Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: StudioSD
Днес: 1
Вчера: 0
Общо: 14144

Онлайн са:
Анонимни: 565
ХуЛитери: 3
Всичко: 568

Онлайн сега:
:: VladKo
:: LioCasablanca
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЗа Контрол-а, Алт-а и Дел-а
раздел: Други ...
автор: silence

Замисляли ли сте се над думите на Ст.Лец,
че понякога най-добрия начин за самосъхранение е самоубийството, м? Много е вярно, нали? И неприложимо понякога.

А дали всъщност наистина няма някой над нас? Някой, който ни управлява като поредната асемблирана машина. Започва с монтирането на файлови системи и те оставя да се справиш с тях. Е, задължителните майка и татко може да ги манипулираш достатъчно добре, ако си дOбър. Тогава усложняваме задачата - монтираме братя и сестри, племенници, цяла плеяда роднини, началници, малки злобни хорица. Охооо, това не те затруднява - поглежда в лог-а на глобалната система ТОЙ. Опитваш се да демонтираш нещо? Какво - наченки на самостоятелно мислене?
Мдобреееее, замисля се ОНЗИ- сяда и написва едно скриптче. Просто едно такова - да ти генерира процеси, които ще те принудят да използваш тия файлови системи, докато започнеш да се задъхваш. Първи процес, втори, трети ... упс! - усеща се той - ресурсите май няма да достигнат и системата ще се самоизключи...яяя да убием единия процес.
ТОЙ те наблюдава така .... манупилираш успешно файловите системи, грижиш се за процесите си и пак се опитваш да разсъждаваш...
Тогава...тогава ще те отворим към света - я да видим как ще се справиш с комуникацията. А другите системи съвсем не са чак толкова доброжелателни. Ти - новопрохождащата сред тях система, се принуждаваш да затваряш портове, да ограничаваш достъпа и да се браниш с една едничка цел - самосъхранение. Но пак успяваш да се стабилизираш. Управляваш файловите системи, процесите и връзката с другите системи с минимум ресурси и си гледаш своите си СОБСТВЕНИ приоритети. Хех, тогава - решава ОНЗИ - ще те превземем по друг начин. И в някой прекрасен ден усещаш троянския кон в себе си. Разтоварил е той червея, който те гризе отвътре и заплашва да наруши добре балансираното равновесие. Живееш с червей, който те кара да правиш нерационални неща - да се радваш на зелената трева (сякаш е била някакъв друг цвят през цялото време), да слушаш захласнато песента на птичките (сякаш досега са мълчали) и да късаш листенцата на маргаритките (сякаш ще ти дадат отговор на въпроса "обича ли ме"). Е, намираш цаката и на червея - ставаш работохолик, алкохолик или някакъв-друг-холик само и само да запазиш себе си.
Май - мисли си ТОЙ - грешката не е в операционната система, не е във файловите системи, не е в процесите...може би грешката е още в асемблирането?
Чуди се какво да прави с теб, как да закърпи положението и.....накрая просто те изоставя - да се питаш не хвърляш ли прекалено много ресурси; не губиш ли прекалено много енергия да пазиш целостта на системата си от злонамерени и нарочни посегателства; дали да продължаваш да игнорираш заявките на червея; дали всъщност с един switch off няма да спасиш ядрото си....
Оставил те е сам. Защото знае, че докато процесите не станат самостоятелни, ти - голямата и отговорна система няма да се деасемблираш сама.


Но всъщност греши. Всеки го чака CTRL+ALT+DEL. Само дето някои системи решават да не чакат външната намеса, а да го направят сами.


Публикувано от Angela на 24.08.2004 @ 15:38:45 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   silence

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 22:16:50 часа

добави твой текст
"За Контрол-а, Алт-а и Дел-а" | Вход | 2 коментара (3 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: За Контрол-а, Алт-а и Дел-а
от Bathory на 24.08.2004 @ 16:08:59
(Профил | Изпрати бележка)
Боже, колко хубаво си го написал/а!

Какво ли кара хората да посягат сами към клавишната комбинация... Всъщност, незнам дали искам да знам...


Re: За Контрол-а, Алт-а и Дел-а
от Merian на 24.08.2004 @ 16:34:12
(Профил | Изпрати бележка) http://lightfull.hit.bg
bezpo6tadna si v tazi analogia.....i to4na do boleznenost:)...usmihvam se i mi e tujno ednovremenno...
Pozdravi silence!