Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 914
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 914

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÅäèí íåïîðàñíàë ðîìàíòèê (6)
ðàçäåë: Ðîìàíè
àâòîð: razlichen

Ïîñòåïåííî îñúçíàâàì êàêâî ñå å ñëó÷èëî. Åëåíà ñè òðúãíà áåç äà ïðîìúëâè è äóìà ïðåä ìåí. Óñìèõíà ìè ñå êàòî çà ñáîãîì è òîâà áå âñè÷êî. Ïîñëåäíèòå ìåñåöè ìèñúëòà ìè áå íàñî÷åíà åäèíñòâåíî êúì íåÿ è íèùî äðóãî íå ñúùåñòâóâàøå çà ìåí. Æåíàòà ñ îáñåáâàùàòà óñìèâêà âå÷å ÿ íÿìà. Ñåãà òúðñÿ íà÷èí äà ñè ÿ âúðíà.
Ïðåä Íèíà ñå äúðæàõ êàòî èäèîò, ìîæå áè íå òðÿáâàøå äà ñå ðàçêðèâàì òîëêîâà. Íî òîâà å íà÷èí äà íàìåðÿ ïîâîä äà âèäÿ Åëåíà – å òîâà å, àêî ïðèåìàò êîìïàíèÿòà ìè è ñå ñåòÿò çà ìåí. Äà ðàç÷èòàì íà áëàãîâîëåíèåòî íà íÿêîãî íå ìè å â õàðàêòåðà. Ïî-äîáðå ñàì äà ÿ ïîòúðñÿ, ïîíå äà ÿ îòêðèÿ êúäå å. Îùå íà äðóãèÿ äåí ñëåä êàòî ðàçãîâàðÿõìå ñ Íèíà â àâòîáóñà, òðúãíàõ äà òúðñÿ Åëåíà. Åäâà äî÷àêàõ æåíà ìè äà òðúãíå çà ðàáîòà è èçõâúð÷àõ îò êúùè – òðÿáâà äà ÿ íàìåðÿ íà âñÿêà öåíà.
Âñúùíîñò çíàÿ òî÷íî êúäå äà ÿ òúðñÿ. Òÿ íå áå íà êðàÿ íà ñâåòà – ïðåìåñòèëà ñå å â ãðàäñêèÿ ôèëèàë íà ïðåäïðèÿòèåòî íè, íà ñúùàòà äëúæíîñò. Ñúñ ñëóæåáíèÿ ñè ïðîïóñê ìîæåõ äà âëÿçà è äà ñå äâèæà ñïîêîéíî. Îò îñåì ãîäèíè ðàáîòÿ â òîâà ïðåäïðèÿòèå, íî äîñåãà ïî íèêàêúâ ïîâîä íå ñúì èäâàë òóê. Ìèíàâàì ïîðòàëà è ñå îãëåæäàì. Àêî íå áúðçàõ òîëêîâà, ìîæåõ äà ïîãëåäíà ñëóæåáíèÿ òåëåôîíåí óêàçàòåë è ïîíå äà ñå îðèåíòèðàì. Ñåãà ùå ñå ëóòàì öÿë äåí äîêàòî îòêðèÿ Åëåíà. Òðúãâàì íàïîñîêè. Èçãëåæäà ìè ïóñòî, êàòî ÷å ëè íèùî íå ñå ðàáîòè òóê – äîðè íå ñðåùàì õîðà, êîèòî äà ïîïèòàì. Òîâà ëè å ïîäòèêíàëî Åëåíà äà ñå ïðåìåñòè - ïî-ñïîêîéíàòà ðàáîòà, òî ïðè íàñ å âå÷íà ëóäíèöà. Òóê ïîëúõâà ëåê áðèç è ñå óñåùà ìèðèñà íà ìîðåòî, à íå îòðîâíàòà âîíÿ îò êîìèíèòå íà áëèçêèòå õèìè÷åñêè çàâîäèòå. Êðàé ìåí ïðåìèíàâà êàìèîí íàòîâàðåí ñ àðìàòóðà è àç òðúãâàì â ïîñîêàòà, â êîÿòî ñå îòäàëå÷è. Ñëåä ìàëêî ìå íàñòèãà âòîðè êàìèîí. ßâíî ñúì íà ïðàâ ïúò. Ñëåäàòà ìå äîâåäå äî ñòàðà ñãðàäà - òî òóê íÿìà íèùî íîâî. Ïðîçîðöèòå ñà ñ ðåøåòêè, ñòúêëàòà ïðàøíè, îáëåïåíè ñ âåñòíèöè, çà äà íå ãðåå âúòðå ÿðêîòî ñëúíöå. Ñàìî åäíî ìàëêî ãèøå å îòâîðåíî. Íàäíè÷àì îòäàëå÷å – âúòðå èìà ñàìî åäíà æåíà, íî íå ÿ ïîçíàâàì. Îñâåí äà ïîïèòàì, íÿìàì äðóã èçáîð. Òÿ íå å ÷óâàëà, ÷å ùå èìà íîâà êîëåæêà, êàìî ëè äà çíàå èìåòî è. Ðàçïèòâàì ÿ ïî-íàñòîé÷èâî è ñå îêàçâà, ÷å ðàáîòíèòå ìåñòà, êúäåòî ìîæå äà å Åëåíà ñà íÿêîëêî, íî òàêà ìè îáÿñíè, ÷å íå ìîæàõ äà ðàçáåðà òî÷íî, íî ïîíå èìàõ íÿêàêúâ îðèåíòèð. Òðúãâàì ñïîðåä íåÿñíèòå óêàçàíèÿ. Íàìèðàì îòíîâî ñúùàòà îáñòàíîâêà – ðåøåòêè, ïðàõ, íèêîé íå ñå âèæäà, íàäíè÷àì ïðåç ïðàøíèòå ñòúêëà. Âúòðå ñà íàòðóïàíè êàøîíè, íåïîòðåáíè âåùè íà êóï÷èíè, çàíåìàðåíî, êàòî ÷å ëè å èçîñòàâåí ñêëàä. Ïðîñòî íå ëè÷è íÿêîé äà ðàáîòè òóê.
Îñòàâàò îùå äâå ìåñòà. Èçìèíàâàì ãîëÿìî ðàçñòîÿíèå è èìàì ÷óâñòâî, ÷å ñå èçãóáèõ. Íàìèðà ñå êîé äà ìå óïúòè. Âñè÷êî å ñúùîòî, çàíåìàðåíî, ïðàõ è ìðúñîòèÿ. Òóê ïîíå èìà êîìïþòúð, çíàê, ÷å ïîíÿêîãà ðàáîòÿò. Îñòàâà ñàìî îùå åäíî ìÿñòî – ïîñëåäíîòî. Çàìîòàõ ñå, íå ìîãà äà ãî íàìåðÿ, äîñòèãíàõ äî îõðàíàòà, âúðíàõ ñå íàçàä. Îòäàëå÷å ìå âèæäà ñúùèÿò ÷îâåê, êîéòî ìå óïúòè ïðåäè ìàëêî, ÿâíî ìå å çàïîìíèë è ìè âèêà îòêúäå äà ìèíà. Òðÿáâàëî äà ïðåìèíà êðàé îõðàíàòà. “Òúðñÿ åäíà ïîçíàòà” è íàëè ñúì ñ ïðîïóñê ìå ïóñêàò. Äîñòèãàì äî öåëòà ñè –
ïîñëåäíîòî ìÿñòî, êúäåòî ìîæå äà å Åëåíà. Áàðàêà îò êîíòåéíåð, ïàê íÿìà íèêîé, ñúùèÿ áåçïîðÿäúê, êàêòî íà äðóãèòå ìåñòà.
Ãîðêàòà Åëåíà, îñúçíàâà ëè êúäå ùå ïîïàäíå è çàùî ñå å ïðåìåñòèëà. Àêî å çàðàäè ïîëúõà íà ìîðñêèÿ áðèç, òî òîé òóê ðàçíàñÿ ñàìî ïðàõà ñëåä ïðåìèíàâàùèòå êàìèîíè è íÿìà è ñëåäà îò ìèðèñà íà ìîðåòî. È òàçè ðàçìÿíà å ñðåùó ìîäåðåí îôèñ, ñ òîàëåòíà è áàíÿ çàä ãúðáà òè è ñòàè÷êà ñ äèâàí, êúäåòî ìîæåø äà äðåìíåø â ñâîáîäíèòå ÷àñîâå íà ñìÿíàòà. Êàê íå å ïðîâåðèëà ïðåäâàðèòåëíî? Íå âÿðâàì äà å äîâîëíà îò ðåøåíèåòî ñè.
Äîêàòî îáèêàëÿõ è ðàçïèòâàõ, îñúçíàõ êîëêî ìàëêî ÿ ïîçíàâàõ – íå çíàåõ äîðè ôàìèëèÿòà é. Òúðñåõ Åëåíà. Êîÿ Åëåíà ëè – òàçè ñ êðàñèâèòå î÷è, ñ îìàéíàòà óñìèâêà è êîãàòî å ñ âäèãíàòà êîñà å íåóñòîèìî ÷àðîâíà. Òîëêîâà èñêàõ äà ÿ íàìåðÿ, ÷å äîðè íå ïðåäâèäèõ, ÷å äíåñ å ïúðâèÿò é ðàáîòåí äåí òóê è âåðîÿòíî îùå ÿ ìîòàÿò èç àäìèíèñòðàöèÿòà. Íå ñå çíàåøå è â êîÿ ñìÿíà ùå ðàáîòè. ßâíî ùå òðÿáâà äà èäâàì îòíîâî ñëåäâàùèòå äíè. Âå÷å çíàåõ êúäå òî÷íî ìîãà äà ÿ íàìåðÿ, òðÿáâàøå ñàìî äà çàñåêà ñìÿíàòà é.

