Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 832
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 835

Îíëàéí ñåãà:
:: Albatros
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÅäèí íåïîðàñíàë ðîìàíòèê (11)
ðàçäåë: Ðîìàíè
àâòîð: razlichen

Ïðåç ïðîçîðåöà âèæäàì ñàìî íåïîçíàòà áëîíäèíêà. Ñ æåñò èñêàì ðàçðåøåíèå äà âëÿçà. Ïðåìèíàâàì ïðåç àíòðåòî è ïðåäè äà ïîïèòàì çà Åëåíà, òÿ è êîëåæêàòà é èçñêà÷àò çàä ãúðáà ìè îò ñòðàíè÷íàòà ñòàè÷êà. Íà ïîçäðàâà ìè îòâðúùàò ñ ïîãëåä, êîéòî ïðåìèíàâà ïðåç ìåí âñå åäíî, ÷å íÿìà íèêîé. Âñÿêà ñè íàìèðà çàíèìàíèå, ðàçìåñòâàò ïî áþðàòà íÿêàêâè äîêóìåíòè, ñíîâàò íàñàì íàòàì, êàòî ñå ñòðåìÿò äà ñà ñ ãðúá êúì ìåí. Äîêîãà ëè ùå ïðîäúëæè íåëîâêàòà ñèòóàöèÿ? Íå èçäúðæàì è ïðîãîâàðÿì:
- Èìàì íîâèíà.
- À ìè êàçâàé - íåïîçíàòàòà áëîíäèíêà íÿìà òúðïåíèå äà ÷óå ïîñëåäíèòå êëþêè.
- Íîâèíàòà å ëè÷íà. Ùå ñå ìåñòÿ â ãðàäà.
Åäâà ñåãà Åëåíà ìå ïîãëåæäà.
- Òàì âúçäóõúò å ÷èñò, íÿìà ãè òåçè îòðîâè. È ðàáîòàòà å ïî-ñïîêîéíà, ñèãóðíî ùå ñè ïî-äîáðå. Ïðàâèëíî ñè ðåøèë äà ñå ïðåìåñòèø.
Îïèòâà ñå äà ñå óñìèõíå, à ðàçãîâîðà íå âúðâè. Ïóñêàì íÿêàêâè øåãè, íî ñå óñåùà íàïðåæåíèå. Íà ðåïëèêèòå ìè îòâðúùà åäèíñòâåíî áëîíäèíêàòà, Íå çíàì êîÿ å è êàêâî ïðàâè òóê – ìîæå áè è òÿ êàòî ìåí å ãîñòåíêà. Åëåíà ïðèñòúïâà îò êðàê íà êðàê è ñå ÷óäè ñ êàêâî îùå äà ñè äàäå âèä, ÷å å ìíîãî çàåòà, à äîïðåäè ìèíóòè ïðîñòî ñà ñè áúðáîðèëè îòçàä. Íà âñè÷êî òîâà ñëàãà êðàé êîëåæêàòà é - äîìúêâà êóï÷èíà êî÷àíè ñëóæåáíè äîêóìåíòè è çàåäíî ñ Åëåíà çàïî÷âàò äà ãè ïîäïå÷àòâàò. Ùðàêàò ñ ïå÷àòèòå è ñè áúðáîðÿò...çà äåòåòî íà íÿêàêâà ïîçíàòà, êàêâî íàïðàâèëî...Îáúðíàëè ñà ìè ãðúá è ùðàêàò ñ ïå÷àòèòå. Îáëÿí ñúì â ñòóäåíà ïîò, âñÿêî ùðàêâàíå çà ìåí å êàòî óäàð, êîéòî ìå èçòèêâà êúì âðàòàòà.  íà÷àëîòî óñòîÿâàõ íà óäàðèòå, íî òå íå ñïèðàò, êîëêî ëè ìèíóòè ìå áëúñêàò, âñÿêî ùðàêâàíå íà ïå÷àòèòå ñòàâà ãðîõîò, êîéòî ìå îãëóøàâà. Óñåùàì ïî ëèöåòî ñè, ïî ãúðáà ñè ñòóäåíèòå ñòðóéêè ïîò, íå èçäúðæàì íà óäàðèòå, íà ãðîõîòà è îòñòúïâàì çàäíåøêîì, íà âñÿêî ùðàêâàíå ïðàâÿ ñòúïêà êúì âðàòàòà. Ìàøèíàëíî íàòèñêàì áðàâàòà, íèêîé íå ìè îáðúùà âíèìàíèå, ïðîñòî íå ñúùåñòâóâàì. Ìèñëÿ ñè – îùå åäíà êðà÷êà è ñúì íàâúí, ùå çàòðúøíà òàêà âðàòàòà çàä ñåáå ñè, ÷å äà ÿ èçêúðòÿ è òîãàâà ùå çàáåëåæàò, ÷å íÿêîé å áèë òàì. Íî òå ñå ïðàâÿò, ÷å íå ñúùåñòâóâàì – íåêà äà å òÿõíîòî, èçëèçàì è òèõî çàòâàðÿì âðàòàòà çàä ñåáå ñè. Áåç äà ñå îáðúùàì ñå îòäàëå÷àâàì...
Âëà÷à ñå ïî ïúòåêàòà. Åäâà ñåãà îñúçíàâàì êàêâî âèäÿõ ïðåäè ìèíóòè – íå, íå å ñöåíàòà ñ ïå÷àòèòå, çàáîëÿ ìå, íî òîâà å âå÷å çàä ãúðáà ìè. Îòäàëå÷àâàì ñå ïî ïúòÿ, ñ âñÿêà êðà÷êà òîâà èçáëåäíÿâà, ïî÷òè ñúì ãî çàáðàâèë. À â ñúçíàíèåòî ìè ñå íàòðàïâàò íåùà, êîèòî ñà áèëè ïðåä î÷èòå ìè, à íå ñúì ãè çàáåëÿçàë. Åëåíà, êàê ìîæàõ äà ïðîïóñíà òîâà - òÿ áå ñ âäèãíàòà êîñà, ëèöåòî îòêðèòî, ñ îáåöè. Íàëè ìå÷òàåõ äà ÿ âèäÿ èìåííî òàêà, à ñåãà ïðîñòî íå çàáåëÿçàõ ìå÷òàíàòà ãëåäêà – çàùî ëè...

