Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 858
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 861

Îíëàéí ñåãà:
:: Mitko19
:: pinkmousy
:: pastirka

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÑëó÷êè
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: lightgreen

Íà ïðîçîðåöà ñå å èçïðàâèë Ìàðòèí ñ öèãàðà â ðúêà è ñå õèëè íà âúçäóõà. Àëÿ çàïî÷âà:
- ñèíÿòà ïðèâå÷åð íà ìîÿòà ìëàäîñò, àç ñå îïèòâàõ äà óìðà, çàäóøàâàéêè ñå ñúñ ñàìîäîâîëñòâî, - à ïîñëå ìè ïîäàâà øèøåòî.

-Èìàøå êðàñèâè èëþçèè, íî çíàåøå, ÷å íå ìîæåø äà íàïðàâèø íèùî çà òÿõ. Çàòîâà äà ïèåì äíåñ, çàùîòî óòðå íÿìà äà èìà àëêîõîë, íÿìà äà èìà ìå÷òè, íÿìà äà èìà áèëåòè çà âëàêîâå, - äîáàâÿì, îòìÿòàì êîñàòà ñè, îòïèâàì è ãî ïðåõâúðëÿ íà Åâà.
-Çà íåùàñòèå äíåñ ùå ñâúðøè êàòî ïîëúõ îò ñúíîâèäåíèå è ñèâêàâà ìèëóâêà îò áèâø ëþáîâíèê, - êàçâà òÿ ñ ïðåìðåæåí ïîãëåä è Ìàðòèí ñè ïîëó÷àâà øèøåòî.
Îáðúùà ñå êúì íàñ è ñå ìðúùè:
-Õàéäå ñòèãà ñ òåçè ãëóïîñòè. Çíàåì êàê ñòðàäàòå îò âåëèêîòî âñåëåíñêî íåùàñòèå, íî íå ñêàïâàéòå íàñòðîåíèåòî íà äðóãèòå, ìîëÿ âè, - âñå ïàê íå ïðîïóñêà ãëúòêà îò øèøåòî è ìèíàâà êúì Äæåéìñ.
-Íèå ñìå èíòåëåêòóàëöè, - óõèëâà ñå òîé è ñå îáðúùà êúì Ìàðòèí, - Êàêâî î÷àêâàø? Ñâåòúò ñå ñêàïâà, à íÿêîé òðÿáâà äà ïèøå çà òîâà.
-Îò âñè÷êè ñàìî Òàéëåí óñïÿâà íÿêàê äà ñå ñïðàâè ñ ïèñàíåòî, íî äîðè è çà íåãî íå ñúì ñèãóðåí, - êàçâà ñè Ìàðòèí, à àç íàâåæäàì ñìóòåíî ãëàâà, çàùîòî ïî ïðèíöèï ïîâå÷å ìå ìúìðÿò, îòêîëêîòî ìå õâàëÿò.
-Õâúðëåòå è íà ìåí øèøåòî íàé-íàêðàÿ, - îáàæäà ñå è Ãðèéä. È õàéäå äà çàïî÷íåì îò íà÷àëîòî. Íÿêîé, - õâúðëÿ ëîø ïîãëåä êúì Ìàðòèí, - íÿêîé ìè ðàçâàëè ñòèõîâåòå.
-Íÿêîé ìèñëè ãëóïàâè ñòèõîâå, - çàÿæäà ñå áåçðàçëè÷íî Ìàðòèí è ñå îáðúùà îòíîâî êúì ïðîçîðåöà.
Àëÿ ùå ñè ïðàâè òàòóèðîâêà. Ïðè íàé-äîáðèÿ. Çàòîâà ñåãà ïúòóâàìå êúì ñòîëèöàòà è îáùî-âçåòî ñå ðàäâàìå íà ìðàêà îêîëî ñåáå ñè. Íå íè ëè÷è, çíàì.
-Çàïîçíàõ ñå ñ åäíî ìîì÷å, - ïîäõâàùà Åâà, - Óæàñåí å. Èìàì ïðåäâèä... òîêó ùî ñå áÿõì çàïîçíàëè, à òîé âå÷å áåøå çàïî÷íàë äà ìå öåëóâà. Êàòî îõëþâ, ëèãàâî è ñëþí÷åñòî. Ãàäíà èñòîðèÿ. À àç íå ìîãà äà ãî çàðåæà. Íå ìîãà.
