Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Anyth1978
Äíåñ: 1
Â÷åðà: 1
Îáùî: 14145

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 555
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 556

Îíëàéí ñåãà:
:: Albatros

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÌîóçåñ
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: Hank_Moody

Èìàøå äâå ãëàâè íà ðàìåíåòå ñè. Íÿêàêâà ìóòàöèÿ, ïðåäïîëàãàì. Åäíàòà âèíàãè áåøå êèëíàòà íàñòðàíè è ñÿêàø ãëåäàøå ñúñ ñúìíåíèå è íåäîâåðèå îêîëíèòå.
Äåòñòâîòî ìó, êàê ìèñëèòå, áåøå àä è âåäíúæ äîðè åäíà ó÷èòåëêà èñêàøå îò äèðåêòîðà íà ó÷èëèùåòî íè äà ãî èçêëþ÷àò, çàùîòî ñìóùàâàë íîðìàëíîòî ïðîòè÷àíå íà çàíÿòèÿòà. Äåâåòãîäèøíèÿò Ìîóçåñ çàñòàíà ïðåä áþðîòî íà äèðåêòîðà è ñå óðèãíà øóìíî. Èçáðàõà ìó ïðèëè÷íî äåáåëà äðÿíîâà ïðú÷êà è ãî íàêàðàõà ñ äÿñíàòà ñè ðúêà äà óäðÿ ïðúñòèòå íà ëÿâàòà. Ïîñëå ñìÿíà. Íå áÿõ òàì. Òîé èçëåçå íà äâîðà íà ó÷èëèùåòî è ïðèïàäíà. Âúòðå ïðåç öÿëîòî âðåìå áèë óñìèõíàò. Ìîóçåñ Çìåÿò – çàùîòî áåøå âñúùíîñò òðèãëàâ, àêî áðîèì è àòðèáóòà ìó. Ðîäèòåëèòå ìó ãî âîäèõà ïî êàêâè ëè íå äîêòîðè, íî ïîâå÷åòî êàçàõà, ÷å àêî äîïúëíèòåëíàòà ãëàâà áúäå îòñòðàíåíà ïî îïåðàòèâåí ïúò, íå ñå çíàå êàê ùå ãî ïîíåñå òÿëîòî íà Ìîóçåñ. Çàòîâà òîé ñè îñòàíà òàêúâ.  ïóáåðòåòà âå÷å âñè÷êè áÿõìå ñâèêíàëè ñ íåãî, òîé ñúñ ñåáå ñè – òðîéíî. Êóïóâàøå ñè íÿêàêâè ïóëîâåðè, êîèòî áÿõà ñ ïî-øèðîêî äåêîëòå è ìó áÿõà ìíîãî óäîáíè. Èãðàåõìå ïîêåð è ìíîãî âíèìàâàõìå òîé äà íå íàäíè÷à â êàðòèòå íè, à òîé ñå øåãóâàøå, ÷å íè ãëåäà ñ ÷åòèðè î÷è.
Òóê òðÿáâà äà ïðîäúëæà äà ïèøà è äà âè ðàçêàæà íÿêàêâà òúæíà èñòîðèÿ çà ïðåêðàñíèÿ Ìîóçåñ, êîéòî íàêðàÿ äà óìðå è âèå äà ñå óäàâèòå â ñúëçè çà äâåòå ìó òðè ãëàâè. Íî èñòèíàòà å äðóãà. Ñåãà Ìîóçåñ å ìíîãî äàëå÷ îò òóê. Îùå êàòî ìàëúê ñå íàó÷è äà õîäè íà ðúöåòå ñè è êîãàòî íàâúðøè äåâåòíàäåñåò, òðúãíà òàêà, íà ðúöå, è îòòîãàâà íå ñúì ãî âèæäàë. Íÿêîé ìè êàçà, ÷å æèâååë îêîëî ìîðåòî è íà ðúöå òè÷àë ñëåä ÷àéêèòå ðàíî ñóòðèí, ïðåäè èçãðåâ. Óìåí å Ìîóçåñ, ïîíå äâîéíî ïî-óìåí îò òåá è ìåí. ×åòå “åäèí Äæàê, êîéòî íå å Äàíèåëñ, íî å Êåðóàê”, ñëóøà ðàííèòå àëáóìè íà Ìàéëñ Äåéâèñ è îáè÷à äà ïèå àíàíàñîâ ñîê. È òîâà å ïðåêðàñíî, çàùîòî òàêà Ìîóçåñ å ùàñòëèâîòî äåòå íà Âñåëåíàòà.
