Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 878
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 879

Îíëàéí ñåãà:
:: Boryana

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÒàçè ñóòðèí
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: silence

Äîêàòî øîôèðàõ êúì ðàáîòà âå÷å áÿõ íà ÿñíî, ÷å òîâà ùå å îò îíåçè äíè, â êîèòî âñè÷êî ëîøî, êîåòî ìîæå äà òè ñå ñëó÷è, ñå ñëó÷âà.

Âñè÷êî çàïî÷íà îùå êîãàòî ñëúíöåòî âîäåøå áèòêà ñ ìðàêà è èçãëåæäàøå ñÿêàø ùå ÿ çàãóáè. Ñúáóäèõ ñå îò ïðîðÿçâàù óäàð â ÷åëîòî, íå ñèëåí, íî îïðåäåëåíî íåïðèÿòíî ñòðÿñêàù. Íåùî ãëàäêî è ëåïêàâî çàëåïíà íà óñòíèòå ìè è àç ñêî÷èõ òîëêîâà ïàíèðàíà, ÷å ñå ó÷óäèõ êàê íå ñå çàëåïèõ íà ïðîçîðåöà îòñðåùà. Ðàçìàõàõ ðúöå, çàïî÷íàõ äà ïëþÿ ÿðîñòíî, çàùîòî ñè ïîìèñëèõ, ÷å íÿêîÿ îòâðàòèòåëíà îãðîìíà ìóõà å âëÿçëà ïðåç îòâîðåíèÿ ïðîçîðåö.
Íåùîòî îòõâðúêíà îò ëèöåòî ìè è èçòðàêà óäðÿéêè ñå â ãàðäåðîáà. Óñïîêîèõ áèåíåòî íà ñúðöåòî ñè, ïèïíåøêîì íàïèïàõ ÷åõúëà ñè, çàåõ áîéíà ïîçèöèÿ è ñå ïðåñåãíàõ ñ òðåïåðåùàòà ñè ðúêà äà ñâåòíà ëàìïàòà. Íà ïîäà ëåæåøå Ëóíàòà.
Ïîãëåäíàõ ñëèñàíî êúì òàâàíà. Òàì, êúäåòî áåøå íàðåäåíà öÿëàòà ôëóîðèñöèðàùà Ñëúí÷åâà ñèñòåìà ñ èçâåñòíî êîëè÷åñòâî ñïúòíèöè è çâåçäè, èìàøå ãðîçíî áåçôîðìåíî ïåòíî íà ìÿñòîòî, êúäåòî òðÿáâàøå äà å Ëóíàòà. Å, äîøëî é å âðåìåòî äà ñå îòëåïè, ñâèõ ðàìåíå – íèêîé íå å âèíîâåí, ÷å ëåïèëîòî, ìàçèëêàòà ïî òàâàíà è êîé çíàå îùå êàêâî íå å èçäúðæàëî íà âðåìåòî. Ïîëåãíàõ ïî ãðúá, íî ñúðöåòî ìè îùå áèåøå ïðåêàëåíî áÿñíî çà äà çàñïÿ îòíîâî. Ðåøèõ äà èçïîëçâàì ïîëàçèëèÿ ìå àäðåíàëèí è äà ñâúðøà ìàëêî ïîëåçíà äåéíîñò. Çàøëÿïàõ áîäðî ïî ëàìèíèðàíèÿ ïàðêåò è èçëÿçîõ äà ïðèáåðà ïðàíåòî.
Ñëúíöåòî âå÷å áåøå ñïå÷åëèëî áèòêàòà ñ íîùòà è îãðÿâàøå õîðèçîíòà ñ ëåê ÷åðâåíèêàâ îòòåíúê. Ìîæåõ äà ïîìèðèøà îò òóê, ÷å äåíÿò ùåøå äà å ãîðåù è çàäóøåí, íî ñåãà õëàäèíàòà ïðèÿòíî îõëàæäàøå êîæàòà. Çàìå÷òàíà çà íàáëèæàâàùèÿ äæóëàé ìîðíèíã ðàçñåÿíî ñå ïðîòåãíàõ êúì âðúâòà íà ïðîñòèðà, âúæåíöåòî ñå èçõëóçè èçìåæäó ïðúñòèòå ìè è åäíàòà ïðú÷êà çâó÷íî ñå ïðèçåìè âúðõó ãëàâàòà ìè. Óäàðúò åêíà ñ âèáðèðàùî ñòàêàòî â ÷åðåïíàòà ìè êóòèÿ, áîëêàòà ñå ðàçïðîñòðÿ ïî ÷åðåïà è ñúâñåì ìå îòêàçà îò âñÿêàêâà äåéíîñò.
