Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 494
ХуЛитери: 1
Всичко: 495

Онлайн сега:
:: pc_indi

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаАрхеологически разкопки на текст
раздел: Други ...
автор: pijama

Текст:

"Може би, най-вече се чувствам "в къщи", докато летя..."

Юлия Кръстева
(реплика от разговор след представяне на нейна книга)
Археологически разкопки на текста:

Пласт 1
"Може би..."

Пласт 2
Не си спомням точните й думи. Предал съм само смисъла на това, което тя каза.

Пласт 3
От този пласт нататък номерацията изчезва, защото низходящия ред бе нарушен от форсмажорни обстоятелства и близки срещи от 3ти, 4ти и 5ти... клас.

Пласт без номер и класификация
Повърхността на текста е гладка и непроницаема. Следите от ангоба са добре запазени, както в смисъла, така и във формата. Формата все още не е ясна. Тъй като това бе произнесена фраза, дори не бих я нарекъл "изречение". Уверен съм, че бе казана, без да бъде оформена като изречение. Или най-малкото не по начина, по който тя "пише" изреченията. Нека се спрем на формата "казано изречение, за което не е сигурно, че е замисляно като изречение, но, тъй като по обща договореност, затваряме фразите си в изречения (за прегледност, понятност и други нюанси на конформизма) наричаме тази изречена фраза с името изречение, без да познаваме намерението и волята на автора." Стана сложно. Затова в началото казах, че формата не е изяснена. Няма и да бъде.

Пласт, в който може да увиете тринайстото кученце от котилото, за да не измръзне, защото на корема на майка му няма място за него
Нищо не ни пречи да одерем една овца и да увием двуседмичното пале в още неизсъхналата от кръвта овча кожа. После да го храним още една седмица ден и нощ с пръст, потапян хиляди пъти в киселото мляко и пъхан в ненаситната му устичка. Не че ще заместим сученето. Палето само ще оцелее. Юлия Кръстева, разбира се, не живее в България в момента. Но, пък, много пътува.

Пласт, в който бе открита черната кутия от полета, в който можеш да се почувстваш "в къщи"
В него освен черната кутия бяха открити и множество предмети от късната желязна епоха. Много късната желязна епоха. Почти пластмасовата късна желязна епоха. Те не представляват интерес, но пък са находки. Не са изхвърлени. В дървени сандъци са. Те оправдаха наличието на 5ма асистенти по време на разкопаването на отделните пластове. Всеки от тях се опитваше да намери прилики между работата на проф. Велизар Велков, Мъро Димитров и други всепризнати светила в родната археология. В крайна сметка се научиха единствено на това, че когато една фраза е изсечена на стела преди повече от 2500 години, е по лесно да я прочетеш, ако плиснеш върху стелата малко вода. Буквите изпъкват.
Съдържанието на черната кутия не е описано. Черната кутия на този полет не е прослушвана. Тя бе върната на авторката. Авторката не е настоявала за това. Въпрос на възпитание.


Пояснителни бележки, абревиатури, именен показалец, безименен показалец, среден показалец, малък показалец, именник на българските ханове и хотели:

Разкопките са проведени по метода на случайното разкопаване, ровене в прахта, застояване задълго под сянката на тентата, недообмисляне, усет, случайни находки, смесване на находките с находки от други текстове, датиране и номериране на касите с лимонада, мента, мастика и прогнозата за облаци, надвиснали близо до Камен бряг, но не какви да е облаци, а такива облаци, че чак гърлото да те заболи от еднозначност.


Публикувано от alfa_c на 12.07.2009 @ 11:19:11 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   pijama

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

17.04.2024 год. / 02:40:01 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Археологически разкопки на текст" | Вход | 3 коментара (17 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Из тефтера на лейтенат Коломбо
от regina на 12.07.2009 @ 20:42:01
(Профил | Изпрати бележка)
"Може би, най-вече се чувствам "в къщи", докато летя..."
Юлия Кръстева
- Може би? - като "едва ли не"? или като "кат нищо"? - да се провери!! - разпит на вторите братовчеди на чистачката на въпросната!
- най-вече - дознание върху семиотиката на израза!
- се чувствам - усещам? или бивам? или кой знае? - кръстосан разпит на портиера на сградата!!
- "в къщи" - къде живее въпросната? - адрес, телефон, мобифон, географска ширина, клубове по местоживеене, контакти, роднини!! - да не забравя! - биография и показания от кварталните клюкарки!
- докато летя - ?!? - кой, къде, по какъв повод, кога, в колко часа централно Европейско време е летял?!...ще лети?...и таймтейбълите на основните самолетни компании!
-догадка: въпросната не е ли НЛО?...или ангел?...или?!?
ДА СЕ ПРОВЕРИ!
:)))


Re: Археологически разкопки на текст
от jezabel на 12.07.2009 @ 15:35:20
(Профил | Изпрати бележка) http://littlejody.wordpress.com/
Страхотно е, към края започнах да се смея с глас и най-вече на сериозността, с която мобилизирах всичките си психични функции, за пълнокръвното вникване в текста, (дори с изтръпване на някои показалци))), а след това на объркването, аджеба, трябваше ли да се смея на края? :))

Поздравления за текста!


Re: Археологически разкопки на текст
от Stormbringer на 12.07.2009 @ 13:53:10
(Профил | Изпрати бележка)
брилянтно
.