Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 435
ÕóËèòåðè: 6
Âñè÷êî: 441

Îíëàéí ñåãà:
:: Mitko19
:: AlexanderKoz
:: Teoman
:: malovo3
:: Icy
:: Markoni55

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÅäèí íåïîðàñíàë ðîìàíòèê (9)
ðàçäåë: Ðîìàíè
àâòîð: razlichen

- Å, êàê ñè? Íàñòîÿâàøå äà ñå âèäèì.
- Íå ñúì äîáðå. Íå ìîãà äà ñïÿ. Íÿìàì íàñòðîåíèå. Íå çíàì êàêâî ìè ñòàâà.
- Òè ïàê ñè âëþáåí! – òðàï÷èíêèòå ïî áóçèòå íà æåíàòà, ñ êîÿòî ñìå èìàëè „ëóäà ôèåñòà”, èãðàÿò çàêà÷ëèâî, íî íå ìîãà äà ðàçáåðà äàëè ìè ñå ïðèñìèâà èëè ìå ñúæàëÿâà – Ñåêñ?

Òîâà ìè èäâà â ïîâå÷å è ïîä òåæåñòòà íà äóìèòå é ñå ñâèâàì íà ôîòüîéëà è ñå èç÷åðâÿâàì. Çîÿ ñòîè ïðàâà ïðåä ìåí è ìå ãëåäà èçïèòàòåëíî, à àç ñúì ñìàçàí - íå ìîãà äà êàæà íèùî ïîâå÷å. Íàèñòèíà ëè ìè ëè÷è, òà ñàìî ñ åäèí ïîãëåä é å ÿñíî êàê ñå ÷óâñòâàì.
Â÷åðà âå÷åðòà íå èçäúðæàõ è êàçàõ íà æåíà ñè äóìè, êîèòî òðÿáâàøå äà ïðåìúë÷à. Äíåñ íå ìå ñâúðòà íà åäíî ìÿñòî. Òúðñÿ ñè íÿêàêâî çàíèìàíèå, çàëúãâàì ñå, ÷å òîâà ùå ìå ðàçñåå. Õðóìâà ìè äà îòèäà äà ñè ïëàòÿ äàíúöèòå. Ïåøà ùå îòèäà äî äàíú÷íîòî, ùå èç÷àêàì îïàøêàòà è äîêàòî ñå âúðíà, ùå ìèíàò íÿêîëêî ÷àñà. Ïîñðåùà ìå òàáåëà - „Çàïî÷âàìå îò óòðå - ïúðâè àïðèë”. Óòåøèòåëíàòà ìè ïðîãðàìà ïðîïàäíà. Òðúãâàì äà ñå ïðèáèðàì. È ñ âñè÷êèÿ ñè àêúë, äîêàòî ñå ÷óäåõ êàêâî äà ïðàâÿ â îñòàíàëèòå ñâîáîäíè ÷àñîâå, çâúííàõ íà Çîÿ, òÿ æèâåå íàáëèçî, ñàìî ïðåç äâå óëèöè. Íå ñìå ñå ñðåùàëè ïîâå÷å îò øåñò ìåñåöà, îòêàêòî è çàíåñîõ ñíèìêèòå îò ñâàòáàòà íà äúùåðÿ ñè.
Ñåãà, ñâèò íà ôîòüîéëà êàòî ÷å ñå îïèòâàì äà ñå ñêðèÿ è ñå ÷åðâÿ êàòî ìàëêî äåòå íàïðàâèëî áåëÿ. „Òè ïàê ñè âëþáåí” – äóìè, êàçàíè ñ òîí êàòî ÷å ëè òîâà ìè ñå ñëó÷âà ïî òðè ïúòè íà äåí è äà ãî ÷óåø îò æåíàòà, ñ êîÿòî íÿêîãà áÿõìå òîëêîâà áëèçêè. Ìîæå áè çà íåÿ ñåãà ñúì ñàìî ïðèÿòåë, íî àç íå ìîãà äà ÿ íàðåêà áèâøàòà – íàëè ÷åñòî è çâúíÿ è íà âñÿêà íàøà ñðåùà, ìàêàð äà ñà ìíîãî ðÿäêî, ïðîòÿãàì ðúêà äà ÿ ïîãàëÿ. Ñóòðèíòà èçëÿçîõ îò êúùè ñ ìèñúëòà äà ñå ïîðàçñåÿ, à äîêúäå äîêàðàõ íåùàòà. Äåòå äà áåøå íà ìîå ìÿñòî, ùåøå äà å ïî-ðàçóìíî, à íå äà äàâà âîëÿ íà åìîöèèòå ñè. Îñòàâà ìè ñàìî åäíî – äà ïðîãîâîðÿ.
