Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Anyth1978
Äíåñ: 1
Â÷åðà: 1
Îáùî: 14145

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 509
ÕóËèòåðè: 5
Âñè÷êî: 514

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy
:: pastirka
:: LioCasablanca
:: pc_indi
:: Oldman

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàSubculture
ðàçäåë: Ïàðîäèè
àâòîð: galgal

Êàê ñå êàçâàø, íà êîëêî ñè ãîäèíè è ñ êàêâî ñå çàíèìàâàø?
1. Ïîëà, 25 ãîä. Æóðíàëèñò íà ñâîáîäíà ïðàêòèêà.



“Ñåêñúò ñ íåïîçíàòè òðÿáâà äà áúäå ìåäèöèíñêè äîêóìåíòèðàí êàòî çàíèìàíèå, êîåòî âîäè äî íèâî íà ñòðåñ ðàâíî íà 0.
Àðãóìåíòè:
Íåïîçíàòè ìúæ è æåíà, ãîëè â ëåãëî. Æåíàòà ëåêî ðàçêðà÷âà êðàêà, ïðèêàíâàéêè ìúæà çà äåéñòâèå. Ìúæúò îáëèçâà ïðúñòà ñè, ñëåä êîåòî ãî ïëúçâà ïî óñòíèòå íà æåíàòà è ïðîíèêâà äúëáîêî â íåÿ.
Âàðèàíò À: Ààà! (ñòåíå æåíàòà è ñëàñòíî èçâèâà òÿëîòî ñè). Íèâî íà ñòðåñ 100.
Âàðèàíò Á: (âñúùíîñò ìúæúò íå ïëúçâà ðúêàòà ñè, à ïî-ñêîðî ïðàâè íåùî ñ íåÿ, íàïîäîáÿâàùî äèñåêöèÿ íà æàáà, êîåòî áóäè êðàéíîòî íåäîóìåíèå íà æåíàòà è òÿ ðåøàâà äà ïðåêðàòè „ëþáîâíèÿ àêò”).
Tÿ ñòàâà îò ëåãëîòî, íàìúêâà ñè äúíêè è ïóëîâåð è ñå îáàæäà çà òàêñè. Ìúæúò ÿ ãëåäà ó÷óäåí, æåíàòà ãî ïîáóòâà êúì âðàòàòà.
Íèâî íà ñòðåñ 0.”

Èëè ìîæå áè íå òðÿáâà äà çàïî÷âà òàêà, ìèñëè ñè Ïîëà. Òÿ å æóðíàëèñò íà ñâîáîäíà ïðàêòèêà, íî çíàå, ÷å íÿêîé äåí ùå íàïèøå ñòðàõîòåí ðîìàí – àáñîëþòåí áåñòñåëúð! Ìå÷òàå ñè çà òîâà êàê, ñåäíàëà â íÿêîÿ ñòîëè÷íà áèáëèîòåêà, äàâà èíòåðâþòà çà êíèãàòà ñè è ïîñëå ðàçäàâà àâòîãðàôè. Ïîëà å ïúëíà ñ èäåè – ùå íàïèøå íåùî ïðîâîêàòèâíî, ìîæå áè êàòî „Ñåêñúò è ãðàäà”...ïèïåðëèâî, ñ ÷óâñòâî çà õóìîð! Íî îò âñè÷êè òåçè ìíîãî èäåè, íèòî åäíà âñå îùå íå å äîñòàòú÷íî „óçðÿëà”.
Ïðî÷èòà íàïèñàíîòî. Ïðàâè ãðèìàñà è íàòèñêà ïðîäúëæèòåëíî áóòîíà „delete”. Ïîãëåæäà êúì ïðîçîðåöà, ïîãëåæäà êúì òàâàíà è çàïî÷âà îòíîâî.
“Ïîãëåæäàëà ëè ñè ñå íÿêîãà îòäîëó? Ïèòà ÿ òîé è ÿ ïðèòåãëÿ êúì ñåáå ñè. Íå, êàçâà òÿ è ëåêî ñå çàñðàìâà. À íå èñêàø ëè? Ïèòà òîé. Ìîæå, êàçâà òÿ. Âàäè îò íîùíîòî øêàô÷å îãëåäàëî, ñúáóâà ñè áèêèíèòå è ñëàãà îãëåäàëîòî ìåæäó êðàêàòà ñè. Ãëåäêàòà ÿ âúçáóæäà, îáëÿãà ñå ëåêî íàçàä, çàòâàðÿ ñè î÷èòå è ìàñòðóáèðà äúëãî è ñúñðåäîòî÷åíî....”

Ïîëà ñïèðà. Çàìèñëÿ ñå. Èìà ñÿêàø íåùî, êîåòî ëèïñâà â òàçè èñòîðèÿ. Ìîæå áè å íÿêàê òâúðäå åðîòè÷íà è íÿìà äà ñå õàðåñà íà æåíèòå. Äà, ñúñ ñèãóðíîñò å òâúðäå åðîòè÷íà. Ñòàâà, îáèêàëÿ ñòàÿòà, âðúùà ñå ïðåä êîìïþòúðà è äîáàâÿ:
„Ïîëà óñåùà êàê ÿ çàâëàäÿâà óñåùàíå çà ñâúðçàíîñò. Äà, ñòåíå òÿ âúòðåøíî, òîëêîâà å õóáàâî, çàùîòî å âëþáåíà â Èâàí. Äà, ìíîãî âëþáåíà”.

