Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 661
ÕóËèòåðè: 5
Âñè÷êî: 666

Îíëàéí ñåãà:
:: LATINKA-ZLATNA
:: Marisiema
:: pastirka
:: rajsun
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÅäèí íåïîðàñíàë ðîìàíòèê (10)
ðàçäåë: Ðîìàíè
àâòîð: razlichen

Ñàìî ñ åäíî îáàæäàíå ïî òåëåôîíà óñïÿâàì äà ðàçáåðà êîãà Åëåíà å íà ðàáîòà – ñìÿíàòà é íå áå ïðîìåíÿíà...
 ìèãà, â êîéòî ìå âèæäà ïðåç ïðîçîðåöà, ïî ëèöåòî é ñå èçïèñâà äîñàäà “Ïàê ëè ñè òè?” è áúðçî èçñêà÷à íàâúí. Ñòîè íà ïëàòôîðìàòà è ìå ãëåäà âúïðîñèòåëíî. Íå ìè ñå èñêà äà ñúì ïðîñÿê â êðàêàòà é, êàêòî ñå ïî÷óâñòâàõ ïðè ïîñëåäíàòà íè ñðåùà è ñå êà÷âàì ïðè íåÿ.
- Èäâàì äà òè êàæà äîâèæäàíå...

Êàêâè ãè ãîâîðÿ, çà òîâà ëè äîéäîõ? Íÿìàì âëàñò íàä ñåáå ñè. Èçïàäíàë ñúì â ñúùîòî ñúñòîÿíèå, òàêà êàêòî áÿõ, êîãàòî ïèøåõ ñòèõîâåòå ñè. Èçðè÷àì äóìè, êîèòî íå ñúì ñè ìèñëèë, à ìåñåöè íàðåä â ñúçíàíèåòî ìè ñà ñå ðàçèãðàâàëè ñöåíàðèè êàêâî ùå é êàæà, êàêâè âúïðîñè ùå é çàäàì. Íî äà ñå ñáîãóâàì ñ Åëåíà? Íèêîãà íå ñúì ñè ãî ìèñëèë, íèêîãà íå ñúì ãî èñêàë. Çàùî ëè èçðåêîõ òåçè äóìè?
- Íî ïúðâî èñêàì äà òå ïèòàì íåùî. Íàëè íå ñè ñ ëåùè?
- Íå, íå ñúì - òàêèâà ìè ñà î÷èòå - Åëåíà ñå óñìèõâà.
Àêî áåøå êàçàëà, ÷å å ñ ëåùè åäèíñòâåíîòî, êîåòî ìîæåõ äà íàïðàâÿ å äà ñêî÷à â ìîðåòî – òî å íà îêîëî ïîëîâèí êèëîìåòúð îò òóê. Íå çà äà ñå óäàâÿ, à çà äà èçòðåçíåÿ – íàëè âñè÷êî çàïî÷íà â ìèãà, â êîéòî âèäÿõ î÷èòå é.
- Îïîçíà ëè êîëåãèòå ñè òóê? Ñâèêíà ëè íà íîâîòî ìÿñòî?
- Àç ñúì êîíòàêòíà. Ñâèêíàõ òóê è ìè å äîáðå.
- Íà ïðåäíàòà íè ñðåùà òè êàçàõ, ÷å ïèøà êíèãà – èçâàæäàì îò ÷àíòàòà ñè ïàêåò ëèñòè – Äîñåãà ñúì íàïèñàë äâà îò ðàçêàçèòå. À òîâà å ñúäúðæàíèåòî.
Îïèòâàì ñå äà ðàçãúðíà ñòðàíèöèòå, íî äóõà ñèëåí âÿòúð è íå óñïÿâàì äà é ãî ïîêàæà.
- Íàïðàâèë ñè ñè òðóäà äà äîéäåø ÷àê äî òóê – Åëåíà íàâèâà íà ðóëî ëèñòèòå, çà äà íå ãè îòâåå âÿòúðà.