- Àìè... íàëè ìå ïîçíàâàø äîáðå... êàêúâ ñåêñ...
ßâíî ñúì ðàçêðèò è îñâåí äà ñè ïðèçíàÿ íå ìè îñòàâà íèùî äðóãî. Ðàçêàçâàì ñ íÿêîëêî äóìè êàêâè åìîöèè ñà ìè ñå ñòîâàðèëè íà ãëàâàòà. Îïèòâàì ñå äà ñïåñòÿ ïîäðîáíîñòèòå çà Åëåíà, äîðè íå êàçâàì èìåòî é, à ïðîñòî ÿ íàðåêîõ „Ñèíèòå î÷è”. Ïî-ïîäðîáíî ñïîäåëÿì çà æåíà ìè, êàê ðåàãèðà íà îòêðîâåíèÿòà ìè ïðåäíàòà âå÷åð.
- Íàìåðè ñè íÿêàêâî çàíèìàíèå. Òîâà ùå òå ðàçñåå è ùå òè ìèíå ïî-áúðçî.
×óâñòâàì ñå íåóäîáíî îò âñè÷êî, êîåòî ñàì çàáúðêàõ.  ìèñëèòå ìè å åäíà æåíà, à ñòîÿ ïðåä äðóãà è ñïîäåëÿì ÷óâñòâàòà ñè. Ïîìîù ëè î÷àêâàì èëè óòåõà. Ñòðóâà ìè ñå, ÷å ñå äúðæà êàòî ìàëêî äåòå, êîåòî íå ìîæå äà ïðîóìåå êàêâî òðÿáâà äà ïðàâè. Áúðçî ñå èçìúêâàì îò òåìàòà çà „Ñèíèòå î÷è”. Àêî íÿêîé ìå íàáëþäàâà îòñòðàíè, êàêâî ëè ùå ñè ïîìèñëè: „Àáå, òîÿ ñ êîëêî æåíè ñå çàíèìàâà åäíîâðåìåííî? Êîëêî ñà ìó â ìèñëèòå – äâå, òðè èëè ÷åòèðè? Øèðîêî ìó å ñúðöåòî, íî ëè èìà ìÿñòî çà âñè÷êè? Êîëêîòî è äà å ãîëÿìî òîâà ñúðöå, íå èì ëè å ìàëêî òåñíè÷êî è ñå áëúñêàò åäíà äðóãà?” Ñìåøåí ñúì è ïðåä Çîÿ, ùîì ìå ñúâåòâà êàê äà ñå îòúðñÿ îò òåçè åìîöèè – âñúùíîñò êàêâî ëè äðóãî áè ìîãëà äà êàæå.