-Òîé èñêà îùå? – ïîïèòà Äæåéìñ.
-Ìõì, - ïîòâúðäè îòïàäíàëî Åâà.
Äæåéìñ ñå ðàçõèëè:
-Å, âèíàòà ñè ìàé å òâîÿ.
-Íî àç èñêàì äà ñúì ñ Ïåòåð. Ñàìî ÷å íå ìîæàõ äà êàæà íà îíçè, ÷å èñêàì äà ñúì ñ Ïåòåð.... ðàçáèðàø ëè? Íå ìîæàõ äà ìó êàæà, ÷å çàïî÷âàì âðúçêà ñ Ïåòåð, íèùî íå ìîæàõ äà íàïðàâÿ.
-Ñàìî äà îòâðúùàø íà öåëóâêèòå ìó? – âìåòâà Ãðèèä.
-Ìëúêíè, - ÿäîñâà ñå Åâà. Ïîñëå êàçâà ñúâñåì òèõè÷êî:
-Òîé íå ñïèðà äà ìå òúðñè.
-Àìè äà ãî íàáèåì, - ïðåäëàãàì.
Åâà ñå óñìèõâà ñ íàäåæäà:
-Àìà íàèñòèíà ëè?
-Íå, - ñðÿçâàò ÿ â åäèí ãëàñ Ìàðòèí, Äæåéìñ è Ãðèéä.
-Íå èçãëóïÿâàé, ìèëè÷êà, - êàçâàì.
Àëÿ ñå ïðîòÿãà.
-Ïðàâè ñà. Ñàìà ñè ñå íàáúðêàëà è àç íå çíàì êàê. Ðàçêàçà íà öåëèÿ êëàñ è èçïàäíà â åäíà îò êðàñèâèòå ñè èñòåðèè, ïðåäè äà ñå ñòðîïîëèø íà ÷èíà è äà óñòàíîâèø, ÷å çàðàäè íÿêàêâî òúïî ìîì÷å íå ñè ó÷èëà ïî ëèòåðàòóðà. Óáèé ìå, íî ñè ñè çàãóáèëà âðåìåòî.
Åâà íàâåæäà âñå ïîâå÷å è âñå ïîâå÷å ãëàâà. Çàñðàìåíî ñå óñìèõâà:
-Ìíîãî ëè ãëóïàâî ãî èãðàÿ?
-Óæàñíî ìíîãî.
Ïîñëåäíî êðúã÷å íà øèøåòî è âñåêè ñå ñâëè÷à ìàëêî íà ñåäàëêàòà. Íåäîñïàëè ñìå. Äæåéìñ å áèë íàâúí ñ ïðèÿòåëêàòà ñè äî êúñíî, à Ìàðòèí ïàê å ïðàâèë äæåì ñåñèÿ ñ Ãðèéä. Åâà íå ñè äîñïèâà, çàùîòî ôèëìèòå íàé-ìíîãî è âúðâÿò êúì ïîëóíîù. Ñàìî Àëÿ çíàå ñ êîãî å áèëà ñíîùè è êàêâî å ïðàâèëà. Àêî íå ñè êàæå, íÿìà ïðîáëåì. Ïîçíàâàìå ÿ.
Ó íåÿ å òåðìîñúò ñ êàôåòî. Òÿ ñå ñåùà çà íåãî ìàëêî êúñíî, íî íà âðåìå ãî ðàçìàõâà è ïðåäëàãà:
-Èðëàíäñêî êàôå?
Íÿêàê ñè ñå îæèâÿâàìå ñàìî îò ìèñúëòà äà âêàðàìå ìàëêî íàðêîòèê â òÿëîòî ñè. Êîôåèí, êàêâîòî è äà å. Ùîì ùå íè ðàçáóäè, å áåçöåííî.
Ìàðòèí îòäàâíà å èçïóøèë öèãàðàòà, íî äîñåãà ïîåìàøå ñ öÿëî ãúðëî îò íîùòà. Â ìîìåíòà ïðîñòî ñå îáðúùà ñúñ ñåìïëèÿ âúïðîñ:
-À ÷àøè?
Àëÿ ìó ñå ïëåçè è âàäè ÷åòèðè ÷àøè, äî ïîëîâèíàòà ãè ïúëíè ñ êàôå, à ïîñëå äîáàâÿ ïî äâå ãëúòêè óèñêè. Îñòàâàìå ñàìî ñ âèíî.