Îò òåçè ïðîêëåòè ñìåíè æèâîòúò ìè å ðàçäåëåí íå íà ìåñåöè è ñåäìèöè, à íà èíòåðâàëè îò ïî ÷åòèðè äåíîíîùèÿ. Èçãóáèë ñúì ïðåäñòàâà çà äàòàòà è äåíÿ îò ñåäìèöàòà. Ïúðâà, âòîðà, äâà äíè ïî÷èâàø è îòíîâî â êðúãà íà ïúðâà ,âòîðà, äâà äíè... Êîëêî ëè âðåìå å ìèíàëî? Êîëêî ÷àñà? Êàêòî è äà ãè áðîÿ òîâà íèùî íÿìà äà ïðîìåíè. À òî ñà ñàìî äâå ñìåíè. Âå÷å äâå ñìåíè íå ñúì âèæäàë Åëåíà – íÿìà ÿ. Îòèäîõ äà ÿ òúðñÿ è íå ÿ îòêðèõ, äîðè ñëåäà íÿìàøå îò íåÿ. Åäèíñòâåíî âèäÿõ êúäå å îòèøëà. Äà áåøå ïîìîëèëà çà ïîìîù. Íÿìàøå äà ïåñòÿ âðåìå äà ðàçóçíàÿ êàêâà å îáñòàíîâêàòà, à èìàì è ïîçíàòè, êîèòî áèõà äàëè òî÷íà èíôîðìàöèÿ. Êàê å ìîãëà äà ãî íàïðàâè, äà ñå áóõíå íàïðàâî â òàçè óñëîâèÿ? Êàêâî ëè ñè å ïðåäñòàâÿëà, êàê ëè ñà é îïèñàëè âñè÷êî?
Íå ìå ñâúðòà íà åäíî ìÿñòî, êàòî íà òðúíè ñúì. Èìàì íóæäà îò íÿêîãî äî ñåáå ñè, äà íå ñå ÷óâñòâàì ñàì. Èçïèòâàì íóæäà äà ãîâîðÿ, àêî ùå è äà áúðáîðÿ ñàìî ãëóïîñòè. Ñàìî òîâà ìîæå äà ìå îòêëîíè îò òÿãîñòíèòå ìèñëè. Àêî ìúë÷à ùå ñå ïðúñíà, ïðîñòî íå
èçäúðæàì.
Îò ñàìîòî íà÷àëî, âå÷å îñåì ãîäèíè, ðàáîòÿ â åêèï ñ åäíî ìëàäî ìîì÷å. Ôîðìàëíî ìè å ïîä÷èíåí, íî íèêîãà íå ñúì ñå îòíàñÿë êúì íåãî êàòî íà÷àëíèê. Êàêâàòî è àâàðèÿ äà ñå ñëó÷åøå, âèíàãè îòèâàõìå äâàìàòà. Ìîæå äà ñúì ñå îòíàñÿë êàòî êúì ñîáñòâåí ñèí – ïî-ìëàä å îò ìåí ñ äâàéñåò è ÷åòèðè ãîäèíè. Íà êàêâàòî è òåìà äà çàãîâîðåõìå, ñè äîïàäàõìå – ëèòåðàòóðà, ìóçèêà, òåõíèêà, ïîëèòèêà, âèíàãè íàìèðàõìå îáùè èäåè.
