Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 658
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 658

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÅäèí íåïîðàñíàë ðîìàíòèê (3)
ðàçäåë: Ðîìàíè
àâòîð: razlichen

Èçìèíàëè ñà ÷åòèðè äíè. Îùå ñúì ïîä âïå÷àòëåíèÿòà îò ñðåùàòà ñ Åëåíà. Òÿ å íåïðåêúñíàòî â ìèñëèòå ìè. Êîãà ùå ÿ âèäÿ îòíîâî è êàê ùå ìå ïîñðåùíå? Ñëóæåáíèòå ïðîáëåìè ìèíàâàò ìàøèíàëíî îêîëî ìåí, âñå åäíî, ÷å ñúì ñòðàíè÷åí íàáëþäàòåë
Âúðòÿ ñå â íÿêàêúâ îìàãüîñàí êðúã. Ìèíàâà îáåäíàòà ïî÷èâêà è ñëåä òîâà èìà ìàëêî çàòèøèå. Òðúãâàì, áåç äà ñå çàìèñëÿì, öåëòà ìè å îòíîâî ñúùàòà - îòèâàì ïðè Åëåíà. È – î ÷óäî, âèæäàì ÿ îòäàëå÷å. Ñåäíàëà å ïðåä áþðîòî ñ êîìïþòúðà, íî å ñ ãðúá êúì ìåí. Íàáëèæàâàì. Òÿ å çàëèñàíà è íå ìå çàáåëÿçâà – ÿâíî ÷åòå íåùî.  ðúêàòà é äèìè öèãàðà, ïåïåëíèêúò å â êðàÿ íà áþðîòî. Åäâà êîãàòî ïî÷óêàõ íà ïðîçîðåöà ñå îáúðíà, íà áåãîì ìå ïîñðåùíà íà âðàòàòà è ìå ïîêàíè. Êîãàòî âëÿçîõ îò ïåïåëíèêà è öèãàðàòà íÿìàøå è ñëåäà. Òîâà ìå âïå÷àòëè ïðèÿòíî. ßâíî áå çàïîìíèëà îñòðîòî ìè èçêàçâàíå ñðåùó ïóøà÷èòå. Îòíîâî ïðåäëàãà äà ìå ïî÷åðïè ñ êàôå èëè ÷àé. Îòêàçâàì – íå çíàÿ êîëêî âðåìå ùå èìàì. ×óâñòâàì ñå ïðèòåñíåí – ìàé ÷å âðúõëåòÿõ ìíîãî íàõàëíî è íå çíàì êàê ùå ïðèåìå ÷åñòèòå ìè ãîñòóâàíèÿ. Åëåíà èçãëåæäà ñïîêîéíà è óñìèõíàòà. Ñëåä íÿêîëêî ðåïëèêè êàòî ÷å ëè ñå îòïóñêàì è ðàçãîâîðà ïîòðúãâà.
Îò çàäíàòà ñòàè÷êà ñå ÷óâàò ãëàñîâå – ìúæêè è æåíñêè. Êîãàòî èäâàõ ïðåäíèÿ ïúò Åëåíà áå ñàìà, à êîëåæêàòà é ñúì âèæäàë ñàìî îòäàëå÷å. Òîâà, ÷å ÷óâàì è ìúæêè ãëàñ ìå óñïîêîÿâà – ÿâíî âñåêè ñè èìà êîìïàíèÿ è ñ ìîåòî ÷åñòî ãîñòóâàíå íÿìà äà èçãëåæäàì êàòî íàòðàïíèê è äîñàäíèê. Íèå ñ Åëåíà ñè ãîâîðèì, îòçàä ñúùî ñå ÷óâàò ãëàñîâåòå. Ðàçêàçâàì ïîäðîáíî çà ñèíà ñè, çà ôèðìàòà ìó, çà äúùåðÿ ñè. Ëþáîïèòåí ñúì äà íàó÷à ïîâå÷å ïîäðîáíîñòè çà Åëåíà, íî îòíîâî íå ñìåÿ äà çàäàâàì äèðåêòíè âúïðîñè, à ìè å òðóäíî äà ïîäõâàíà òåìà, ñ êîÿòî äà ÿ ïðîâîêèðàì äà çàãîâîðè çà ñåáå ñè è çà ñåìåéñòâîòî ñè.