 êðàÿ íà ñìÿíàòà íà ïîðòàëà ñà ñå ñúáðàëè íÿêîëêî ãðóïè÷êè. Íàé-ìíîãîáðîéíà å ãðóïàòà îêîëî Åëåíà, íåéíîòî çàâðúùàíå å ñúáèòèåòî íà äåíÿ. Ïîçäðàâÿâàò ÿ, ëþáîïèòñòâàò çàùî ñå å âúðíàëà. Òàêà ñà ñå ñêóï÷èëè, ÷å è äà èñêàì íå ìîãà äà èçáÿãíà ñðåùàòà. Åëåíà ñå îòäåëÿ îò ãðóïàòà è ïðàâè êðà÷êà êúì ìåí. Ãëåäà ìå ñ óêîð.
- Èñêàøå äà ìå ïèòàø íåùî?
Èñêàõ äà ÷óÿ ñîáñòâåíîòî è ìíåíèå, íî êàê äà ñòàíå òîâà. Îáêðúæåíèåòî îò êîëåæêèòå é å íåïðîáèâàåìî êàòî ëè÷íà îõðàíà. À ìîæå áè èìà âúçìîæíîñò? Îïèòâàì ñå äà ãîâîðÿ ñ øåãîâèò òîí.
- Îïèòàé ñå äà îïèøåø öÿëàòà èñòîðèÿ îò ñâîÿ ãëåäíà òî÷êà.
- Ìåñòè ñå â ãðàäà èëè êúäåòî èñêàø, òîâà ñè å ñàìî òâîÿ ðàáîòà. Êàêâî èñêàø?
×óâñòâàì, ÷å å ðàçÿðåíà. Àêî áÿõìå ñàìè, ñèãóðíî áè êðåùÿëà - îïèòâà ñå äà ãîâîðè òèõî, íî êîëåãèòå é âåðîÿòíî ÿ ÷óâàò. Ïðåäè ïî-ìàëêî îò ìèíóòà áå öåíòúð íà êîìïàíèÿòà, ñåãà ãè å çàãúðáèëà è ìè ñå ñòðóâà, ÷å âñè÷êè ñà ïðèòèõíàëè è ñëåäÿò âñÿêà íåéíà äóìà, à è âèæäàõ ëèöàòà èì çàä íåÿ.
- Êàêâî èñêàø? Êîëåãèòå ìè ãîâîðÿò. Âñè÷êè ùå íàó÷àò, Äà ãðúìíå öÿëîòî ïðåäïðèÿòèå ëè èñêàø? Èíòåëèãåíòåí ñè... Àç ñúì àíãàæèðàíà... Òðÿáâà ëè äà çàíèìàâàì íà÷àëíèöèòå ñ òåá?
- Ìîæå ëè îòíîøåíèÿòà íè äà ñà êàòî íà îáèêíîâåíè ïîçíàòè?
Îò êîëêî ìåñåöà òúðñåõ ïîâîä äà çàäàì òîçè âúïðîñ, à ñåãà ñ òðåïåðåù ãëàñ åäâà èçðè÷àì òåçè äóìè.
- Ìîæå, íî òè ìå òúðñèø, ñëåäèø ìå ñ ïîãëåä, ïðèòåñíÿâàø ìå.
- “Ïðèòåñíÿâà ëè òå?” – ñ òåçè äóìè çàïî÷âàøå åäíî ñòèõîòâîðåíèå. Èçõâúðëè ëè ãî? – òðåïåðè íå ñàìî ãëàñà ìè, òðåïåðÿò è êîëåíåòå ìè.
Ãëàñúò é ñòàíà ïî-òèõ.
-  êúùè íå ìîãà äà ãî çàíåñà, à è íå èñêàì äà ãî ÷åòàò êîëåãèòå ìè... Èìàø æåíà, äåöà, îáúðíè âíèìàíèå íà òÿõ... Íàìåðè ñè äðóã îáåêò íà ÷óâñòâàòà...
Êîëêîòî è òèõî äà ñà êàçàíè, òåçè äóìè îòåêâàò íàä âñè÷êè è åäâà ëè íÿêîé íå ãè å ÷óë. Âñúùíîñò ñàìî êúì ìåí ëè áÿõà èëè çà êîëåãèòå çàä ãúðáà é. Åëåíà ñå îáðúùà è ñå è âìúêâà â öåíòúðà íà ãðóïè÷êàòà è ñ òîâà îòíîâî èçáóõâà ãúë÷àâàòà îêîëî íåÿ.
- Áîÿäèñàëà ñè êîñàòà ñè! – âúçêëèöàíèåòî å íà åäíà îò æåíèòå â êîìïàíèÿòà.
Åëåíà òàêà ñå óñìèõâà, ÷å íå ìîæå äà îñòàíå ñêðèòî çàäîâîëñòâîòî, ÷å ñà ÿ çàáåëÿçàëè, ëåêî íàêëàíÿ ãëàâà êúì êîëåæêàòà ñè è ðàçãðúùà êè÷óðèòå îò êîñàòà ñè, çà äà ñå âèäè ïî-äîáðå öâåòà äî îñíîâàòà. Îò óñìèâêàòà é è æåñòà, ñ êîéòî ãî íàïðàâè ìå çàáîëÿ ìíîãî ïîâå÷å îò äóìèòå, êàçàíè ïðåäè ìàëêî. Íÿìà è ñëåäà îò íàñòðîåíèåòî, ñ êîåòî ìå ïîñðåùíà ïðåäè ìèíóòà. Âåñåëè çàêà÷êè, áúðáîðåíå ïî æåíñêè, âñå åäíî íèùî íå å áèëî, à èçãëåæäàøå ðàçÿðåíà. Àç íå óìåÿ òàêà ðÿçêî äà ñå ïðîìåíÿì, Íàèñòèíà ëè ÿ ïðèòåñíÿâàì èëè òîâà áåøå ñàìî çà ïðåä êîëåãèòå êàòî ÷å ëè òîâà áåøå êàòî èçïèò: „ Åòî âèäÿõòå ëè, ðàçêàðàõ ãî, ñòèãà ñòå ìå îäóìâàëè”.
Êúì ãðóïàòà ñå ïðèáëèæàâà è åäèí îò äîñàäíèòå óõàæîðè.
- ß, íàøåòî ñëúí÷èöå ñå å çàâúðíàëî è íè îãðÿâà!
Êàçàëèÿò òåçè äóìè ïîëó÷àâà ñúðäå÷íà óñìèâêà, à àç åäâà ñòîÿ íà êðàêàòà ñè...
Íà äðóãèÿ äåí ïîäïèñàõ ìîëáàòà çà ïðåìåñòâàíå...