Ïðåäè íÿêîëêî äíè êîëåãàòà ìè ïîäõâúðëè èäåÿòà äà îïèøà èñòîðèèòå ñè è äà ãè ïóáëèêóâàì. Íàëè è ïðåä Åëåíà êàçàõ, ÷å ïèøà êíèãà.  íÿêîëêî ðàçêàçà ùå ñïîäåëÿ ïðåæèâÿâàíèÿòà ñè, êîèòî ñà îñòàâèëè íàé-ÿðêà ñëåäà ïðåç ïîñëåäíèòå ÷åòèðèäåñåò ãîäèíè. Çà ïúðâîòî, êîåòî çàïî÷âàì äà ïèøà, âå÷å ñúì èçáðàë çàãëàâèåòî – „Ãîð÷èâî êàôå”. Òúé êàòî êîìïþòúðúò å â úãúëà äî êàíàïåòî, íÿìàì ìÿñòî çà êëàâèàòóðàòà è çà äà íå ÿ äúðæà íà êîëåíåòå ñè, çàâúðòàì õîëñêàòà ìàñè÷êà è óñïÿâàì äà ñå ïîäðåäÿ, çà äà ïå÷àòàì.  íà÷àëîòî ïèñàíåòî âúðâè ìíîãî áàâíî, íà âòîðèÿ äåí ñå çàëèñàõ, çàêúñíÿõ äà âúðíà ìàñè÷êàòà îáðàòíî è æåíà ìè ìå ñâàðè - äîðè íå óñïÿõ äà çàòâîðÿ ôàéëà.
- Êàêâî ïèøåø? – íå ìîæà äà ñäúðæè ëþáîïèòñòâîòî ñè.
- Ïèøà êíèãà – áúðçàì äà ñêðèÿ òåêñòà – Àêî íÿêîãà ÿ çàâúðøà è ÿ íàìåðèø íà ìàñàòà, àç âå÷å ùå ñúì ñè òðúãíàë.
Êàçâàì ãî ñúâñåì ñåðèîçíî, ìèíàëè ñà åäâà íÿêîëêî äíè îò îòêðîâåíîòî ìè ïðèçíàíèå. Æåíà ìè ïðèåìà ñúâñåì õëàäíîêðúâíî äóìèòå ìè, ñïîêîéíî, áåç åìîöèè.
- Êúäå ùå õîäèø. Íàëè êúùàòà å òâîÿ.
Èçíåíàäàõ ñå îò ñïîêîéñòâèåòî, ñ êîåòî ìè îòâúðíà. Ïðåäíèÿ ïúò òÿ íàðå÷å îòêðîâåíèåòî ìè øåãà, à ñåãà ïðèåìà äóìèòå ìè ñúâñåì ñåðèîçíî. ßâíî óñåùà, ÷å „øåãàòà” íå å ñúâñåì èçìèñëåíà. À ñåãà, êîå äà ñïàñÿâà ïúðâî - è äâàìàòà ñè äàâàìå ñìåòêà, ÷å ñòàâà äóìà çà çàïëàòàòà ìè. Òðúãíà ëè ñè ïîâå÷å íÿìà äà îñòàâÿì âñè÷êèòå ñè ïàðè íà ìàñàòà, ïðîñòî íÿìà äà èìà íèùî... Ïðåêàëèõ ñ îòêðîâåíèÿòà ñè. Âñå ïàê æåíà ìè íå çàñëóæàâà òàêîâà îòíîøåíèå – èìàìå äâå ãîëåìè äåöà è áëèçî òðèéñåò è äâå ãîäèíè áðàê, òîâà íè îáâúðçâà êàêâîòî è äà å ìèíàëî ïðåç ãëàâèòå íè. Òðÿáâà äà îáóçäàÿ åìîöèèòå ñè è äà íå ãè ñòîâàðâàì íà õîðàòà îêîëî ñåáå ñè...
Ñëåä òðè äíè ëóòàíå, â òúðñåíå íà áóêâèòå ïî êëàâèàòóðàòà, ïúðâèÿò ìè ðàçêàç å çàâúðøåí. Òîâà å íà÷àëîòî íà ùóðàòà ìè èäåÿ äà íàïèøà áèîãðàôè÷íà êíèãà. Äîêàòî ùðàêàõ ñ åäèí ïðúñò ïî êëàâèøèòå ñè ìèñëåõ è çà ñëåäâàùèòå èñòîðèè, êîèòî ùå ðàçêàæà, êàêâè ùå ñà çàãëàâèÿòà èì. Íàìåðèë ñúì ñ êàêâî äà àíãàæèðàì âíèìàíèåòî ñè è ñå îïèòâàì äà ñå ñúñðåäîòî÷à åäèíñòâåíî â ïèñàíåòî - òàêúâ áåøå è ñúâåòúò íà Çîÿ, äà ñè íàìåðÿ çàíèìàíèå. Åñòåñòâåíî òÿ å ïúðâèÿò ìè ÷èòàòåë – „Âúïðåêè ÷å ìè å ïîçíàòî, ïðî÷åòîõ ãî íà åäèí äúõ è ìè õàðåñà. Ïèøè ñëåäâàùèòå ðàçêàçè!”