Èçâåäíúæ îò êúì ñòàè÷êàòà ñå ÷ó øóì îò ðàçìåñòâàíå íà ñòîëîâå, îòâàðÿíå íà âðàòà è ïðè íàñ âëåçå ìúæ íà íåîïðåäåëåíà âúçðàñò – ìîæå áè 40, à ìîæå áè íà 45 ãîäèíè. Âèæäàë ñúì ãî, ñòðóâà ìè ñå â àâòîðàáîòèëíèöàòà . ßâíî ñå ïîçíàâàò äîáðå ñ Åëåíà, çàñòàíà çàä íåÿ è ñ æåñò êàòî ÷å ëè ÿ ìàñàæèðà, ÿ ïîãàëè ïî ðàìåíåòå - “ Î, Ëåí÷å!”. Òîâà ïîçäðàâ êúì íåÿ ëè áåøå, èëè âúçòîðã îò òîâà, ÷å ÿ ïîãàëè? Åëåíà ñå èçâúðòÿ, èçãëåäà ãî ñ ðàçäðàçíåíèå è äîñàäà è ñå èçìúêíà èçïîä ðúöåòå ìó.
Îñòàíàõ êàòî ãðúìíàò. Àç ñå ïðèòåñíÿâàì äà íå é äîñàæäàì, ïîãëåæäàì ÿ êðàäåøêîì. À òîçè òóê, áåç äà ñå öåðåìîíè, ÿ ãàëè è òî ïðåä ìåí. À è íåéíèÿò èçðàç íà äîñàäà, äàëè áå çàðàäè ìîåòî ïðèñúñòâèå èëè é áÿõà íåïðèÿòíè ñàìèòå ëàñêè. Íàõàëíèêà íå ïðîäóìà íèòî äóìà ïîâå÷å è ñè èçëåçå.
Ïðîäúëæèõìå ðàçãîâîðà ñ Åëåíà. Òÿ ñè äàâà âèä, ÷å íèùî íå ñå ñëó÷èëî, à ìåí ìå çàâúðòÿ âèõúð îò ìèñëè. Êàêâî âñúùíîñò òúðñÿ è êàêâî î÷àêâàì îò åäíà êðàñèâà æåíà, ñåìåéíà, ñ äåòå? Åòî òîçè íàõàëíèê ÿ ïîãàëè ïðåä ìåí - å òÿ ãî èçãëåäà ñ äîñàäà, íî áå ïîãàëåíà. Îñíîâíîòî ìó ïðåäèìñòâî, àêî ñå ñðàâíÿâàì ñ íåãî å, ÷å å íà íåéíèòå ãîäèíè, à àç ñúì ïî÷òè ïðåä ïåíñèÿ. Êúäå ëè ñå ïúõàì, òóê ëè ìè å ìÿñòîòî. Äâàéñåò ãîäèíè ðàçëèêà – êîãàòî ñå ðîäè äúùåðÿ ìè, ïúðâîòî ìè äåòå, áÿõ íà 28. Íî è 20 ñà äîñòàòú÷íî, ïî âúçðàñò äà ìè å äúùåðÿ. Íî àç íå ÿ ÷óâñòâàì êàòî ñâîå äåòå – êàêâî å òÿ çà ìåí? Êàòî îìàãüîñàí ñúì – íå ìîãà äà ñå çàñòàâÿ äà íå ÿ ãëåäàì. Î÷àêâàì äà ìå ïîãëåäíå, äà ìè ñå óñìèõíå, íî íå êàòî ìîå äåòå - à ñåìåéñòâîòî é, ìúæà é, äåòåòî é...
