Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 734
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 738

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: tehnomobi
:: pastirka

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÅäèí íåïîðàñíàë ðîìàíòèê (7)
ðàçäåë: Ðîìàíè
àâòîð: razlichen

Æåíà ìè òîêó ùî ñå å âúðíàëà îò ðàáîòà, à àç òðÿáâà äà òðúãâàì çà íîùíà ñìÿíà.
- Óãîâîðèë ñúì ñå ñ åäèí êîëåãà, àêî ñìÿíàòà å ñïîêîéíà, óòðå ñóòðèíòà äà ìó îïðàâÿ êîìïþòúðà. Äðåáîëèÿ å, íÿìà äà ñå áàâÿ ìíîãî.

Ìîæå áè òàêà ñúì ñâèêíàë æåíà ñè, íî àêî ñå ïðèáåðà ïî êúñíî îò îáè÷àéíîòî âðåìå, äîðè è ñ ïåò ìèíóòè çàïî÷âà äà ìå ðàçïèòâà íàñòîé÷èâî çàùî ñúì ñå çàáàâèë – ïðèòåñíÿâàëà ñå äà íå ñå å ñëó÷èëî íåùî. Òî îñâåí äà ñå ñòðîøè àâòîáóñà, êàêâî ëè ìîæå äà ñå ñëó÷è, à ìîæå äà ñúì ñå çàïðèêàçâàë íà óëèöàòà ñ íÿêîé ïîçíàò. Ñåãà òðÿáâà äà ëúæà, çà äà ìîãà äà ðàçïîëàãàì ñ ìàëêî âðåìå. Ïðîñòî íå èçäúðæàì – èñêàì äà ÿ âèäÿ, ïëàøè ìå íåèçâåñòíîñòòà. Êàêâî ùå ñòàíå ïî íàòàòúê? Íå ìîãà äà ÷àêàì. Ìîæå äà ÿ ïðåìåñòÿò â äðóãà ñìÿíà, äîêàòî çàñåêà îòíîâî ñìåíèòå ùå ìèíå ïîíå ñåäìèöà. Íå èçäúðæàì....
Òðúãíàë ñúì çà ðàáîòà íÿêîëêî ìèíóòè ïî-ðàíî, ñòðóâà ìè ñå, ÷å òàêà ùå âèäÿ Åëåíà ïî-ñêîðî. Ïî ïúòÿ êúì ñïèðêàòà íàñòèãàì åäèí îò êîëåãèòå ñè. ×îâåê, êàòî íåãî ñå ñðåùà èçêëþ÷èòåëíî ðÿäêî. Ïî÷òè ñìå ñúñåäè è âèíàãè, êîãàòî ñå ïðèáèðàìå ñëåä ñìÿíàòà è ñìå ñàìè, ñïîäåëÿìå çà ñâîèòå íåâîëè è ïîðåäíàòà ïðîñòîòèÿ, êîÿòî íà÷àëíèöèòå ñà ñòîâàðèëè íà ãëàâèòå íè. Ðàäâàì ñå, ÷å âñå îùå èìà òàêèâà õîðà íà ñâåòà – äà ìîæåø äà ñïîäåëèø è äà ïîëó÷èø ïîäêðåïà.