Íî äà îïèøà ïðåæèâÿâàíèÿòà, êîèòî ñà îñòàâèëè ÿðêà ñëåäà â ñúçíàíèåòî ìè - ìàé íå å íàé-ïîäõîäÿùîòî, êîåòî ìîæåõ äà íàïðàâÿ. Êàêòî ñå êàçâà: „Îò òðúí, òà íà ãëîã”. Èñêàõ äà ñå îòúðñÿ îò ìèñëèòå ñè çà åäíà æåíà, à ðàçáóäèõ äóõà íà äðóãè ñïîìåíè. „Ñ ãðúá ïîäïðÿí íà ñòåíàòà, åäâà ñòîÿõ ïðàâ, ãëàñúò ìè òðåïåðåøå, ñòðóâàøå ìè ñå, ÷å ùå ïðèïàäíà. Èëèíà ìå ãëåäàøå èçïèòàòåëíî...” – ìîæå äà íå ñúì óñïÿë äà ïðåäàì ÷óâñòâàòà ñè â òîêó ùî çàâúðøåíèÿ ñè ðàçêàç, íî äîêàòî ïèøåõ òåçè ðåäîâå, ñå ðàçïëàêàõ, òèõî áåç ãëàñ, ñàìî ñúëçèòå ìè êàïåõà âúðõó êëàâèàòóðàòà. Å, äà ïëà÷à, òîâà ìè ñå å ñëó÷âàëî è äðóã ïúò – ïðåäè ïîâå÷å îò äâàéñåò ãîäèíè, íî òîâà å åäíà îò ñëåäâàùèòå èñòîðèè, êîÿòî ùå âêëþ÷à â êíèæêàòà ñè. „Ðåâëüî! Æåí÷î òàêúâ!” – ìîæå áè çàñëóæàâàì äà ìå íàðåêàò òàêà, òî è èìåòî ìè å òàêîâà. À êîãàòî òå ïîïèòàò: „Êàêâî ùå òè äîïðèíåñå òîâà, ÷å ìå îáè÷àø?” – äà ñå ñìååø ëè, äà ïëà÷åø ëè èëè äà áÿãàø ïðåçãëàâà? Äîêàòî ñè ìèñëÿ êàêâî è êàê äà íàïèøà, ïðàâÿ îùå åäíà áåëÿ êàòî ìàëêî äåòå, êîåòî íå ñå çàìèñëÿ çà ïîñëåäèöèòå îò ïîñòúïêèòå ñè. Ðåãèñòðèðàõ ñå â ëèòåðàòóðíèòå ñàéòîâå ñ èñòèíñêîòî ñè èìå, à íÿêîè îò ãåðîèòå â ìîèòå ðàçêàçè, åäâà ëè áèõà ñå ñúãëàñèëè ñ òîâà.  ìîìåíòà íå îñúçíàâàì, ÷å òîâà ìîæå äà å ïðîáëåì. Íî ñòîðåíîòî, ñòîðåíî.
Íÿêîëêî äíè âå÷å ñúì âúâ âèõúðà íà åóôîðèÿòà îò ïúðâàòà ìè òâîðáà. Ñëåä êàòî Çîÿ èçêàçà ìíåíèåòî ñè, âåäíàãà ïóáëèêóâàõ ðàçêàçà ñè â èíòåðíåò, à äàëè ùÿõ äà èìàì ñàìî÷óâñòâèå íà ïèñàòåë, ÷àêàõ äà ðåøàò ÷èòàòåëèòå. Ïðèçíàâàì, ÷å ïúðâèòå êîìåíòàðè è óâåëè÷àâàùèÿò ñå áðîé ÷åòåíèÿ, ïîãúäåëè÷êàõà ñàìîëþáèåòî ìè – à òîâà àíãàæèðàøå âíèìàíèåòî ìè.

