Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 834
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 838

Îíëàéí ñåãà:
:: AlexanderKoz
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: Elling

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÅäèí íåïîðàñíàë ðîìàíòèê (2)
ðàçäåë: Ðîìàíè
àâòîð: razlichen

Äíåñ å 29 ôåâðóàðè. Òîïúë ñëúí÷åâ äåí. Íàáëèæàâà îáåä è ñëóæåáíàòà ñóìàòîõà å óòèõíàëà. Ïðåîäîëÿâàì ïðèòåñíåíèåòî ñè è òðúãâàì êúì Åëåíà. Äî âðàòàòà íà îôèñà âîäè òÿñíà ïúòåêà, êîÿòî ñå îòêëîíÿâà îò ãëàâíèÿ ïúò è ñâúðøâà òî÷íî ïðåä âðàòàòà. Îòòóê íå ìèíàâàò ñëó÷àéíè ìèíóâà÷è, òðúãíåø ëè ïî ïúòåêàòà, òîâà èçäàâà öåëòà òè.
Ìîÿòà öåë å äà ñå ñðåùíà ñ Åëåíà. Äîêàòî èçâúðâÿ äâàéñåòèíàòà ìåòðà, ìè ñå ñòðóâà, ÷å ìèíàâà öÿëà âå÷íîñò. Íàáëèæàâàì, íî íå âèæäàì íèêîé. Íå ñïèðàì, ïðîäúëæàâàì, íÿìà âðúùàíå îò òóê. Äî âðàòàòà ñà îñòàíàëè íÿêîëêî ìåòðà. Èçâåäíúæ íà ïðîçîðåöà ñå ïîêàçâà ñèëóåò - Åëåíà. Âèæäà ìå è ìè ìàõâà ñ ðúêà. Âñúùíîñò ñàìî ïîçäðàâ ëè å òîâà, èëè å ïîêàíà çà ãîñòóâàíå – êàêâîòî è äà îçíà÷àâà, íå ñå çàìèñëèõ íèòî çà ìèã. Âàæíîòî å, ÷å æåñòúò å êúì ìåí.  àâòîáóñà âèíàãè àç ñúì ÿ ïîçäðàâÿâàë ïúðâè, à ñåãà ñúì îáåêò íà âíèìàíèåòî é. Íàëè ñúì òðúãíàë êúì íåÿ è âå÷å íèùî ìå ìîæå äà ìå ñïðå. Äîêàòî èçìèíà ïîñëåäíèòå êðà÷êè, òÿ ìå ïîñðåùà íà âðàòàòà è ìå êàíè äà âëÿçà.
Îãëåæäàì ñå ïëàõî è ñ ïðèòåñíåíèå ñëåäâàì Åëåíà. Ïðåìèíàâàì ïðåç ìàëêî àíòðå è âëèçàì â ïðåäíîòî ïîìåùåíèå, êúäåòî å ñëóæåáíèÿò êîìïþòúð. ßâíî íå ñà ïåñòèëè ïàðè çà ðåìîíòà – íîâè ìåáåëè â ñòèë, êàòî â êàáèíåòèòå íà íà÷àëíèöèòå. Ìîäåðíî, ÷èñòî, à íå êàòî ïðè íàñ. Ïîäðåäåíî å, ëè÷è ñè, ÷å òóê ðàáîòÿò ñàìî æåíè.
- Óþòíî å òóê. À ïðè íàñ íå ñå òðàå îò âîíÿòà îò ïóøà÷èòå.
Åëåíà ëåêî ñå óñìèõâà, íî íå êîìåíòèðà äóìèòå ìè.
- Çàïîâÿäàé – ïîñî÷âà ìè ñòîë äà ñåäíà – Ñ êàêâî äà òå ïî÷åðïÿ – êàôå èëè ÷àé?