Ïóñíàõ ñè ôèëì è ñå ñãóøèõ íà áåçîïàñíî ìÿñòî â ëåãëîòî. Äîêàòî ãëåäàõ, ñ åäíî îêî ñå îïèòàõ äà ïîçíàÿ êîÿ ùå å ñëåäâàùàòà ïëàíåòà, êîÿòî ùå ìè ñå èçãúðìè íà ãëàâàòà. Ñ ìîÿ ñè êúñìåò òîâà ùåøå äà ÿ Þïèòåð, ÿ Ñàòóðí…ìäààà.
Ñëåäâàùèÿ óäàð äîéäå êîãàòî ñëÿçîõ íà ïàðêèíãà ïðåä áëîêà. Ìîÿòà ñðåáðèñòà ïðèíöåñà (äåìåê êîëàòà) èìàøå ïðåêðàñíà ÷åðíà ÷åðòà çàïî÷âàùà îò ïðåäíèÿ êàëíèê è ñ åäèí ëåê íàêëîí ñòèãàøå äî çàäíèÿ. ßâíî íå÷èÿ áðîíÿ íà äæèï áåøå îñòúðãàëà áîÿòà è îñòàâèëà ãàäíèÿ ñè îòïå÷àòúê. Íàñòðîåíèåòî ìè ñå ñãîâíè îùå ïîâå÷å êàòî ñè ïðåäñòàâèõ öÿëàòà ïðîöåäóðà ïðè çàñòðàõîâàòåëÿ, ñåðâèçà è íÿêîëêî äåíà áåç êîëà. Äà, òîâà áåøå îñíîâíèÿ ïðîáëåì – íÿêîëêî äåíà ñ ãðàäñêèÿ òðàíñïîðò ùÿõà äà ìè ñå ñòîðÿò êàòî áåçêðàåí êîøìàð.
Èçôîðñèðàõ äâèãàòåëÿ, çàâúðòÿõ ÿäíî âîëàíà è ñå ïðèãîòâèõ çà áèòêàòà íàðå÷åíà „ñóòðåøåí òðàôèê”. Îáèêíîâåíî îòñòúï÷èâà íà êîëåãèòå-øîôüîðè, êîèòî èçëèçàõà îò ñòðàíè÷íè óëè÷êè è ñ äåñåòêè ìèíóòè ÷àêàõà äà íÿêîé äà ãè ïðîïóñíå ñðåä îñíîâíèÿ ïîòîê êîëè, äíåñ áÿõ ñòèñíàëà ÿäíî óñòíè è ñêðèòà çàä òúìíèòå î÷èëà ìÿòàõ ÿðîñòíè ïîãëåäè ïîä çëîâåùèòå çâóöè íà ñàóíäòðàêà îò ôèëìà „çäðà÷” (çà íåçàïîçíàòèòå – ñòàâà âúïðîñ çà âàìïèðè). Ìèíàâàéêè ïðåä åäèí òàêúâ êîëåãà-øîôüîð çàñÿêîõ íàìðúùåíèÿ ìó ïîãëåä è ñå óñìèõíàõ æëú÷íî – ïðèçúò â Êîíêóðñà ïî íàé-íàìðúùåíà ôèçèîíîìèÿ äíåñ îïðåäåëåíî áåøå ìîé.  ïîñëåäíàòà ñåêóíäà âñå ïàê ðåøèõ äà ìó äàì ïúò è íàáèõ ñïèðà÷êè.
Äðÿííí – çâóêà íà ñïèðàùà â áàãàæíèêà ìè êîëà äàæå íå ìå ðàçâúëíóâà. Áÿõ ïðèåëà ñúäáàòà ñè òîçè äåí. Äîðè íå ñëÿçîõ çà äà ïîãëåäíà ùåòèòå. Ñ îòìåðåíî äâèæåíèå óãàñèõ äâèãàòåëÿ, èçáðàõ íóæíèÿ êîíòàêò îò ñïèñúêà â äæèåñåìà è ñ ðàâåí ãëàñ ïðîäèêòóâàõ íà äåæóðåí ÊÀÒ êúäå ñå íàìèðàì.
Âàìïèðñêàòà ìåëîäèÿ âñå ïîâå÷å ìå èçïúëâàøå, áÿõ ñèãóðíà, ÷å ñúâñåì ñïîêîéíî ùå èçïåïåëÿ çÿïà÷èòå ñ ïîãëåä, àêî ñè ìàõíà òúìíèòå î÷èëà.