Ïðåç ïîñëåäíèòå äâà ìåñåöà, îòêàêòî Åëåíà íå ïúòóâàøå ñ àâòîáóñà, êîãàòî îòèâàìå çà íîùíà ñìÿíà, äî Íèíà ñÿäà åäíà íåïîçíàòà æåíà è ñëèçà â ïîêðàéíèíèòå íà ãðàäà, îñòàíàëèòå äâàéñåòèíà ìèíóòè îò ïúòÿ ìÿñòîòî äî Íèíà å ñâîáîäíî. Òàêà å è äíåñ, ñåäàëêàòà îòïðåä å çàåòà, à Åëåíà å ñàìà ìàëêî ïî-íàçàä. Ïîìîëèõ äà ñåäíà äî íåÿ, Òÿ ðÿçêî ñå íàäèãíà, èçëåçå íà ïúòåêàòà è ñàìî ñ æåñò ìè ïîêàçà äà ñåäíà îò âúòðå. Òîâà îçíà÷àâàøå ñàìî åäíî – „Ùå òå èçòúðïÿ çà ìèíóòè, íî íå æåëàÿ äà ñè äî ìåí”. Îïèòàõ ñå äà ÿ çàãîâîðÿ, à â îòãîâîð ïîëó÷àâàõ ñàìî êèìâàíå, áåç äà ìå ïîãëåäíå.  ìèãà, êîãàòî æåíàòà äî Íèíà ñå íàäèãíà, çà äà ñëåçå íà ñâîÿòà ñïèðêà, Åëåíà ñå âòóðíà êúì îñâîáîäåíîòî ìÿñòîòî è äâåòå åäâà íå ñå ñáëúñêàõà. Íàáëþäàâàõ ãè êàê ñè áúðáîðÿò ñ Íèíà, èìàò äà íàâàêñâàò ìíîãî çà òåçè äâà ìåñåöà. Îò êúì ÷àíòàòà íà Åëåíà ñå ðàçíàñÿ çâúíåíå è òÿ èçâàæäà... íîâ, ñêúï äæèåñåì, íÿìà ãî ñòàðîòî ïðîòðèòî òåëåôîí÷å. Äîêàòî ãîâîðè ïðåç êè÷óðèòå íà êîñàòà è ïðîáëÿñâàò ëú÷èòå íà çàëÿçâàùîòî ñëúíöå è åäâà ñåãà çàáåëÿçâàì ÷åðâåíèêàâèÿ îòáëÿñúê â êîñèòå é, çíàê, ÷å ñà áîÿäèñàíè. Äîñåãà ñå âúçõèùàâàõ íà èçêëþ÷èòåëíîòî ñú÷åòàíèå íà ãàðâàíîâî ÷åðíè êîñè è òúìíî ñèíèòå é î÷è - à òî áèëî... èëþçèÿ. Âñúùíîñò îùå êîëêî íåùà íå ñúì âèäÿë è îñúçíàë. À è íîâèÿ ëúñêàâ òåëåôîí, ÿâíî èìà ïðîìÿíà...
Åäèíñòâåíîòî ìÿñòî, êúäåòî î÷àêâàì äà ñðåùíà ïîãëåäà íà Åëåíà å â àâòîáóñà, íî ñåãà òîâà ñà ìèãîâåòå ñàìî êîãàòî íå å óñïÿëà äà çàáåëåæè ïðèáëèæàâàíåòî ìè è å çàêúñíÿëà äà ñå îáúðíå íàñòðàíè. Íå ñìåÿ äà ÿ ïîçäðàâÿ, êîãàòî ñè äàâà âèä, ÷å ìå íÿìà, è íå ñúùåñòâóâàì. Îò ñòàÿòà íè âèæäàì îôèñà, êúäåòî ðàáîòè Åëåíà, äàëå÷å å è ñàìî íà íîùíèòå ñìåíè ìîãà äà âèäÿ ñâåòëèíàòà â ïðîçîðöèòå íà çàäíàòà ñòàè÷êà è íà ñòàÿòà ñ êîìïþòúðà.  î÷àêâàíå äà ÿ âèäÿ, ïîãëåæäàì êúì îôèñà é, çíàÿ, ÷å íÿìà äà ÿ âèäÿ, íî ïîãëåæäàì – êîãàòî ïðîôó÷àâàìå ñ àâàðèéíàòà êîëà èëè â ñâîáîäíèòå ìèíóòè ìåæäó àâàðèèòå îò ïðîçîðåöà íà ñòàÿòà. Ïðè êîìïþòúðà ëàìïèòå óãàñâàò êàòî ïî ðàçïèñàíèå òî÷íî â äâàéñåò è äâà ÷àñà, à â çàäíàòà ñòàè÷êà – äåñåò ìèíóòè ïî êúñíî. Ñóòðèí ëàìïèòå ñâåòâàò òî÷íî â øåñò è äåñåò – òàêà å âñÿêà ñìÿíà, ìîæå äà èìà èçêëþ÷åíèÿ, íî íå ñúì ãè çàáåëÿçàë. Ñåùàì ñå çà äóìèòå íà Íèíà: „Òÿ èìà ñòàáèëíè âðúçêè” - çàòîâà ëè êîëåæêàòà èì îò ñúñåäíèÿ îôèñ íå ñïèðà äà ðàáîòè ïðåç öÿëàòà íîùíà ñìÿíà. Íàñêîðî íàïðàâèõà íîâ ïîðòàë, ñàìî çà êàìèîíèòå ñ âúãëèùà, çà äà íå âäèãàò ïóøèëêà ïðåä àäìèíèñòðàöèÿòà – ñèãóðíî ùå ïîçíàåòå êîé èçõâúð÷à íà òîâà ðàáîòíî ìÿñòî, áàðàêà îò êîíòåéíåð - äà òî÷íî òàçè, êîÿòî å ñâèêíàëà äà íå ñïèðà ïðåç öÿëàòà íîùíà ñìÿíà. Àç ñè ìèñëåõ, ÷å òðèòå êîëåæêè ùå ñå ðåäóâàò è ñå íàäÿâàõ, êîãàòî å ðåä íà Åëåíà äà ñå ñïèðàì ïðè íåÿ, áåç îõðàíàòà îò êîëåæêèòå é, íî è òåçè ìè íàäåæäè ñå ïðîâàëèõà...

