Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: StudioSD
Днес: 1
Вчера: 0
Общо: 14144

Онлайн са:
Анонимни: 557
ХуЛитери: 6
Всичко: 563

Онлайн сега:
:: VladKo
:: Marisiema
:: Oldman
:: pinkmousy
:: StudioSD
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаВ гората на сенките - 20
раздел: Разкази
автор: Remembrance

Шумотевицата беше невероятна.
- Колеги! Ко-ле-гии! – опитваше се да спре глъчката едно много високо странно същество. Той беше много слаб и изпит, косата му сякаш беше корени на дърво, а крайниците му - удивително издължени. Черните му очи пробляснаха. – На всички ни е ясно, че трябва да бъдем изключително единни. За да си вземем обратно Децата от гората на сенките, ще трябва да бъдем много убедителни!
Гората на сенките? Тя изумено се приближи към групата.
- Децата са в Гората? – попита тя на глас.
- Да, колега – потвърди Горският мъж. – Изоставените деца са в гората. Онези без Дом.
- А, да ...първото право...
- Точно така, колега, Ръководството. Заповядайте при нас, разполагайте се както ви е удобно.
Залата беше невероятна. Изцяло дървени стени, маси и столове, топли светлини от окачени факли, всякакви странни напитки по масите и разположени по уникални начини същества, съсредоточени в темата.
- Изумително е как врагове на Живота изоставят току-що родили се Деца на територията на Гората – като единствено място извън Реда. Бедните същества израстват като диви зверчета, изпълнени с безгранични болки и празноти, не осъзнавайки защо цял живот се борят с чувство на бездънна ярост.
- Време е да спрем тази традиция – намеси се едно Водно същество, което бълбукаше, докато говореше. Цялата му кожа сякаш се стичаше, но без да остава и най-малко петънце около себе си. – Според мен първо трябва да спрем достъпа до Гората.
- Не! – извика един човек от пламъци. – Задължително е първо да потърсим сметка на виновните, за да си вземат поука!
Глъчката отново се развихри и Горското същество заклати главата си.
- Колеги! Нека оставим обвинението на Обвинителите. Нека се съсредоточим върху това как да опазим и защитим правата на децата в продължителен план. Колега – обърна се той към младата жена – бихте ли ни напомнили основните права от Ръководството.
Тя разгърна книгата и зачете само заглавията на отделните текстове.
„Първо и основно право на всяко Дете е да има своя Дом. Второ основно право на всяко Дете е да опознава себе си. Трето основно право на всяко Дете е да търси Истината безпрепятствено. Четвърто основно право на всяко Дете е да дава според талантите си и да обича според сърцето си. И Пето основно право на всяко Дете е да се среща с Избрания.”
- Точно така. Това са петте основни права, всяко от тях с много под-права, произтичащи от нуждите на всяко новородено. Наш дълг е да опазим всяко едно от тях. А нашият основен проблем е Гората на сенките, където Мрачните сили са се настанили и се опитват да поробят в лъжи и несправедливости едни от най-слабите и немощните – Децата! Трябва да се справим радикално с изоставянето, колеги. От нас ще се искат конкретни предложения и ви предлагам всеки един да помисли за определена стъпка и на следващото заседание да ги обсъдим. Благодаря ви за вниманието. Ще се видим утре.

/следва/


Публикувано от alfa_c на 15.09.2009 @ 09:18:39 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   Remembrance

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 15:10:07 часа

добави твой текст
"В гората на сенките - 20" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.