 òîçè ìîìåíò èççâúíÿ ñëóæåáíèÿ òåëåôîí â äæîáà ìè – àç ãî íàðè÷àì “âåðèãàòà”. Íàèñòèíà ñúì âúðçàí êàòî ñ âåðèãà. Òðÿáâà äà îòãîâàðÿì íà îáàæäàíèÿòà, äà òè÷àì, çà äà ðåøàâàì îðãàíèçàöèîííè ïðîáëåìè èëè äà îòñòðàíÿâàì àâàðèè. Âðúçêàòà áå ìíîãî ëîøà, åäâà ìå ÷óâàõà è òðÿáâàøå äà êðåùÿ, çà äà ñå ðàçáåðåì. Ñúâñåì ñå ïðèòåñíèõ. Çà êàïàê íà âñè÷êî, êîåòî ñè ìèñëåõ ïðåäè ìàëêî, êðåùÿõ ïî òåëåôîíà â ïðèñúñòâèåòî íà Åëåíà – íåëåïà ñèòóàöèÿ. Èçëÿçîõ íà áåãîì, çà äà ñå çàíèìàâàì ñúñ ñëóæåáíèòå áàòàöè. Ñëåä îêîëî ïîëîâèí ÷àñ ñå âúðíàõ è ñå èçâèíèõ çà òîâà, ÷å ñ âèêîâåòå ñè ïî òåëåôîíà ãè îáåçïîêîèõ. Åëåíà ñ óñìèâêà ïðèå èçâèíåíèåòî ìè è ìè ñå ñòðóâà, ÷å ìå ðàçáðà.
Îùå íå ìîãà äà ñå îòúðñÿ îò ìèñúëòà, çà òîâà êàê òîçè íàõàëíèê ïîãàëè Åëåíà. Íå ñúì íàÿñíî è ñúñ ñåáå ñè. Åäèíñòâåíîòî, êîåòî ìîãà äà ñè ïðèçíàÿ, ÷å íå ìîãà äà ïðåîäîëåÿ æåëàíèåòî ñè äà ñúì áëèçî äî íåÿ. Å äîáðå, à êàòî ñòîÿ äî íåÿ – õàðåñâà ìè, ïðèâëè÷à ìå, îìàãüîñàëà ìå å ñ ïîãëåäà è óñìèâêàòà ñè. Ùå èçäúðæà ëè íèêîãà äà íå è êàæà: „Êðàñèâà ñè”? Êàòåãîðè÷íî – íå. Âñå íÿêîé äåí íå ùå óñòîÿ è ùå è íàïðàâÿ êîìïëèìåíò. Òà îùå ñåãà ìè ñå èñêà äà ãî íàïðàâÿ è íå ñàìî âåäíúæ. Ñåãà íà óì ñè êàçâàì: „Êðàñèâà ñè”. Íÿìà äà èçäúðæà è ùå ãî èçðåêà íà ãëàñ. È êàêâî ùå ñòàíå òîãàâà – ùå ìå èçãëåäà ñ äîñàäà, îùå åäèí íàâëåê, àìàí, íÿìà îòúðâàíå îò òàêèâà êàòî âàñ.
Æåíà ìè ìå óïðåêâà, ÷å ñúì áèë ãîëÿì ñóõàð, ÷å âèíàãè ñúì èêîíîìèñâàë êîìïëèìåíòèòå, ÷å ÷óæäèòå ìúæå è îáðúùàëè ïîâå÷å âíèìàíèå, îòêîëêîòî àç è íå ñè ñêúïåëè äóìèòå. Äà íå ñè ñêúïèø äóìèòå, à òå êàêâî ñà òîãàâà – ïðîñòî äóìè, êàêâî ñòîè çàä òÿõ. Êàêâî êàòî ãè å êàçàë íÿêîé. Êàçàë ãè å íà åäíà, ñëåä ìàëêî íà äðóãà, íà òðåòà è çà êîÿ îò âñè÷êèòå ñè ìèñëè - ìèñëè ñàìî çà áðîéêèòå, äðóãî íÿìà çíà÷åíèå, ïðîñòî áðîéêè. Âÿðíî å, êàçâàë ñúì íà ìíîãî ìàëêî æåíè: ”Êðàñèâà ñè”, à ñåãà ìè ñå èñêà äà ãî êàæà íà Åëåíà. Íà íåÿ è åäèíñòâåíî íà íåÿ. Íî ïî êàêâî ùå ñå ðàçëè÷àâàì îò áðîéêàäæèèòå?