- Ãåðîèíÿòà íà ïîñëåäíèÿ ðàçêàç ùå ñè òè, íî îùå íå ñúì ãî íàïèñàë.
- Å, âñå íÿêîãà ùå ãî çàâúðøèø – â ïîãëåäà è ïðîáëÿñâà óñìèâêà.
- Ìîæå áè ñè ìèñëèø, ÷å çàãëàâèåòî ùå å „Àíãåëñêè î÷è”. Íå - òîâà ùå å „Ìàøèíà íà âðåìåòî”.
Çà òîçè ðàçêàç èìàì ñàìî èäåÿ, íÿìàì íàïèñàí íèòî ðåä äîñåãà. Èñêà ìè ñå äà âúðíà íàçàä âðåìåòî â ìèíóòèòå, êîãàòî ñåäÿõ ñðåùó Åëåíà, ãëåäàõ ÿ â î÷èòå, è é ñå ðàäâàõ. Âúâ âàçàòà ñðåä äðóãèòå öâåòÿ èìàøå ÷åðâåíà ðîçà, èçðàç íà ÷óâñòâàòà ìè. Ìèãîâå, êîèòî ìè ñå èñêà äà ñå ïîâòîðÿò, íî ñåãà ñà ñàìî ñïîìåí. Çàòîâà ìè òðÿáâà ìàøèíà íà âðåìåòî, íî íèêîé îùå íå ÿ å íàïðàâèë. Ùå ìîãà ëè àç íàèñòèíà äà ÿ ñúçäàì, èëè òÿ ùå ðàáîòè ñàìî â ìå÷òèòå ìè?
- Íå çíàì, íî íå ìè âúðâè ïèñàíåòî. Ðàçêàçèòå, êîèòî òè íîñÿ, ñúì ãè ïóáëèêóâàë â èíòåðíåò è ñúì ãè ïîäïèñàë ñ èñòèíñêîòî ñè èìå. Ìîæåø äà ãè ïðî÷åòåø ïðåä ïðèÿòåëè è ïîçíàòè – çà çàáàâëåíèå íà êîìïàíèÿòà... Èñêàõ äà òè êàæà ìíîãî íåùà... Îò âúïðîñèòå, êîèòî ìå ãëîæäÿò ñå ðîäè åäíî... ñòèõîòâîðåíèå. Íàïèñàõ è ïîñâåùåíèå. Òî å ëè÷íî çà òåá – íå å ïóáëèêóâàíî â èíòåðíåò. Ïðî÷åòè ãè, êîãàòî îñòàíåø íàñàìå.
Âèíàãè, êîãàòî ñúì ñå äîáëèæàâàë äî Åëåíà, ìå å èçìú÷âàëî ñúìíåíèåòî, ÷å çà íåÿ ñúì äîñàäíèê è íàòðàïíèê. Òàêà ñå ÷óâñòâàõ è êîãàòî íàïèñàõ ïîñâåùåíèåòî ñè êúì íåÿ:
„Ïîäàðúê îò ñúðöå.
Ïîäàðúê - ìèñëè, ÷óâñòâà,
íåïîòðåáíè çà òåá.
Ïîäàðúê îò ñúðöå.”
Íà âñåêèãî ñå ñëó÷âàëî äà ìó ïîäíåñàò íåïîäõîäÿù ïîäàðúê, âúïðåêè íàé-äîáðè ÷óâñòâà íà ãîñòèòå, íå ñè ïîëó÷èë òîâà, êîåòî ñè î÷àêâàë. Îñòàâÿø ãî íÿêúäå âñòðàíè, ïîäìÿòàø ãî íàñàì – íàòàì, ïðàøÿñâà, è ïðè ïîðåäíîòî ïî÷èñòâàíå íà äîìà ãî èçõâúðëÿø – íà áîêëóêà. Âåðîÿòíî òàêà ùå ñå ñëó÷è è ñúñ ñòèõîâåòå ìè. Íå ìè ñå èñêà äà èçãíèÿò êàòî âîíÿù áîêëóê íà íÿêîå ñìåòèùå. Àêî ðåøè äà ãè èçõâúðëè ïî-äîáðå äà ãè èçãîðè, òàêà ùå ñå âúðíàò òàì, êúäåòî ñà ñå ðîäèëè - â îãúíÿ, êîéòî ìå ãîðè. Íàðî÷íî íàïèñàõ ïîñâåùåíèåòî íà îòäåëåí ëèñò, ñàìî òî èçäàâà çà êîãî ñà ñòèõîâåòå. Ìîæå áè íå ùå èçõâúðëè âñè÷êî è ùå çàïàçè íåùî çà ñïîìåí. Íå ïîñìÿõ äà é êàæà êàêâî ìèñëÿ â ìîìåíòà, ïðîñòî ñå ðàäâàõ íà èñêðèöèòå â î÷èòå é è íà âúçòîðãà, èçïèñàí íà ëèöåòî é.