Èçáèðàì ÷àé. Åëåíà âëèçà â ñòðàíè÷íàòà ñòàè÷êà, âåðîÿòíî òàì å êóõíåíñêèÿò èì úãúë è ñëåä ìàëêî ìè ñåðâèðà ÷àé ñ ðåçåí÷å ëèìîí. Òîâà ìå êàðà äà ñå ÷óâñòâàì êàòî ïî÷åòåí ãîñò. Äîêàòî îòïèâàì îò ÷àÿ, çàãîâàðÿìå íà ðàçëè÷íè òåìè. Ñïîäåëÿì ïî íÿêîëêî äóìè çà ñåáå ñè, çà äåöàòà ñè.  òîçè ìîìåíò èççâúíÿâà äæèåñåìúò íà Åëåíà. ×óâñòâàì ñå íåóäîáíî, ÷å íåâîëíî ñëóøàì ëè÷íèÿ é ðàçãîâîð, íî áåç äà ñå ïðèòåñíÿâà îò ìåí, òÿ ñïîêîéíî ðàçãîâàðÿ, âñå åäíî å ñàìà â ñòàÿòà. Ïðèêëþ÷èëà ñ ðàçãîâîðà, îòíîâî é çâúíÿò, ñëåä ìàëêî - îùå åäíî çâúíåíå. ×óâñòâàì ñå ñúâñåì íåóäîáíî. Îïèòâàì ñå äà ãëåäàì âñòðàíè, çà äà íå ÿ ïðèòåñíÿâàì, íî âñå ïàê äîêàòî ãîâîðåøå ïî òåëåôîíà, ÿ íàáëþäàâàõ êðàäåøêîì Äîñåãà íèòî çà ìèã íå áÿõ ñå çàìèñëÿë çà òîâà – íà êîëêî ãîäèíè å? ßâíî å ìíîãî ïî-ìëàäà îò ìåí. Îêîëî î÷èòå èìà ëåêè áðú÷èöè – òîâà èçäàâà âúçðàñòòà íà æåíèòå è òðóäíî ñå ïðèêðèâà. Áèõ êàçàë, ÷å å íà îêîëî 36 – 38 ãîäèíè. Ãîñïîäè, òà òÿ ìîæå äà ìè å äúùåðÿ – ïîâå÷å îò äâàäåñåò ãîäèíè ïî-ìëàäà.
Íî âñå ïàê, òåëåôîíúò å ñòðàííî èçîáðåòåíèå, àêî ñåäèø êðàé íÿêîãî è ÷åñòî ìó çâúíÿò, à òè íåâîëíî ñëóøàø ðàçãîâîðèòå ìó, íàó÷àâàø ìíîãî, áåç äà çàäàâàø âúïðîñè. Åòî ñåãà ÷óõ ïîäðîáíîñòè çà ñåìåéñòâîòî é. À è òÿ ñàìà ìè îáÿñíè, òîâà êîåòî íå ìè ñòàíà ÿñíî îò ðåïëèêèòå íà ðàçãîâîðèòå. Äúùåðÿ é å â ïåòè êëàñ è ñå óãîâàðÿõà ñúñ ñâåêúðâà ñè, à ñëåä òîâà è ñ ìàéêà ñè, êîÿòî æèâåå íàáëèçî, êîé äà ïîñðåùíå äåòåòî îò ó÷èëèùå. È íàêðàÿ ïîñëåäíîòî îáàæäàíå å îò ìúæà é, êîéòî ïðåäè äà òðúãíå çà êîðàáà ñè çà äâóìåñå÷åí ðåéñ, èìàë îêîëî ÷àñ ñâîáîäíî âðåìå è òîé ùÿë äà ïîñðåùíå äåòåòî. Èíòåðåñíî, êàê ìîæå òîâà äà å ïðîáëåì – äåòå â ïåòè êëàñ è íÿêîé äà òðÿáâà äà ãî ïðèäðóæè, çà äà ïðåñå÷å îæèâåíèÿ áóëåâàðä. Íå ïîïèòàõ êúäå òî÷íî æèâåå è êîé å áóëåâàðäà. À òîâà äåòå, êàê ùå ñå îïðàâÿ ñàìî â æèâîòà ñëåä íÿêîëêî ãîäèíè – áàáè ëè ùå òúð÷àò äî íåãî èëè ìàìà è òàòè. Íî íåùàòà ìîãàò äà ñå ïîãëåäíàò è ïî äðóã íà÷èí – òîâà äåòå å öåíòúð íà âíèìàíèå íà öÿëàòà ôàìèëèÿ è âñè÷êè ñà çàãðèæåíè çà íåãî.
Ñëóøàì çà ñåìåéñòâîòî é, è â ñúçíàíèåòî ìè ñå íàòðàïâàò âúïðîñè: „Êàêâî ïðàâÿ òóê? Êàêâî òúðñÿ? Íå íàïðàâèõ ëè ãðåøêà êàòî äîéäîõ íåêàíåí? Êàêâî ùå ñòàíå ñëåä òîâà?”