-Ïîìíèòå ëè êóïîíà ó ïðèÿòåëêàòà íà Äæåéìñ? – ïèòà ìèëîâèäíî. Ñïîãëåæäàìå ñå âèíîâíî ñ Ìàðòèí è Ãðèèä.
-Íå.
-Íå.
-Íå.
-Ìàé èìàøå íÿêàêâî ìîìè÷å çàìåñåíî, - îáàæäà ñå Ìàðòèí. – Ìàé áåøå ñ ìåí.
-Òè è ìîìè÷å?! – èçõèëâà ñå Åâà. – Äà íå ñè ñúíóâàë?! Öèíèöèòå íå ñå îáâúðçâàò. Òî÷êà. Íà áàñ, ÷å è â îíàçè òâîÿ êíèæêà ãî ïèøå íåùî òàêîâà.
-Íå, âñúùíîñò. Ïèøå îáà÷å, ÷å àêî ìîìè÷åòàòà, êîèòî ñå èìàò çà óìíè, òè ñå îòâàðÿò, èìàø ïðàâî äà èì ðàçáèåø ñúðöåòî. À òî íå å òðóäíî. Ìîìè÷åòà ñòå, âñå ïàê.
-Ñíîùè ñå âèäÿõ ñ Ëèë, - êàçâà Àëÿ, çà äà ñìåíè òåìàòà.
-Ìèñëèõ, ÷å ñè ïðàâèëà äðóãî? – ïîäïèòâà Ãðèèä.
-Äà. Ñ Ëèëè. ×óéòå, òÿ ìå õàðåñâà óæàñíî ìíîãî îò óæàñíî ìíîãî âðåìå, íî âèíàãè ìå å áèëî ñòðàõ îò íåÿ. Â÷åðà áÿõ äîñòàòú÷íî ïèÿíà, çà äà íå ìå å ñòðàõ. Ïðåêðàñíà å, çíàåø ëè. Óõàå... óõàå ïî ïî-ðàçëè÷åí íà÷èí îò âñÿêî ìîì÷å.
Ìàðòèí ñÿäà â êðàêàòà é è ÿ ïîãëåæäà â î÷èòå.
-Óõàåëà å íà ìîìè÷å, êðàñàâèöå, êàêâî î÷àêâàø? Çàùî ñè ìèñëèòå, ÷å ìîì÷åòàòà õàðåñâàò ìîìè÷åòà? Ìèðèøàò ïî-äîáðå îò íàñ.
-Ïàê ñå ãàâðèø, íàëè? – óñìèõâà ñå ëåêî Àëÿ. – Ëîøî, ëîøî, ëîøî.
-Íîùòà ëè èçêàðà ïðè íåÿ? – ïèòàì.
-Íå, íÿêîëêî íåâèííè öåëóâêè. Íî ðÿäêî ñå ñëó÷âà äà ñà òàêèâà, ðàçáèðàø ëè. Èñêàõ äà âè ãî êàæà, íî, êàêòî îòíîâî ùå èçòúêíà, áåç àëêîõîë ìè å ìàëêî ïî-òðóäíî.
Âúçöàðÿâà ñå êðàòêîòðàéíî ìàúë÷àíèå. Ìàðòèí âçèìà ðúöåòå íà Àëÿ â ñâîèòå è íå ñïðèðà äà ñëåäè ïîãëåäà é.
Åâà çàïî÷âà ñ íîâèÿ ñòèõ:
-Ïîäòèñíàõà ìå åìîöèîíàëíî ñ âå÷åðíèÿ ÷àñ....
Ãðèèä ñå èçõèëâà è ïðîäúëæè:
-Ùå ãè âîäÿ â Ñòðàñáóðã àç çàâ÷àñ.
-Çëå òè ñå ïîëó÷è ðèìàòà, - ïðàâÿ ìó çàáåëåæêà.
-Àç ïúê îáè÷àì êàê çâó÷è Ñòðàñáóðã íà íåìñêè, - êàçâà Äæåéìñ. – Ùðàñáóðã. Íå å ëè âåëèêî?
-Ùðàñáóðã... – îïèòâà çàìèñëåíî Ãðèèä. – Àêî òîçè âàø Ùðàñáóðã áåøå ñòîëèöà, çíàåòå ëè êàêúâ êåô ùåøå äà å?