- ßâíî ñè ïîåòè÷íà äóøà.
Íî ñàìî ñëåä ìèã íàñòðîåíèåòî è ðÿçêî ñå ñìåíÿ ñ ïðèòåñíåíèå.
- Àç òðÿáâà äà ñå ïðèáèðàì.
- Íå èñêàì äà çàáðàâèì âñè÷êî, êîåòî ñå ñëó÷è, äà íå ñè äàâàìå âèä, ÷å íèùî íå å áèëî. Íî èñêàì äà çíàì, àêî ñëåä âðåìå ñå ñðåùíåì ñëó÷àéíî, áè ëè ñå ñïðÿëà, çà äà ìå ïîçäðàâèø, èëè ùå ìå ïîäìèíåø êàòî íåïîçíàò?
- Çàùî äà íå òå ïîçäðàâÿ, òà íèå ñå ïîçíàâàìå.
Èñêà ìè ñå äà å èñêðåíà. Íàëè î÷àêâàõ äà ìå ïðèåìå êàòî åäèí îò ïîçíàòèòå ñè, òîâà ëè å íåéíîòî ìíåíèå? Ñòèñíàëà å çäðàâî òâîðáèòå ìè. Èñêàõ äà ñïîäåëÿ âñè÷êî, êîåòî ìå ãîðè è äà ñå îñòàâÿ â ðúöåòå é. Êàòî ÷å ëè òîâà ñå å èçïúëíèëî, îñòàâà ñàìî äà ïðî÷åòå ñòèõîâåòå ìè. Êàê ëè ùå ðåàãèðà, êàêúâ ùå å îòãîâîðúò é?
- Åäâà ëè íÿêîãà ùå ñðåùíåø ÷åøèò êàòî ìåí – îïèòâàì ñå äà ñå øåãóâàì – Âçåìè åäíî òåôòåð÷å, íàäïèøè ãî „×åøèòè” è íà äâå öåëè ñòðàíèöè ñ ìíîãî ãîëåìè áóêâè íàïèøè èìåòî ìè.
Åëåíà ëåêî ñå ïîäñìèõâà íà ïîñëåäíèòå ìè äóìè.
- Èñêàì äà òè êàæà îùå íåùî. Êîãàòî ñå íóæäàåø îò ïîìîù êàæè, ùå òè ïîìîãíà ñ âñè÷êî, êîåòî ìîãà.
-  òåçè òðóäíè âðåìåíà å äîáðå äà èìà íà êîãî äà ðàç÷èòàø çà ïîìîù.
×óâñòâàì çàãðèæåíîñò â ãëàñà è òîâà ìè äàâà íàäåæäà - äàíî íå áúäà ïðåçðÿí è çàáðàâåí. Êàêâî ëè ïîâå÷å ìîãà äà î÷àêâàì?
- Ùå ñè ïîçâîëÿ äà ñïîäåëÿ çà åäíà ñâîÿ ôàíòàçèÿ...
Çà ìèã çàìúë÷àâàì. Ïî ëèöåòî é ñå èçïèñâà åäíîâðåìåííî èçóìëåíèå è ïðèòåñíåíèå è êàòî ÷å ëè ñå îïèòâà äà îòñòúïè íàçàä.