Ñèãóðíî èçîáùî íÿìàøå äà ñå ñåòÿ çà òîçè äîáúð ïðèÿòåë îùå ìîæå áè ãîäèíà-äâå èëè ïîâå÷å. Íî êîãàòî ñèíúò ìè òðúãíà íà äåòñêà ãðàäèíà, îùå íà ïúðâàòà ñåäìèöà ó÷èòåëêàòà ìó îáåçïîêîåíà ïîêàçàëà íà ñúïðóãàòà ìè ïúðâàòà ìó ðèñóíêà – íàäðàñêàíî ñúñ ñèí ôëóìàñòåð ÷îâå÷å ñ äâå ãëàâè. Òðè, ïîïðàâèõ ÿ, êîãàòî ìè ðàçêàçà, à òÿ ìå ïîãëåäíà ó÷óäåíî. Ñêîðî ìàëêèÿò Äæèî çàïî÷íà äà ðèñóâà âúïðîñíèòå ôèãóðêè íàâñÿêúäå: ïî òåðòàäêè, ïî òàïåòèòå â ñòàÿòà ñè, ïî ðúöåòå è ëèöåòî ñè. Ïèòàõ ãî çàùî. Êàçà, ÷å ÷è÷êîòî å ìíîãî ñòðàíåí è çàáàâåí. Ñúïðóãàòà ìè ñåðèîçíî ñå ïðèòåñíÿâàøå, çàâåäå Äæèî íà äåòñêè ïñèõîòåðàïåâò ñ íàäåæäàòà âñè÷êî äà óòèõíå ñ âðåìåòî. Ëåêàðÿò êàçà, ÷å ìîì÷åòî å óäèâèòåëíî èíòåëèãåíòíî çà âúçðàñòòà ñè è ñúâñåì íå çàáåëÿçâà íÿêàêâè ïñèõè÷åñêè îòêëîíåíèÿ. Óñïîêîèõìå ñå, íî ðèñóíêèòå íå ïðåñòàíàõà. Íàïðîòèâ – óìíîæèõà ñå. Äæèî ðàñòåøå è ñå ðàçâèâàøå, à ôèãóðêèòå íà ñèíüîòî äâóãëàâî ñúùåñòâî ñòàâàõà âñå ïî-ðåàëíè è ïî-èçïèïàíè. Ñúó÷åíèöèòå ìó ñòðàíÿõà îò íåãî, âúïðåêè ÷å áåøå õóáàâî äåòå, ñïîðòóâàøå è ñå îáëè÷àøå îáùî âçåòî êàòî ïðèÿòåëèòå ñè. Áÿõ ñè íàóìèë äà ñè âçåìà îòïóñê è çàåäíî ñ íåãî è ñúïðóãàòà ìè èçïîëçâàìå ïðîëåòíàòà ìó âàêàíöèÿ è äà èäåì íà ïëàíèíà. Èñêàøå ìè ñå äà ïîñòàâÿ Äæèî â åäíà ñðåäà íà êîñìè÷íà åíåðãèÿ, êúäåòî òîé äà ìîæå ñàìî äà ÷óâñòâà, áåç äà ìèñëè. Ó÷èòåëèòå ìó ãî ñìÿòàõà çà ãåíèé, çàùîòî ðåøàâàøå ìàòåìàòè÷åñêèòå çàäà÷è íà óì çà ñåêóíäè, à ïîñëå îòíîâî ðèñóâàøå. Òóðñêî ñèíè ñèëóåòè, êîèòî ìå ãëåäàõà äâîéíî, ñòðàøíî è èìàõà íåçàäàäåí âúïðîñ â î÷èòå ñè.
Áåøå ñóòðèí, à ñúùèÿ äåí ïî-êúñíî ùÿõìå äà çàìèíåì çà ïëàíèíñêàòà õèæà. Àç, êàêòî îáèêíîâåíî, çàêúñíÿâàõ çà ðàáîòà, íî ñå îòáèõ â ñòàÿòà íà Äæèî äà ìó êàæà ÷àî è äà ñå ðàçáåðåì â êîëêî ÷àñà äà ãî âçåìà îò ó÷èëèùå. Ñ èçíåíàäà óñòàíîâèõ, ÷å âå÷å áåøå òðúãíàë. Íÿìàõ âðåìå çà ñóåòåíå, âçåõ ñè êóôàð÷åòî è çàáúðçàõ êúì êîëàòà. Íÿêàê óñïÿõ äà ñå èçìúêíà îò ñóòðåøíîòî çàäðúñòâàíå ÷ðåç ìàëêî îáèêîëíè ïúòèùà è ïðèñòèãíàõ íàâðåìå. Âå÷å áÿõ ïîäðåäèë ïàïêèòå íà áþðîòî ñè è ÷åòÿõ íÿêàêúâ òåêñò íà êîìïþòúðà, êîãàòî òåëåôîíúò èççâúíÿ. Ñèëíî