Âðúùàìå ñå îò íîùíà ñìÿíà, ñòîÿ ïðåä âðàòàòà íà àâòîáóñà è ñè ÷àêàì ñïèðêàòà. Íèíà è Åëåíà ñà ñåäíàëè ïî íàçàä - íÿêîé å çàåë ìåñòàòà èì íà ïúðâàòà ñåäàëêà. Íå ãëåäàì ïúòÿ, à Åëåíà, ñåäíàëà îò âúòðåøíàòà ñòðàíà, äî ïúòåêàòà. Òÿ å çàäðÿìàëà, ãëàâàòà é å îòïóñíàòà è êîñàòà é ñå å ðàçïèëÿëà ïî îáëåãàëêàòà. Àâòîáóñà íàìàëÿâà, êîëåãèòå ìè, êîèòî ñëèçàò çàåäíî ñ ìåí ñå íàäèãàò îò ìåñòàòà ñè è òðúãâàò êúì âðàòàòà. Åëåíà ñå ðàçìúðäà è îòâîðè î÷è, íî å âñå òàêà îòïóñíàòà â ñåäàëêàòà, áåç äà îòìåñòâà ãëàâà. Åäèí îò êîëåãèòå ìè, ìèíàâàéêè êðàé íåÿ, ïðåêàðâà ïðúñòè ïðåç ðàçïèëåíèòå è ïî îáëåãàëêàòà êîñè. “Î, Ëåí÷å!” - êîëêîòî è òèõî äà ãî êàçà, ãî ÷óõ. Çà ìåí òåçè äóìè ïðîçâó÷àõà êàòî îãëóøèòåëåí êðÿñúê. “Î, Ëåí÷å !”- òîâà âå÷å ãî áÿõ ÷óâàë, ñåãà äðóã ãî èçêðåùÿ. Êðåùÿò äîñàäíè óõàæîðè, òîëêîâà ñèëíî, òà ÷àê ìå îãëóøàâàò. Åëåíà ãî èçãëåäà ñ ðàçäðàçíåíèå, íî ïðåäè äà ñå îòäðúïíå, äîñàäíèêà ñå çàáúðçà è ñå äîáëèæè äî ìåí, ïðåä âðàòàòà. Å, òîâà âå÷å ìè äîéäå òâúðäå ìíîãî – çà äâà äíè äâàìà äîñàäíè óõàæîðè. À êîé ïî ðåä ñúì àç, ÷å áÿõ ïîñëåäíèÿ íà îïàøêàòà, òîâà å ÿñíî. Íî êàê äà ïîêàæà, ÷å íå ñúì êàòî òÿõ, ÷å ñå ðàçëè÷àâàì îò âñè÷êè?