×óâñòâàì ñå êàòî ÷å ñúì êúëáî îò îáòåãíàòè äî ñêúñâàíå íåðâè. Âñè÷êî â ìåí âðè è êèïè. Íåâîëíî èçòúðâàõ âúïðîñà:
- Çàáåëÿçà ëè, ÷å íÿêîé âå÷å íå ïúòóâà ñ íàñ â àâòîáóñà?... Åëåíà âå÷å ÿ íÿìà... Ïðåìåñòèëà ñå å â ãðàäà.
- Êîÿ Åëåíà?.. Åëåíà ñúñ ñèíèòå î÷è... òàêà ñå íàáèâàò â òåá... òàêèâà åäíè... îêîêîðåíè… Òÿ å èçêëþ÷èòåëíî ñâåñòåí è ñåðèîçåí ÷îâåê – íà ïðàêòèêà ñàìà ñè ãëåäà äåòåòî.
Ïðåïúíàõ ñå, åäâà íå ñå ïðîñíàõ íà çåìÿòà. Ïîëó÷èõ òî÷íî òîâà êîåòî òúðñåõ - îòêðîâåí îòãîâîð îò ïðèÿòåë. Íàëè òî÷íî òîé, ïðåäè ìàëêî ïîâå÷å îò äâå ñåäìèöè, ïðåêàðà ïðúñòè ïðåç ðàçïèëåíèòå é ïî îáëåãàëêàòà êîñè – ïðåä âñè÷êè â àâòîáóñà. Îùå òîãàâà òðÿáâàøå äà ñå äîñåòÿ, ÷å òîâà íå å ñëó÷àéíî. Ìîæå ñàìî àç äà ñúì ãî çàáåëÿçàë, íî êàêâî çíà÷åíèå èìà äàëè è äðóãè ñà ãî âèäåëè. Èìàë å æåëàíèå äà ãî íàïðàâè, äàâà ñè âèä, ÷å ñå øåãóâà, ïðîòÿãà ðúêà è ÿ äîêîñâà. Êàêòî è äà ðåàãèðà òÿ, òîé å ïîñòèãíàë ñâîåòî – èñêàë å äà ÿ ïîãàëè è ãî å íàïðàâèë. Íÿìà çíà÷åíèå êîé ãî å âèäÿë è êàêâî ñè å ïîìèñëèë. Çà îêîëíèòå òîâà å áèëî ïðîñòî íàõàëíà øåãà. Çà òÿõ øåãà, çà íåãî æåëàíè ëàñêè. À àç íå ñìåÿ äà è íàïðàâÿ êîìïëèìåíò ïðåä äðóãèòå, çà ìåí òîâà å òîëêîâà ëè÷íî, áèõ êàçàë äîðè èíòèìíî. Íå ìîãà íà òîâà äà ïðèäàì øåãîâèò âèä. Òðÿáâà äà ïðåìèíà ñòåíàòà, ñ êîÿòî ñå å îáãðàäèëà, à òîâà ñå çàáåëÿçâà îò âñè÷êè. Ïðè âñåêè îïèò êàòî ÷å ëè ñðåùó ìåí ñå ñâëè÷à ëàâèíà, êîÿòî ìå òúðêàëÿ âñå ïî íàäîëó è íàäîëó.
Ñåãà âñè÷êî ñè îòèäå íà ìÿñòîòî. Äóìèòå íà êîëåãàòà ìè ïîêàçàõà òîâà - àç áÿõ åäèí îò ìíîãîòî – ÿâíè èëè òàéíè îáîæàòåëè, äîñàäíè è íàòðàïíè. Íàâÿðíî íà Åëåíà é å ïèñíàëî, òàêèâà êàòî ìåí äà ñå âëà÷àò ñëåä íåÿ è äà è äîñàæäàò.

