Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 994
ХуЛитери: 0
Всичко: 994

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПриказка за любовта
раздел: Приказки
автор: valer4o123

Имало едно време, на един остров един дворец.В него живеели царят и царицата заедно с красивата им дъщеря.
Недалеч от двореца живял един момък, който бил рибар.
Веднъж когато момъкът отивал за риба видял царската дъщеря с няколко прислужници да идват към морето с кошница дрехи.Той се скрил и зачакал момичетата да заминат,защото не ги познавал,но щом видял царската дъщеря, той мигом се влюбил в нея.Момичетата обаче не си тръгнали веднага след като измили дрехите.Царската дъщеря извадила една топка и им предложила да поиграят малко.Момичетата се съгласили.
По едно време обаче, топката отшла в храстите, където се криел момъкът.Той взел топката, излязъл от храстите,дал им я и си тръгнал.Тогава щом го видяла,царската дъщеря също се влюбила в него.
След това рибарят цяла седмица не видял девойката, но тогава, когато си помислил, че никога повече няма да я види, момъкът я видял да идва сама с кошницата дрехи.В този момент той вкарвал лодката си в морето, но царската дъщеря дошла при него и, за негова голяма изненада, го помолила и тя да отиде с него за риба.Рибарят се съгласил,вкарал лодката в морето, двамата се качили вътре и момъкът хвърлил мрежата си.Докато мрежата се пълнела двамата си разказвали смешни истории и се смеели от сърце.Чак привечер девойката решила да се прибере и двамата се разделили.
И така през ден-два царската дъщеря и момъкът се срещали и ходели за риба.
Веднъж обаче в града едни злодеи се наговорили да убият царската дъщеря и да накарат царя да им даде всичките си богатства.И така те решили да я пронижат със стрела на брега на морето от някой хълм.Обаче щом се приготвили видели че тя е със момъка и решили веднага щом убият девойката да убият и него,както са в лодката.Злодеите имали четири стрели, от коио две били резервни.Единият от тях се прицелил и изстрелял стрелата право към сърцето на девойката, но рибарят усетил стрелата и навел девойката за да я спаси.Така станало и със следващите две стрели.Но момъкът разбрал че четвъртата стрела не може да избегне, хвърлил се пред царската дъщеря и стрелата се забила в него.Стрелците като видели какво става избягали, а девойката с мъка слязла на брега, като взела със себе си ранения момък.Отвела го в царската лечебница и наредила на лечителите да извадят стрелата,и да промият раната.За щастие това станало навреме и момъкът оживял.
След това той се явил пред царя и царицата и те му казали, че щом е рискувал живота си, за да спаси живота на дъщеря им,той бил достоен царски наследник.
Така рибарят получил ръката на царската дъщеря,двамата се оженили и заживели щастливо дълги години.


Публикувано от viatarna на 30.09.2009 @ 23:37:48 



Сродни връзки

» Повече за
   Приказки

» Материали от
   valer4o123

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 06:26:59 часа

добави твой текст
"Приказка за любовта" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Приказка за любовта
от Sabin (velichko_enev@abv.bg) на 01.10.2009 @ 08:49:18
(Профил | Изпрати бележка)
Здравей Валери.Поздрави за приказката.Желая нови произведения и успехи.