Ñëó÷è ñå òàêà, ÷å ñìå íà ñìÿíà íà îñìè ìàðò, ïðè òîâà å ñúáîòà è ãè íÿìà íà÷àëíèöèòå. Åäíà æåíà çàñëóæâà ñïåöèàëíè ïîçäðàâè. Æåíà, êîÿòî òúðñÿ, êúì êîÿòî ñå ñòðåìÿ, îò êîÿòî íå ìîãà äà îòêúñíà ïîãëåä - î÷èòå è ñèíÿ áåçäíà, â êîÿòî ïîòúâàì âñåêè ïúò. Êàêâî îùå – ïðîñòî íå ìè ñòèãàò äóìèòå äà èçêàæà òîâà, êîåòî ìå âúëíóâà, êîãàòî î÷àêâàì äà ÿ âèäÿ è êîãàòî ñúì äî íåÿ. Êàêâî ÷óâñòâàì, êàê äà ãî îïèøà? Âñúùíîñò êàêâîòî è äà êàæà, õîðàòà ñà ãî êàçàëè ïðåäè ìåí ñ åäíà åäèíñòâåíà äóìà – ëþáîâ. Âðåìå å äà ïðèçíàÿ ïðåä ñåáå ñè – âëþáåí ñúì, âëþáåí â òàçè æåíà, â î÷èòå è. Îñúçíàâàì, ÷å å òîëêîâà äàëå÷å îò ìåí, ÷å å íåäîñòèæèìà – ìíîãî ïî ìëàäà îò ìåí, ìîæå äà ìè å äúùåðÿ, èìà ñåìåéñòâî è äåòå, ïðåïÿòñòâèÿ, êîèòî íå áèâà äà ïðåìèíàâàì. Ãîðè ìå îãúí, ñ êîéòî ìîãà äà èçãîðÿ âñè÷êî îêîëî ñåáå ñè. Äà ñå ñêðèÿ, äà ñè çàìúë÷à – íå ùå èçäúðæà. À è Åëåíà íå çàñëóæàâà ëè âíèìàíèå, íàëè âñè÷êè òåçè åìîöèè êîèòî ìå ãîðÿò, ñà çàðàäè íåÿ. Çàùî òðÿáâà äà ñå êðèÿ? Ïîíå íà íåÿ ìîãà äà ïîêàæà êàêâî ìèñëÿ, íàëè ÷óâñòâàòà ìè ñà êúì íåÿ. Êàê äà èçðàçÿ âñè÷êî, êîåòî ìå âúëíóâà, îñîáåíî íà îñìè ìàðò? Èìà åäèí íà÷èí è òîé å äà è ïîäàðÿ ÷åðâåíà ðîçà.
Òî÷íî çà òîâà ñúì ñå ïîäãîòâèë . Çà äà íå ïðàâè âïå÷àòëåíèå, êàêâî íîñÿ, à è äà íå ñå ïðå÷óïè ðîçàòà, ñúì ÿ ïîñòàâèë â ïëàñòìàñîâà òðúáà, êàòî â êîíòåéíåð â ÷àíòàòà ñè. ×àñîâåòå ñå íèæàò áàâíî, íÿìàì òúðïåíèå. Îòèâàì ïðè Åëåíà. Òàì ñà ñå ñúáðàëè ãîëÿìà ãðóïà êîëåæêè è êîëåãè. Òÿ ìå âèæäà îòäàëå÷å. Ãðóïàòà îêîëî íåÿ å òâúðäå ìíîãîáðîéíà è ðåøàâàì äà îòëîæà ãîñòóâàíåòî ñè çà ïî êúñíî – âëÿçà ëè ñåãà, ùå òðÿáâà äà ñòîÿ âñòðàíè è äàëå÷å îò Åëåíà, à è ùå ïðåäèçâèêàì èíòåðåñà íà âñè÷êè, êîé ñúì, êàêúâ ñúì, çàùî ñúì òàì, à òîâà ÿâíî íÿìà äà é å ïðèÿòíî. Ñïèðàì ïðåä ïðîçîðåöà è ñ æåñòîâå é îáÿñíÿâàì, ÷å ùå äîéäà ïî-êúñíî. Ìèíàâà ïîâå÷å îò ÷àñ è îòíîâî íàáëèæàâàì ïî ïúòåêàòà. Ãîñòèòå ñà ñå ðàçîòèøëè è îòïðåä âèæäàì ñàìî êîëåæêàòà é. Ïîñðåùà ìå íà âðàòàòà è ìå êàíè äà âëÿçà.  