Åäâà äî÷àêàõ êðàÿ íà íîùíàòà ñìÿíà. Îùå ñúñ ñëèçàíåòî îò àâòîáóñà ñâèõ â ñòðàíè÷íèòå óëè÷êè ïî ìàðøðóòà, ïîçíàò ìè îò âðåìåòî, êîãàòî ðàáîòåõ â êîðàáîñòðîèòåëíèöàòà. Áúðçàì äà âèäÿ ïî-ñêîðî Åëåíà. Äíåñ å äâàäåñåò è âòîðè ìàðò – ïúðâèÿ äåí íà ïðîëåòòà. Íå ìîãà äà îïðåäåëÿ êàêâî ìè å íàñòðîåíèåòî, íî íå å ïðîëåòíî. Êàêòî ïðè âñÿêî äîáëèæàâàíå äî Åëåíà, â ìåí ñå áîðÿò äâå íàñòðîåíèÿ. Åäíîòî å ïðèòåñíåíèåòî, ÷å ñúì íåæåëàí íàòðàïíèê, à âòîðîòî å, ÷å ìè ñå èñêà äà ñúì äî íåÿ è äà ñå îñòàâÿ äà ìå îáëàäàå ìàãèÿòà íà óñìèâêàòà é. À äàëè ùå ñå óñìèõíå?
Èçìèíàõ ïúòÿ çà ïî-êðàòêî âðåìå îò îáè÷àéíîòî – íàëè ñúì ãî âúðâÿë ïåò ãîäèíè âñåêè ðàáîòåí äåí. Ìèíàâàì ïîðòàëà è êîëêîòî íàáëèæàâàì, òîëêîâà ïî ñèëíî õëîïà ñúðöåòî ìè – óñåùàì ãî â ãúðëîòî ñè. Ùå óñïåÿ ëè äà êàæà âñè÷êî êîåòî ìèñëÿ? Ùå ìîãà ëè âúîáùå äà êàæà íåùî? Íÿìàì ïëàí, íÿìàì èäåÿ çà êàêâî äà ãîâîðÿ. Èñêàì ñàìî åäíî – äà ÿ âèäÿ, íå ñúì ÿ âèæäàë îò ñåäìèöà.
×àñúò íàáëèæàâà îñåì. Íàâÿðíî ñà èçïèëè óòðèííîòî ñè êàôå. Ìàëêîòî ïðîçîð÷å å îòêðåõíàòî – çíà÷è ñà íà ðàáîòà.  ïúðâèÿ ìîìåíò íå âèäÿõ íèêîãî, íî ùîì ïî÷óêàõ, íà ãèøåòî ñå ïîêàçà íåïîçíàòà æåíà. Äîêàòî îáÿñíÿ êîãî òúðñÿ, îò âúòðåøíîñòòà íàäíèêíà è Åëåíà.  ìèãà â êîéòî ìå âèäÿ, ñå îáúðíà è èç÷åçíà íàâúòðå. Ïîâå÷åòî îò ïðîçîðöèòå íà áàðàêàòà ñà ïðèêðèòè ñ êàðòîíè è íå âèæäàì êàêâî ñòàâà. Ïîìèñëèõ ñè, ÷å ñå ñêðè îò ìåí è íÿìà äà ñå ïîêàæå ïîâå÷å. Ñàìî ñëåä ñåêóíäè ñå ÷ó õëîïâàíå íà âðàòà îò äðóãàòà ñòðàíà è èççàä úãúëà ñå ïîêàçà Åëåíà - ÿâíî íå èñêà äà ãîâîðèì ïðåä êîëåæêàòà é. Áóêâàëíî èçòè÷àõ è çàñòàíàõ ïðåä íåÿ. Ãëåäà ìå âúïðîñèòåëíî. Ñòîè íà âèñîêàòà ïëîùàäêà, à àç ñúì äîëó, â êðàêàòà é – êàòî ÷å ìîëÿ çà ìèëîñòèíÿ.
- Åëåíà, êàêâî íàïðàâè? Äîðè íå êàçà äîâèæäàíå! – ñòðóâà ìè ñå, ÷å ãëàñúò ìè åäâà ñå ÷óâà è íàääåëÿâà áîëêàòà, à íå óïðåêà.
- Âñè÷êî ñòàíà íåî÷àêâàíî. Àç ñàìàòà áÿõ èçíåíàäàíà. Ìèñëÿ, ÷å ñè ðàçâàëèõ ñïîêîéñòâèåòî. Òóê äîðè òîàëåòíàòà å íàäàëå÷å, ÷àê ïðè îõðàíàòà.