Íå ñìåÿ äà îòèäà îòíîâî ïðè Åëåíà. À ìè ñå èñêàì äà íàó÷à âñè÷êî çà íåÿ, èíòåðåñóâà ìå âñÿêà ïîäðîáíîñò - ìèñëÿ ñè, ÷å òàêà ùå ñúì ïî-áëèçî äî íåÿ. Ùå ìîãà ëè ïîíå äà óçíàÿ ôàìèëèÿòà é, ðîæäåíàòà é äàòà. Íèíà ìè îáÿñíè êúäå æèâåå, íî êàçà ñàìî „áëîêà çàä àïòåêèòå”. Àïòåêèòå ãè çíàì, íî â áëîêà ñà ìíîãî àïàðòàìåíòè. Îòíîâî ñúì ïî ñëåäèòå é, íî òîçè ïúò îòèâàì â àäìèíèñòðàöèÿòà. Òàì èìàì ïîçíàò, ìëàäî ìîì÷å, êîåòî ïðåäè íÿêîëêî ãîäèíè ðàáîòåøå ïðè ìåí, íî ñå ïðåìåñòè â ãðàäñêèÿ ôèëèàë, ÿâíî íà ìíîçèíà íå èì å ïðèÿòíî äà ñå äðóñàò ñ àâòîáóñà, äîêàòî îòèäàò íà ðàáîòà. „Íå âÿðâàì äà óñïåÿ äà íàìåðÿ èíôîðìàöèÿ çà òâîÿòà ïîçíàòà. Òðÿáâà äà ñå ðîâÿ â àðõèâ, â êîéòî íÿìàì äîñòúï è ùå ñå âäèãíå ìíîãî øóì”. Ñëåä íÿêîëêî äíè ñúì îòíîâî ïðè íåãî, íî íå å óñïÿë äà íàïðàâè íèùî. Ïîâå÷å íå íàñòîÿâàõ, çà äà ñè íÿìà íåïðèÿòíîñòè çàðàäè ìåí. Íî ïðè òîâà ëóòàíå ïî ñëåäèòå íà Åëåíà, ìå ñïîõîäè èäåÿòà è àç äà ñå ïðåìåñòÿ. Óæ ñå îïèòâàì äà ñå ñúñðåäîòî÷à â ðàáîòàòà ñè, à íå óñïÿâàì. Øåôà ìè ìå ñëåäè çîðêî – íàëè ïðåäè îêîëî ïîëîâèí ãîäèíà ìè áåøå âäèãíàë ìåðíèêà è ìå íàêàçà è ñåãà îòíîâî çàïî÷âàò êîíôëèêòèòå è òî çà äðåáîëèè. Àêî ðàáîòèì ñ íåÿ íà åäíî ìÿñòî, ìàêàð è â ðàçëè÷íè ñìåíè, èìà íÿêàêâà âúçìîæíîñò äà ñå ñðåùàìå, ïî òî÷íî äà ñå ðàçìèíàâàìå íà ïîðòàëà – òîâà âñå ïàê å íà÷èí äà ÿ âèæäàì.