- Èñêàì äà òå çàâåäà äî åäíî ôîòîñòóäèî, çà äà òè íàïðàâÿò ïîðòðåò.
- Íå, íå íÿìà äà ñòàíå – Ñòèñíàëà çäðàâî ëèñòèòå, Åëåíà ñå âðúòâà è ñå ïðèáèðà.
Äîéäîõ ïðè Åëåíà äà è ïîäàðÿ ñòèõîâåòå ñè, à âñè÷êî, êîåòî íàïðèêàçâàõ ïðîçâó÷à êàòî ñáîãóâàíå. Íå, íå èñêàì òîâà, åäâà ëè ùå ìîãà äà ãî ïîíåñà. Èìà èçõîä, íàëè ïðåäè íÿêîëêî äíè ìè õðóìíà êàêâî ìîãà äà íàïðàâÿ. Ñåãà èìàì âúçìîæíîñò äà ðåøà äâà ïðîáëåìà åäíîâðåìåííî, äà ñå îòúðâà îò øåôà ñè è äà ñúì ïî áëèçî äî Åëåíà ñ íàäåæäà äà ÿ âèæäàì ïîíÿêîãà. Íÿìà êàêâî äà ãóáÿ, à êàêòî ñúì ñè ùóð è áóíòàð íå ìè òðÿáâà ìíîãî âðåìå çà ðàçìèñúë. Ùå ñå ïðåìåñòÿ, ïîíå ùå îïèòàì - âå÷å ñúì êàòåãîðè÷åí.
Îùå â ïúðâèÿ ñâîáîäåí äåí îòèâàì äà ñå îãëåäàì êàêâà å îáñòàíîâêàòà, êúäå ùå ïîïàäíà. Çàïî÷âàì îò ìîÿ ïðèÿòåë â àäìèíèñòðàöèÿòà. „Ïðè åíåðãåòèöèòå òúðñÿò õîðà, ñèãóðíî ùå òå âçåìàò, à è øåôúò å ðàçáðàí”. Äà, íî íå ñòàâà íèùî, ñ äèïëîìàòà ìè èìà ïðîáëåì - ñëàáîòîêîâ èíæåíåð. Ïîíå äà èìàõ ñèëíîòîêîâ òåõíèêóì, à è òàçè äèïëîìà íå âúðøè ðàáîòà. „Çàùî íå îïèòàø â òîçè îòäåë...”. È ïðåäè äà ïðîäóìàì, øåôà íà åíåðãåòèöèòå ñàì âúðòè òåëåôîíà. Ñëåä ìèíóòè ñúì â ñúùèÿ îòäåë, â êîéòî ðàáîòÿ è ñåãà, íå ìè ñå èñêà äà å òî÷íî òàêà, íî íÿìàì èçáîð â ìîìåíòà, ïîíå ðàáîòàòà ìè å ïîçíàòà, à è íå ùå å íóæíî äà ïúòóâàì ñúñ ñëóæåáíèÿ àâòîáóñ. Îáñòàíîâêàòà å ïîäîáíà íà òîâà, êîåòî âèäÿõ, êîãàòî òúðñåõ Åëåíà – íàâñÿêúäå å ïóñòî è çàíåìàðåíî êàòî ÷å ëè íå ñå ðàáîòè. Îêàçâà ñå, ÷å øåôúò å â îòïóñê è ìå ïîñðåùà çàìåñòíèêà ìó. Èçãëåæäà ìè íåðåøèòåëåí – óæ èì òðÿáâàò õîðà, à ñå êîëåáàå äà ãî êàæå íàïðàâî. Íå ìè ñå èñêà äà ñå ïîâòîðè èñòîðèÿòà îò åñåíòà, êîãàòî âúðõó ìîëáàòà ìè çà ïðåìåñòâàíå íàáúðçî ïëÿñíàõà ðåçîëþöèÿ „Íå” è íå óñïÿõ äà ñå îòúðâà îò íà÷àëíèêà ñè. Ðåøàâàì äà ïðèëîæà äðóãà òàêòèêà. Ùîì èì òðÿáâàò õîðà, äà ñå ñïîðàçóìåÿò íà÷àëíèöèòå è åäâà òîãàâà ùå ïîäïèøà ìîëáàòà çà ïðåìåñòâàíå. Îñòàâà äà ÷àêàì, êîëêî âðåìå íå å ÿñíî – ìèíàâà ñåäìèöà, âòîðà, òðåòà è îùå óìóâàò åäíèòå äà ìå ïóñíàò, à äðóãèòå äà ìå ïðèåìàò...