- Ìèñëåõ, ÷å ñè ñå îãëåäàëà ïðåäâàðèòåëíî - îùå îò ïúðâàòà íè ñðåùà áÿõ âïå÷àòëåí îò ïðÿìîòàòà é, ñåãà òåçè îòêðîâåíèÿ ìè ïîìàãàò äà ïðåîäîëåÿ ïðèòåñíåíèåòî ñè.
- Çíàåù ëè êàêâî ñå ñëó÷è ñëåä òâîåòî çàìèíàâàíå? – îïèòâàì ñå äà ñå øåãóâàì, íî ãëàñúò ìè çâó÷è ñúâñåì ñåðèîçíî - Ñúâñåì ñïîíòàííî ñå ñôîðìèðà èíèöèàòèâåí êîìèòåò “Íèå áåç Åëåíà íå ìîæåì ”... Àç èäâàì êàòî ïðåäñòàâèòåë íà òîçè êîìèòåò...
Âèæäàì êàê ãîëåìèòå é î÷è ñòàâàò îùå ïî-ãîëåìè è êðúãëè, ÿâíî òîâà, êîåòî êàçâàì ÿ èçóìÿâà. Íî Åëåíà ðåàãèðà íà äóìèòå ìè ïî íà÷èí, êîéòî âúîáùå íå ìîæåõ äà ïðåäâèäÿ è ñå ãèïñèðàõ îò âúïðîñà é.
- È êîëêî ñòå â òîçè êîìèòåò?
- Ñàìî äâàìà – Íèíà è àç – åäâà óñïÿõ äà èçìúíêàì.
Ñìåíÿì òåìàòà. Âñå ïàê äíåñ å äåíÿò íà ïúðâàòà ïðîëåò è ñúì ïðèãîòâèë ïîäàðúê çà Åëåíà.
- Ïî ñëó÷àé ïúðâà ïðîëåò èñêàì äà òè ïîäàðÿ íåùî, êîåòî îò öâåòÿòà íà ãîëÿìà ïîëÿíà å ñúáðàíî â äâå øåïè – ïîñÿãàì äà îòâîðÿ ÷àíòàòà ñè.
- Íå, íå, ìîëÿ òå! – ìîæå áè ñè ìèñëè, ÷å ùå è ïîäíåñà öâåòÿ.
Èçâàæäàì... áóðêàí ñ ìåä – òîâà å ïîäàðúêúò êîéòî ñúì é ïîäãîòâèë.
- Òîçè å äîáðà ðåêîëòà, âêóñåí å, îò ï÷åëèòå íà çåò ìè. Îñòàíàë å ìàëêî è ãî ïàçÿ çà ñïåöèàëíè ñëó÷àè. Çà òîâà, ÷å òè âãîð÷àâàì æèâîòà, äà ñè ïîäñëàäèø - åäâà ñåãà óñïÿâàì äà ïîäêðåïÿ øåãàòà ñè ñ óñìèâêà.
Çà ïúðâè ïúò îò íà÷àëîòî íà ðàçãîâîðà íè Åëåíà ñå ðàçâåñåëÿâà.
- Ùå ñè ïîäñëàäÿ - ñ ÷èñò äîìàøåí ìåä.
Ñëåä êðàòêà ïàóçà óñìèâêàòà è èç÷åçâà.
- ßâíî èìàø ñèìïàòèè êúì ìåí. Àç ñúì òðèäåñåò è îñåì ãîäèøíà, êàðàì òðèäåñåò è äåâåò. Ùàñòëèâî ñúì îìúæåíà. Íå èñêàì äà òè äàâàì íèêàêâè íàäåæäè....
- Àç íå ñúì ãè è î÷àêâàë... Ùå ïðèåìà âñÿêî òâîå ðåøåíèå...
Òîâà, ÷å êàçà ãîäèíèòå ñè, å ÿâåí íàìåê çà ðàçëèêàòà âúâ âúçðàñòòà íè, ñðåùó êîåòî íÿìàì íèêàêâè àðãóìåíòè è ñ êîåòî åäèíñòâåíî òðÿáâà äà ñå ïðèìèðÿ. Çà ìèã ïðåä ìåí ïðåìèíàâàò âïå÷àòëåíèÿòà îò ðàçãîâîðèòå ñ êîëåãàòà ìè, îò îíçè äåí, òîâà ÷å ìå ïîäêàíè äà íàïèøà èñòîðèÿòà ñè è äà ÿ ïóáëèêóâàì. Äðóãè ìîè ïðåæèâÿâàíèÿ ñå âúðòÿò â ñúçíàíèåòî ìè ñ áÿñíà ñêîðîñò. Ïðåäè ìíîãî ãîäèíè åäíà æåíà ìå ïîïèòà:”Êàêâî ùå òè äîïðèíåñå òîâà, ÷å ìå îáè÷àø?”