Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 786
ХуЛитери: 4
Всичко: 790

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian
:: Elling
:: pc_indi

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаВтори опит
раздел: Разкази
автор: alias70

ХА – ха, пак съм аз, онази риба дето мълча, мълча, че като проговори – няма спиране.
Вие какво? Да не си помислихте, че съм се удавила? Нееееее, научих се да плувам, голям кеф! Въртя опашка, надувам перки, като културист и размахвам култура.
Култ насам, ура натам!
Кефя се и си мисля..., сложна работа се оказа мисленето, било: „най – сложния психически процес и не на всеки се отдавал” – една приятелка ме открехна и слава Богу, че само ме открехна, а не ме отвори, както отвориха братовчедка ми Скумрия с доматен сос в консерва, доматен, доматен... ама умряла в него – лоша работа ви казвам, но хайде да оставим черния хуМОР на хУМОРИстите.
Ще ви разкажа за братовчеда - живот си живее той, уреди се - знаете го, онзи комуникативния, глобулния. Да, да същия и мен ме зариби с една програмка, аз и затова проговорих, щото ми е безПЛАТНО - дадох го на Дали от Салвадор, да си драска човека, пък..., който го разбере, аз като ви говоря да не би да ме разбирате, а?
Стига съм ви занимавала с роднини, ще ви кажа за рибо – ловецът.
Идва онзи ден с една пръчица и с кука, ама скука, скука..., клекнал на брега и ми говори тихичко, нежничко – искал да се (с)ближим.
-- Ха, че защо бе пич, не става ли вече? – мълчи, обиди ми се и реши друга тактика да пробва. Наниза на куКичка Бодурова, едно червейче и ми го подхвърля. Еййй, жесток човек, защо такова отношение сега. Преди колко време онези момчета от понижаващо/повишаващ (ей си/ди си) ви казаха за червеите – пазете ги, пазете ги хора!
Защото: „ ще мине време и земята с прах ще се покрие, ще мине време и слънцето ще ни обърне гръб и въздухът ще се превърне в каменна роса, а ние хората, лазейки по бездушната земна гръд ще търсим хладната прегръдка на червеите – последните жители на тази планета!”
Пеят те, а на вас не ви пука, нито за земята, нито за въздуха, нито за водата. За да ги разбираш тези неща СЪРце ти трябва и сърЕлтън, сърДжон, сърЛанселот...
Еееей, защо го споменах този, веднага се сетих за маси. Мразя ги аз масите, а вие само за тях се хващате и всичко на тях правите, то това гримаси, шведски маси, кръгли маси, широки маси... ужас. Аз стигна ли до маса, изгаснала ми е и последната свещичка, надеждата, не Михайлова, а онази лековерна провинциалистка, дето последна я пущате да си ходи.
Та седите си около масите и нищо..., само се правите, че мислите: „еми това сега така..., еми онова сега иначе...”, коя е тази Еми, Стамболова само познавам, но не я харесвам и Емил, кво еМИЛ и защо ви еМИЛ, как може Кош(с)лук да ви е мил. Странна работа, но според мене и него само край масата и под нея го бива, като ги занарежда едни... с МАСЛАрова да го намажеш. Рибар да беше..., ама вие си знаете на кого да вярвате, дълбоки са за мен тези води. После само да не ми се оправдавате пак: "центъра това..., средата такава..., определяща била..." – дрън – дрън. Станете бе хора, разходете се, огледайте се, минете напред, минете назад, стига с тази среда! Самоопределете си и оправете реда! То само с мислене не става! Сега да не вземете да разправяте, че една риба ви дава идеи, в никакъв случай! Ще ви помислят за луди. Мълчете си и си трайте, това поне го можете.
Оппаааа, рибо-ловецът дойде, онзи САМохвалко, дето разправя, че ме е хванал с Шепърд, днес мушица ми е приготвил..., е, аз ще отплувам.
Знам, знам! Знам, каво ще ми кажете: Бягството не е решение, не е спасение и спацентър не е, но е най – лесно! Пък и с тези мои брътвежи, направо се унесохте и ще отнесете плувката. Следващия път ще ви разкажа за брат, не Пит, за моя – голям шаран!
Хайде, доСКУКАне и да не ви пука! Шапка на тояга – душата на ченгел.
А сега: Беж рибке на прибежки!


Публикувано от alfa_c на 25.05.2009 @ 08:23:29 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   alias70

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 14:49:49 часа

добави твой текст
"Втори опит" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Втори опит
от Vesan (proarh92@abv.bg) на 27.05.2009 @ 16:10:46
(Профил | Изпрати бележка)
Сакън... не бягай рибке... стой... хубаво разказваш...