Îáàæäàíèÿòà ïî òåëåôîíà ñà ñâúðøèëè è ñåãà âíèìàíèåòî é å íàñî÷åíî êúì ìåí. Ðàçãîâîðúò ñêà÷à îò òåìà íà òåìà. Âïå÷àòëåí ñúì îò ïðÿìîòàòà é, ëåêîòàòà, ñ êîÿòî ðàçãîâàðÿ ïî ðàçëè÷íèòå òåìè, îòñòîÿâà ñâîåòî ìíåíèå è íå ñå áîè äà ñïîðè ñúñ ñúáåñåäíèêà ñè. Ëþáîïèòåí ñúì äà íàó÷à ïîäðîáíîñòè çà íåÿ, íî çà äà íå èçãëåæäàì íàõàëíî, íå ñìåÿ äà çàäàâàì îòêðèòî âúïðîñèòå ñè. Ïîñòåïåííî ñå ñúáèðàò ôàêòè, êîèòî ïîòâúðæäàâàò ìíåíèåòî ìè çà âúçðàñòòà é – ïðåç 1990 ãîäèíà å ðàáîòèëà â Ãåðìàíèÿ. Ïðåñìÿòàì íà óì, ÷å íàèñòèíà å ñ îêîëî äâàäåñåò ãîäèíè ïî-ìëàäà îò ìåí. Ñåãà Åëåíà ñåäè ñðåùó ìåí è ìîãà ñïîêîéíî äà ÿ ãëåäàì. Ïúðâèòå ìè âïå÷àòëåíèÿòà çà íåÿ ñà èçêëþ÷èòåëíî ïðèÿòíè – æåíà, êîÿòî äà å ïðÿìà è äà çíàå êàêâî èñêà, çà ìåí ñà èäåàëíàòà êîìáèíàöèÿ, à òÿ ñå ñðåùà ìíîãî ðÿäêî. À ïîãëåäíà ëè ÿ â î÷èòå – è âñè÷êè òÿãîñòíè âúïðîñè èç÷åçâàò. Èñêà ìè ñå òîçè ðàçãîâîð äà íÿìà êðàé.
Íà áþðîòî ïðåä êîìïþòúðà å ðàçãúíàò âåñòíèêúò, êîéòî å ÷åëà Åëåíà. Îòäàëå÷å ìîãà äà ïðî÷åòà ñàìî çàãëàâèåòî ñ íàé-åäúð øðèôò: „Êàêâî ëè íå ïðàâè ëþáîâòà?” – ñëåä íÿêîëêî äíè å îñìè ìàðò è ñòàòèÿòà âåðîÿòíî å ïî òîçè ïîâîä. Òîâà ìè ïðèïîìíÿ åäíà èñòîðèÿ, ïîâå÷å ïîó÷èòåëíà îòêîëêîòî âåñåëà. Ðàçêàçàõ ÿ íà Åëåíà. Ïðåç ïðîëåòòà íà 1995 ãîäèíà ðàáîòåõ âúâ ôèðìà çà êàáåëíà òåëåâèçèÿ. Òàêà ñå çàâúðòÿõà íåùàòà, ÷å ðàáîòåõ â åêèï ñ åäèí äèñêî âîäåù, îêîëî 35 ãîäèøåí. Ïàðèòå îò áàêøèøèòå ãè äàâàõìå çà áåíçèí çà êîëàòà ìè, ñ êîÿòî îáèêàëÿõìå êëèåíòèòå ñè. Ñóòðèí îêîëî îñåì è ïîëîâèíà ãî âçåìàõ îò òÿõ è ïðîäúëæàâàõìå êúì ôèðìàòà. Íèêîãà íå áåøå ãîòîâ è òðÿáâàøå äà ãî èç÷àêâàì. À â òÿõ áå àä âñÿêà ñóòðèí. Åäíîòî äåòå, äâå èëè òðèãîäèøíî – ðåâå, âòîðîòî îêîëî äåâåò ìåñå÷íî – âðåùè. Æåíà ìó, òâúðäå íàïúëíÿëà ñëåä äâåòå