðàòíèÿ ïúò. Çà íàãðàäà ïîëó÷è óñìèâêà.
- Êàçâàé ñåãà êàê ñè, êàê âúðâÿò íåùàòà ïðè òåá - ïðèïðÿíî ñå îïèòà äà ðàçèãðàå òÿ ñèòóàöèÿòà "íèùî ñïåöèàëíî íå å ñòàíàëî".
- Ïúò íà äàìèòå! Ïúðâî òè ðàçêàæè, ñïîäåëè çà ïðîáëåìèòå, êîèòî èìàø; ðåøè ëè ãè âå÷å, èëè ãè óñëîæíÿâàø?
- Î, ìîëÿ òå, íåêà ïîíå çà ÷àñ- äâà äà çàáðàâÿ, ÷å èìàì ïðîáëåìè. - Òÿ äîêîñíà ðúêàòà ìó, äîêàòî ãî ãëåäàøå óìîëèòåëíî.
- Òîãàâà è àç íÿìà äà ãîâîðÿ, è àç èìàì ïðîáëåìè - óñìèõíà ñå òîé.
- Àìè äà ìúë÷èì òîãàâà. Íà êàêâà òåìà äà ìúë÷èì, ãîñïîäèíå?
- Èìàì åäíî ïîçèòèâíî ïðåäëîæåíèå…äà îáñúäèì êàêâî ùå ïðàâèì äíåñ, ñëåä êàòî èçïèåì êàôåòî, èëè ñìÿòàø äà ãî ïèåì äî….äâà ñëåä îáÿä? - è òîé ïîãëåäíà ÷àñîâíèêà ñè, êîéòî ïîêàçâàøå 9:31.
- Àç ñúì êàôåäæèéêà, àìà ÷àê òîëêîâà…
- Òîãàâà?
- Ïðåäëîæè òè! Èìàì òè äîâåðèå…
- Íî …ìîåòî ïðåäëîæåíèå å….êàê äà êàæà…â ïðÿêà âðúçêà ñ òâîåòî æåëàíèå….çà…
- Çà????
- Èçâèíè ìå, íî ñå ÷óâñòâàì òàêà, ñÿêàø ñúì çà ïðúâ ïúò íàñàìå ñ æåíà, ñëó÷àÿò å òîëêîâà ñïåöèàëåí, ìåæäó íàñ ëåæàò òîëêîâà ìíîãî äóìè, ÷àñîâå îò äóìè… ïðåä ìîíèòîðà å ìíîãî ïî-ëåñíî!
- Àìè çäðàâåé, êîëåãà ïî…ñèòóàöèÿ!
Ñìåõúò èì áåøå ñïîíòàíåí è èçíåíàäà äîðè âëþáåíèòå, óâëå÷åíè â ïîðåäíàòà äúëãà öåëóâêà. Òÿ óñïÿ äà ïîòúíå â ñâåòëèíàòà íà î÷èòå ìó è òîâà ÿ çàðåäè ñ åíåðãèÿ, îò êîÿòî èìàøå íóæäà.
- Èìàì èäåÿ! - Ìàðèíà ñìèãíà çàãîâîðíè÷åñêè - èçâàäè áÿë ëèñò îò ÷àíòàòà ñè è äâå õèìèêàëêè - çà ñåáå ñè âçå ÷åðâåíàòà. Íàïèñà ãîðå -
Êàðìåí: Çäðàâåé!
Ïîñëå ìó ïîäàäå ëèñòà. Òîé ãî ïîå ñ áëàãîäàðíîñò è ïîâäèãíà âåæäè, çà äà èçðàçè èçíåíàäàòà ñè îò ùàñòëèâîòî õðóìâàíå. Ïèøåõà ñè îò ìåñåöè, èìàõà âå÷å îïèò, è …íàâèöè…
Êðèñòèÿí ïî÷òè íàðèñóâà èìåòî ñè è åäíî ñëúí÷èöå ñðåùó íåãî.
Êàðìåí :Áëàãîäàðÿ çà ñëúí÷èöåòî
Èçëú÷âàù : Çà íèùî…Êàê ñè, ðàçêàæè êàê ìèíà äåíÿò òè.
