Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 488
ХуЛитери: 1
Всичко: 489

Онлайн сега:
:: pc_indi

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКогато вече те няма...
раздел: Други ...
автор: Bonnka

/на Д. Б./

Има едно петно в сърцето ми – абсолютно празно, като бездънна дупка е, няма напълване, колкото и да се опитвам да сложа нещо, нещото потъва неусетно все едно никога не е било.
Тази дупка не ми дава покой. Напомня постоянно за себе си, като зъбобол. И взех решение да я напълня.
Започнах бързо в началото, опитах със събирания, срещи, обадих се на хора, които неусетно бях забравила, запознах се с много нови личности. Някои ми харесаха, други не, на някои аз не допадах, но поне ангажирах съзнанието си. Изморявах се през деня и заспивах безпаметно вечерта, но в средата на ноща след един вечно повтарящ се сън с теб се събуждах – защото усещах, че дупката е отново празна.
Незнам (вие които четете това) имали ли сте някога подобна дупка в сърцето, надявам се никога да нямате, но ако сте имали и сте успели някак да я запълните, моля ви напишете ми как става.
Една нощ се събудих и осъзнах, че дупката трябва да се пълни бавно, само така може би щеше да се запълни. Слагах толкова много неща в нея. Бавно. Четях по цели нощи, когато не можех да спя, това което научавах слагах там. Сложих много, много мисли, понякога слагах и сълзи, слагах нови чувства. Пълнех я с живота си, също така я пълнех и с живота на много хора, които минаваха през дните ми, но неусетно заминаваха. Хора, които не оставяха дупки в сърцето ми, хора които не можеха да запълнят и тази, чудех се защо, по-късно разбрах. Защото просто нямаха значение за мен.
Понякога успявах да видя покрито дъно, и тогава заспивах, но се събуждах с някаква загуба за да почувствам, че дупката е отново празна.
Минаха много дни и това се превърна в кръговрат, толкова много дни, докато не разбрах, че точно спомените с теб я изпразваха независимо от упоритостта ми. Би било добре дори само ако успеех частично да я напълня. Така празното щеше да е по-малко празно. Но не. Дупката си остана бездънна. Минаха месеци, свикнах да имам дупка в сърцето. Когато си мислех за теб, когато те сънувах – ставаше по-голяма, когато те забравях за малко се свиваше. Разбрах, че никога няма да успея да я запълня, защото единственото с което може да се запълни си ТИ. Това е твоето място, твоето пространство и твоето време. Това е частта в мен, която ти си оставила, па макар и като дупка. Ти я притежаваше а тя притежаваше теб. Научих се да живея с нея. Сега виждам нещата много по-ясно. Все едно някой ми е изчистил прозореца ... до блясък, толкова добре все едно няма стъкло.
Научих се да оценявам тези, които са в дните ми, защото ако сега ги имам, утре ще са само дупка. А когато в сърцето ми няма нищо освен дупки, ще си отида от този свят, защото ще съм вече празна.

А сега искам да вдигна наздравица...
...за дните в които нямахме дупка нито ти нито аз. За дните, в които нямаше нужда да мислим че се притежаваме. За тогава, когато не осъзнавахме, какво е да си с продупчено сърце. За нашите мигове... за...ние.
Пия за твоето щастие. Пожелавам ти никога да нямаш друга дупка в сърцето, освен тази която ти оставих аз.


Публикувано от alfa_c на 21.09.2009 @ 15:54:30 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   Bonnka

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

17.04.2024 год. / 02:45:59 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Когато вече те няма..." | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Когато вече те няма...
от ggerin на 21.09.2009 @ 16:26:20
(Профил | Изпрати бележка)
Запълвай дупките с любов.
Любов и чиста и вселенска.
Не падай роб на спомени,
а роб на Обич чиста ти бъди.
Дарявай обич, туй е лека,
затварящ дупките в сърцето!

Поздрав!