Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 769
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 770

Îíëàéí ñåãà:
:: Mitko19

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàElektroubles
ðàçäåë: Õóìîð è ñàòèðà
àâòîð: dimitech

Àìè - ñúäáà. Êâî äà ïðàâèø. Òúêìî ñå îêàçà, ÷å òàÿ ðàáîòà ñ íàôòàòà å áèëî ñúäåáíà ãðåøêà, ïóñíàõà íè ñ áàùà ìè íà ñâîáîäà è äàæå íè ïëàòèõà îáåçùåòåíèå îò...
$ 4'782'012,25 ( Îò êîèòî $ 4'782'010.00 áåøå õîíîðàðà íà àäâîêàòèòå ), ïèõìå äâå äåòñêè (èìàì â ïðåäâèä êîëè÷åñòâîòî - ïî 150 ãðàìà) êîêà-êîëè îò ïî $0,99 è îñòàíàõìå ñ $0,26 â äæîáîâåòå. Ñâîáîäíè, êàòî âÿòúðà â êîñèòå íà ìîòîöèêëåòèñò. Òâà å îò åäíà äðóãà ïåñåí, è êàòî ñòàíà âúïðîñ çà ïåñíè íàêðàòêî ùå ïîÿñíÿ çà ìóçèêàòà â àìåðèêàíñêèÿ çàòâîð: Òàì ÒÐßÁÂÀ äà ìîæåø äà ïååø. Èëè ïååø - èëè ñâèðèø. Àêî íå ìîæåø äà ïååø - ñâèðèø, àêî íå ìîæåø äà ñâèðèø - ïðàâèø ñâèðêè. Àìà íå îò òèÿ, äåòî íàé-õóáàâèòå ñòàâàëè îò ìëàäà âúðáà, ìè åäíè äðóãè... Òà - íà ñâîáîäà. È ïî÷íàõìå äà ñè òúðñèì ðàáîòà. Îò ñòîåíåòî "íà ñÿíêà" è äâàìàòà ñ áàùà ìè çàãóáèõìå òåíà ñè, êîéòî áÿõìå íàòðóïàëè â àãðîñîëàðèóìà íà ñåëî áÿõìå ñòàíàëè îòíîâî áåëè õîðà. Áåëè - íà òåí.Âñå îùå íå è ïî áèò. Ïîâúðâÿõìå ìàëêî (îêîëî 15-òèíà ìèëè ) ïåøà è íàìåðèõìå åäíà áîðñà çà ÷åðíîðàáîòíèöè. Òàì ðåøèõ åäèí ìîé îòäàâíàøåí âúòðåøåí ñåìàíòè÷åí ñïîð çà ñìèñúëà íà äóìàòà "÷åðíîðàáîòíèê": Òâà îçíà÷àâà: Ðàáîòèø çà ÷åðåí øåô. Òà - ñòðîèòåëñòâî. $6 íà ÷àñ. Îêàçà ñå, ÷å ñìå åäèíñòâåíèòå åâðîïåéöè, åäèíñòâåíèòå ñúñ ñðåäíî ( à àç è ñ òåõíè÷åñêè êîëåæ - óõóóóó - Ìàãíàóðñêàòà øêîëà ïàñòè äà ÿäå!!!) îáðàçîâàíèå, ïà êàòî ðàçáðàõà ÷å ðàçáèðàìå è îò åëåêòðîòåõíèêà - íàïðàâî ñå ðàçòîïèõà îò êåô. Ìåí (èçïú÷åíî, ëóïàì ñå â ãúðäèòå) ñ êîëåæàíñêîòî îáðàçîâàíèå ìà àïðàâèõà ñóïåðâàéçîð (íà àìåðèêàíñêè-áðèãàäèð) íà åëåêòðîòåõíèöèòå, áàùà ìè - ãëàâåí åëåêòðîòåõíèê. Ïî÷íàõìå äà ðàáîòèì ÿêî. Ïåòèëåòêàòà - çà òðè ãîäèíè. Ïðàâèõìå ñòðóêòóðíî îêàáåëÿâàíå íà æèëèùíà ñãðàäà, â êîÿòî å ïðåäâèäåíî äà æèâåÿò åìèãðàíòè îò èçòî÷íà åâðîïà. Îêàçà ñå ÷å ñà ðóñíàöè. È óêðàèíöè. Îêàçà ñå è ÷å ñúãëàñíî àìåðèêàíñêèòå çàêîíè - áúäåùèòå ñîáñòâåíèöè òðÿáâà äà íàáëþäàâàò ïðîîöåñà íà ðàáîòà. Ñúñ ïúðâàòà ñðåùà ñ áúäåùèòå êëèåíòè íàøèòå çàïëàòè íàðàñíàõà òðîéíî. Âëàäååíåòî íà ðóñêè åçèê, ìàêàð è â áúëãàðñêè âàðèàíò ñå îêàçà ìíîãî äîõîäíî. Îùå íà ïúðâàòà ñðåùà íà èçðàçà "Àìåðèêàíñêè áëÿäüi..." Áå îòãîâîðåíî ñ äîñòîéíîòî: "Äà âè (*******- öåíçóðèðàíî), áðàòóøêè..." ñëåä êîåòî ñå ñòèãíà äî áóðíè ïðåãðúäêè è ò.