Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: StudioSD
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 1
Îáùî: 14144

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 577
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 578

Îíëàéí ñåãà:
:: Mitko19

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÄúëã-óâîä
ðàçäåë: Ðîìàíè
àâòîð: iva86

Àëèñúí ñòîåøå ïðåä îãëåäàëîòî è ñå âçèðàøå â ñîáñòâåíèÿ ñè îáðàç-áÿëà , ðîêëÿ ,âîàë,öâåòÿ âñè÷êî íåîáõîäèìî åäèíñòåíîòî íåùî êîåòî ÷óâñòâàøå ,÷å íå áåøå íà ìÿñòîòî ñè- áåøå òÿ.
Ñëúí÷åâ ëú÷ ñå ïðîêðàäâàøå èçïîä êîïðèíåíèòå ïåðäåòà è ÿ îãðÿâàøå ,ñâåòëèíàòà ÿ îáëèâàøå, ãàëåøå ÿ, à òÿ ïðèëè÷àøå íà àíãåë.Êàðòèíàòà áå íåîïèñóåìî êðàñèâà , ñàìî äâåòå ñúëçè êîéòî êàïíàõà îò î÷èòå è ïîêàçâàõà ÷å âñúùíîñò å äîñòà òúæíà.Ïî÷óêâàíå íà âðàòàòà ðàçöåïè òèøèíàòà.
- Âëåç.- åäâàì ïðîäóìà òÿ è èçáúðñà ëèöåòî ñè.,îáúðíà ñå êúì âðàòàòà è âèäÿ ìàéêà ñè ãðàôèíÿ Êàòðèí Ñïðèíãôèëä äà ñòîé íà ïðàãà ñ ãðèìàñà êîÿòî èçäàâàøå ñú÷óñâèå.
-Ñêúïà îòíîâî ëè ïëà÷åø,ìîëÿ òå êîëêî ïúòè òðÿáâà äà âîäèì òîçè ðàçãîâîð,ðàçáðàõìå ñå, ÷å èìàø äúëã êúì ñåìåéñòâîòî ñè è òðÿáâà äà ãî èçïúëíèø,òðÿáâà äà ñå îìúæèø, òîâà å åäèíñò âåíèÿ øàíñ äà ñè âúðíåì òîâà êîåòî å íàøå è äà ïðåäîòâðàòèì íàáëèæàâàùèÿ ñêàíäàë.Âúïðåêè òâúðäîñòòà íà äóìèòå ñè ãðàôèíÿòà ðàçáèðàøå êàêâà ñàìîæåðòâà òðÿáâàøå äà íàïðàâè äúùåðÿ è â èìåòî íà ñåìåéñòâîòî, à èìåííî äà æåðòâà ñîáñòâåíîòî ñè ùàñòèå. Òÿ ïðèñòúïè íàïðåä è íåæíî ÿ ïðåãúðíà.
- Äà ìàéêî ðàçáèðà ñå ñåìåéñòâîòî ,äúëãà è àç êàòî äîáðà äúùåðÿ ùè èçïúëíÿ âñè÷êî êîåòî òðÿáâà..Êàòî ñå âúðíà ãîäèíè íàçàä â äåòñêèòå ñè ñïîìåíè òÿ âèæäàøå ïðåêðàñíè ìîìåíòè èçïúëíåíè ñ ìíîãî ñìÿõ è äåòñêè èãðè.Âèíàãè áåøå ïîäêðåïÿíà îò áëèçêèòå ñè òå íèêîãà íå è íàòðàïâàõà ñâîåòî ìíåíèå ,íî è òÿ íèêîãà íå ãè ïîäâåæäàøå.È ñåãà òðÿáâàøå äà ãè ïîäêðåïè äà ,èì ñå îòáëàãîäàðè çà ïðåêðàñíîòî äåòñòâî .Åäèíñòâåíîòî íåùî êîåòî íå ðàçáèðàøå áåøå çàùî òÿ, çàùî íå ñåñòðà è Àäèñúí- äà òÿ èìàøå ñåñòðà áëèçíà÷êà ïî-ìàëêà ñ 15 ìèí , áåøå ïî ïîêîðíàòà è ñå ïðèìèðÿâàøå ñ âñè÷êî .À Àëèñúí òÿ èìàøå ìíîãî ìå÷òè çà áúäåùåòî ,æèâååøå â ñâåòà íà êíèãèòå, êîéòî ÷åòåøå, ñâåòúò âå÷íèòå ëþáîâ è ùàñòèå .
-Àç ìîãà è òðÿáâà äà ñå ñïðàâÿ ,ìîåòî ùàñòèå íå å ïî âàæíî îò òîâà íà áëèçêèòå ìè .Êëåòîòî ìîìè÷å ñå îêóðàæàâàøå ñëåä êàòî îòíîâî îñòàíà ñàìà.
Âñúùíîñò ñúäáàòà íà Àëèñúí íå áå ðåøåíà îò ñåìåéñòâî è à îò åäèí çúë è áåçêðóïîëåí ÷îâåê Òîìàñ Ñìèò.Ãðàô Ñïðèíãôèëä áàùàòà íà êðàñèâèòå áëèçíà÷êè è ñîáñòâåíèê íà íåâåðîÿòíî èìåíèå â êúñåí åòàï îò æèâîòà ñè ñå îòäàäå íà êîííè çàëàãàíèÿ. ïðîäúëæåíèå íà ïåò äúëãè ãîäèíè òîé ñòîïÿâàøå ñîáñòâåíîòî ñè áîãàòñòâî ïðåäàâàíî îò ñòîòèöè ãîäèíè, îò ïîêîëåíèå íà ïîêîëåíèå äîêàòî íàêðàÿ íå çàãóáè âñè÷êî äîðè äîìà .Çà çëà ó÷àñò íîâèÿ ñîáñòâåíèê íà ñúñòîÿíèåòî ìó ñòàíà èìåííî Òîìàñ Ñìèò.Íî òîé ðåøè äà âúðíå ñîáñòâåíîñòòà àêî ãðàôà îòñòúïè äúùåðÿ ñè .Åäèíñòâåíîòî ðåøåíèå êîåòî ãðàôúò ìîæåøå äà âçåìå áå äà ïîæåðòâà äúùåðÿ ñè â èìåòî íà ðîäà, òèòëàòà è áîãàòñòâîòî.
 ìîìåíòà â êîéòî Àëèñúí ñå ïîêàçà íà âðàòàòà ,ìóçèêàòà çàñâèðè ,õîðàòà ñå èçïðàâèõà è òÿ ïîå ïî ïúòåêàòà êúì îëòàðà.Ñúñ âñÿêà èçìèíàòà êðà÷êà òÿ ÷óâñòâàøå, ÷å ïðèáëèæàâà êúì ñîáñòâåíàòà ñè ãèáåë .Íàâåëà ïîãëåä êúì çåìÿòà òÿ ïî÷òè íå óñåòè êàê ñòèãíà äî îëòàðà .Èçïðàâè ñå çà äà ïîãëåäíå ñâîÿ ïàëà÷ â î÷èòå, äà ïîãëåäíå ÷îâåêà ñ êîéòî ùåøå äà ïðåêàðà îñòàòúêà îò æèâîòà ñè.


Ïóáëèêóâàíî îò viatarna íà 05.10.2009 @ 13:52:55 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðîìàíè

» Ìàòåðèàëè îò
   iva86

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

24.04.2024 ãîä. / 00:54:25 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Äúëã-óâîä" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.