 òîâà âðåìå íå ñå ñäúðæàì äà ñå ïîõâàëÿ ïðåä ïîçíàòèòå ñè ñ ëèòåðàòóðíèòå ñè èçÿâè. Âñúùíîñò íàé-íàïðåä çà òîâà íàó÷è... æåíà ìè. Ïðîñòî ñàì è ãè ïîêàçàõ, è òî íå ÷åðíîâèòå, à â ñàéòà, êúäåòî ñà ïóáëèêóâàíè.
- ßâíî òå å ñïîõîäèëà íÿêîÿ ìóçà. Êàêâè èñòîðèè ìè íàïðèêàçâà ïðåäè íÿêîëêî äíè, à ñåãà ïðîïèñà è òî ñè íàïèñàë è ñòèõîâå. Íà ìóçàòà ñè ëè ñè ãè ïîñâåòèë? Çíàì ëè êàêâî ñå å ñëó÷èëî?
Òîçè äåí, ïî îáÿä áÿõ çàíåñúë ñòèõîâåòå ñè íà Åëåíà, à âå÷åðòà ãè êîìåíòèðàõ ñ æåíà ñè. Åñòåñòâåíî, ñëåä ïúðâàòà ðåàêöèÿ ïîëó÷èõ è çàáåëåæêè çà íåñïàçâàíå íà ãðàìàòè÷íèòå ïðàâèëà – æåíà ìè å ïðåïîäàâàòåë ïî áúëãàðñêè åçèê, òóê òðÿáâàëî äà èìà çàïåòàÿ, òàì áèëî ïî-äîáðå äà å îòäåëåíî ñ òèðå. Íà ìíîçèíà îò ïîçíàòèòå è ïðèÿòåëèòå ñè èçïðàòèõ ëèíêîâå îò ñàéòà. Íàé-âúçòîðæåíî áå ìíåíèåòî íà Çîÿ. Ìàêàð è ìåæäó äðóãîòî, íå ïðîïóñíà äà ïîïèòà „Òîâà íà „Ñèíèòå î÷è” ëè å ïîñâåòåíî”.
Òàêà ìèíàâàò äíèòå - î÷àêâàì îòãîâîð îò íîâàòà ñëóæáà, à òðÿáâà äà ñå çàíèìàâàì è ñúñ ñòðîåæà íà æèëèùåòî íà ñèíà ìè â Ñîôèÿ. Ïðåäè ÷åòèðè ìåñåöà ïðîâåðèõ öÿëàòà åëåêòðè÷åñêà èíñòàëàöèÿ. Ïîëîâèíàòà áå ñãðåøåíà è îñòàâèõ ñïèñúê, çà äà ïîïðàâÿò ãðåøêèòå ñè. Ñåãà îòèâàì â Ñîôèÿ ñ ìèñúë, ÷å ùå ãîñòóâàì íà ñèíà è ñíàõàòà, à íå äà ñå çàíèìàâàì ñúñ ñòðîèòåëñòâîòî. Ñòåíèòå âå÷å ñà áîÿäèñàíè, çàïî÷âà ìåáåëèðàíåòî. Ïîñëåäåí îãëåä è êîñàòà ìè ñå èçïðàâÿ – íèùî íå å ïîïðàâåíî. Çâúíÿ íà åëåêòðîòåõíèêà è òîÿ íàõàëíèê ìè îáÿñíÿâà ïî òåëåôîíà êîè ðàçêëîíèòåëíè êóòèè ñà îáúðêàíè è êîè êàáåëè äà ðàçìåíÿ – íà âå÷å áîÿäèñàíèòå ñòåíè, îñâåí äà ñå êúðòè, íèùî äðóãî íå îñòàâà. Íî êàêòî è äà å, âñè÷êî òîâà îòìèíàâà. Òîâà,÷å ñúì â Ñîôèÿ ñàìî çà íÿêîëêî äíè è òðÿáâà äà ñâúðøà òîëêîâà ìíîãî ðàáîòà íå îòìåíÿ ñðåùàòà ìè ñ Îëÿ.Òÿ ñúùî å çàåòà, íî óñïÿâàìå äà íàìåðèì âðåìå, íå å ìíîãî, íî çà åäèí ðàçãîâîð å äîñòàòú÷íî. Ñåäèì â ñëàäêàðíèöàòà, íà ìàñàòà ñà íÿêîëêîòî ëèñòà - ñ äâàòà ìè ðàçêàçà è ñòèõîòâîðåíèåòî.
