Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 657
ХуЛитери: 6
Всичко: 663

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA
:: diogen
:: Marisiema
:: pavlinag
:: pastirka
:: rajsun

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаНяколко начина да зарадваш, г-ца Д за едно лято или за какво тъгува домина Друзи
раздел: Хумор и сатира
автор: bedstvieto

Да започнем от там, че г-ца Д е изключително complicated person. Би било наивно да вярвате, че ще се зарадва на близалка XXL размер. А това се дължи на редица фактори, все още не обясними за светилата в световната психология, които допълнително усложняват битието на/с г-цата/г-жата. ( последното обръщение все още предстои да бъде установено)
Първото затормозяващо обстоятелство е невероятната емоционалност на г-ца/г-жа Д, която затруднява комуникацията както с околните, така и с нейните вътрешни Азове. Повярвайте, вие сте в състояние да я сразите, както с букет собственоръчно набрани маргаритки, така и с коктейл Манхатън изпит на някой пуст, слънчев плаж в Карибския басейн. Естествено изборът на инвестиция е изцяло във ваши ръце. Необходимо е да знаете обаче, че възвращаемостта е равна на нула. Също така, трябва да сте подготвени предварително за потока сълзи, който евентуално ще бъде пролят от вълнение…
Второ: г-цата/г-жата дава на късо в баланса на чувствата при изричане на думата изкуство! Всички течения, жанрове, забележителни и именити автори дават значителни тектонски сътресения в дълбокото съзнание и мисъл на описваната. Заредете се с търпение, защото е в състояние да съзерцава, обмисля, запаметява и критикува с часове петно на стената, на което някой е поставил гръмкото название изкуство. Естествено заредете се със санитарни материали за новите потоци от сълзливо-сополиви възклицания. За г-цата/г-жата билети за всички културни активности за един сезон, са равностойни на отворени райски двери и хвалебствено слово лично от свети Петър.
Трето: Г-цата/г-жата дава изменения също в емоционалния статус при вида на зелени поля, необятна морска шир или добре поддържана селска градинка. Ако искате да отбележите десятка в душевния и мир си закупете по-вехт замък, с няколко декара прилежащи обработваеми земи, девствени гори и в близост до морския бряг. За да е пълна идилията осигурете 10 чистокръвни арабски жребци ( в цвят охра) и още толкова арабски кобилки ( в цвят наситен кобалт). За да довършите окончателно този пасторален Едем, напълнете двора със стотина борзои и афгане, които макар, че ще ви скъсват нервите с воя си ще я радват безкрайно.
Четвърто: Г-ца/г-жа Д обожава пътуванията! Ако търсите луд за командировка в Камчатка или Сомалия, тя е най-надеждния ви човек. По природа е номад и трудно се задържа на едно място. Внимание: бързо се отегчава, което налага да я поддържате в непрекъсната заетост, която пък да поддържа от своя страна нейната мотивираност и хъс на бясна кучка.
Пето: Г-ца/г-жа Д си умира от удоволствие да е в окото на урагана. Сиреч, освен, че има невероятния талант да комплицира и най-елементарната ситуация, тя обожава бедствията. Така че, ако сте в сложна, душевна симбиоза с горе описваната и ви е нужен месец покой можете да:
- я изпратите да гони торнадо в САЩ ( за ваша полезна информация, те са в пика си май-юни, когато са и абитуриентските балове, апропо)
- я изпратите в полите на изригващ вулкан ( за ваша информация, Етна е в активен период в момента)
- я изгубите между островите в Полинезия, в очакване на цунами ( за съжаление това не може да бъде предвидено)
Ако си мислите, обаче, че няма да се върне, грешите! Тази удивително упорита жена има късмета на дива котка с 18 живота и характера на постила месец акула.
Шесто: Историята… Г-цата/г-жата е напълно възможно да изпадне в тъпоумна ситуация, тътрейки камъни от някой акропол до най-близкото населено място, за да бъдат проверени и описани в музея. Също така, не бива и за миг да си мислите, че полудявате, докато слушате как тя изпаднала в телешки възторг разказва за първите си любовни трепети изпитани към мъже и жени легнали два метра под земята, поне пет века назад.
Седмо: Друзила, Месалина, Агрипина и компания биха били най-добрите приятелки на г-цата/г-жата, ако беше имала щастието да се роди в зенита на Великата Римска Империя. Заедно със сигурност биха успели да обърнат хастара на няколко римски легиона, монголска орда с Чингиз хан в началото и за десерт и дружинката на Анибал за загряване и разнообразие, барабар със слоновете.
Осмо: Се допълва от точка седем. Необикновената харизма на г-ца/г-жата я прави особено палава и нимфо митична натура. Благодарение на своята чувственост и сетивност тя успява да спре не един Адамов наследник и да го отклони от правия път (ако пожелае обаче) Внимание! За да влезете в листата на чакащите проекто-съпрузи е необходима задължителна релефност в областта на гръдните, раменните и коремните мускули. Ако имате и скрити данни с размера на Импайър Стейт Билдинг, автоматично се придвижвате към челните места.
Девето: Сигурност… Това все още е дума/състояние с мътно значение за г-ца/г-жа Д. Странно е обаче, че тя отчаяно се стреми към нея.
Десето: Деца… Единственото обстоятелство, което укротява полета на кукувицата.
Единадесето: Пари… Твърде разтегливо понятие за г-жа/г-жа Д. Тъй като тя не споделя шопинг терапията, загнездила се в малоумието на повечето жени и я счита за психо-соматично израждане на духа, г-цата/г-жата обикновено се опитва да пренебрегне значението на тези блага. По презумпция се нуждае от достатъчно, за да не мисли за битовизми и да се отдаде на страстите на съзнанието.
Предполага се, че вече вие сте на път да се разплачете, но това са фактите и голата истина относно стремленията на тази изключително модерна жена. Ако считате, че сте достатъчно издръжлив физически, емоционално и финансово, можете да се заемете с предизвикателството. Ако ли не просто стойте отстрани и наблюдавайте сеира на другите.


Публикувано от valka на 11.06.2009 @ 18:22:39 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   bedstvieto

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 17:22:30 часа

добави твой текст
"Няколко начина да зарадваш, г-ца Д за едно лято или за какво тъгува домина Друзи" | Вход | 2 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Няколко начина да зарадваш, г-ца Д за едно лято или за какво тъгува домина Друзи
от Ufff на 14.06.2009 @ 23:04:25
(Профил | Изпрати бележка)
))))))
Прочела съм няколко от нещата ти на приятелки (по телефона).
И знаеш ли после (на колективно кафепиене) какво казаха те? Че няма начин да не пишеш пиеси. Няма начин;)


Re: Няколко начина да зарадваш, г-ца Д за едно лято или за какво тъгува домина Друзи
от Hulia на 12.06.2009 @ 14:23:25
(Профил | Изпрати бележка) http://liternet.bg/publish17/ul_paskaleva/index.html
Имаш невероятно чувство за хумор, успя да ми повдигнеш настроението с 451 градуса по Фаренхайт;)
Поздрави, лъчезарно и усмихнато момиче:)))