. À äðóãèòå èñòîðèè? Àêî ñå îïèòàì äà íàïèøà âñè÷êî, êîåòî èñêàì äà êàæà íà Åëåíà? Êàòî ÷å ëè îñòàíà ñàìî òîçè íà÷èí äà ñïîäåëÿ ÷óâñòâàòà ñè êúì íåÿ. Âñè÷êî ùå ñúáåðà â åäíà êíèæêà è ùå è ÿ ïîäàðÿ. Äàíî äà ÿ ïðî÷åòå.
- Ìîæå äà ìå ïðåäàäåø íà ïàëà÷à, íî òå ìîëÿ ñàìî çà ïîñëåäíà äóìà – ïèøà êíèãà è èñêàì òè äà ñè ïúðâèÿ ìè ÷èòàòåë.
Íèêîãà äîñåãà íå ñúì ïèñàë, à îáåùàâàì êíèãà. Íÿìà ëè òîâà äà å ñàìî åäíà ëúæà.
Ëèöåòî è íå òðåïâà, íî çàïî÷âà íåðâíî äà ïðèñòúïâà îò êðàê íà êðàê.
- Òðÿáâà äà ñå ïðèáèðàì.
Îïèòâàì ñå äà ïðîäúëæà ðàçãîâîðà. Òúðñÿ âñÿêàêúâ ïîâîä äà îñòàíà ïî äúëãî ñ Åëåíà. Ïðè ïðåäèøíèòå íè ñðåùè áåøå ñïîìåíàëà, ÷å ïðåäè ìíîãî ãîäèíè, ñà é ïðàâèëè îïåðàöèÿ íà î÷èòå è îòòîãàâà å õâúðëèëà î÷èëàòà - ïèòàì çà ïîäðîáíîñòèòå. Îáÿñíÿâà ìè êúäå è êàê ñà ÿ îïåðèðàëè. Ïðåêúñâàì ÿ ñ óñìèâêà:
- Ñëåäâàùèÿ ïúò ùå ìè îáÿñíèø îñòàíàëîòî. À êàêâî ùå ñòàíå ñ èíèöèàòèâíèÿ êîìèòåò? Ùå ìîæå ëè äà ñå ñðåùíåì íà êàôå – êîãàòî å óäîáíî.
Ïî ëèöåòî è ïðîáÿãâà ëåêà óñìèâêà:
- Ùå çâúííà íà Íèíà.
Åëåíà ñå âðúòíà è ñå ïðèáðà. Àç îñòàíàõ ñàìè÷úê ïðåä áàðàêàòà. Ðàçãîâîðúò áå ïðîäúëæèë ñàìî íÿêîëêî ìèíóòè. Îñâåí äà ñè òðúãíà, êàêâî äðóãî?  îñåì è òðèäåñåò ñúì â êúùè. Ïðèáðàë ñúì ñå ïåòäåñåò ìèíóòè ïî êúñíî îò îáè÷àéíîòî. Äíåñ å ñúáîòà è æåíà ìè òîêó ùî å ñòàíàëà. Íå ìå ïîïèòà íèùî. Àç ñúùî ìúë÷à.

Ñëåäâà ïðîäúëæåíèå...


Ïóáëèêóâàíî îò valka íà 18.05.2009 @ 21:30:57 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðîìàíè

» Ìàòåðèàëè îò
   razlichen

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 15:21:47 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Åäèí íåïîðàñíàë ðîìàíòèê (7)" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Åäèí íåïîðàñíàë ðîìàíòèê (7)
îò shtura_maimunka íà 26.05.2009 @ 07:09:03
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://smile999.blog.bg/
Åõõ, òàçè Åëåíà...
Äîáðî óòðî è ñïîðåí äåí!:-)