Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 855
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 858

Îíëàéí ñåãà:
:: AGRESIVE
:: Georgina
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòà Êúñìåò
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: kia

„Ðàçáèðàø ëè, êîãàòî òå ïîãëåäíà, âèæäàì ñàìî ìúæ, êîéòî ïèå êàôå” – êàçà òÿ íà îòðàæåíèåòî â îãëåäàëîòî. Èçïèòàíà ïîäãîòîâêà çà íåïðèÿòåí ðàçãîâîð. Ïðåäñòàâÿø ñè, ÷å ñðåùó òåá ñåäè íå îãëåäàëíîòî òè àç, à áúäåùèÿò òè ñúïðóã. Ïîëó÷àâà ñå.
Èçâðàòåíîòî âúîáðàæåíèå äîáàâÿ íàáîëà áðàäà ïî ëèöåòî òè, ãúñòè âåæäè è êâàäðàòíà ÷åëþñò. Ïî÷òè ðåàëíî. Èëè ïîíå òîëêîâà, ÷å äà îòãàòíåø ðåàêöèÿòà íà âúïðîñíèÿ ìúæ.
Êàê áè îòãîâîðèë òîé – çà÷óäè ñå Õ. Âåðîÿòíî ùå ñå óñìèõíå ëåêî ïîäèãðàâàòåëíî. Ñ îíàçè íåãîâàòà çàïàçåíà óñìèâêà – ïðàãìàòè÷íî èçêðèâÿâàíå íà óñòíèòå, êîåòî ãî ñâúðçâà çäðàâî ñúñ çåìÿòà, à íåÿ ïðàùà â íåáåòî. „Íî àç íàèñòèíà ñúì ìúæ, êîéòî ïèå êàôå, äåòå”. „Íå” – ùå ïðîäúëæè òÿ, „äðóãî èìàõ ïðåäâèä...èñêàõ äà êàæà...” è òîãàâà òîé ùå ÿ ïðåêúñíå: „Ìèëèîíè ìúæå ïèÿò êàôå. Àç ïðîñòî ñúì åäèí îò òÿõ”. Ñëåä òîâà îòíîâî ùå çàáèå ïîãëåä â ó÷åáíèêà ïî èêîíîìèêà.
„Òîâà å ïðîáëåìúò. Ïðåäïîëàãà ñå, ÷å òðÿáâà äà ñè åäèíñòâåí. Ïîíå â ìîÿ ñâÿò” – ùå ïðîèçíåñå ôèíàëíàòà ðåïëèêà Õ. „Òîâà å. Ïîñëåäíèòå ìè èçðå÷åíèÿ ñà áëèçî äî ñúâúðøåíñòâîòî” – ïîìèñëè ñè ñúñ çàäîâîëñòâî è èçïðàòè âúçäóøíà öåëóâêà íà îòðàæåíèåòî ñè. È òóê âúîáðàæåíèåòî é ÿ çàðÿçà. Ðúêàòà è çàñòèíà âúðõó äÿñíàòà âåæäà. Äà ÿ ïîäðÿçâà ëè îùå èëè áåøå äîñòàòú÷íî? Íÿêîëêî êîñúì÷åòà âñå îùå ðàçâàëÿò ñèìåòðèÿòà.
Ïåò ãîäèíè óäîâîëåòâîðÿâàùà âðúçêà ïðèêëþ÷èõà çàðàäè ïàð÷å îëþùåí ëàê îò ïåäèêþðà íà äåñíèÿ é êðàê. ×àêàøå íàé-ñïîêîéíî ñâåòîôàðúò äà é íàìèãíå â çåëåíî. Ïîêàíèòå çà ñâàòáàòà âå÷å áÿõà â ÷àíòàòà é. Ñåäìèöà äî ñâàòáàòà. Ùàñòèå è ñïîêîéñòâèå. Ìíîîîãî ñå îáè÷àò. Èëè ïîíå òàêà ñè ìèñëÿò. Òîé ïðàãìàòèê, òÿ âúçäóõ ïîä íàëÿãàíå.