Ó íàñ, íà äâîðà ñåñòðà ìè å ïîñàäèëà ðîçîâ õðàñò. Îòðóïàíèòå ñ öâåòîâå êëîíè ñà äîñòèãíàëè íàä òåðàñàòà íà âòîðèÿ åòàæ. Êúùàòà å êàòî ñúñ ñòåíà îò ðîçè. Äîðè è â äíèòå, êîãàòî Åëåíà ðàáîòåøå â ãðàäà, ñè ìå÷òàåõ, êàê âñåêè äåí ùå è ïîäàðÿâàì ðîçè. Ìàëêè ôàíòàçèè, êàê è êîãà ùå ãè îñúùåñòâÿ? Åäíà ñóòðèí, òðúãâàéêè çà ðàáîòà, îòêúñíàõ äåñåòèíà ðîçè è ãè ñëîæèõ â ÷àíòàòà ñè. Ñïåöèàëíî èçáðàõ åäíà ðîçà çà Åëåíà. Íà ñïèðêàòà âàäåõ ðîçèòå åäíà ïî åäíà îò ÷àíòàòà è ãè ïîäàðÿâàõ íà æåíèòå. „Çà ðàäîñòíî íàñòðîåíèå”.  àâòîáóñà ïðîäúëæèõ äà ðàçäàâàì ðîçè. „Âåðîÿòíî èìà íÿêàêúâ ïðàçíèê” - ÷óõ ðåïëèêè çàä ãúðáà ñè. Åëåíà è Íèíà ñåäÿõà êàêòî âèíàãè åäíà äî äðóãà è ïî÷òè åäíîâðåìåííî ïðîòåãíàõà ðúêà êúì ïúðâàòà ðîçà, êîÿòî èì ïîäíåñîõ. Ñ æåñò ÿ ïîäàäîõ íà Íèíà. Èçâàäèõ îò ÷àíòàòà è ðîçàòà, êîÿòî áå çà Åëåíà. Ïðåç íîùòà áå âàëÿë äúæä è êàï÷èöèòå èñêðÿõà ïî àëåíèòå ëèñò÷åòà.  ìèãà, êîãàòî Åëåíà äîêîñíà ðîçàòà, ïîãëåäèòå íè ñå ñðåùíàõà... Äâå ðîçè, êîèòî ñè ñúïåðíè÷åõà ïî êðàñîòà. Íàäÿâàõ ñå äà ðàçáåðå, ÷å âñè÷êèòå ðîçè ñà åäèíñòâåíî çà íåÿ...