Äíåñ íè îòìúêíàõà ñëóæåáíàòà êîëà çà äðóãà ðàáîòà è ñåãà âúðâèì ïåøà, ïîìúêíàëè ÷àíòèòå ñ èíñòðóìåíòèòå. Åäâà ñå âëà÷èì, âðúùàìå ñå îò ïîðåäíàòà àâàðèÿ. Íå áúðçàìå çà íèêúäå. È äà èìà ñïåøíà ðàáîòà - äà ÷àêàò, äà íå ñà íè âçåìàëè êîëàòà. Âëà÷èì ñå ïî ïúòÿ, à íà ìåí ìè ñå ãîâîðè. Íå çíàì çàùî, íî èçâåäíúæ ñå ñåòèõ çà íåùî, êîåòî ïðåæèâÿõ ïðåäè òðèéñåò è îñåì ãîäèíè. Èñòîðèÿ, êîÿòî áÿõ ñòàèë â ñåáå ñè. Ñàìî âåäíúæ, ïðåäè îêîëî òðè ãîäèíè, ÿ ðàçêàçàõ íà Çîÿ, ïðè åäíà îò ðåäêèòå íè ñðåùè. Ðàçêàçàõ é ÿ, çà äà îáÿñíÿ çàùî ïèÿ êàôåòî ñ ìíîãî, àìà ìíîãî çàõàð. Òîãàâà ñå îïèòàõ äà ñå ïîøåãóâàì, à âñúùíîñò â òàçè ñëó÷êà íÿìàøå íèùî ñìåøíî. Êîãà ïîäñëàæäàø êàôåòî - êîãàòî òè ãîð÷è. “Ãîð÷èâî êàôå” – òîâà ùå å íàé-ïîäõîäÿùîòî çàãëàâèå íà òàçè èñòîðèÿ. Ïðîñòî íå ìè ñå ìúë÷è è çàãîâîðâàì: “Èñêàø ëè äà òè ðàçêàæà íåùî”. Âëà÷èì ñå ïî ïúòÿ, à àç ðàçêàçâàì êàêâî ñúì ïðåæèâÿë. Êîãàòî ñå ïðèáðàõìå â ñòàÿòà, êîëåãàòà ìè îòíîâî ïîäõâàíà òåìàòà “Çàùî íå ïîòúðñèø ëèòåðàòóðíè ñàéòîâå, ìîæåø äà ñå îïèòàø äà ãî íàïèøåø è ïóáëèêóâàø.” Íèêîãà äî ñåãà íå áÿõ ñå îïèòâàë äà ïèøà. Ïîñëåäíèòå ìè çàíèìàíèÿ ïî ëèòåðàòóðà áÿõà â òåõíèêóìà, à êîëêî ãîäèíè ñà ìèíàëè îòòîãàâà – ïî÷òè ÷åòèðèäåñåò. Ìîæå áè, òðÿáâà äà îïèòàì.