-Ñåãàøíàòà ìàé èìà íóæäà îò ÷èñòåíå. ×îâåê, íà òðèñòà êèëîìåòðà îò âñÿêà íîâèíà, êîÿòî íå å çà ÀÑ/DC èëè ãëîáàëíîòî çàòîïëÿíå ñúì. Åäèíñòâåíîòî, êîåòî ìå ñâúðçâà ñ öåëèÿ ïðîêëåò ãðàä å åäíî ïúòóâàíå çà åäíà âå÷åð, à ïîñëå îáèêíîâåí ñåëñêè æèâîò íà ìàéíàòà ñè, - ñà äóìèòå íà Äæåéìñ.
-Òðÿáâà äà ðàçìàõàìå ñðåäåí ïðúñò íà ìèíèñòåðñòâîòî, - êàçâà ñè ÷åñòíî Åâà. – Ñåãàøíèÿ ìèíèñòúð å èäèîò. Ùå ìè ñå äà ìè ãî êàæà „Ïè÷, ãîòèí ñè êàòî âàðåí êàðòîô, ñèãóðíî âîíèø... à, è ìàé ñè èäèîò.”
-Âðåíèòå êàðòîôè ñà ãîòèíè. Ïè÷úò òè å âèíîâåí, íå îáÿäà òè. Âñå ïàê ñè ìèñëåõ äà ó÷à â ãðàäà äîãîäèíà, çíàåòå ëè? Ùå ñå âêàðàì ïðè êóï÷èíàòà èíòåëåêòóëÿñàëè õîðà è òàêà ùå ñå íàâèðÿ íîñà, à âèå ùå ñòå ñåëÿíè è àç ùå ñúì ãðàæäàíêà.... – îòâðúùà Àëÿ.
-È ùå âîíèø íà èçãîðåëè ãàçîâå è ñàìî÷óâñòâèå, - ðåæå ÿ Ìàðòèí. – íå, çàâèñè. Óíèâåðñèòåòúò å ÿê. Õîäèõ òàì íà èçïèò ïî àíãëèéñêè. Îñâåí òîâà óìèðàì çà èçëîæáàòà íà Ïèêàñî.
Äâàìàòà íå ñà ñïðÿëè äà ñå ãëåäàò. Ïðèïîìíÿò ñè âðåìåíàòà, êîãàòî õîäåõà. Íî ñà áèëè õëàïåòà. Ìîæå áè ïðåäè ïåò èëè ïîâå÷å ãîäèíè. Åäèí äåí Àëÿ ìå äðúïíà ïðåâúçáóäåíî è ìè êàçà òèõî:
-Öåëóíàõ Ìàðòèí.
È èçêàðàõà òàêà äî îñìè êëàñ.
Ñåãà îáà÷å å äðóãî.
-Ïî-äîáðå äà âîíÿ, îòêîëêîòî äà èìàì ñàìî÷óâñòâèåòî íà öèíèê è äà ñè çÿïàì àíèìàöèè, - çúáè ñå Åâà.
Ìàðòèí è ïîêàçâà ñðåäåí ïðúñò íà Åâà áåç äà îòêúñâà ïîãëåä îò ñâîÿòà Àëÿ.
-×óé ñåãà, ìîìè÷å, çíàì êàêâè ãè âúðøèø îòêàêòî ñêúñàõìå è çíàì è àç êàêâè ñúì ãè âúðøèë è çíàì êàê ñìå ñè îòìúùàâàëè è êîëêî ñìå ñå ìðàçèëè. Íî ñèãóðíà ëè ñè, ÷å íàèñòèíà õàðåñâàø Ëèë? Íå å áèë àëêîõîëúò, è åêñïåðèìåíòúò äà å áèë, ùå òè ãî ïðîñòÿ.
-Íå çíàì, - îòâðúùà ðàçäðàçíåíî Àëÿ. – Çà êàêâî ãîâîðåõìå ïðåäè òîâà?
-Ïñóâàõìå ìèíèñòúðà íà îáðàçîâàíèåòî, - ïîäñåùàì.
-Àõ, äà. Ïðåêðàñíà òåìà. Òîÿ êîìóíèñò ëè å, êàêâî å, íå çíàì.