Ïîñëåäåí ðàáîòåí äåí. Îò óòðå ùå ðàáîòÿ íà äðóãî ìÿñòî, íà÷àëíèêà, êîëåãèòå ùå ñà äðóãè. Áîëåçíåíî çà ìåí å òîâà, ÷å Åëåíà îñòàâà äàëå÷å è íÿìà äà ÿ âèäÿ ïîâå÷å. Ïîñëåäåí äåí. Íå ìîãà äà ñè òðúãíà áåç äà ñå ñáîãóâàì. Êàêâîòî è äà ñå å ñëó÷èëî, êàêòî è äà å ðàçáðàíî, ëè÷íî àç íå ñå ÷óâñòâàì âèíîâåí. Ñ îãúíÿ, êîéòî ãîðè â ìåí, ìîæå äà ñúì èçïåïåëèë âñè÷êî íàîêîëî, íî èñêðåíî ñå íàäÿâàì â ïåïåëòà äà îñòàíàëà ïîíå åäíà èñêðèöà. Êàêâî ñãðåøèõ?  êàêâî ìå îáâèíÿâàò? Íå óñòîÿõ íà åìîöèèòå ñè. Ïîêàçàõ ÷óâñòâàòà ñè – à óñïÿõ ëè äà ãè ðàçêðèÿ äîêðàé. Íå óñïÿõ äà è êàæà “Êðàñèâà ñè”. Ìîæå áè ñúì ãî êàçàë ñ ïîãëåä. Íå ñúì ëúãàë â íèùî. À àêî ñúì ïðåäèçâèêàë çàâèñò ó êîëåæêèòå é….
Êàêòî âèíàãè ñòðàæúò - êîëåæêàòà é, ìå çàáåëÿçâà ïúðâà. Åëåíà ìå ïîñðåùà íà âðàòàòà, íî íå ìå êàíè âúòðå. Êîñàòà è å âäèãíàòà è âúðçàíà íà ìàëêà îïàø÷èöà. Ïîãëåäèòå íè ñå ñðåùàò. Òúìíî ñèíÿòà áåçäíà ìå ïîãëúùà. Êàòî îìàãüîñàí ñúì, âòðåí÷èë ïîãëåä â î÷èòå è. À òàêà ìå÷òàåõ äà ÿ âèäÿ ñ âäèãíàòà êîñà, îòêðèòî ëèöå. Íå ìîãà äà è ñå íàãëåäàì...
- Äíåñ å ïîñëåäíèÿ ìè äåí òóê. Çàïîâåäòà çà ïðåìåñòâàíåòî ìè å èçäàäåíà. Äîéäîõ äà òè êàæà äîâèæäàíå.
-  ãðàäà ùå ñè ïî äîáðå, äàëå÷å îò âñè÷êàòà ìðúñîòèÿ è îòðîâè. Òàì å è ïî-ñïîêîéíî.
- Äîíåñîõ âè ïîäàðúê – èçâàæäàì îò ÷àíòàòà ñè áóðêàí ñ ìåä è ãî ïîäàâàì.
- Íå, íå, àç ìîãà äà ñè êóïÿ ìåä – îòñòúïâà êðà÷êà íàçàä è ïî äåòñêè ñêðèâà ðúöå çàä ãúðáà ñè, òàêà ÷å äà íå ìîãà äà ÿ äîñòèãíà è äà è äàì ìåäà.
- Òîâà å ïîäàðúê - ïîñëåäíèÿò ìåä îò òàçè ðåêîëòà, È ìåäúò ñâúðøè – ñèìâîëè÷íî.
Åëåíà ñå óñìèõâà. Ïðàâÿ êðà÷êà íàâúòðå è îñòàâÿì áóðêàíà íà áþðîòî. Çàáåëÿçâàì, ÷å êîëåæêàòà è ñå å îáúðíàëà è íå íè íàáëþäàâà. Îùå åäíà êðà÷êà è ïî÷òè äîêîñâàì Åëåíà, òÿ ñå èçâðúùà, ìîæå áè ñè ìèñëè, ÷å ùå ÿ öåëóíà, íî íå óñïÿâà äà ñå îòäàëå÷è. Ïðîøåïâàì é:
- Êîëêî ñè ÷àðîâíà ñ âäèãíàòà êîñà!
Ïðîäúëæàâà äà ñå óñìèõâà. Îòíîâî ïîãëåæäàì î÷èòå é, ìîæå áè çà ïîñëåäíî è ñè òðúãâàì...