Åëåíà å ïðåä î÷èòå ìè ñúñ ñâîÿòà ïðèõëóïåíà ïðè÷åñêà. À ìè ñå èñêà äà å ñ âäèãíàòà êîñà, è îòêðèòî ëèöå. Íå ìîæå ëè äà èìàì ïîíå íåéíà ôîòîãðàôèÿ, òàêà êàêòî ìå÷òàÿ äà èçãëåæäà. Àêî óñïåÿ äà ÿ ñðåùíà è äà ÿ ïîìîëÿ çà ñíèìêà, èëè îùå ïî-äîáðå äà ÿ çàâåäà âúâ ôîòîàòåëèå, êúäåòî ùå è íàïðàâÿò ïîðòðåò.  ìèñëèòå ñè ÿ âèæäàì êàê ùå èçãëåæäà è çà äà èìà ìàëêî åðîòèêà â ïîðòðåòà, ñè ÿ ïðåäñòàâÿì ñ âäèãíàòè ðúöå êàê ïîäðåæäà êîñèòå ñè. Íî êîé ùå íàïðàâè êà÷åñòâåíà ôîòîãðàôèÿ? Îêàçâà ñå, ÷å âå÷å íÿìà ôîòîãðàôè õóäîæíèöè. Ïèòàì íà íÿêîëêî ìåñòà – íàâñÿêúäå ïðàâÿò ñàìî ñíèìêè çà äîêóìåíòè, à àç òúðñÿ ìàéñòîð íà õóäîæåñòâåíà ôîòîãðàôèÿ. Èçðåäèõ äåñåòèíà àòåëèåòà è íàêðàÿ ìè ïîñî÷èõà êúäå äà îòèäà, äîðè áå áëèçî äî áëîêà, êúäåòî æèâåå Åëåíà. Ìå÷òàÿ ñè êàê ùå é íàïðàâÿò ïîðòðåò è ùå ìîãà âèíàãè äà ñè ÿ ãëåäàì.

Ïðåç äåíÿ ñè èìàì íÿêàêâè àíãàæèìåíòè. Çàðàäè ñìåíèòå èìàì ïîâå÷å ñâîáîäíî âðåìå îò æåíà ìè è ðåäîâíî é ïîìàãàì â äîìàêèíñêàòà ðàáîòà, åäèíñòâåíî íå ïîñÿãàõ äà ãîòâÿ. ×èñòåíåòî ñ ïðàõîñìóêà÷êàòà è ìèåíåòî íà ÷èíèèòå âúðøà îñíîâíî àç – à çà òèïè÷íî ìúæêèòå äåéíîñòè ïî ïîääðúæêàòà íà êúùàòà è âñè÷êè ðåìîíòè, çà òÿõ íå êàçâàì íèùî, òå ñà ñè åñòåñòâåíî ìîå çàäúëæåíèå è íèêîãà íå ñúì ãè îòáÿãâàë. Ïðåäè îñåìíàéñåò ãîäèíè ñàì ïîñòðîèõ âòîðè åòàæ íà êúùàòà, çà äà èìà îòäåëíè ñòàè çà âñÿêî äåòå. À ñåãà ìè òðÿáâà ìíîãîêðàòíî ïîäêàíÿíå, çà äà èçìèÿ íÿêîëêî ÷èíèè – èç êúùè íå ìè ñå ïîäõâàùà íèùî è òàêà å âå÷å íÿêîëêî ìåñåöà.
Óæ ñå îïèòâàì äà ñå çàíèìàâàì ñ íåùî, êîåòî äà îòäàëå÷è ìèñëèòå ìè îò Åëåíà, à êàêâîòî è äà ïîäõâàíà ñòàâà òàêà, ÷å îòíîâî â öåíòúðà íà âñè÷êî å òàçè æåíà – òúðñÿ êîé äà ìè äàäå èíôîðìàöèÿ çà íåÿ, ôîòîàòåëèå, êúäåòî äà é íàïðàâÿò ïîðòðåò – êàòî ÷å ëè íèùî äðóãî íå ñúùåñòâóâà. À ïèñàíåòî, òî òðÿáâàøå äà ìå ðàçñåå, íî îñíîâíàòà ïðè÷èíà äà ñå çàõâàíà ñ íåãî, å êàçàíèòå äóìè ïðåä Åëåíà: „Ïèøà êíèãà è èñêàì òè äà ñè ïúðâèÿò ìè ÷èòàòåë”. À òîâà, êîåòî èñêàõ äà íàïèøà å âñè÷êî îñòàíàëî íåèçêàçàíî ïðåä Åëåíà. È êàêâî òî÷íî ùå íàïèøà çà íåÿ? Ïîïàäíàõ â îìàãüîñàí êðúã. Äîñåãà ñúì íàïèñàë ñàìî åäèí ðàçêàç, íî èçîñòàâèõ ëèòåðàòóðíèòå ñè çàíèìàíèÿ. Äåíåì âñå ïàê èìà ìîìåíòè, êîãàòî ìîãà äà îòêúñíà ìèñëèòå ñè îò íåÿ – íî âå÷åðèòå ñòàâàò íåïîíîñèìè.