Êàðìåí : Ìèñëèõ ñè çà òåá, çà òîâà, ÷å èñêàì äà òå âèäÿ…
Èçëú÷âàù : È òîâà ùå ñòàíå, íàëè ñúì òè îáåùàë…
Êàðìåí : Äà, çíàì, ÷å ñè ñåðèîçåí ÷îâåê, íî…
Èçëú÷âàù : Íî?
Êàðìåí : Ùå ìè ñå íà ñðåùàòà äà íå ñúì ñ áàñòóí, äà íå ñúì â èíâàëèäíà êîëè÷êà, è ïî âúçìîæíîñò äà íå ñúì ñ …èçêóñòâåíî ÷åíå…
Èçëú÷âàù : òîâà äà íå å çàìàñêèðàí óïðåê, ÷å ñå áàâÿ â ðåàëèçèðàíåòî íà ïëàíîâåòå íè?
Êàðìåí : Ìèñëÿ, ÷å ñå ñòðàõóâàø…
: À òè ñìåëà ëè ñè?
Êàðìåí : Äà…
Èçëú÷âàù : Êàæè òîãàâà… êàêâî ùå íàïðàâèø, êîãàòî…ñå ñðåùíåì?
Êàðìåí : Ïúðâî…ìàñàæ, äà ñå îòïóñíåø, ìàëêî, íàïðåæåíèåòî òè å…îõ, óðåäúò ìè çà ìåðåíå íà íàïðåæåíèå ùå åêñïëîäèðà!
Èçëú÷âàù : Îáè÷àì ìàñàæèòå è ìàñàæèñòêèòå…íî ñ òîâà ëè òè ñå èç÷åðïâà ïðîãðàìàòà?
Êàðìåí : Íå!!! … ïîñëå ùå òå ïîêàíÿ íà òàíö è ùå òå öåëóíà.
Èçëú÷âàù : Êàê? Îïèøè ìè!
Êàðìåí : Áëèçî ñúì äî òåá, îìàãüîñàíà ñúì îò ÷àðà íà ìúæêîòî òè èçëú÷âàíå, îò àðîìàòà íà…êàê áåøå - ãîðñêè ìúõ?, îò ñòðàñòòà, çàêëþ÷åíà â ðúöåòå òè, õóäîæíèêî!
Èçëú÷âàù : ×óâñòâàì òå..íàèñòèíà ñè áëèçî…
È òÿ ñ èçíåíàäà óñåòè êîëÿíîòî ìó äî ñâîåòî, ïîãëåäèòå èì ñå êðúñòîñàõà èçïèòàòåëíî, ñÿêàø òîé ïðîâåðÿâàøå äàëè î÷èòå ãîâîðÿò ñ åçèêà íà ïèñàíîòî ñëîâî.
Ìàðèíà èçâàäè íîâ ëèñò è ïðîäúëæè:
Êàðìåí : Âïëèòàì ïðúñòèòå ñè â òâîèòå, çà äà òè ïðåäàì îò òðåïåòà, êîéòî ìå èçïúëâà…Öÿëàòà ñúì îãúí è…æàæäà
Èçëú÷âàù : À àç ìîãà ëè äà äîáàâÿ êúì òâîÿ òðåïåò íÿêîëêî èñêðè îò ñâîÿ?

Êàðìåí : Äà, èìàì íóæäà îò íåãî, òîé ìå îñâîáîæäàâà îò çàäðúæêèòå… è àç…ïúõàì ðúöåòå ñè ïîä - òÿ ãî ïîãëåäíà êîñî - ïîä áÿëàòà òè ðèçà, ïëúçãàì ãè íåæíî è ÷óâñòâåíî, áàâíî…ïî ãîëèÿ òè ãðúá êúì…ðàìåíåòå…
Èçëú÷âàù : Õàðåñâà ìè! Íàëè íÿìà äà äðàñêàø?
Êàðìåí : Íÿìàì ìàíèêþð. Ïðå÷è ìè …äà…ñâèðÿ íà êèòàðà è …äà…ìèÿ ÷èíèè
Èçëú÷âàù : Ïðîäúëæàâàé, èçâèíÿâàé, ÷å òå ïðåêúñíàõ!
Êàðìåí : Çà íèùî…ïàóçàòà ìå çàðåäè ñ íîâè èäåè.
Èçëú÷âàù : È êàêâè ñà òå? Ñïîäåëè ãè ñ ìåí! Ìîëÿ òå!