ïúðâèÿ ìèã ñå ñòðåñíàõ – Åëåíà ÿ íÿìàøå. Ñ ïðèòåñíåíèå ïèòàì çà íåÿ. È ïðåäè êîëåæêàòà é, äà óñïåå äà ìè îòãîâîðè, âðàòàòà êúì çàäíàòà ñòàè÷êà ñå îòâîðè è íà ïðàãà ñå ïîêàçà Åëåíà. Ïîñðåùíà ìå ñ óñìèâêà, îòñòúïè íàçàä è ìå êàíè äà âëÿçà. Ïðåêðà÷âàì íàâúòðå, îòâàðÿì ÷àíòàòà ñè è äîêàòî îñâîáîäÿ êîíòåéíåðà îò ñúäúðæàíèåòî ìó, òÿ ìå íàáëþäàâà ñ èíòåðåñ – êàêâî ëè ùå èçëåçå îò òàçè òðúáà. Ìàëêî ñå çàìîòàõ, íî íàêðàÿ ðîçàòà å â ðúöåòå ìè.  ìèãà, êîãàòî ÿ ïîäíåñîõ íà Åëåíà, â î÷èòå é ïðîáëåñíà âúçòîðã. Ïðîòåãíàõ ðúöå êúì íåÿ, ëåêî ÿ ïðèäúðïàõ êúì ñåáå ñè, è ÿ öåëóíàõ ïî áóçàòà. Ñëåä ïúðâàòà öåëóâêà, íå îòïóñíàõ ðúöåòå ñè è îòíîâî ñå äîáëèæèõ è ÿ öåëóíàõ âòîðè ïúò. Åäâà ñåãà Åëåíà ñå îòäðúïíà îò ïðåãðúäêàòà ìè. Êîëêîòî è ïðîòîêîëíè äà áÿõà öåëóâêèòå, óñåòèõ, ÷å ñå èç÷åðâÿâàì, à ñúðöåòî ìè çàáëúñêà â ãúðëîòî.
Åäâà ñåãà óñïÿâàì äà ñå îãëåäàì. Ìåáåëèòå íå ñà â ñòèëà, êîéòî å îòïðåä – úãëîâî êàíàïå, äîñòàòú÷íî ãîëÿìî, äâå æåíè ñúñ ñðåäåí ðúñò äà ñå ñìåñòÿò è äà äðåìíàò íà íåãî. Ïðåä êàíàïåòî ìàñà ñ äâà ñòîëà, êðàé ñòåíèòå øêàô÷åòà, ãîòâàðñêà ïå÷êà, â äúíîòî âðàòà – âåðîÿòíî êúì áàíÿòà è òîàëåòà. Îáçàâåäåíî å òàêà, ÷å äà å ïðàêòè÷íî, ìàêàð äà ñè ëè÷è, ÷å ìåáåëèòå ñà ñúáèðàíè îò èçëèøíîòî ó äîìà. Ìàñàòà å îòðóïàíà ñúñ ñëàäêè, ÷àøè ñ êîèòî ãîñòèòå ïðåäè ìàëêî ñà ïèëè êàôå è áåçàëêîõîëíî. Åëåíà ìå êàíè äà ñåäíà è àç ñå íàñòàíÿâàì íà êàíàïåòî. Âúðõó åäíî îò øêàô÷åòàòà èìà ãîëÿìà âàçà, â êîÿòî ñà ñúáðàíè âñè÷êè ïîäíåñåíè äíåñ öâåòÿ. Ñðåä òÿõ èìà ñàìî åäíà ðîçà – òîêó ùî ñëîæåíà. ßâíî, ñàìî àç ñúì äðúçíàë äà ïîêàæà îòêðèòî ÷óâñòâàòà ñè. Òÿ ïî÷èñòâà ìàñàòà îò óïîòðåáÿâàíèòå ÷àøè è ïðèáîðè, ñåðâèðà ìè êàôå è ñÿäà íà äðóãàòà ñòðàíà íà êàíàïåòî. Îò ìÿñòîòî ñè ìîãà äà âèæäàì Åëåíà ïîâå÷å â ïðîôèë – à ìè ñå èñêà äà ÿ ãëåäàì ïðàâî â î÷èòå. ×àøêàòà ìè ñ êàôåòî å ìåæäó ÷èíèè ñúñ ñëàäêè è êóòèÿ ñ áîíáîíè è îò òîâà ìè å ìàëêî íåóäîáíî äà íå ÿ ðàçëåÿ. Èçïîëçâàì òîâà çà ïîâîä äà ñå ïðåìåñòÿ è ñÿäàì íà ñòîëà, òî÷íî ñðåùó íåÿ. Òÿ îòïè îò ñâîåòî êàôå, èçâàäè öèãàðà îò êóòèÿòà, êîÿòî áå íà ìàñàòà è ÿ çàïàëè.