Áëèçî ìåñåö å èçìèíàë, îòêàêòî Åëåíà ñå ïðåìåñòè. Âñÿêà íîù òÿ å ïðåä î÷èòå ìè è ñå îïèòâàì äà ðàçãîâàðÿì ñ íåÿ. Èñêàì äà ïîëó÷à îòãîâîð íà âúïðîñèòå ñè, íî íÿìà íà êîãî äà ãè çàäàì. Êàòî ÷å ëè èãðàÿ íÿêàêúâ ñïåêòàêúë è ñå ÷óâà ñàìî ìîÿò ãëàñ – êàòî â ìîíîëîã. Çàäàâàì è âúïðîñè, à íå ÷óâàì äóìèòå é, ñàìî àç ñè ïðåäñòàâÿì êàê áè ìè îòãîâîðèëà. Îòíîâî ñúùèÿò âúïðîñ, à ñàì ñè äàâàì äðóã îòãîâîð, âñå åäíî, ÷å Åëåíà å èçðàçèëà äðóãî ìíåíèå è îùå åäèí îòãîâîð è îùå åäèí. Êàê äà ðàçïîçíàÿ èñòèíàòà? Áåçáðîé âúïðîñè è çà íèêîé îò òÿõ íå ñúì íàÿñíî êàêâî ìèñëè òÿ. Áåçêðàåí ìîíîëîã, îò êîéòî ñå âúðòÿ â ëåãëîòî, áåç äà ìèãíà.
Âñÿêà âå÷åð èçíàñÿì ìîíî ñïåêòàêúë ïðåä Åëåíà. Àç ñ ìîèòå âúïðîñè - âñåêè ïúò åäíî è ñúùî. Âñè÷êî, êîåòî íå ñúì óñïÿë äà é êàæà, ñåãà èçðè÷àì ïðåä íåÿ. „Íå èñêàì äà òè äàâàì íèêàêâè íàäåæäè” - íå ìîãà äà íàìåðÿ îáÿñíåíèå íà òåçè íåéíè äóìè. Èñêàõ äà ãîâîðÿ ñ íåÿ è î÷àêâàõ îòãîâîð, áè ëè ìå ïðèåëà ñðåä ïîçíàòèòå ñè. À ñåãà êàê ëè ñå ÷óâñòâà, àêî çíàå, ÷å å â ìèñëèòå íà íÿêîãî? Ùå ïðèåìå ëè ñïîêîéíî íÿêîé äà å âëþáåí â íåÿ. Èëè òîâà ùå ÿ ïðèòåñíÿâà – ïîãëåäèòå, æåñòîâåòå, ñòðåìåæà ìó äà å áëèçî äî íåÿ. È òîâà å ïîä çîðêèòå ïîãëåäè íà êîëåãèòå, êîïíååùè çà êëþêè, ãîòîâè äà ñå íàìåñÿò âúâ âñè÷êî, ñàìî è ñàìî äà ñå çàáàâëÿâàò. Èñêàì äà ñúì äî Åëåíà, ìàêàð è ñàìî êàòî ïîçíàò, íî ìîãà ëè äà ñêðèÿ ÷óâñòâàòà ñè, äà îñòàíàò íåçàáåëÿçàíè îò îêîëíèòå. Åäâà çàãîâîðèõ ñúñ Çîÿ è òÿ ìè êàçà: „Òè ñè âëþáåí”. ßâíî ìè ëè÷è è òîâà íå å îñòàíàëî ñêðèòî è îò êîëåæêèòå íà Åëåíà è ñèãóðíî ñåãà ÿ îäóìâàò: „Òîé å âëþáåí â òåá, à òè ïðèåìàø êîìïàíèÿòà ìó!”.