í. Íàøàòà áðàòñêà äðóæáà çàâúðøè ñ ïðåäëîæåíèåòî ïðåäâèä âèñîêèòå öåíè íà àëêîõîëà â ÑÀÙ âúâ âñåêè åäèí äîì äà áúäå èíñòàëèðàí åëåêòðîóðåä, õèáðèä ìåæäó ñîêîâàðêà, ïåðàëíÿ è ôðèçåð, ñëóæåù çà äåñòèëàöèÿ íà ñïèðò â äîìàøíè óñëîâèÿ. Èíà÷å êàçàíî - ïðåäëîæèõìå íà ðóñíàöèòå äà èì èíñòàëèðàìå ïî åäèí êàçàí çà âàçðåíå íà âîäêà/ðàêèÿ â äîìàøíè óñëîâèÿ. Óñïåøeí åêñïåðèìåíò. Ïðîáâàõìå ñ äæèáðè îò æèòî çà äîìàøíè ëþáèìöè (ïàïàãàëè).  ìàãàçèíà çà äîìàøíè ïèòîìöè íè ãëåäàõà ñòðàííî è íè äàäîõà ãîëÿìà îòñòúïêà. 18 ÷óâàëà, âñå ïàê ñà äîñòà ãîëÿìî êîëè÷åñòâî çà íÿêîëêî äîìàøíè ïèòîìåöà. Òà - âñè÷êè ñåðâèçíè ïîìåùåíèÿ, ïðåäâèäåíè çà âãðàäåí ãàðäåðîá/øêàô çà îáóâêè áÿõà ïðåîáîðóäâàíè â äåñòèëàöèîííà/ñêëàä çà ñïèðíè íàïèòêè. Åäèíñòâåíèÿ íåðåøåí ïðîáëåì áåøå ñ ìîùíîñòèòå çà çàõðàíâàíåòî íà ðåîòàíèòå. ïîäñèëèõìå äâîéíî èíñòàëàöèÿòà (èçêúðòèõìå êàáåëà ñúñ ñå÷åíèå 4 êâàäðàòà è ìîíòèðàõìå ñèëîâ êàáåë ñúñ ñå÷åíèå 16 êâ. ìèëèìåòðà, àâòîìàòè÷íèòå ïðåäïàçèòåëè áÿõà ñìåíåíè ñúñ òàêèâà ñúñ ñòîïÿåìà æè÷êà, êîÿòî îò ñâîÿ ñòðàíà áåøå ñìåíåíà ñ íåñòîïÿåì ãâîçäåé (ñòàð íîìåð îò ñòóäåíòñêèòå îáùåæèòèÿ, íàó÷àâà ñå îùå ïðåç ïúðâàòà çèìà íà ïúðâè êóðñ). Çà åäíà ñúáîòà çàìàçàõìå èçêúðòåíèòå êàíàëè ñ ïîìîùà íà áúäåùèòå îáèòàòåëè íà ïðèíöèïà íà Ëåíèíñêèÿ ñúáîòíèê; Áîÿäèñàõìå ñëåäâàùàòà ñúáîòà ïàê ïî ñúùèÿ ïî÷èí. Ìèíà êîìèñèÿòà íà ñòðîèòåëíèÿ ñèíäèêàò (íÿêâè èòàëèÿíöè, êðåùÿõà çà ñåìååí áèçíåñ, çà âåíäåòè è äðóãè èòàëèàíñêè äóìè), àìà Èãîð - åäèí îò åíòóñèàñòèòå íà òåìà ñïèðò ðåøè ïðîáëåìà ñ òÿõ (ïî-êúñíî åäíè ïóåðòî-ðèêàíöè ìó äîíåñîõà åäèí êóôàð ñ ïàðè, çàðàäè ðåøåíèåòî íà ïðîáëåìà. Òå ñå îïèòâàëè îò 40 ãîäèíè äà ãî ðåøàò òîÿ ïðîáëåì, àìà âñå íå óñïÿâàëè). Íî äà ñå âúðíåì íà òåìàòà. Ñëåä êîíñòàòèâíèÿ ïðîòîêîë íà ñòðîèòåëíèÿ ñèíäèêàò, äîéäå äúðæàâíàòà êîìèñèÿ çà ñòðîèòåëåí êîíòðîë, ïîîãëåäàõà ñå è ðåøèõà ÷å âñè÷êî å ÎÊ. Áúðçî ïîëó÷èõìå îäîáðåíèåòî è íà ïîæàðíàòà. Çà òÿõ ïðåäñòàâèõìå ñòàíîâèùå íà îðãàíèçàöèÿòà íà äîáðîâîëíèòå ïðîòèâîïîæàðíè îòðÿäè, ïîäïå÷àòàíà ñ ìîíåòà îò 50 öåíòà, íà êîÿòî ñå âèæäà îãëåäàëåí îáðàç íà àìåðèêàíñêèÿ ãåðá. Ïîæàðíèêàðèòå ïîâúðòÿõà ìàëêî äîêóìåíòà è ïîäïèñàõà áåç ìíîãî äà îáèêàëÿò. Ñîáñòâåíèöèòå ïîäïèñàõà ïðèåìî-ïðåäàâàòåëåí ïðîòîêîë ñúñ ñòðîèòåëÿ è...