ðàæäàíèÿ, ñå îïèòâà äà ñëîæè ðåä â äîìà ñè è íåïðåêúñíàòî ãî óïðåêâà - êàêâî íå å íàïðàâèë, ÷å õè÷ íå ñè ïîãëåæäà êúùàòà è íå é ïîìàãà. À òîé ñå ñìåå è ïóñíàë âèñîêî ìóçèêàòà, ïðîñòî íåõàå çà âñè÷êî. Åäèí äåí ïîèñêà îò ìåí äà âçåìà èíñòðóìåíòè è ñ êîëàòà ïðåíåñîõìå ïëîñêîñòè çà ìåáåëè äî äîìà íà... ëþáîâíèöàòà ìó. È ñ êàêâî ñòàðàíèå è êàê äîèçïèïâàøå äî íàé ìàëêèòå ïîäðîáíîñòè ñòåëàæèòå è îáçàâåæäàíåòî â äîìà é. À òÿ áå îêîëî 25 ãîäèøíà, ñòðîéíà, êðàñèâà – è òîé ñå ñòàðàå. Êîíòðàñò – êàê ñå äúðæè ïðåä æåíà ñè è êàê ïðåä ëþáîâíèöàòà ñè. ßâíî ìëàäàòà æåíà ãî èçïîëçâàøå è òîé ãî îñúçíàâàøå. Çàùî è ðàçêàçàõ òàçè èñòîðèÿ – ïðîñòî ñè ìèñëÿ, ÷å àêî öåíàòà äà áúäà áëèçî äî Åëåíà, å äà áúäà èçïîëçâàí ïî âñè÷êè âúçìîæíè íà÷èíè, ñúì ãîòîâ äà ÿ ïëàòÿ.
Îòïóñíàë ñúì ñå è êàòî ÷å ëè àç ãîâîðÿ ïîâå÷å – ñïîäåëÿì çà ñâîèòå èíòåðåñè, õîáèòà, êàê ñå ðîâÿ èç èíòåðíåò çà íîâè îòêðèòèÿ, ïàòåíòè.
- À àç ãî ïîëçâàì îñíîâíî çà áîëåñòè – áîëêàòà, ñ êîÿòî ïðîèçíåñå òåçè äóìè ìå ñòðåñíà.
Åäâà ñåãà çàáåëÿçàõ îáðèâèòå ïî ðúöåòå é. Òîâà îáÿñíÿâàøå çàùî, äîðè è â ñðàâíèòåëíî òîïëèòå äíè, â àâòîáóñà ÿ âèæäàõ ñ ðúêàâèöè íà ðúöåòå, íåùî êîåòî ìå ó÷óäâàøå. ßâíî òàçè òåìà áå áîëåçíåíà è çàãîâîðèõ çà íåùî ïî-ïðèÿòíî - ìîèòå êîìàíäèðîâêè è åêñêóðçèè â ÷óæáèíà.
- Íå ñúì õîäèëà â ÷óæáèíà - ðàáîòàòà â Ãåðìàíèÿ íå ÿ áðîÿ, à ìè ñå èñêà ìè ñå äà ñå ðàçõîäÿ ïî ñâåòà. Íàìåðèõ èíòåðåñíî ïðåäëîæåíèå çà åêñêóðçèÿ äî Ïðàãà, çà äíèòå íà ïðîëåòíàòà ó÷åíè÷åñêà âàêàíöèÿ è èñêàõ äà îòèäåì ñ äúùåðÿ ìè. Èìàìå ñïåñòåíè ïàðè, íî íå ìîãà äà èçòåãëÿ, çàùîòî å èçòåêúë ñðîêà íà ïúëíîìîùíîòî, îñòàâåíî îò ìúæà ìè.
- Ùîì ñå âúðíå, ãî õâàùàø çà óøèòå, çàâåæäàø ãî ïðè íîòàðèóñà è íà ïúëíîìîùíîòî îòäîëó íàïèñâàòå “Áåçñðî÷íî”.