-Êðàñàâèöå, òåìàòà òè å ïðåêðàñíà, íî íå ìè ñå ñëóøà. Íàáëèæàâà ïîëóíîù, à òàêà äà ìè ñå ñïè.... Âñå ìè å òàÿ äàëè ùå ãîâîðèòå çà ïîëèòèêà, ãîëè îõëþâè èëè ðàçâàëåíè äîìàòè. Ñêó÷íî è ãíóñíî.
-Íî àêî òè ñïîìåíà êîìóíèçúì è ñêà÷àø, íàëè ñòàðî ëåíèíñêî êó÷å, - ïðîøåïâà ìó Àëÿ è ñå ðàçñìèâà. – Åòî êàê ñå âúçáóæäàò öèíèöèòå.
-Ìàéíàòà ìó, Àëÿ, Ìàðòèíå, êúäå ñà òè öèãàðèòå? – ïèòà Äæåéìñ.
-Â ðàíèöàòà, ïúðâèÿ äæîá.
Äæåéìñ ðàçäàâà íà ïî öèãàðà è çàïàëêàòà îáèêàëÿ âñè÷êè.
-Ïî åäíà óìíà ìèñúë îò âñåêè, êîéòî ïàëè, - ïîñòàâÿ Åâà êàòî óñëîâèå, - Ëþáèìà. Íà êîéòî è äà å. Çàïî÷âàì àç... êàê ãî áåøå êàçàë Ãàáðèåë Ãàðñèÿ Ìàðêåñ? Íåùî îò ðîäà íà òîâà, ÷å èìà äâà âèäà õîðà – åäíèòå ñå õâàëÿò ñ ëþáîâòà ñè è ÿ ðàçìàõâàò ïðåä öåëèÿ ñâÿò, çàùîòî îáè÷àò ñàìî åäèí. À äðóãè ïàçÿò ëþáîâòà ñè òàéíà, íî îáè÷àò ìíîçèíà.
Ìàðòèí:
-„Ïúòÿò êúì àäà å ïàâèðàí ñ íåêóïåíè ïëþøåíè êó÷åòà. Íå å ìîÿ âèíàòà”, Õåìèíãóåé.
Àëÿ:
-„Äóìèòå ñà âèðóñ îò äàëå÷íèÿ êîñìîñ”, Áúðîóç.
Äæåéìñ:
-Ïîäóåíå Áëóñ Áåíä „Àêî ìå âèäè ìîÿò òàòêî êîëêî ìíîãî ñúì ïèÿí, àêî ìå ÷óå ìîéòà ìàéêà êîëêî ìðúñíè äóìè çíàì...”... Áëóñúò ñå ïîäöåíÿâà.
Ãðèéä:
-Àêî òè ñè ñ áëóñ, òî àç ñúì ñ ðîê. Ïèíê Ôëîéä, „Hey, you”, çà îíåçè êîèòî íå çíàÿò, ïåñåíòà å îò „Ñòåíàòà”. „Õåé òè, òàì, íàâúí è ñàì, ãîë äî òåëåôîíà, ìîæåø ëè äà ìå ÷óåø?”
Àç:
-Íà ìåí ëè ñå ïàäà ÷åñòòà äà çàêðèÿ? Äîáðå. „Òè ïîìíèø ëè êàê ïîëåêà-ëåêà èçñòèâàõà ïîñëåäíèòå íàäåæäè è âÿðàòà â äîáðîòî è â ÷îâåêà, â ðîìàíòèêàòà, â ïðàçíèòå êîïíåæè?”
-Âàïöàðîâ? Äîáðå, - óñìèõâà ñå Åâà.
Âñè÷êè âäúõâàìå îò äèìà ñ áëàæåíñòâîòî íà óìîðåíîòî ñúçíàíèå.
-Óæàñíî å êàê ñå òðîâèì, - ìúëâè Àëÿ. Îáðúùà ñå êúì Ìàðòèí. – Ñòèãà ñè ìå ãëåäàë è åëà è ìå ïðåãúðíè, íàé-íàêðàÿ. Îòäàâíà ìè ñå ùå äà çàñïÿ â íå÷èè îáÿòèÿ.
Òîé ñå èçïðàâÿ è ñÿäà äî íåÿ. Îáãúðùà ðàìåíåòå é âíèìàòåëíî, à òÿ îòïóñêà óìîðåíî ãëàâà.