Òàêà å ïî-äîáðå, ìèñëè ñè. Èìà ãåðîè, íÿêàêúâ ñþæåò, èìà ñåêñ...Ïîëà îòíîâî ñå âèæäà â êíèæàðíèöàòà, ñåäíàëà öàðñòâåíî ïðåä ñâîèòå ÷èòàòåëè êàê èì îáÿñíÿâà çà òîâà êàê ÿ å ñïîõîäèëà èäåÿòà çà íåéíàòà êíèãà. Óñìèõâà ñå è ïðîäúëæàâà äà ïèøå.

*****************
2. Èìàø ëè õîáè? Àêî äà, êàêâî å òî.
Äà. Õóáàâèòå ðàçãîâîðè ñ ïðèÿòåëè.
- Òàêà ÷å, äðàãè ìè Ñåðãåé, òîâà ñàìî äîêàçâà, ÷å äîðè è â íàé-äàëå÷íàòà ãàëàêòèêà ñúùåñòâóâàò ïëàíåòè, êîèòî ñà àáñîëþòíî òîëêîâà êðúãëè, êîëêîòî è Çåìÿòà!
Ñåðãåé êèìà åíòóñèàçèðàíî è ÷àêà ïðèÿòåëÿò ìó äà ïðîäúëæè. Ïðèÿòåëÿò å ëèòåðàòóðåí êðèòèê, õîáèòàòà ìó ñà àñòðîíîìèÿ è òåîðèè çà ïðîèçõîäà íà Çåìÿòà. Ñåðãåé è ïðèÿòåëÿò ìó ñå ñúáèðàò âñÿêà ñðÿäà â „Ñëàâÿíñêà áåñåäà”. Òîâà ñà íàé-õóáàâèòå íÿêîëêî ÷àñà îò ñåäìèöàòà, â êîèòî äâàìàòà ïðèÿòåëè ìîãàò äà ñå îòïóñíàò è äà ñïîäåëÿò âñè÷êè îíåçè íàó÷íè è êóëòóðíè âúëíåíèÿ, êîèòî íàïèðàò â òÿõ.
- È òîâà, Ñåðãåé, ìå êàðà äà ñå çàìèñëÿ çà Õàðìîíèÿòà!
- Õàðìîíèÿòà...ïîâòàðÿ êàòî åõî Ñåðãåé.
- Äà, òî÷íî òàêà. Ìèñëÿ ñè äàæå...íå, ñèãóðåí ñúì, ÷å õàðìîíèÿ áåçñïîðíî ñúùåñòâóâà âúâ âñÿêà åäíà ÷àñòèöà, âñåêè åäèí ìèíè è ìàêðî àòîì âúâ Âñåëåíàòà!
- Ìàêðî àòîì...îòíîâî ïîâòðàðÿ Ñåðãåé.
- È, àêî äà êàæåì, çà íÿêîè íåùà òÿ å áåçñïîðíà, êàòî íàïðèìåð õàðìîíèÿòà â åäíà øîêîëàäîâà òîðòà, òî ïðè äðóãè íåùà, òÿ äàëå÷ íå å òàêà î÷åáèéíà...
- Êàê òàêà â òîðòà? Ïèòà Ñåðãåé è ñå ðàäâà, ÷å çàäàâà òîëêîâà óìåí âúïðîñ íà ïðèÿòåëÿ ñè.
- Àìè åòî - ìíîãî ïðèìåðè ìîãàò äà áúäàò ïðèâåäåíè çà òîâà êàê åäíà øîêîëàäîâà òîðòà ñúäúðæà ïåðôåêòíîòî, íàïúëíî õàðìîíè÷íî ñúîòíîøåíèå ìåæäó çàõàð, ìàñëî è áðàøíî. Åòî òîâà å õàðìîíèÿòà!
Ñåðãåé ìúë÷è, ìèñëè çà òîðòàòà. Ìèñëè è çà õàðìîíèÿòà, íî ÷åñòíî êàçàíî âñå îùå íå âèæäà âðúçêàòà.
- Îáà÷å, çà äðóãè íåùà, êàòî íàïðèìåð äà êàæåì ëþáîâòà, òàçè õàðìîíèÿ äàëå÷ íå å òàêà î÷åâèäíà....
Ðàçãîâîðúò ïðîäúëæàâà. Ïðèÿòåëÿò ãîâîðè ðàçïàëåíî, Ñåðãåé êèìà. Ñëåä îêîëî 3 ÷àñà òå îòíîâî îáñúæäàò àáñîþòíàòà áåçñïîðíîñò â ñúùåñòâóâàíåòî íà äðóãè ïëàíåòè â ãàëàêòèêàòà, ñúùî òúé êðúãëè êàòî Çåìÿòà.

*******************

3. Îñòàâè íè íåùî îò ñåáå ñè.
Îòâîðè!
(îòâàðÿø)
Çàùî îòâîðè, áå Êîçà,
Òóêà íÿìà çåëåíà òðåâà!


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 03.11.2009 @ 11:21:35 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ïàðîäèè

» Ìàòåðèàëè îò
   galgal

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

24.04.2024 ãîä. / 12:08:05 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Subculture" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Subculture
îò vikito_1960 (vikito_60@abv.bg) íà 03.11.2009 @ 12:28:02
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://viktoriaivanovaa.blog.bg/
Íåùî íå ãî ðàçáðàõ.
Íèâî íà ñòðåñ ðàâíî íà 0