Åëåíà ïîñðåùà ñ óñìèâêà ïðåäëîæåíèåòî ìè. Òàêà, ñúâñåì íåïðèíóäåíî äîñòèãíàõìå äî òåìàòà çà ïðîôåñèÿòà íà ìúæà é. Âèíàãè ñúì èìàë îñîáåíî ìíåíèå çà õîðàòà èçêàðâàùè ïðåõðàíàòà ñè â ìîðåòî. Ïðåäè íÿêîëêî ãîäèíè ðàáîòåõ â êîðàáîñòðîèòåëíèöàòà è ïî âðåìå íà èçïèòàíèÿòà íà êîðàáà, èçêàðâàõìå â ìîðåòî îò åäíà äî äâå ñåäìèöè. Òåçè íÿêîëêî äíè áÿõà àä çà ìåí. Ïðåêëàíÿì ñå ïðåä âñè÷êè ðàáîòåùè â ìîðåòî – òå ñà â àäà, çà äà èçõðàíÿò ñåìåéñòâàòà ñè. À òåçè, êîèòî ãè ÷àêàò â êúùè, êàê èì ñå îòáëàãîäàðÿâàò çà òðóäíîñòèòå, êîèòî ñà èçòúðïåëè? Ïîçâîëèõ ñè äà ñïîäåëÿ òîâà ñâîå ìíåíèå ïðåä Åëåíà. Äîêàòî ìå ñëóøàøå, çàáåëÿçàõ êàê ñå ïðîìåíÿ èçðàæåíèåòî é, íàêðàÿ ìå ãëåäàøå ñ ó÷óäâàíå êàòî ÷å ëè ãîâîðÿ çà íåùî, êîåòî å ìíîãî äàëå÷å îò íåÿ.
- Ìîÿò íèêîãà íå ñå å îïëàêâàë – ñ òåçè äóìè òÿ ñëîæè êðàé íà òåìàòà.
Îñòàíàõ èçíåíàäàí îò ðåàêöèÿòà é, îò ó÷óäâàíåòî é, ÷å çà íÿêîãî òîâà ìîæå äà å ïðîáëåì. À êàê ñå ÷óâñòâà ìúæà è â ìîðåòî? „Ìîÿò” òåçè äóìè ñúì ÷óâàë íå âåäíúæ, êîãàòî æåíè ãîâîðÿò çà ñúïðóçèòå ñè - êàòî çà íÿêàêâà âåù, íóæíà çà äîìàêèíñòâîòî. À ñåùàëà ëè ñå å äà ãî ïîïèòà? È êàêúâ îòãîâîð áè ÷óëà?
Çàïî÷âà îáåäíàòà ïî÷èâêà è å íåóäîáíî äà ñå çàäúðæàì ïîâå÷å. Êîãà ëè ùå ìîãà îòíîâî äà äîéäà? Êàêâèòî è äà ñà âïå÷àòëåíèÿòà ìè îò ðàçãîâîðà ñ Åëåíà, íàä âñè÷êî îñòàâà ñàìî åäíî, èñêà ìè ñå äà ñúì äî íåÿ, äîðè è ñàìî äà ÿ ãëåäàì è äà é ñå ðàäâàì.

Ìèíàâà ïîëóíîù. Äî ìåí æåíà ìè îòäàâíà å çàñïàëà, ÷óâàì ðàâíîìåðíîòî è äèøàíå. À àç ñå âúðòÿ â ïîëóñúí. Îïèòâàì ñå äà çàñïÿ, çà ìèã ìå óíàñÿ äðÿìêàòà, íî óñåùàì êàê ìå ïîäõâàùà âèõúð îò ìèñëè è ìå ïîíàñÿ è âúðòè. Âúðòè ìå â ñîáñòâåíèòå ìè âïå÷àòëåíèÿ è åìîöèè îò ïîñëåäíèÿ ðàçãîâîð ñ Åëåíà. “Ìîÿò íèêîãà íå ñå å îïëàêâàë”. Òåçè äóìè ìå áëúñêàò è íå ìîãà äà çàñïÿ. Êúíòÿò â óøèòå ìè, à ïðåä î÷èòå ìè, êàêòî ñúì â ïîëóñúí å êàðòèíà, êîÿòî îò òîëêîâà ãîäèíè âèæäàì âñåêè äåí.