Çà âòîðè ïúò ñúì ïî ñëåäèòå íà Åëåíà. Ïúðâîòî ìè ðàçóçíàâàíå å äàëî äîñòàòú÷íî èíôîðìàöèÿ è òîâà ùå ìè ñïåñòè ëóòàíåòî è ðàçïèòâàíåòî íà ñëó÷àéíè õîðà. Âúðâÿ ïî äðóã ïúò, íå ïðåç öåíòúðà êúì ãëàâíèÿ ïîðòàë, à ïî ìàëêè è êðèâè óëè÷êè äî ïîêðàéíèíèòå íà ãðàäà. Òåçè óëè÷êè ìè äî áîëêà ïîçíàòè. Ïåò ãîäèíè ìèíàâàõ ïî òÿõ äîêàòî ðàáîòåõ â êîðàáîñòðîèòåëíèöàòà. Òîçè ìàðøðóò å ìíîãî êðàòúê, ñàìî äâàéñåò è ïåò ìèíóòè ïåøà îò äîìà ìè. Ïðåñè÷àì äåòåëèíàòà â íà÷àëîòî íà ìîñòà è ñúì ïðåä òîâàðíèÿ ïîðòàë. Îò òóê ìèíàâàò ñàìî êàìèîíèòå è íå çíàÿ äàëè ùå ìå ïóñíàò. Çà äà ñè ñïåñòÿ èçëèøíèòå âúïðîñè îò îõðàíàòà, îòäàëå÷å ïîêàçâàì ïðîïóñêà. Íèêàêâè ïðîáëåìè è ïðîäúëæàâàì íàïðåä. Ñëåä ñòîòèíà ìåòðà äîñòèãàì äî áàðàêàòà îò êîíòåéíåð. Íàáëèæàâà êðàÿ íà îáåäíàòà ïî÷èâêà è ñå íàäÿâàì äà íàìåðÿ íÿêîé. Îòäàëå÷å íå âèæäàì íèêîãî, íî ñåãà ìàëêîòî ïðîçîð÷å å îòêðåõíàòî. Ïî÷óêàõ è îò âúòðå ñå íàäèãíà æåíà, ñ áîÿäèñàíà â ÷åðâåíèêàâ öâÿò êîñà è ñúíåíà ôèçèîíîìèÿ. ßâíî è ðàçâàëèõ ñïîêîéñòâèåòî è ñåãà òðÿáâàøå äà îòãîâàðÿ íà âúïðîñèòå ìè çà Åëåíà.  ïúðâèÿ ìîìåíò íå ìîæà äà ïðîóìåå êàêâî ÿ ïèòàì. “Êàêâà íîâà êîëåæêà?  íàøàòà ñìÿíà íå å èäâàëà.” “À â äðóãèòå ñìåíè?” Åäâà ñåãà é ïðîñâåòíà äà ïîãëåäíå çàëåïåíîòî íà ñòåíàòà ðàçïèñàíèå íà ñìåíèòå. Ñëàâà áîãó, â ñïèñúêà å è èìåòî íà Åëåíà. Óòðå è â äðóãè äåí å ïúðâà ñìÿíà. Îòêðèõ ÿ, íàé ñåòíå, êîëêî äíè î÷àêâàõ òîçè ìèã. Ñåãà ùå ìîãà äà îòèäà ïðè íåÿ!

Ñëåäâà ïðîäúëæåíèå...


Ïóáëèêóâàíî îò valka íà 18.05.2009 @ 12:24:25 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðîìàíè

» Ìàòåðèàëè îò
   razlichen

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 05:53:22 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Åäèí íåïîðàñíàë ðîìàíòèê (6)" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Åäèí íåïîðàñíàë ðîìàíòèê (6)
îò kasiana íà 18.05.2009 @ 13:14:52
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Óâëåêàòåëíî ðàçêàçâàø, razlichen !!!

Ïîçäðàâ!!!

Êàñèàíà


Re: Åäèí íåïîðàñíàë ðîìàíòèê (6)
îò razlichen íà 18.05.2009 @ 13:35:04
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ, ÷å ñòå îòäåëèëè âðåìå çà ìîèòå òâîðáè. Áëàãîäàðÿ çà îöåíêàòà. Íàäÿâàì ñå, ÷å èñòîðèèòå ìè äà âè çàáàâëÿâàò. Ïîçäðàâè!

]