Ïðåäè âðåìå ñè ìèñëåõ äà ñå ìàõíà îò êúùè. Ñåãà òåçè åìîöèè ñà îòìèíàëè, îñîáåíî ñëåä êàòî æåíà ìè ðåøè, ÷å „Ñúì ñú÷èíèë òàçè èñòîðèÿ, çà äà ÿ ïîäòèêíà äà ñå ïðîìåíè”. È òÿ íàèñòèíà ñå ïðîìåíè. Òî÷íî êàêâî îçíà÷àâà òîâà ìè å íåóäîáíî äà îáÿñíÿâàì, à è åäâà ëè íÿêîé áè ðàçêàçàë ïèêàíòíè ïîäðîáíîñòè îò ñåìåéíîòî ëîæå. Âñè÷êî òîâà íå ñúì ãî ñïîäåëÿë ñ íèêîãî, íå ñúì êàçâàë è äóìà è ñè ìèñëÿ, ÷å òàêà å íàé-äîáðå - òîâà äà îñòàíå òàéíà, îñîáåíî îò Îëÿ. Ñåãà ïðîñòî ñè áúðáîðèì ñ íåÿ çà áàíàëíè íåùà – ðàáîòàòà, äåöàòà. Íåî÷àêâàíî çà ìåí, îùå â íà÷àëîòî íà ðàçãîâîðà, òÿ ñìåíè òåìàòà – è àç ñå âòðåùèõ îò äóìèòå é.
- Ïî-äîáðå äà ñè îñòàíåì ñàìî ïðèÿòåëè. Ñåãà ãëåäàø íà ìåí êàòî íà æåíà. Ïðèÿòåëè ñìå îò òîëêîâà ãîäèíè, íåêà âñè÷êî ñè îñòàíå òàêà.
Íå ìîãà äà ïðîóìåÿ äàëè æåíèòå èìàò ïî-ñèëíà èíòóèöèÿ îò ìúæåòå èëè... íå óìåÿ äà ñêðèÿ ìèñëèòå ñè è âñè÷êî ìè ëè÷è. Ïðåäè âðåìå Çîÿ îòãàòíà ÷óâñòâàòà ìè, à ñåãà è Îëÿ... Çàìúë÷àâàì ñè - êàêâîòî è äà êàæà ùå å íåóìåñòíî. Ñëåä êðàòêà ïàóçà ñå âðúùàìå íà áàíàëíèòå òåìè. Íî ëèñòèòå íà ìàñàòà íå ìîãàò äà îñòàíàò áåç âíèìàíèå.
- Àìè íàïèñàõ íÿêîè íåùà - ñ òåçè äóìè äîñåãà îáÿñíÿâàõ íà ïðèÿòåëèòå ñè êàê ñúì ïðîïèñàë, âñúùíîñò çàîáèêàëÿõ ïîäðîáíîñòèòå. Òî÷íî òàêà ïîñòúïèõ è ñåãà ïðåä Îëÿ. Ñëåä òîâà êîåòî êàçà â íà÷àëîòî íå èñêàì äà ðàçêðèâàì íèùî ïîâå÷å çà ñåáå ñè. Ïî-äîáðå òÿ äà íå çíàå. Èç÷àêâàì ÿ äà ïðî÷åòå ñòèõîòâîðåíèåòî ìè.