-Äà íå ñè ñè ïîìèñëèë íåùî, ÿñíî? –ïèòà òèõî. – Íå òå èñêàì. Ïðîñòî ìè òðÿáâàø çàñåãà.
-Ïî äÿâîëèòå âñè÷êè îòðîâè, êîèòî ùå ïëúçíàò èç êðúâòà ìè, - êàçâà ñè Äæåéìñ. – Æèâîòúò å îòðîâåí, âúçäóõúò, êîéòî äèøàìå, õðàíàòà, êîÿòî ÿäåì. Âñè÷êî. Ïîíå äà ñå òðîâèì ñúñ ñòèë.
-Íàçäðàâå, çà êîåòî, - ðàçìàõâà ñè öèãàðàòà Ãðèèä.
-Íàçäðàâå, - ñúãëàñÿâàìå ñå.
Ïîñòåïåííî òèøèíàòà îòíîâî ñå ñïóñêà. Àëÿ ïîçàäðÿìâà â îáÿòèÿòà íà Ìàðòèí. Åâà è òÿ ñå îáëÿãà íà íåãî è ñå óíàñÿ, ñàìèÿ òîé êëþìà. Âðåìå å äà ñè çàåìà ìÿñòîòî íà ïðîçîðåöà, êîåòî ìè ñå ïîëàãàøå îùå ïðåäè Ìàðòèí äà ìå èçïúäè. Çàä ãúðáà ìè âå÷å íÿìàøå áóäíè õîðà. Ãðàäúò ïðèáëèæàâà ñ öåëèÿ ìó ñìîã è ìúãëàòà, çàãóáåíèòå õîðà è êóëòóðàòà ìó, äîñòàòú÷íà, ÷å äà ïîãóáè ñðåäíîãîëÿì êîí.
Âðåìå å äà ïðèçâúíÿ íà Àëåêñ. Ùå äà íè âçåìå ñëåä ìàëêî. Ñëåä êîëêî? Äâàäåñåò ìèíóòè? Ñèãóðíî. Ùå ãè îñòàâÿ äà ïîñïÿò. À àç ùå ñå ïîðàäâàì íà íîùòà, òàêâà, êàêâàòî ÿ îáè÷àì – ãðàäñêà è ïëúòíà, ãðóáà íîù, èçòúêàíà îò âèêîâå íà ïèÿíè è òðåçâè õîðà, ïðîïèòà ñ èçãîðåëè ãàçîâå, åäèí ãèãàíòñêè ðàçâúäíèê íà ëóäè, â åäèí áåçêðàåí, áåçáðîåí ãðàä, íà åäíà îò÷àÿíà äúðæàâà, ñðåä åäíà ñàìîòíà ïëàíåòà, ïðè ñëúíöå, íà êîåòî ìó îñòàâàò îùå ïåò ìèëèàðäà ãîäèíè æèâîò. À ìîæå è äà ñà ïî-ìàëêî. Ñïè ìè ñå è îáùî-âçåòî âå÷å íå ìè ïóêà. Ñòîëèöàòà íè ÷àêà.


Ïóáëèêóâàíî îò valka íà 19.05.2009 @ 18:57:28 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   lightgreen

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 2


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 21:22:54 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ñëó÷êè" | Âõîä | 2 êîìåíòàðà (7 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ñëó÷êè
îò oziris (rrrrrrr@abv.bg) íà 28.05.2009 @ 21:15:21
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://kirilvlahov.blogspot.com/
Õóáàâî å. Íî íÿêàê ñè ñå ÷óäÿ äàëè íàèñòèíà ó÷åíèöèòå ñè ãîâîðÿò òàêèâà íåùà. Êîãàòî íèå áÿõìå ó÷åíèöè, òåìèòå áÿõà äîñòà ïî-áåçñìèñëåíè, ïúê êàòî íè ãëåäàì è ñåãà êàòî ñå ñúáåðåì - âñå òàêà å. Ìîæå áè îò âàøåòî ïîêîëåíèå ñòå ïî-ðàçëè÷íè. Êîé çíàå.
Íî êàêòî è äà å, õàðåñà ìè.


Re: Ñëó÷êè
îò dumite (malisia@mail.bg) íà 30.05.2009 @ 19:22:49
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ñòèë, ìèñúë, ïðèèñêà ìè ñå äà ïðîòåãíà ðúêà êúì áóòèëêàòà è çà èçðúñÿ è àç íåùî:))