Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 877
ÕóËèòåðè: 6
Âñè÷êî: 883

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: Icy
:: nina_nina
:: LioCasablanca
:: GalinaBlanka

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÅñåí
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: fyrkotEvica

Ïúðâèòå çëàòèñòè ëèñòà âå÷å ñå ïðîêðàäâàõà ïî äúðâåòàòà. Âÿòúðúò, ìàêàð è âñå îùå ïðèÿòíî òîïúë, áåøå çàãóáèë çàäóøíàòà ñè ëåïêàâîñò.
Ïîñëåäíèòå äíè íà ëÿòîòî ñè îòèâàõà íåóñåòíî è ñå ãóáåõà åäèí ïî åäèí â íåáèòèåòî. Òî÷íî ïðåç òîçè äåí-íèòî ñúâñåì åñåíåí, íèòî ëåòåí- åäíî ìîìè÷å â ÷åðâåíà ðîêëÿ áàâíî ïðèñòúïâàøå ïî àëåÿòà â ïàðêà è ïóøåøå öèãàðà. Äúëãàòà é òúìíà êîñà ñå ñïóñêàøå ïî ðàìåíåòå êàòî âúëíèòå ïî ïîâúðõíîñòòà íà ìîðåòî. Àðîìàòúò íà ïàðôþìà é ñå ïðåïëèòàøå ñ òþòþíåâèÿ äèì è ñúçäàâàøå íåïîâòîðèìà ìèðèçìà â îòìèíàâàùî ëÿòî. Ñ ëåêà ïîõîäêà âúðâåøå êúì íàé-ñêúòàíîòî ìÿñòî â öåëèÿ ïàðê. Íàâÿðíî áåøå óñìèõíàòà. Íàâÿðíî î÷èòå é áÿõà ïúëíè ñ ðàäîñò. Íàâÿðíî èìàøå ëóíè÷êè ïî ëèöåòî îò ìåêèòå ñëúí÷åâè ëú÷è. Íàâÿðíî áåøå íàé-êðàñèâîòî ìîìè÷å íà ñâåòà. Èñêàõ äà ñå çàòè÷àì, çà äà ÿ äîãîíÿ è äà âèäÿ êîé ñå êðèå çàä òàçè ïîõîäêà, íî ñå ñòðàõóâàõ äà íå ÿ ñòðåñíà è äà ðàçðóøà ïîåçèÿòà íà ìèãà.
Ïîñëåäâàõ ÿ ïî àëåÿòà êúì îíàçè áåñåäêà, íà êîÿòî ÷åñòî õîäåõ ñàì çà äà ÷óÿ ìèñëèòå ñè, çà äà ïîñëóøàì âÿòúðà è çà äà çàáðàâÿ ñâåòà. Çíàåõ ÷å îòèâà òàì, áÿõ óâåðåí, çàùîòî íèêîé íå òðúãâà ñúâñåì ñàì ïî íàé-êðàñèâàòà àëåÿ íà ïàðêà îñâåí àêî íå èñêà äà áúäå ñúâñåì ñàì. Êîìó èíà÷å å íóæíà òîëêîâà íåæíîñò è áåçòåãëîâíî ùàñòèå, àêî íå ìîæå äà ìó ñå íàñëàäè ñïîäåëÿéêè ãî ñ ëþáèìèÿ èëè ñ ïðèÿòåë, èëè äîðè ñ íåïîçíàò. Ñòðóâàøå ìè ñå, ÷å ÷óâàì ìèñëèòå íà ìîìè÷åòî, òîëêîâà ÿñíî è îò÷åòëèâî óñåùàõ æåëàíèåòî é äà áúäå ñàìà íà ìîåòî óñàìîòåíî ìåñòåíöå. Çíàåõ, ÷å íå òðÿáâà äà ÿ ñëåäâàì, çà äà èçïúëíÿ æåëàíèåòî é, íî ðåâíîñòòà ïî ìîåòî òàéíî êúò÷å, äåòñêîòî ìè ëþáîïèòñòâî è ïðèáëèæàâàùàòà åñåí ìå êàðàõà äà âúðâÿ ñëåä íåÿ è ñàìî ñëåä íåÿ.
Ìàëêî ïî ìàëêî âèæäàõ öåëèÿ é æèâîò êàòî â ñòàð ôîòîàëáóì.
Îáè÷àëà å íåâåäíúæ: âëþáâàëà ñå å ñ öÿëîòî ñè ñúðöå, ãóáåëà å ðàçñúäúêà ñè îò êîïíåæ ïî ëþáèìèÿ, à ñëåä òîâà å ìðàçåëà ñúñ ñúùîòî òîâà ñúðöå è å ïðîêëèíàëà âñåêè ìúæ äîêîñíàë ñå äî íåÿ.
Óñìèõâàëà ñå íà íàé-ìàëêèòå íåùà- íà ñóòðåøíàòà ïåñåí íà ïòèöèòå, íà ìîðñêèÿ áðèç, íà ìàëêèòå äåöà, êîèòî ñà ìèíàâàëè ïîêðàé íåÿ â ïàðêà; ðàäâàëà ñå å íà ñîáñòâåíèòå ñè óñïåõè è òåçè íà ïðèÿòåëèòå. Âÿðâàëà å, ÷å å áèëà ñïîñîáíà íà âñè÷êî. Èñêàëà å äà ïðåãúðíå æèâîòà ñ äâå ðúöå è äà îáõâàíå âñè÷êè íà òîçè ñâÿò. À ñëåä òîâà å ïëàêàëà îò îò÷àÿíèå è áîëêà, ïðåãëúùàëà å ñúëçèòå ñè îò ÿðîñò, òàéíî å íåíàâèæäàëà ñîáñòâåíàòà ñè óñìèâêà è å èñêàëà äà ïîòúíå â ïðèâåòëèâàòà ïðåãðúäêà íà ñìúðòòà. Èñêàëà å äà èç÷åçíå â ñåíêèòå íà äúðâåòàòà è äà ñå ñëåå ñ òÿõ çàâèíàãè. Èñêàëà å ïðîñòî äà íå ñúùåñòâóâà ïîâå÷å.
Áîðåëà ñå å ñ âñè÷êè ñèëè äà óñïåå. Òè÷àëà å ñ æåëàíèÿòà ñè è å âÿðâàëà â ñåáå ñè è â õîðàòà. Òàÿëà å íàäåæäà äà ñáúäíå äåòñêèòå ñè ìå÷òè êàòî ïîðàñíå, à ñëåä òîâà å ïðåçèðàëà è ñåáå ñè, è âñè÷êè ÷îâåøêè ñúùåñòâà, äàæå è ìå÷òèòå.
Òàêàâà å áèëà- îáèêíîâåíà. Ïðîñòî ÷îâåê è íèùî ïîâå÷å- íèòî âèíàãè ùàñòëèâà, íèòî ïúê âå÷íî ïîñúðíàëà. Íàâÿðíî òàêàâà å è ñåãà- ÷îâåê è íèùî ïîâå÷å. Íàâÿðíî êàòî âúëíèòå â êîñàòà ñè, òÿ å òó îáãúðíàòà â ëþáîâ è ðàäîñò, òó çàãóáåíà â ñòðàõ è áîëêà. Íàâÿðíî ïðîñòî å ÷îâåê è íèùî ïîâå÷å.
Íî çàùî òîçè ÷îâåê áåøå òðúãíàë êúì ìîåòî òàéíî ìÿñòî è êúì ìîÿòà ñàìîòà, íå ìîãà ñàìèÿò àç äà ðàçáåðà. Èñêàõ àç äà áúäà òàì, áåç íèêîãî äðóã, äà îñòàíà íàïúëíî ñàì è äà ÷óÿ ãëàñà íà ñúðöåòî ñè. Òîâà ìîìè÷å íàé-áåçñðàìíî íàõëó â ìîÿòà äúëãî æåëàíà ñàìîòà è ÷åðâåíàòà é ðîêëÿ ñÿêàø òèõî ìè íàøåïâàøå „È òè åëà!”. Íå ÿ èñêàõ â ìîåòî óñàìîòåíèå, íå èñêàõ äà ñïîäåëÿì ñåáå ñè ñ íèêîãî, íå ìîæåõ äà ÿ îñòàâÿ äà ñå ïðèáëèæè òâúðäå ìíîãî äî ìåí, íî çàùî òîãàâà ïðîäúëæàâàõ äà âúðâÿ ñëåä íåÿ è äà ñå ÷óäÿ êîëêî ëè å êðàñèâî ëèöåòî é ñåãà, êîãàòî ïî÷òè ñå óñåùàøå ïúðâèÿò äúõ íà åñåíòà...