Èìàì æåëàíèå äà êàæà äîâèæäàíå è íà Íèíà. Âðàòàòà íà îôèñà å çàêëþ÷åíà è ïîñÿãàì äà çâúíÿ ïî ñëóæåáíèÿ òåëåôîí.  òîçè ìèã Íèíà èçëèçà – ãëåäà ìå íàâúñåíî „Òè ïúê çà êàêâî ñè äîøúë?”
- Ìåñòÿ ñå, çàïîâåäòà ìè å ïîäïèñàíà è ñëåä äâà äíè îò ïúðâè þíè ñúì â ãðàäà. Äíåñ ìè å ïîñëåäíàòà ñìÿíà òóê.
- Êàê óñïÿ äà ñå ïðåìåñòèø, êàêâè âðúçêè èçïîëçâà? – íîâèíàòà ÿâíî ÿ óñïîêîÿâà è ïîãëåäà è ñòàâà ïî-âåäúð.
- Ïðîñòî èì òðÿáâàò õîðà è ìå âçåõà, à çà âðúçêè – íÿìàì íèêàêâè.
- Èìàì ïðîáëåìè ñ øåôêàòà ñè è èñêà äà ìå èçòèêà îò ìÿñòîòî ìè è ìå èçïðàùà íà íîâèÿ ïîðòàë.
Ïîçíàâàì äîáðå íðàâà íà íà÷àëíè÷êàòà íà Íèíà – íå âåäíúæ ìè å ïðàâèëà ïàíàèðè çà íèùî, âúïðåêè ÷å ñëóæåáíî ìè å íèêàêâà.
- Ñàì âèæ êàêâà å îáñòàíîâêàòà – áàðàêà îò êîíòåéíåð, âúòðå ñè êàòî â àêâàðèóì, öÿëàòà ñòåíà å îñòúêëåíà. À íàé-íåïîíîñèìîòî å, ÷å çà îõðàíàòà íÿìà îòäåëíî ïîìåùåíèå è ïðåç öÿëàòà ñìÿíà ñà äî òåá íåîòëú÷íî. Òîâà å íåòúðïèìî, åëà äà îòèäåì òàì äà âèäèø êàêâî å.
Îùå íà èäâàíå âèäÿõ, ÷å íîâèÿ ïîðòàë å êîëåæêàòà íà Åëåíà, íî íå îáúðíàõ âíèìàíèå íà óíèôîðìåíèÿ ìúæ äî íåÿ. Ñåãà Íèíà èñêà äà ìå âêàðà îòíîâî â êàïàíà, â êîéòî ïîïàäíàõ ïîêàçâàéêè îòíîøåíèåòî ñè êúì Åëåíà ïðåä âñè÷êè. Ìîæå äà ñå íóæäàå îò ïîìîù è ñú÷óâñòâèå, íî çàùî ìè ñå öóïè îò òîëêîâà âðåìå. Íå ìè ñå èãðàå òàçè èãðà, à è êàêâî ëè ìîãà äà íàïðàâÿ. Ñ æåñò îòêàçâàì äà ÿ ïîñëåäâàì.
- Ìúæúò ìè å ìíîãî ðåâíèâ – Íèíà ñìåíÿ òåìàòà – Òîëêîâà å ðåâíèâ, ÷å ñ äúùåðÿ ìè ñìå êîìåíòèðàëè êàêâî äà ïðàâÿ. Íèêîãà äà íå îñòàâàì íàñàìå ñ äðóã ìúæ ïîâå÷å îò ïåò ìèíóòè. Êîãàòî òðÿáâà äà ãîâîðÿ ñ íà÷àëíèöèòå è çà òîâà êðàòêî âðåìå äà óñïåÿ äà êàæà âñè÷êî, ïî-äîáðå å äà ãî íàïèøà è íàó÷à íàèçóñò ïðåäâàðèòåëíî.
Èçóìåí ÿ ñëóøàì – çàùî ëè å òàçè èçïîâåä, êàêâî ëè èñêà äà êàæå. Ðàçãîâàðÿìå ïîâå÷å îò ïåò ìèíóòè, òîâà ïîäêàíÿíå çà êðàé ëè å? Îùå êîëêî ëè ìèíóòè ùÿõìå äà ñìå çàåäíî, àêî áÿõìå îòèøëè äâàìàòà äî ïîðòàëà? Íî òîâà ïîâåäåíèå ìè å ïîçíàòî – íàëè è Åëåíà ñå äúðæåøå ñúùî òàêà, êîãàòî îòèäîõ ïðè íåÿ â ãðàäñêèÿ ôèëèàë íà ïðåäïðèÿòèåòî íè. Îêîëî ïåòàòà ìèíóòà è äâàòà ïúòè åäíî è ñúùî: „Àç òðÿáâà äà ñå ïðèáèðàì”. Íèìà òîâà ïîâåäåíèå é å âíóøåíî îò Íèíà... Íàèñòèíà òðÿáâà äà ñè âúðâÿ...
Êàçâàìå ñè äîâèæäàíå ñ ïîæåëàíèÿ çà ïî-ñïîêîéíà ðàáîòà çà â áúäåùå. Ðàçãîâîðà ÿâíî å êúì êðàÿ ñè.
- Íèíà, áëàãîäàðÿ çà ïðèÿòíàòà êîìïàíèÿ, äîêàòî ðàáîòåõìå çàåäíî, âúïðåêè ÷å ïîñëåäíèòå ìåñåöè ñå äúðæèø êúì ìåí äîñòà... ðåçåðâèðàíî.
- Èñêàì äà òå ïîïèòàì çà êîëåæêàòà. Ïðè íåÿ îòèäå ëè? - ÿâíî å, ÷å ãîâîðè çà Åëåíà.
Îñòàíàõ èçíåíàäàí îò òîâà, ÷å ïîñëåäíèòå ìè äóìè îòïðèùèõà îòêðîâåíîñòòà íà Íèíà.
- Äà, îòèäîõ äà é êàæà äîâèæäàíå, êîëêîòî è äà å íåóäîáíî. Íå ìîãà, ïðîñòî äà ñå èçìúêíà.
- Íÿêîé äà òè å êàçâàë êàêâî ñòàâà? Íèêîé ëè íå ñå å ñïèðàë äà ãîâîðè ñ òåá? Òî êîé ëè íå ãîâîðè çà âàñ?
- Íèêîé íèùî íå ìè å êàçâàë.
- Àç ìèñëåõ äà òè êàæà, íî...
- Íèíà, àç ñå îïèòàõ äà ãîâîðÿ ñ òåá, íî ñàìà çíàåø êàê ðåàãèðà.
- Íå ìîãà äà ðàçáåðà çàùî ñå ñïðÿ òî÷íî íà Åëåíà? Òîëêîâà æåíè èìà òóê, êîèòî ïðîñòî ñè òúðñÿò ìúæ. Çàùî òî÷íî Åëåíà, êàêúâ ïîâîä òè å äàëà? Çàùî Åëåíà? Òîëêîâà æåíè èìà òóê.
Íå ìîãà äà ñè ïîåìà äúõ - ñòðóâà ìè ñå, ÷å ùå ñå óäàâÿ â ìðúñîòèÿòà, ñ êîÿòî ìå çàëèâà òàçè æåíà. Íèìà âñè÷êî íå ñå ñëó÷è ïðåä î÷èòå é, ïðåç öÿëîòî âðåìå áÿõà êàòî çàëåïåíè åäíà çà äðóãà ñ Åëåíà. Íàëè òÿ ïúðâà ïðîãîâîðè: „Èçãóáèõìå êîëåæêàòà” - è ñ òîâà ìå ïîäëúãà äà é ñå äîâåðÿ. Êàê äà é êàæà: „Âëþáèõ ñå â î÷èòå é”, êàòî çà íåÿ ñúì òúðñèë æåíà çà â ëåãëîòî? Íèìà Åëåíà å âèíîâíà, êàòî å äàëà ïîâîä, âèíà ëè å äà âäèãíåø ïîãëåä êúì íÿêîãî? Çàòîâà ëè ñåãà íå ñúùåñòâóâàì çà íåÿ, çà äà íå ìè äàâà ïîâå÷å ïîâîäè?
- Êàçâàø íåùà, êîèòî íèêîãà íå ñúì ñè ìèñëèë.
- Ìîæå áè ñè èñêàë ñàìî äà ïèåòå êàôå çàåäíî. Íî çàùî Åëåíà, êàêúâ ïîâîä òè å äàëà? Íå ìîãà äà ïðîóìåÿ. È êàê ÿ ãëåäàø! Íà ïîëîâèíàòà àâòîáóñ âñè÷êî ìó å ÿñíî. Çíàåø ëè, ÷å å êàçàëà íà ìúæà ñè? Èíòåëèãåíòåí ñè... Çàùî Åëåíà?
Çàïî÷âà äà ìè ïðîñâåòâà. Äóìèòå íà Íèíà óäèâèòåëíî ñúâïàäàò ñ òîâà, êîåòî ìè êàçà ïðåäè äåñåò äíè íà ïîðòàëà Åëåíà. Íå ñà ëè íàïèñàíè è íàèçóñòåíè? Êîé ëè å àâòîðúò? Íî èìà îùå íåùî – íå çíàÿ êàê äà ãî íàðåêà, çàâèñò èëè ðåâíîñò. Àêî äóøàòà ìè íå èçãàðÿøå îò áîëêà, íà øåãà áèõ êàçàë, ÷å ñèòóàöèÿòà å ñòàíàëà „òðèúãúëíà”. Íî ñåãà íå ìè äî øåãè. ×óâñòâàì ñå îìúðñåí è ïî-äîáðå äà èçëúæà, äà ñè äàì âèä, ÷å èçëèçàì îò òðèúãúëíèêà.
- Ìîãà äà íàïðàâÿ ñàìî åäíî – äà ñå ïðåìåñòÿ è òàêà ùå å ïî-äîáðå è çà äâàìà íè. Ìîëÿ òå äà ãî êàæåø íà Åëåíà. Àç íå ìîãà äà ãîâîðÿ íàñàìå ñ íåÿ. Ìîëÿ òå äà é ãî ïðåäàäåø.
 òîçè ìîìåíò â äæîáà ìè çàçâúíÿ ñëóæåáíèÿ òåëåôîí, âèêàõà ìå íà àâàðèÿ. Îáàäèõ ñå íà êîëåãàòà ìè äà ñå îïðàâÿ ñàì. Íèíà, ÿâíî ñòðåñíàòà îò ñîáñòâåíàòà ñè îòêðîâåíîñò, òðúãíà äà ñå ïðèáèðà.
- Íèíà, ïî÷àêàé! Òðÿáâà äà òå ïèòàì íåùî.
- È àç èìàì ðàáîòà, òðÿáâà äà âúðâÿ...
Ðàçãîâîðà îñòàíà íåäîâúðøåí. Âñúùíîñò êàòî ÷å ëè âñè÷êî áå ÿñíî - äðåáíèòå ïîäðîáíîñòè åäâà ëè èìàõà çíà÷åíèå, íî âñå ïàê...
Íà ïîðòàëà, â î÷àêâàíå íà àâòîáóñà ñà ñå ñêóï÷èëè ãðóïè÷êè. Èçíåíàäàí ñúì, íî ñåãà Åëåíà å ñàìè÷êà, êîëåæêèòå é íå ñå âèæäàò íàáëèçî. Èçïîëçâàì ñèòóàöèÿòà è ÿ çàãîâàðÿì:
- Åëåíà, ìîæå ëè äà òå ëèøà çà ìàëêî îò êîìïàíèÿòà íà Íèíà?
- Î, íå, íå!
- Íå ìå ðàçáðà - èñêàì äà ñåäíà äî Íèíà, òðÿáâà äà ÿ ïèòàì íåùî.
- Àìà íèå èìàìå äà ñè ãîâîðèì!
Àâòîáóñà âå÷å å äîøúë è Íèíà êðàäåøêîì ñå ïðîìúêâà çàä ãúðáà ìè è ñå êà÷âà ïúðâà. Äîêàòî äîéäå è ìîÿò ðåä, äâåòå ñà ñå íàñòàíèëè åäíà äî äðóãà.
- Åëåíà, ùå ìè ðàçðåøèø ëè äà ãîâîðÿ ñ Íèíà?
- Å, ùîì òîëêîâà íàñòîÿâàø – íàäèãà ñå îò ìÿñòîòî ñè è îòñòúïâà ïî ïúòåêàòà.
Íèíà ñå ñâèâà, îáðúùà ìè ãðúá è ñå çàçÿïâà ïðåç ïðîçîðåöà.
- Å, ùîì òÿ íå æåëàå äà ãîâîðè ñ òåá, àç íå ìîãà äà ÿ íàêàðàì.
Åëåíà ñè ñÿäà íà ìÿñòîòî, à àç ñè çàìúë÷àâàì.