Òîãàâà ïîãëåäíà ñúâñåì áåçöåëíî êúì ïðúñòèòå íà êðàêàòà ñè.”Î, ìàìêà ìó! Íå èçäúðæà è äåí!”. Íà ïîêàçàëåöà íà äåñíèÿ êðàê ñå çàáåëÿçâàøå ñúâñåì ëåêî îëþùåíî ìÿñòî. Òîëêîâà ëåêî, ÷å ñàìî ïåäàíòè÷íà êó÷êà ìîæåøå äà ãî çàáåëåæè. Òàêèâà æèâåÿò ïðåäèìíî â ðåêëàìèòå.
Êîãàòî âäèãíà âáåñåí ïîãëåä, çà äà ïðåñå÷å, íå óñïÿ äà âèäÿ ãîäåíèêà ñè. À òîé ñòîåøå òî÷íî ïðåä íåÿ, íà îòñðåùíèÿ òðîòîàð. ×àêàøå ÿ â êàôåòî ñ âå÷å ïîðú÷àíî êàôå çà íåÿ. Ñåòè ñå äà âçåìå è îò îíåçè êðîàñàíè - ñ ìíîãî øîêîëàä è äîïúëíèòåëíî ãàðíèòóðà îò ïðåñíè ÿãîäè.
Òðÿáâàõà è íÿêîëêî ìèíóòè, çà äà ðàçëè÷è ïîçíàòîòî ëèöå ñðåä äåñåòêè äðóãè. Êîãàòî íàé-íàêðàÿ î÷èòå é ãî îòêðèõà òÿ âèäÿ ñàìî ãëàâà, êîÿòî îòïèâà îò ÷àøà êàôå è âíèìàòåëíî ïîñòàâÿ â óñòàòà ñè ïàð÷å êðîàñàí. Äà, ãëàâàòà é áåøå ïîçíàòà. Îáà÷å íå áåøå ãëàâàòà íà íåéíèÿ ãîäåíèê. Òîâà ñè áåøå ïðîñòî íîðìàëíà ÷îâåøêà ãëàâà, êîÿòî äîñòà ïðèëè÷àøå íà äðóãèòå â êàôåòî.
„Äîáðå. Ñàìî ñïîêîéíî. Íîðìàëåí ïðèñòúï íà ïàíèêà ïðåäè ñâàòáà. Ùå ïðåìèíå”. Íå ñå ïîëó÷è òî÷íî òàêà. Äîêàòî îáñúæäàõà ïîñëåäíèòå äåòàéëè îêîëî ñúáèòèåòî, òÿ óñïÿ äà çàâúðøè ñúâìåñòíàòà èì èñòîðèÿ áåç íåãîâî ó÷àñòèå, ìèñëåíî. À çàùî äà ïðîäúëæàâàø âðúçêà, êîÿòî âå÷å ñè ïðèêëþ÷èë?
Ãëåäàøå ãî, óñìèõâàøå ñå è ïðåç öÿëîòî âðåìå òàêà è íå ðàçáðà êàêâî ïðàâè òàçè ãëàâà ñ êðîàñàí â óñòàòà â íåéíîòî ëè÷íî ïðîñòðàíñòâî. Òàçè ãëàâà áè ìîãëà äà å ãëàâàòà íà ñòàðî ãàäæå, ñòàð ïðèÿòåë, ïîçíàò îò äåòñòâîòî, íî íå è íà áúäåù ñúïðóã. Ïðåêàëåíî øóìíî ïðåãëúùàøå. Ïðåêàëåíî ìàëêè ãëúòêè îòïèâàøå, õàïêèòå ìó áÿõà êàòî çà ñòðèêòíà äèåòà. Ùî çà ìúæ å òîâà? Ïîäðàçíè ÿ äâèæåíèåòî íà ñëþíêà â óñòàòà ìó. ×óâàøå êàê ñåêðåòúò ñå îìåñâà ñ õàïêèòå êðîàñàí, çà äà ãè ïðåâúðíå â êàøà. Óñïÿ äà ñäúðæè îòâðàùåíèåòî ñè. Íî ðåøåíèåòî é áåøå íåïîêëàòèìî – óòðå ùå ìó îáÿñíè, ÷å ñâàòáàòà òðÿáâà äà ñå îòìåíè. Ùå ìó êàæå, ÷å å ãëàâà, ïîäîáíà íà îñòàíàëèòå è íÿìà ìÿñòî â æèâîòà é êàòî ñúïðóã. Òîé ùå ÿ ðàçáåðå.  êðàéíà ñìåòêà ðåøåíèåòî é å ïðàãìàòè÷íî – ñúîáùàâà ìó öÿëà ñåäìèöà ïðåäè öåðåìîíèÿòà.