èçäàäîõìå ñãðàäàòà. È òîãàâà ñè åáà ìàìàòà. Å - íå òî÷íî òîãàâà, à ñëåä åäíà ñåäìèöà. Ðóñíàöèòå çàðåäèëè êàçàíèòå ñúñ çúðíî âåäíàãà ñëåä êàòî ñå íàíåñëè. Ïðîöåñà íà ôåðìåíòàöèÿ áèë óñêîðåí ñ ïîìîùà íà ìàÿ è ðåîòàí. È ïðåç weekenda áðàòóøêèòå ñå îòäàëè íà ïðîèçâîäñòâî íà ñïèðò. Öÿëàòà êîîïåðàöèÿ îò àìåðèêàíñêè òèï (ðàçáèðàé "íåáîñòúðãà÷åñêè" òèï) âêëþ÷èëà ðåîòàíèòå íà 6 è äåñòèëèðà ëè äåñòèëèðà! 38 åòàæà, ïî 4 âõîäà, ïî 16 àïàðòàìåíòà íà åòàæ; 2432 äîìàøíè êàçàíà çà ðàêèÿ. Ñìó÷àò òîê, êàòî öÿëà ïëîâäèâñêà öèãàíñêà ìàõàëà!!! Å íÿìà äà êîíêðåòèçèðàì çà äàòàòà; ùå ñå äîñåòèòå ñàìè êîãà ñå ñëó÷è òâà. Ñàìè ùå ñå äîñåòèòå è êâî ñòàíà ñëåä òîâà. Ëåêî ïîñòðàäà åëåêòðîïðåíîñíàòà ìðåæà. Ðóñíàöèòå îáà÷å ñà èíòèëåãåíòíà íàöèÿ. Âúðçàõà ñå ñ ìîäåì ñ ãëàâíèÿ êîìïþòúð íà åëåêòðîðàçïðåäåëèòåëíà ñòàíöèÿ "×èêàãî" è ïðåðàçïðåäåëèõà ïîòîöèòå íà åëåíåðãèÿ ïî äðóãè òðàñåòà. Íå ñúì åíåðãåòèê, àìà ìàé àêî òðÿáâà äà ñòðàâíÿâàì îáðàçíî áðàòóøêèòå ñå îïèòàõà äà ïðåêàðàò ïàðåí ëîêîìîòèâ ïî âúæåí ìîñò. Ñ êîíîïåíè âúæåòà. Ñòàíà ïðåòîâàðâàíå, ïîäñòàíöèÿòà ñå ñòîïè, íî òúé êàòî ÷óâñòâèòåëíîñòà íà çàùèòàòà íà ïðåæäåóïîìåíàòàòà ñòàíöèÿ áå çàíèæåíà (ïàê ñ ìîäåìà) è çàõðàíâàùàòà åëåêòðîöåíðàëà äàäå ôèðà. Ïîñëåäâà âåðèæíà ðåàêöèÿ îò íàâúðçàíèòå â ãðóïà åëåêòðîñòàíöèè, ïîäñòàíöèè è åíåðãîðàçïðåäåëèòåëíè ñòàíöèè è íàêðàÿ ïðîñòî òîêà ñïðÿ. Ñïðÿ â öåíòðàëííèòå è èçòî÷íèòå ñåâåðíè ùàòè, êàêòî è â ÷àñò îò Êàíàäà. Çà äâå äåíîíîùèÿ. Äîëàðà ïàäíà, ïîñëå ñêî÷è, ïîñëå ïàê ïàäíà. Àìà åâðîïåéñêàòà è ÿïîíñêàòà ôîíäîâà áîðñà íå ðàçáðàõà. Ùîòî êàòî ñïðÿ òîêà - ñïðÿõà è òåëåôîíèòå. 32 ìèëèîíà àìåðèêàíöè èçõâúðëèõà ïî 250 êèëà õðàíà îò õëàäèëíèöèòå ñè. Íàñòàíàõà áåçðåäèöè. Áëîêèðà òðàíñïîðòà, êîìóíèêàöèèòå âúâ âñè÷êèòå èì ðàçíîâèäíîñòè, à âîäàòà ñïðÿ; 48 òåðîðèñòè÷íè îðãàíèçàöèè ïîåõà âèíàòà çà ñðèâà â åíåðãèéíàòà ñèñòåìà. Ðóñíàöèòå íèùî íå óñåòèõà - òå îïèòâàõà ñïèðòà. Ïî ðóñêàòà ìåòîäèêà. Ìèíà åäíà ñåäìèöà îò ñðèâà íà íàïðåæåíèåòî, âñè÷êî ñè òðúãíà ïî ìåä è ìàñëî, äåìîêðàòè÷åñêàòà ïàðòèÿ îáâèíè ëèáåðàëèòå â íåàäåêâàòíî îòíîøåíèå êúì ïðîáëåìà, ëèáåðàëèòå îáâèíèõà äåìîêðàòèòå â íåõàéñòâî, êîíãðåñà ãëàñóâà íîâ áþäæåò çà èçãðàæäàíåòî íà íîâà åëåêòðîïðåíîñíà ìðåæà...à íèå ñå êðèåì. Ùîòî ñà íè òúðñèëè...åäíè ìîì÷åòà ñ ÷åðíè äæèïîâå ñ ÷åðíè ñòúêëà ñ ÷åðíè êîñòþìè è ÷åðíè âðàòîâðúçêè ñà íè òúðñèëè...àìà òèÿ ïðîöåäóðè âå÷å ñìå ãè ìèíàâàëè (èëè êàçàíî ïî íàðîäíîìó - ìúæêî äóïå - åäèí ïúò ñå êëåöà) - òàêà ÷å - ìíîãî èì çäðàâå! Ùå ñå êðèåì!!! Íèêàêâè çàòâîðè ïîâå÷å! Venseremos!