Ñëåä äâà äíè îòèâàì êúì íîâîòî ñè ðàáîòíî ìÿñòî, ôèëèàë íà ñúùîòî ïðåäïðèÿòèå. Ìîãà äà ïîëçâàì ñúùèÿ ñëóæåáåí àâòîáóñ, äîêàòî îáèêàëÿ ïðåç ãðàäà, ñàìî ÷å â îáðàòíà ïîñîêà. Òîâà ãî ïðàâÿò è äðóãè. Óñïÿâàì äà ñåäíà áëèçî äî Åëåíà è ïðîòåãíàë ñå ïðåç ïúòåêàòà çàãîâàðÿì òèõî:
- Îíçè äåí ãîâîðèõìå ñ Íèíà. Òÿ ìè çàäàäå íÿêîëêî âúïðîñà, íî íå óñïÿõìå äà çàâúðøèì ðàçãîâîðà. Èñêàì äà òè êàæà, ÷å æåíà ìè çíàå. Àç ñàì è êàçàõ ...îòäàâíà, ïðåäè äâà ìåñåöà.
Äîêàòî ãîâîðåõ, Åëåíà ãëåäàøå íàïðåä, âèæäàõ ñàìî ïðîôèëà é. Ïî òðåïâàíåòî íà ëèöåòî ïî÷óâñòâàõ êàê î÷èòå è ñå îêîêîðèõà, óñòàòà é îñòàíà ïîëóîòâîðåíà. Åäâà ïðîìúëâè:
- ×óäÿ òè ñå íà àêúëà!