ðàçòðåâîæåíèÿò ãëàñ íà íÿêàêâà ó÷èòåëêà îò ó÷èëèùåòî íà Äæèî ñå îñâåäîìè äàëè ñúì íåãîâèÿ áàùà è êîãàòî îòãîâîðèõ óòâúðäèòåëíî, ìè çàïîâÿäà âåäíàãà äà îòèäà òàì. È ïðåêúñíà âðúçêàòà. Ïîñòàâèõ ñëóøàëêàòà íà ìÿñòîòî é ëåêî âúçìóòåí îò ïîäîáíî ïîâåäåíèå, íî óñåòèõ êàê ïðúñòèòå íà ðúöåòå ìè èçñòèâàò, à ïóëñúò ìè ñå óñêîðÿâà. Çàáúðçàõ.
Ó÷èëèùíèÿò äâîð áåøå ïúëåí ñ äåöà, ó÷èòåëè è ñëó÷àéíè êèáèöè. Ðàçáóòàõ ãúñòèÿ êðúã áëèçî äî ñãðàäàòà è âèäÿõ ñèíà ñè. Íååñòåñòâåíà ïîçà. Êðúâ. Îòâîðåíè î÷è. Óñìèâêà. Ãëåäàõ íåâÿðâàùî. Íå çàïëàêàõ, íå äèøàõ, íå ìèñëåõ. Õîðàòà îêîëî ìåí èç÷åçíàõà, à àç ïàäíàõ êàòî ïîêîñåí âúðõó èçêðèâåíîòî òÿëî íà Äæèî. Ëåæàë ñúì òàì äúëãî. Ïîñëå ìè ðàçêàçàõà èñòîðèÿòà: Äæèî âëÿçúë â ñàëîíà ïî ôèçêóëòóðà è çàâàðèë òàì òðè ñâîè ñúó÷åíè÷êè. Íå çíàì êàêâî ñà ñè êàçàëè, íî, äîêîëêîòî ðàçáðàõ ïî äóìèòå íà ðîäèòåëèòå íà ìîìè÷åòàòà, íå å áèëî íèùî àãðåñèâíî. Òî÷íî òîâà îòâàðÿ çàãàäêàòà. Äæèî èçíàñèëèë è òðèòå. Íèêîé íå ãè ÷óë è âèäÿë. Äîêàòî îïðàâÿë åäíàòà äúðæàë äðóãèòå äâå çäðàâî è íàñòîÿâàë äà ãëåäàò. Òðèíàäåñåòãîäèøíèÿò ìè ñèí îñòàâèë ñúó÷åíè÷êèòå ñè ïîëóìúðòâè îò óæàñ è áîëêà è ñå çàòè÷àë êúì ïîñëåäíèÿ åòàæ íà ó÷èëèùåòî. Ó÷èòåëêàòà îò ñúñåäíàòà ñòàÿ ïðèïàäíàëà, êîãàòî âèäÿëà ìëàäîòî ìîì÷å äà îòâàðÿ ïðîçîðåöà ñ óñìèâêà è äà õîäè íà ðúöå ïî ïåðâàçà ñ åìîöèÿòà, ñ êîÿòî òÿ ñè ñèïâà ïúðâîòî êàôå ñóòðèí. Ïîñëå ñêî÷èë. Àíäè Óîðõîë êàçâà: “Ëþáèìàòà ìè ñêóëïòóðà ïðåäñòàâëÿâà ñîëèäíà ñòåíà ñ äóïêà â íåÿ, êîÿòî äà î÷åðòàâà ïðîñòðàíñòâîòî îò äðóãàòà ñòðàíà”. Òîçè ïîëåò òðÿáâà äà å áèë ñïàñèòåëíàòà äóïêà çà Äæèî. Ñúïðóãàòà ìè íå ìîæà äà ïîíåñå âñè÷êî òîâà è ïî÷èíà îò èíôàðêò íÿêîëêî äíè ñëåä èíöèäåíòà. À ìîåòî óìîïîìðà÷åíèå ìå ïîâåäå ñ àâòîìîáèëà ìè êúì ìîðåòî. Èñêàõ äà ãî íàìåðÿ, òîëêîâà èñêàì äà ãî íàìåðÿ.
Ìîóçåñ, ïðèÿòåëþ, çàùî âçå ñèíà ìè? Çàùî ïîáúðêàíèÿò òè äâîåí ìîçúê ïî íÿêàêúâ íà÷èí ãî äîêîñíà è ìàòåðèàëèçèðà ñèíèòå ÷îâå÷åòà, èçíàñèëâàíåòî è õîäåíåòî íà ðúöå? Íÿìàì êàêâî äà ãóáÿ, Ìîóçåñ, ðàçáåðè ãî. Èäâàì êúì òåá. Âå÷å íÿìà êúäå äà áÿãàø ñëåä âñè÷êè òåçè ãîäèíè. Òîçè ïúò àç ùå ïëþÿ â ëèöåòî òè, îòíîâî è îòíîâî.
Ùå òå îñèíîâÿ, êîïåëå ìðúñíî. Ëþáèìè ìîé Ìîóçåñ.