Ïóáëèêóâàíî îò Angela íà 26.08.2004 @ 09:57:12 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Õóìîð è ñàòèðà

» Ìàòåðèàëè îò
   dimitech

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 6


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 03:07:44 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Elektroubles" | Âõîä | 4 êîìåíòàðà (5 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Elektroubles
îò Angela (angela@hulite.net) íà 26.08.2004 @ 10:16:19
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íåêà âñå ïàê áúäåì òî÷íè - "öåíçóðèðàíî" è "àâòîöåíçóðèðàíî" íå å åäíî è ñúùî, íàëè?


Re: Elektroubles
îò Marta (marta@all.bg) íà 26.08.2004 @ 10:19:29
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://doragspd.wordpress.com/
Âåíñåðåìîñ!

...ùî ïúê äà íå, âñè÷êî å âúçìîæíî ;-)))


Re: Elektroubles
îò entusiast (entusiast@mail.bg) íà 26.08.2004 @ 17:52:03
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://bglog.net/blog/entusiast
bravo majna, mnoo hubava istoria,. 4akam o6te po temata. 6te ima, nali?


Re: Elektroubles
îò Ufff íà 26.08.2004 @ 21:27:52
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Îò òîÿ Èãîð ñúì òâúðäå ,òâúðäå ðåñïåêòèðàíà.Îáà÷å-øøøøøøò!-îìåðòà!
:)