Êàðìåí : ….Çàïî÷âàì äà ðàçêîï÷àâàì ðèçàòà òè è …äîêàòî…áàâíî…îñâîáîæäàâàì îò "çàòâîðà "ìó âñÿêî ñëåäâàùî êîï÷å, äîêîñâàì ñ …óñòíè - ñòðàñòíî è …ïëúòíî! …ïîñòåïåííî ðàçãîëâàùàòà ñå ãðúä…
Èçëú÷âàù : ìììììììì!!!!!!
Êàðìåí : Óñåùàø ëè êàê êîñèòå ìè íåæíî ïàäàò âúðõó êîæàòà òè è íà ñâîé ðåä òå öåëóâàò?....Ðèçàòà òè ñå ñâëè÷à íà ïîäà, à ðúöåòå ìè ñå ñïóñêàò íàäîëó….Èìàø ëè êîëàí?
Èçëú÷âàù : Êàêâî äà èìàì?
Êàðìåí : Êîëàí, êîæåí èëè…
Èçëú÷âàù : Ðàçáèðà ñå…
Êàðìåí : Äîáðå!...Ðúöåòå ìè ñå ñïèðàò íà êàòàðàìàòà…ðàçêîï÷àâàì ÿ (íÿìàì îïèò, íî ñå íàäÿâàì , ÷å ùå ñå ñïðàâÿ).
Èçëú÷âàù È àç…ñå íàäÿâàì äà …ñå ñïðàâèø…
Êàðìåí : …ïîñëå ìíîîîîîãî âíèìàòåëíî…ñâàëÿì..öèïà…
Èçëú÷âàù : Áúäè âíèìàòåëíà , ìîëÿ òå,…. çàùîòî!
Êàðìåí : Çàùîòî?!?!?
Òÿ ñïðÿ äà ïèøå è ãî ïîãëåäíà ïðàâî â î÷èòå. Òîé îòãîâîðè íà ïîãëåäà è, âçå ëèñòà è íàïèñà ñ íîâ, íåðâåí ïî÷åðê:
Èçëú÷âàù : Âúçáóæäàø ìå! Èñêàì òå ñåãà, òóê, ïðè ìåí! Ïîëóäÿâàì îò…æåëàíèå!
Äîêàòî òÿ ñå ÷óäåøå êàê òî÷íî äà îòãîâîðè, óñåòè âúðõó êðàêà ñè ðúêàòà ìó. Íåæíî, ïðåäïàçëèâî, íî íàñòîÿòåëíî òÿ ïëúçãàøå íàãîðå ëåêàòà ìàòåðèÿ íà ïîëàòà, äîêàòî êîëÿíîòî ñå îòêðè è …ðúêàòà ëåãíà ñ íÿêàêâî óïîåíèå âúðõó îâàëíàòà ìó ïðåäèçâèêàòåëíîñò. Ïîñëå çàïî÷íà äà ñå äâèæè îùå è îùå…, à î÷èòå ìó ÿ õèïíîòèçèðàõà, ñÿêàø î÷àêâàõà äà êàæå:"Ñïðè!", íî òÿ íå êàçâàøå, à íà ñâîé ðåä ãóáåøå êîíòðîë íàä ñåòèâàòà ñè è êàòî â íÿêàêúâ ñúí íàïèñà:
Êàðìåí : È àç òå èñêàì….êîïíåÿ çà òåá…ëóäî! Îáè÷àì òå!