Ñëåäâà ïðîäúëæåíèå...


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 17.08.2009 @ 16:23:07 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðîìàíè

» Ìàòåðèàëè îò
   razlichen

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 11:53:50 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Åäèí íåïîðàñíàë ðîìàíòèê (11)" | Âõîä | 2 êîìåíòàðà (3 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Åäèí íåïîðàñíàë ðîìàíòèê (11)
îò pisanici_com íà 17.08.2009 @ 17:22:10
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://zdraveya.com/tag/bogdana
ñàìî íà ìåí ëè ìè ñå ñòðóâöà ÷å ïðèëè÷à íà òþòþí


Re: Åäèí íåïîðàñíàë ðîìàíòèê (11)
îò razlichen íà 17.08.2009 @ 17:40:39
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïî äóøà ñúì äîáðÿê è åäèíñòâåíîòî, êîåòî îòêðîâåíî ïðåçèðàì è ìðàçÿ å âîíÿòà ñëåä ïóøà÷èòå – øåãóâàì ñå. À àêî ñòàâà âúïðîñ çà ðîìàíà „Òþòþí” ñëåä êàòî ñúì ãî ó÷èë â ó÷èëèùå, ïðåäè îêîëî 40 ãîäèíè, íå ñúì ãî ïðåïðî÷èòàë è ñìúòíî ñè ñïîìíÿì ïîäðîáíîñòèòå. Çàñåãà ñòå åäèíñòâåí, êîéòî íàìèðà ïðèëèêà.
Áëàãîäàðÿ çà îòäåëåíîòî âðåìå.Ïîçäðàâè!

]


Re: Åäèí íåïîðàñíàë ðîìàíòèê (11)
îò prrob íà 06.09.2009 @ 22:17:25
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
õìì, íå çíàÿ êàêâî äà êàæà êàòî êîìåíòàð...
îñâåí ÷å...
...èç÷åòîõ âñè÷êî, êîåòî ñè ïóáëèêóâàë òóê äî òîçè ìîìåíò...


à, è îùå íåùî
ïðè òåá ñå ïî÷óâñòâàõ êàòî ïòè÷êà êîëèáðè, êîÿòî îáèòàâà âðåìåííî ñâåòà íà êîñòåíóðêèòå
íå çíàÿ òîâà êîìïëèìåíò ëè å èëè íå, íî óñåùàíåòî å íåîáè÷àéíî