Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 819
ХуЛитери: 3
Всичко: 822

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: AGRESIVE

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКакво означава регистрационен номер с еднакви цифри ли?!
раздел: Хумор и сатира
автор: dimitech

Какво означава регистрационен номер с 4, 5 или 6 еднакви цифри ли? Като СА 1111 АА?! Ще ти обясня:
На първо четене това означава: Аз съм възвишен турбогъзар, хомосексуален плод на незаконната любов на цървул с тъп селянин. Генетично предадената ми тъпота ми пречи да запомня по-сложно съчетание от цифри, затова всички трябва да са еднакви. И грам не ми пука за вас, смотаняци с три лева и двайсеи шест стотинки в джоба. Може някога и аз да съм бил такъв смотаняк, но мноо бързо съм намерил начин да ви прецакам и вашите кинти да влезнат в моя джоб. И с тях съм си купил ТАЯ кола. Верно – предишната беше втора употреба, пълнолетна, ама ПАК беше със затъмнени стъкла. И можеше и да не върти гуми на кръстовищата. Но рядко се случваше. С нея форсирах двигателя пред панелката в която живеехме в три без двайсе през ноща и правих осморки на паркинга. И ви беше страх да не ви смачкам шкодичката като на ония Цаньо от вход ‘Б’, че после ще ми плащате щетите по моята броня, нали, смотльовци! Сега обаче си купих тая гъзарска нова колица за 165 хиляди евра, в брой, щото мога да си го позволя. СЕГА с тая кола аз вече съм хванал Господ за шлифера, затова вие смотаняци ще ми давате път. Щото само тапицерията от няколко вида кожи от африкански диви животни ми струва 32 хиляди евра, ей! И хич не ми обяснявайте, че е светело зелено, или че сте били на път с предимство щото така или иначе ще изядете боя. Пред децата и жената ви. Да, и аз имам жена и деца. Моята жена е тъпа курва, за която се ожених след като ‘стана белята’, и децата ми са точно толкова тъпо колкото мен и жена ми – нагли дебилчета, но това е така щото АЗ така съм ги възпитал. И ТЕ ще бъдат шефове на вашите деца утре. Щото АЗ съм собственик на фабриката в която бачкаш, и утре моит едеца ше бъдат собственици на фабриката в която ше бачкат твоите.
И законите за мен не са такива като законите за вас. Не само шото си плащам да гласуват това което иска да стане закон – просто за МЕН за мен вече не съществуват половината пътни знаци и маркировката на асфалта. За мен знак ‘спирането и паркирането забранено’ означава, че там мога да спирам и паркирам само аз. Да включа алармата (или хич да не я вклювам) и да ида да обядвам. С шефа на районното. На трамвайна линия също мога да паркирам. Правил съм го вече. За мен непрекъснатата двойна линия означава, че мога да направя обратен завой. И се молете да съм надул чалгата до дупка, че ако случайно чуя, че ми свирите с клаксона, ше слезна и ше ви направя трудни за рисуване. Естествено, че ше включиш на задна, ти и останалите трима мухльовци зад теб. Тва че улицата е еднопосочна не ме интересува. Не виждаш ли синия буркан на таблото отпред. Да, ченгетатата не карат ТАКИВА коли, ама буркана ми е абсолютно легален, щото ми е подарък от катаджия, и да си дойдем на думата - стиска ли ти да отвориш вратата и да слезеш? Да се направим един на един? А?!
Тая голямата лепенка на предното стъкло с трикольора и златния герб на България също ми я даде от благодарност едно ченге. Ама не от катаджиите – друго, от едни други отдели. И затова разните сержантчета се обръщат с гръб към мен като прелитам край радарчетата им. Щото се вижда отдалече лепенката.
А – да ве - мигат си с лампите – затва са линейки – да мигат. Ама ше чакат зад мен. Нема да ги пусна. След линейка или пожарна мога да карам само ако се движат в насрещното движение. Не за друго, ми щото така и аз ше стигна по-бързо. А вие ше си стоите в задръстването. А ако реша да карам в насрещното движение дори без линейка пак ше ми правите път. И ако реша да се мушна пред някой пак ше ми правите място. Щото не виждате ли номера?! И изобщо, ако светне червен светофар и аз реша да спра, ше спра пред всички по средата на кръстовището. Ако реша да правя ляв завой ше го направя от най-дясната лента. Ще ви присветвам с дългите, ако се мотаете с 60 километра в час по паважа, докато аз връхлитам със сто и трийсе. Но няма да натисна спирачките. Ще свиря с клаксона преди да прелетя през пешеходната пътека и мърдайте по-бързо с тия детски колички и с тия бастуни, че минавам! Ако някой льохман е спрял на пешеходната пътека ще го заобиколя отдясно или отляво и ако ше спра, ше е само за да го напсувам на майка, че ме бави.
Естествено – всички завивания наляво надясно , маневри ги правя без да пускам мигачите. Никога не вклювам фаровете в тунелите, в подлезите и в сумрака при намалена видимост. Но през нощта карам на дълги и с включени фарове за мъгла. На който му свети – да отбива и да спира. Нема’а щракам само къси-дълги-къси-дълги…
Често карам след като съм пил. Ама за МЪЖ като мен 600 грама “Джони” пиене ли са? Ако имам желание да спра на махането с палката на някоя особенно напориста кука, ше е за да го потупам по рамото, да го питам знае ли трите имена, ЕГН-то и адреса по местоживеене на прекия му началник и ако познае ше му шитна 20 кинта на ръка или ше му бия два клепара.
Верно, че някога може и да ми се случи да срещна на пътя друг МЪЖ като мен, с нова кола с мотор над триста коня, с цена над триста бона, с номер с четири, пет или шест еднакви цифри и да караме един срещу друг в едно платно, и всичко да свърши без спирачен път и да ни вадят с ъглошлайф, метла и лопата изгорелите остатъци но братоците ше ми напраят погребение за един милион кинта, ше имам охрана на парцела на централни софийски, и некролог на цяла първа и последна страница на Труд, 24 часа, Монитор, Капитал и въобще сички известни вестници…
А вие смотаняци вече сте ми платили всичко което имам. И утре пак ше ми платите нещата които пожелая да имам. И вашите деца ше плащат на моите деца. Щото такава е реалноста, която такива като мен създават. И съвсем между другото, като бонус от живота понякога ми се пада регистрационен номер с еднакви цифри…


Публикувано от Administrator на 22.06.2009 @ 19:07:38 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   dimitech

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 10:45:04 часа

добави твой текст
"Какво означава регистрационен номер с еднакви цифри ли?!" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Какво означава регистрационен номер с еднакви цифри ли?!
от haboob на 22.06.2009 @ 19:31:45
(Профил | Изпрати бележка)
Лошото е, че добрия смисъл на подобен черен хумор, си намира път само когато накой ти e направил отвор в главата за възприемане..


Re: Какво означава регистрационен номер с еднакви цифри ли?!
от haboob на 23.06.2009 @ 22:20:59
(Профил | Изпрати бележка)
Хм, много "дълбоко"мислено съм се изразил! Разказът e точно попадение, имах предвид:)

]