Ïóáëèêóâàíî îò aurora íà 14.07.2009 @ 11:39:43 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   Hank_Moody

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

24.04.2024 ãîä. / 05:18:15 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ìîóçåñ" | Âõîä | 3 êîìåíòàðà (6 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ìîóçåñ
îò LittlePerfectC íà 14.07.2009 @ 14:44:35
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Åõåé... áÿë ãóùåð íÿêàêúâ. Ñòðàøíî å, õóáàâî íàïèñàíî. Ñàìî êîãàòî ñòèãàø äî êàêâî å ñòàíàëî â ó÷èëèùåòî òè ñå èçïëúçâà ìàëêî. Ñòðàøíî.


Re: Ìîóçåñ
îò Hank_Moody íà 14.07.2009 @ 15:51:07
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìîÿò å ïî-èçâðàòåí îò òîçè íà Âåæèíîâ, õå-õå.

]


Re: Ìîóçåñ
îò LittlePerfectC íà 14.07.2009 @ 23:37:09
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ñàìî çàùîòî ñå ñëó÷âà ïî-áúðçî :P Íî àêî òîâà ðàäâà áîëíèÿò òè ìîçúê, òàêà äà áúäå :))))) :P

]


Re: Ìîóçåñ
îò Hank_Moody íà 17.07.2009 @ 11:04:24
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ðàäâà, äà.

]


Re: Ìîóçåñ
îò haboob íà 14.07.2009 @ 13:03:25
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìèñòåðèÿ, íî ÷óäåñíî îïèñàíà!
Ïîçäðàâ çà òîÿ ".....êåéøúí", Hank_Moody!:)


Re: Ìîóçåñ
îò regina íà 14.07.2009 @ 12:35:21
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
øàø! - ìíîãî äîáðî!...íÿìà äà ñå ïúíà äà ãî îïðåäåëÿì êàêâî å - òðèëúð, ôåíòúçè, èëè íåùî èç ïñèõîòî, íî ìíîãî ìè õàðåñà!
êîé ñòå âèå, Ìîóçåñ?