-Èçâèíåòå, ñòîèòå â ñàìîòàòà ìè!

Òÿ ìå ïîãëåäíà ñ íàñìåøêà è âèäÿõ, ÷å íàèñòèíà áåøå òîëêîâà êðàñèâà, êîëêîòî î÷àêâàõ è íàèñòèíà èìàøå ëóíè÷êè ïî ëèöåòî, à êîñàòà é ñå ñïóñêà ïî ðàìåíåòå êàòî âîäîïàä îò êúäðèöè. Áåøå êðúñòîñàëà êðàêà ïîä ÷åðâåíàòà ñè ðîêëÿ è íåâúçìóòèìî äîïóøâàøå öèãàðàòà ñè. Ãëåäàøå ìå ìúë÷àëèâî ñÿêàø áÿõ íÿêîé íåíîðìàëíèê, à è êàòî ñå çàìèñëÿ åäâà ëè áèõ ìîãúë äà ñå ñúðäÿ íà íàñìåøëèâèÿ é ïîãëåä.
-Âàøàòà êàêâî?
-Ñàìîòà... Íå ñè ëè ëè÷è?


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 25.07.2009 @ 12:27:11 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   fyrkotEvica

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ëîïàòà218
àâòîð: nickyqouo
389 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 33710
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"Åñåí" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.