- Íå ìîãà äà ðàçáåðà ïîñëåäíèÿ ñòèõ. Çàùî „Ïðåçðåíèå çà íåãî...”. Íèìà òîâà, ÷å ñè âëþáåí å âèíà, íèìà òîâà çàñëóæàâà ïðåçðåíèå. Íå ìîãà äà ãî ïðîóìåÿ...
Àç ñàìèÿò íÿìàì îòãîâîð, ìîæå áè òðÿáâàøå äà ãî ïðîìåíÿ...

Êà÷âàì ñå â àâòîáóñà, áåç äà ñå îãëåæäàì - âå÷å äâà ìåñåöà Åëåíà íå ïúòóâà ñ íàñ, òðúãâàì íàçàä, êúäåòî èìà ñâîáîäíè ìåñòà. Íî äíåñ ñå âöåïåíÿâàì - Åëåíà ñåäè äî Íèíà. Êàêâî ëè ñå å ñëó÷èëî? Äàëè íå å äîøëà ñàìî äà ñå âèäÿò? Íî òÿ å ñ íÿêîëêî òîðáè áàãàæ.  ìèãà, â êîéòî ìå çàáåëÿçâàò è äâåòå çàáèâàò ïîãëåä íàäîëó. Ïîçäðàâÿâàì ãè – Íèíà äåìîíñòðàòèâíî ìè îáðúùà ãðúá, òàêà êàòî ðåàãèðà íà ïîçäðàâèòå ìè ïðåç ïîñëåäíèòå äâà ìåñåöà. Ñàìî Åëåíà ìè îòâðúùà, áåç äà âäèãíå ãëàâà, ãëåäà â êðàêàòà ñè è åäâà ïðîìúëâÿâà: „Çäðàâåé”. Íà ñëèçàíå é ïðåïðå÷âàì ïúòÿ è ïîäàâàì ðúêà.” Äîáðå äîøëà”. Ïîãëåäà è ïðîäúëæàâà äà å çàáèò íàäîëó, ðúêóâà ñå, áåç äà ìå ïîãëåäíå è íà áåãîì ñå èçìúêâà. Íèùî íå ìîãà äà ðàçáåðà. Ïðè ïîñëåäíèÿ íè ðàçãîâîð ïðåäè ìåñåö íàñòðîåíèåòî é íå áå òàêîâà...
Íà÷àëíèêúò íà îòäåëà âëèçà â ñòàÿòà è ñ âåñåë òîí ìè ñúîáùàâà, ÷å ñà ðàçðåøèëè ïðåìåñòâàíåòî ìè “ È àç ñ ðàäîñò òå ïóñêàì” - è ìè ñå õèëè. À íà ìåí ìè ïðèçëÿâà. Äî â÷åðà ñ íåòúðïåíèå ÷àêàõ òàçè íîâèíà. Äíåñ ñúì â êàïàí. Åëåíà å òóê, à àç èçõâúð÷àì âñå åäíî íà äðóãèÿ êðàé íà ñâåòà – è òîâà ãî íàïðàâèõ ñàì, â ñòðåìåæà ñè äà ñúì áëèçî äî íåÿ. Îùå íå ñúì ïîäïèñàë ìîëáàòà çà ïðåìåñòâàíåòî ñè, íî ìàøèíàòà å çàäâèæåíà è íå ìîãà äà ÿ ñïðà. Òðÿáâà äà ãîâîðÿ ñ íåÿ, äà ÷óÿ ìíåíèåòî è...

Ñëåäâà ïðîäúëæåíèå...


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 31.07.2009 @ 16:38:42 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðîìàíè

» Ìàòåðèàëè îò
   razlichen

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 17:02:03 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Åäèí íåïîðàñíàë ðîìàíòèê (10)" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.