- Ïðèÿòíî ìè å äà ïóøà – ìîæå áè âèäÿ íåäîóìåíèå â ïîãëåäà ìè è ïîáúðçà äà ñå îïðàâäàå – Íå ïóøà ìíîãî, åäíà êóòèÿ ìè ñòèãà çà íÿêîëêî äíè.
Ìèíàëè ñà ìåñåöè, îòêàêòî ñúì ñðåùíàë ïîãëåäà íà Åëåíà, ðàçìåíÿëè ñìå ðåïëèêè â àâòîáóñà, äâà ïúòè ñúì è ãîñòóâàë äîñåãà, íî åäâà äíåñ óñïÿâàì äà íàäíèêíà ñïîêîéíî â òåçè î÷è. Ðàçãîâàðÿìå, à ïîãëåäúò ìè å çàêîâàí â íåÿ – ñ èíòåðåñ ðàçãëåæäàì î÷èòå é. Òúìíî ñèíè ïî êðàÿ, ïîñòåïåííî ïðîñâåòëÿâàò êúì ñðåäàòà. Ïî ñâåòëàòà ÷àñò å ïðåñå÷åíà îò ñúùî òàêà ïî òúìíè ëèíèè êàòî ðàäèàëíè ëú÷è, êîèòî êàòî ÷å ëè èãðàÿò è ïîíÿêîãà ñà ïî-íà ãúñòî, à ïîíÿêîãà ïî-íàðÿäêî. Ìîæå áè îò ñâåòëèíàòà, ìîæå áè îò óñìèâêàòà è. Íî êàêâî òî÷íî ìå îìàãüîñâà - íå å ñàìî öâåòà íà î÷èòå é è èãðàåùèòå ëú÷è â òÿõ. Ìàãèÿòà, íà êîÿòî íå óñòîÿõ å óñìèâêàòà é. Ñèÿíèåòî, êîåòî èçëú÷âà, êîãàòî ñå óñìèõíå – òî÷íî òîâà å ìàãèÿòà çà ìåí. Åòî ñåãà ñåäÿ ñðåùó Åëåíà, òÿ ñïîêîéíî ñè ïóøè, à àç é ñå ðàäâàì. Ïðîñòî íå ìîãà äà ïðåîäîëåÿ ñåáå ñè. Çàðàäè òåçè óñìèõíàòè î÷è ñå âðúùàì âñåêè ïúò, îòíîâî ÿ î÷àêâàì è òúðñÿ. Âòðåí÷èë ñúì ñå â íåÿ, ðàçêàçâàì åäíà îò ìíîãîòî ìîè çàáàâíè èñòîðèè è òÿ ñå ñìåå. Èñêà ìè ñå òîçè ìèã äà ñå ïîâòàðÿ áåçáðîé ïúòè. Ùå ìîãà ëè âñÿêà ñìÿíà äà èäâàì è äà è ðàçêàçâàì ïî åäíà îò ìîèòå ìíîãîáðîéíè èñòîðèéêè è ñ òîâà äà ÿ ðàçâåñåëÿâàì. Ùå ñå ðàäâàì íà óñìèâêàòà é, è îòíîâî ùå ðàçêàçâàì. Ñåùàì ñå çà ïðèêàçêèòå îò õèëÿäà è åäíà íîù. Êàêâî áè ñòàíàëî, àêî íå å âñÿêà íîù, à âñÿêà ñìÿíà. Ïðåñìÿòàì íà óì, äî ïåíñèÿ ìè îñòàâàò îêîëî äåâåòñòîòèí ñìåíè - âñå åäíî ñà, ÷å ñà õèëÿäà è åäíà ñìåíè, ñúùî êàòî â ïðèêàçêèòå.