Íà ïðîçîðåöà ñå ïî÷óêà. Âèíîâíèÿ âîäà÷ ðúêîìàõàøå íåùî, âèæäàõ êàê óñòíèòå ìó ñå äâèæàò â íåñïèðåí ïîòîê îò äóìè. Ëèïñàòà íà ðåàêöèÿ îò ìîÿ ñòðàíà ÿâíî ãî èçíåðâè, òîé ñå îãëåäà ñìóòåíî, òúðñåøå íÿêîé äà ìó ïîäñêàæå íåùî. Åäíà æåíà ñå íàâåäå îò äðóãàòà ñòðàíà. Îáúðíàõ áàâíî ãëàâà êúì íåÿ è ïðèñâèõ î÷è. Âúïðåêè, ÷å íå âèæäàøå çàïëàøèòåëíàòà èñêðèöà, ëèïñàòà íà êàêâàòî è äà áèëà ðåàêöèÿ ÿ íàêàðà äà îòñòúïè íàçàä è äà ñå ñìåñè ñðåä çÿïà÷èòå.
Òàïàòà îò êîëè ñòàâàøå âñå ïî-ãîëÿìà, êëàêñîíèòå âñå ïî-ñèëíî ïðîáèâàõà ùèòà îò ìóçèêà, êîéòî áÿõ èçãðàäèëà. Íÿêîëêî øîôüîðè íàèçëÿçîõà è ìè ïðàâåõà çíàöè äà èçìåñòÿ êîëàòà â àâòîáóñíàòà ëåíòà. Õà, ìðúäíåòå ìå äå! – ñêðúñòèõ ðúöå àç. Ìðà÷íàòà êèòàðà îò òîíêîëîíèòå çàòðåïòÿ òðåâîæíî, ïðîòÿæåí ãëàñ êàòî íà îïëàêâà÷êà ñå âêëþ÷è êúì íåÿ. Óñåùàõ âåæäèòå ñè ïëúòíî ïðèëåïåíè åäíà êúì äðóãà, íî òîâà íå ìè áå äîñòàòú÷íî – èñêàõ äà ãè íàáèÿ îùå ïîâå÷å äîêàòî öÿëîòî ìè ëèöå ñòàíå åäíà åäèíñòâåíà îãðîìíà áóðåíîñíà âåæäà.
Ñâåòëèíèòå íà ïîëèöåéñêàòà êîëà ðàçáóòàõà êîëèòå. Áàâíî èçïúëíèõ èíñòðóêöèèòå çà ìàíåâðàòà, êîÿòî òðÿáâàøå äà íàïðàâÿ çà äà îñâîáîäÿ ïúòÿ.
Êàòî ðîáîò ïîäàäîõ äîêóìåíòèòå ñè íà óíèôîðìåíèÿ, ñòîè÷åñêè ñè èçáðàõ ôèëòúð è äàäîõ àëêîõîëíà ïðîáà, ñ êàìåííî ëèöå ÷àêàõ äà íàïèøå ïðîòîêîëà äîêàòî ãëåäàõ êàê äðóãèÿ ïîëèöàé ðåãóëèðà äâèæåíèåòî çà äà îñâîáîäè òàïàòà.
Âèíîâíèÿò øîôüîð îáèêàëÿøå îêîëî ìåí íàâèò êàòî ïðóæèíêà. Äîðè íåãî çàáåëÿçâàõ, íî òîé äîñòàòú÷íî èçíåðâè ïðîòîêîë÷èêà, ÷å äà ìó êàæå:
- Ñïîêîéíî äå, íèùî íå å ñòàíàëî, âèæòå äàìàòà êîëêî õëàäíîêðúâíî ïðèåìà íåùàòà.
×óäíè÷êî, íàëè, îðãàíúò íà ðåäà óñïîêîÿâà âèíîâíèêà âìåñòî ïîòúðïåâøèÿ!
Âçåõ ñè äîêóìåíòèòå, ïðîòîêîëà, êèìíàõ õëàäíî è ñåäíàõ çàä âîëàíà. Ó÷óäâàùî ñïîêîéíèòå ìè ðúöå çàâúðòÿõà êëþ÷à, äâèãàòåëÿò èçìúðêà.
Ïîäàäîõ ìèãà÷ è ïëàâíî ñå âêëþ÷èõ â ïîòîêà êîëè. Äîðè è íå ñå îïèòàõ äà ïðåäâèäÿ êàêâà ùå å ñëåäâàùàòà áåäà. Ñ íåòúðïåíèå ÷àêàõ ñúäáàòà äà ìå èçíåíàäà.
Âàøèòå ïðîãíîçè?


Ïóáëèêóâàíî îò valka íà 15.06.2009 @ 13:13:34 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   silence

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 02:06:43 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Òàçè ñóòðèí" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.