Âìåñòî îòãîâîð òÿ ñ íàñëàäà ïî÷óâñòâà êàê…ðúêàòà ìó… Äóìèòå è ãî ïðîâîêèðàõà äà…ñå óáåäè ëè÷íî äàëè æåëàíèåòî âèõðè ñàìî âúîáðàæåíèåòî è, èëè…ïîä÷èíÿâà íà ñâîÿ ïîòîê òÿëîòî. È î÷èòå âå÷å ãîâîðåõà íà åçèê, êîéòî íÿìàøå íóæäà îò àçáóêà, çà äà áúäå ðàç÷åòåí…
 íàñòúïèëîòî ãîðåùî ìúë÷àíèå ñåðâèòüîðêàòà ñå ïðèáëèæè, ìàëêî ãóçíà, ÷å ñå áåøå çàáàâèëà òîëêîâà, è çà äà ïðèêðèå ÷óâñòâîòî çà âèíà, çàïî÷íà äà ïîñòàâÿ ÷àøèòå ñ íÿêàêâî îâëàäÿíî ïðåâúçõîäñòâî (ïðè÷èíèòå çà êîåòî ñàìî òÿ ñè çíàåøå). Äîêàòî ÷èíèéêèòå ñ ïîðöåëàíîâ çâúí öåëóâàõà ìðàìîðíàòà áåëîòà íà ìàñè÷êàòà, òÿ ÷ó, ÷å ìúæúò èñêà äà ïëàòè, à æåíàòà ñå íàäèãíà ñ ÿâíîòî íàìåðåíèå äà ñå îòïðàâè êúì…èçõîäà. Èçíåíàäàíîòî ìîìè÷å çàáðàâè äà ñå ãðèæè çà èçðàçà ñè íà ïðåâúçõîäñòâî è ñìóòåíî ïðèáðà è ïàðèòå, è íåçàñëóæåíî ùåäðèÿ áàêøèø, è ïúëíèòå ÷àøè…
Äâàìàòà áúðçàõà êúì âðàòàòà. Âíåçàïíî çàä òÿõ ñå ðàçíåñå ñìÿõ, êîéòî ãè íàêàðà äà ñå îáúðíàò. Îò úãúëà ñúó÷àñòíè÷åñêè ãè èçïðàùàõà âëþáåíèòå.
Ñåðâèòüîðêàòà ñòîåøå â íàðàñòâàùî íåäîóìåíèå è ñè ïðåäñòàâÿøå êàê ðàçêàçâà íà ïðèÿòåëÿ ñè, ÷å îùå â ïúðâèÿ ðàáîòåí äåí â êàôåíåòî å ïîïàäíàëà íà …ëóíàòèöè.
Íî âñúùíîñò áåøå íåâåðîÿòíî…


Ïóáëèêóâàíî îò Angela íà 28.08.2004 @ 10:29:50 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Åðîòèêà

» Ìàòåðèàëè îò
   estela41

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 3


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 16:51:11 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"íàâèöè" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: íàâèöè
îò Svetozar (astrol@consultant.bg) íà 28.08.2004 @ 17:57:26
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://vilea22.googlepages.com/index.html
 "Àìåðèêàíñêè ïàé" òèéíåéäæúðèòå áëàãîäàðÿõà íà áîãà çà èíòåðíåò, çàùîòî ìîæåõà äà ãëåäàò ÷ðåç óåá-êàìåðà ñâàëêà îíëàéí. Ãåðîèòå îò ðàçêàçà óáåäèòåëíî ïîêàçâàò, ÷å èìà ïîíå îùå åäíà ïðè÷èíà çà áëàãîäàðíîñò çà òîâà - ñïîðåä íÿêîè - "äÿâîëñêî òâîðåíèå". (Îïðåäåëÿùèòå ïî òîçè íà÷èí ìðåæàòà ìè èçãëåæäàò áëèçêè ðîäñòâåíèöè è ïðåêè äóõîâíè íàñëåäíèöè íà îíåçè ìèçàíòðîïè, êîèòî îò ìíîãî âåêîâå íàñàæäàò ó õîðàòà ÷óâñòâà íà âèíà çàðàäè íåñúùåñòâóâàùè "ãðåõîâå".) À èìåííî îñâîáîæäàâàíåòî îò íåíóæíèòå çàäðúæêè, ñåáåðàçêðèâàíåòî è ñåáåîïîçíàâàíåòî, çà êîåòî ñïîñîáñòâà èçâåñòíàòà, à ïî æåëàíèå è ïî÷òè ïúëíà, àíîíèìíîñò íà þçåð(ê)èòå. Ñèãóðíî ìîãàò äà ñå íàïèøàò îùå ìíîãî ðàçêàçè-âàðèàöèè íà òåìà "áëèçêè ñðåùè îò èíòåðíåò-âèä" (äà ìå ïðîñòè Ñïèéëáúðã çà ïëàãèàòñòâîòî!), êàòî äîðè íåçàâúðøâàùèòå ñ õåïè åíä áèõà áèëè èíòðèãóâàùè è ïîó÷èòåëíè êàòî òîçè.
Ïîçäðàâëåíèÿ çà àâòîðêàòà è çà ãåðîèíÿòà!