Åëåíà å ñðåùó ìåí - ïðåä íåÿ å ÷àøà ãîðåùî êàôå, â ðúêàòà è äèìè öèãàðà. “Ïðèÿòíî ìè å äà ïóøà” – åòî òÿ å ïîëó÷èëà ñâîåòî.  ìîìåíòà òÿ íå èñêà íèùî äðóãî. À àç ñúì ñðåùó íåÿ, áúðáîðÿ è ÿ çàáàâëÿâàì. Òÿ ñå óñìèõâà è òîâà ìå ïðàâè ùàñòëèâ. Âñåêè ñúñ ñâîèòå ðàäîñòè. Îçíà÷àâà ëè òîâà, ÷å ìå å ïðèåëà ñðåä ñâîèòå ïîçíàòè è ìîãà ÷åñòî äà è ãîñòóâàì? Êàê ëè å ðàçòúëêóâàëà ÷åðâåíàòà ðîçà, îòêðîÿâàùà ñå ñðåä âñè÷êè öâåòÿ âúâ âàçàòà. Äîíåñúë ñúì é è îùå åäèí ïîäàðúê – åëåêòðîíåí ïðåâîäà÷ îò àíãëèéñêè. Ïðè ïðåäèøíèòå íè ñðåùè áåøå ñïîäåëèëà, ÷å é å òðóäíî ñ àíãëèéñêèÿ, êîãàòî ïðåãëåæäà ÷óæäè ñàéòîâå.
Ìèíóòèòå ìèíàâàò íåóñåòíî – ïîâå÷å îò ÷àñ ïðîäúëæè òàçè ìîÿ èäèëèÿ. Åëåíà íå çàïàëè äðóãà öèãàðà, êàôåòî îòäàâíà å èçïèòî. Èçâåäíúæ âðàòàòà ñå îòâàðÿ è êîëåæêàòà è íàäíèêâà „Åëåíà, íèå îòèâàìå äà ñè êóïèì íåùî çà îáÿä – êàêâî äà âçåìåì çà òåá?”. Åëåíà ñå íàäèãíà îò ìÿñòîòî ñè – “ È àç ùå äîéäà ñ âàñ”. Êðàé íà ìîèòå ðàäîñòè. Ìîæå áè ñå ïðèòåñíÿâà äà ïîêàæå ïðåä äðóãèòå ïðåäïî÷èòàíèåòî ñè êúì ìîÿòà êîìïàíèÿ? Òðÿáâà äà ñè âúðâÿ. Òðèòå êîëåæêè òðúãâàò âêóïîì. Åëåíà, íàìåòíàòà ñ íåâçðà÷íîòî ñè ïàëòåíöå, îòíîâî å â ñðåäàòà êàòî ÷å ëè å â êðåïîñò. Ñàìà ëè ñè èçáèðà òîâà ìÿñòî îáãðàäåíà îò âñÿêúäå?. Ùå óñïåÿ ëè îòíîâî äà ïðåìèíà òàçè ñòåíà – òàêà êàêòî áå ïðåäè ìàëêî, èëè òÿ ùå ñòàíå îùå ïî-âèñîêà è íåïðåîäîëèìà.

Ñëåäâà ïðîäúëæåíèå.....


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 15.05.2009 @ 21:06:02 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðîìàíè

» Ìàòåðèàëè îò
   razlichen

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ëîïàòà218
àâòîð: nickyqouo
384 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 5715
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"Åäèí íåïîðàñíàë ðîìàíòèê (3)" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Åäèí íåïîðàñíàë ðîìàíòèê (3)
îò Ufff íà 16.05.2009 @ 06:08:39
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òðóäíî ìè å äà êîìåíòèðàì òàêà - êàòî ïðî÷åòà öÿëîòî, íà êðàÿ.
Çäðàâåé!