Óñìèõíà ñå ñðåùó îãëåäàëîòî. Íàïðåæåíèåòî é ïîíàìàëÿ ëåêî. Äà, ðàçãîâîðúò íÿìà äà å ïðèÿòåí. Ïî-íåïðèÿòíî îáà÷å å äà æèâåå âå÷å èçæèâÿíà èñòîðèÿ. Ñ ðÿçêî äðúïâàíå ïðåìàõíà è ïîñëåäíèÿ äðàçíåù êîñúì îò âåæäàòà.
Òåðåôîííèÿò çâúí é äîêàðà óñêîðåíî ñúðöåáèåíå. Ñ ëåêè ïîäñêîöè, çà äà ïðåäïàçè ïðÿñíî ëàêèðàíèòå ñè íîêòè íà êðàêàòà, ñå îçîâà äî òåëåôîíà è íàòèñíà âèñîêîãîâîðèòåëÿ.
- Äà? – ïðîâèêíà ñå â ñëóøàëêàòà.
- Ãîñïîæèöà Õ? – ïîïèòàõà îò äðóãàòà ñòðàíà.
- È äà òúðñèòå äðóãà, ùå ïîëó÷èòå ñàìî ìåí – ðàçâåñåëåíî îòâúðíà ãîñïîæèöàòà.
- Íåïðèÿòíî ìè å äà âè ãî ñúîáùÿ, íî ãîñïîäèí Ä. å â áîëíèöà. Âàø ãîäåíèê å, íàëè? Òîé íè ïîìîëè äà ñå ñâúðæåì ñ âàñ.
- Êîãà âè å äàë ìîÿò íîìåð? – ðàçòðåâîæåíî ïîïèòà òÿ – è êàêâî ñå å ñëó÷èëî. Íÿêàêâà áóöà çàñåäíà â ãúðëîòî é. „Ïî äÿâîëèòå! Èñêàì âúçäóõ”.
- Äàäå íè ãî ïîëîâèí ÷àñ ïðåäè äà óìðå. Ìîèòå ñúáîëåçíîâàíèÿ. Íå óñïÿõìå äà ãî ñïàñèì – ïðèïðÿíî ïîÿñíÿâàøå ìåäèöèíñêîòî ëèöå, î÷åâèäíî íåîïèòíî â ñúîáùàâàíåòî íà ñêðúáíè âåñòè.
Ãëàñúò ìó çàãëúõíà â î÷àêâàíå íà ðåàêöèÿ îò íåéíà ñòðàíà. Èçìèíà îêîëî ìèíóòà ìúë÷àíèå. Ãëàâàòà é áå ïðàçíà îòêúì ñúäúðæàíèå ñàìî ìèã. Ïðåäè ìúêàòà äà çàõàïå ñúçíàíèåòî é âúçäúõíà îáëåê÷åíî: „Åäèí ïðîáëåì ïî-ìàëêî. Êàêúâ êúñìåò ñàìî! Äíåñ å ìîÿò äåí!”. Ñëåä òîâà ÿ ïîñåòèõà ñúëçèòå, êîèòî íå ïðîëÿ íà ïîãðåáåíèåòî. Íàêðàÿ ÿ íàïàäíà âèíàòà îò ñîáñòâåíèòå é ìèñëè. Ìúêàòà, òàêà è íå äîéäå.


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 16.07.2009 @ 09:52:08 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   kia

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 00:02:19 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
" Êúñìåò" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Êúñìåò
îò lisiza (darkita@abv.bg) íà 16.07.2009 @ 13:05:29
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òîâà ñå êàçâà êúñìåò, íàñòèíà! Çàáàâíî, ïîçäðàâè!