Âúðòÿ ñå â ëåãëîòî, íå ìîãà äà ìèãíà. Îò âñè÷êè âúïðîñè å îñòàíàë åäèí; „ Ïðèòåñíÿâà ëè òå? Íÿêîé ñå å âëþáèë â òåá, ëè÷è ìó, ïîãëåä, æåñò.” Òà òîâà ìè ïðîçâó÷à êàòî ñòèõîòâîðåíèå. Íå ìîãà ñàì äà ñè îòãîâîðÿ. Íå ìèãâàì äî ñóòðèíòà...
Äîêàòî æåíà ìè ñå ïðèãîòâÿ çà ðàáîòà, ñ êëàâèàòóðà íà êîëåíåòå ïèøà... ïúðâîòî ñè ñòèõîòâîðåíèå. Ïðåç íîùòà âèäÿõ ñàìî ïúðâèÿ ñòèõ, à ñåãà ïðîäúëæàâàì äà ïèøà, íå ìîãà äà ïðîóìåÿ îòêúäå èçâèðàò òåçè äóìè, íèêîãà íå ñúì ñè ìèñëèë òîâà, íèêîãà ïî òîçè íà÷èí íå ñúì âèæäàë îòíîøåíèåòî ñè êúì Åëåíà. Ñòðàííî ìè çâó÷è ïîñëåäíèÿ ñòèõ:
„Ïðåçðåíèå çà íåãî,
òàêà ùå å äàëå÷.
Ðàçëè÷åí å - è ïîâå÷å íå ùå òå èçêóøàâà.”
Òîâà å êàòî ïðîêëÿòèå. Ñàì ïðîèçíàñÿì ïðîêëÿòèå íàä ñåáå ñè! Íå ìîãà äà ïðîóìåÿ òîâà ëè ñúì èñêàë äà êàæà. Íàïèñàíî å âå÷å, îñòàâÿì ãî òàêà êàêâîòî è äà èçðàçÿâà. Ïðåäè æåíà ìè äà èçëåçå îò êúùè, ñòèõîòâîðåíèåòî ìè å ïóáëèêóâàíî â èíòåðíåò.
Òåçè ñòèõîâå ñà çà Åëåíà – ðîäåíè ñà â îãúíÿ, êîéòî ìå ãîðè. Ùå é ãè çàíåñà, êàêòî è äà ìå ïîñðåùíå, êàêòî è äà ðåàãèðà. Îáåùàõ é êíèãà, à äî ìîìåíòà èìàì ãîòîâè ñàìî åäèí ðàçêàç è åäíî ñòèõîòâîðåíèå. Ïîäãîòâèë ñúì è ñúäúðæàíèåòî íà áúäåùàòà ñè êíèãà – ñáîðíèê ðàçêàçè, èìàì èäåÿ çà ñþæåòèòå èì. Íå å ëè ïî-äîáðå äà íàïèøà îùå åäèí ðàçêàç, ïðè Åëåíà ìîãà äà îòèäà íàé-ðàíî â äðóãè äåí, åäâà òîãàâà ùå ñúì ñâîáîäåí ìåæäó ñìåíèòå. Íàáúðçî íàïèñâàì è âòîðèÿ ñè ðàçêàç „Âíèìàâàéòå ñ óëîâà”. Òîâà, ÷å áúðçàõ íå áå äîáðå, ñòàíà íÿêàê ñè áåçëè÷íî, ñóõî. Íî ñåãà òîâà íÿìà çíà÷åíèå, ñ íåòúðïåíèå î÷àêâàì äåíÿ, êîãàòî ùå âèäÿ îòíîâî Åëåíà...

Ñëåäâà ïðîäúëæåíèå...


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 09.07.2009 @ 20:34:56 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðîìàíè

» Ìàòåðèàëè îò
   razlichen

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

16.04.2024 ãîä. / 13:11:59 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Åäèí íåïîðàñíàë ðîìàíòèê (9)" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.