Æåíà ìè, â ñâîáîäíîòî ñè âðåìå, ñëåä êàòî å ïðèêëþ÷èëà ñ äîìàêèíñêàòà ðàáîòà, ñå å íàñòàíèëà íà äèâàíà. Òîâà å „íåéíàòà” òåðèòîðèÿ. Ïî îáëåãàëêàòà íà äèâàíà ñà íàòðóïàíè âñÿêàêâè íåéíè âåùè – êíèãàòà, êîÿòî ÷åòå, íåñåñåðè çà êîçìåòèêà, òåôòåð÷å, õèìèêàëêà è... íå çíàì êàêâî îùå. Çàâèëà ñå å ñ îäåÿëî.  êðàêàòà è äðóãà êóï÷èíà – äàìñêàòà è ÷àíòà, äðóãî îäåÿëî, íÿêàêâè äðåõè. È òÿ å â „ñâîÿòà” òåðèòîðèÿ. À çà ìåí êàêâî îñòàâà. Àç ñúì â äðóãèÿ êðàé íà ñòàÿòà, íà êàíàïåòî.  úãúëà, íà ïîäà íà íèñêà ïîñòàâêà å êîìïþòúðúò, âúðõó íåãî - ìîíèòîðà. Òîâà å „ìîÿòà” òåðèòîðèÿ – „çèìíèÿ ìè êàáèíåò”. Ïðåç ëÿòîòî êîìïþòúðúò å â ñòàÿòà íà ñèíà ìè íà âòîðèÿ åòàæ. Êúùàòà å êàòî ìåçîíåò, íî äâåòå ñòàè ãîðå ñà ïðàçíè. Òå áÿõà çà ñèíà è äúùåðÿ ìè, íî ñåãà òå ñà ñúñ ñâîèòå ñåìåéñòâà. Çèìå, çà äà íå òîïëèì îòäåëíà ñòàÿ, àç ñå ñâèâàì â ñâîÿ úãúë äîëó ñ êîìïþòúðà. Âñåêè â ñâîÿ úãúë. Âÿðíî, ÷å êîìïþòúðúò å òàì îò ïîñëåäíèòå íÿêîëêî ãîäèíè, íî è ïðåäè òîâà, àç ïàê áÿõ òàì, â ñúùèÿ òîçè úãúë, à æåíà ìè â „ñâîÿòà” òåðèòîðèÿ. È êîëêî ãîäèíè å òàêà – äâàéñåò, äâàéñåò è ïåò èëè ïîâå÷å... „Íåéíàòà” òåðèòîðèÿ - è íèùî íå ìîæå äà ÿ ïîìðúäíå îò òàì. Íèùî... Îïèòâàì äà ñå ïðîìúêíà, äà ñå äîáëèæà äî íåÿ, íî òðÿáâà äà ðàçìåñòÿ âñè÷êè òåçè âåùè, çà äà ÿ äîñòèãíà, äà ñå ñãóøà äî íåÿ. È êàêâîòî è äà ñè ìèñëèø â ìîìåíòà, êîãàòî óñåùàø, ÷å çàä ãúðáà òè èìà íåùî, êîåòî òè ïðå÷è äà ñå îòïóñíåø, òè èäå äà ñòàíåø, äà ñúáåðåø âñè÷êî, äà ãî ìàõíåø è äà îñòàíåòå ñàìî äâàìàòà íà äèâàíà. È òîãàâà çàïî÷âà ðàçïðàâèÿòà. „Òîâà ìè òðÿáâà, òîâà òîëêîâà ëè òè ïðå÷è, çàùî ãî ìàõàø?”. Èäè îáÿñíÿâàé, ÷å èñêàø îêîëî òåá è æåíà òè äà íÿìà íèùî, ïðîñòî äà ñòå ñàìî äâàìàòà. Íî íå – çàïî÷íàë ñè äà ðàç÷èñòâàø êóï÷èíàòà, òè ñè ìèñëèø åäíî, à òÿ òè ìúðìîðè. È êîëêî ïúòè, ïðîñòî âå÷å íå ãè áðîèø – áàíàëíè ñöåíè, êîèòî ñå ïîâòàðÿò ñ ãîäèíè è íàêðàÿ âñåêè ñè îñòàâà â „ñâîÿòà” òåðèòîðèÿ – è ïàê ñà ìèíàëè ãîäèíè. Ñåùàø ñå çà åäíà ðàçõîäêà â ïàðêà è ïîñÿãàø êúì òåëåôîíà. Îòãîâàðÿ òè æåíñêè ãëàñ, ñëåäâà ëúæàòà, çà äà îïðàâäàåø íÿêîëêîòî ÷àñà... Îòäàâíà èçâúðâÿí, ïðèêëþ÷åí ïúò.... Îñòàíàëà å ñàìî ðóòèíàòà â îòíîøåíèÿòà ó äîìà è íèùî ïîâå÷å...
„Ìîÿò íèêîãà íå ñå å îïëàêâàë” – òîâà íå å ëè çàòâàðÿíå â ñâîÿ òåðèòîðèÿ, íå å ëè ñúùîòî – îñòàíàëà å ñàìî ðóòèíàòà â îòíîøåíèÿòà ìåæäó äâàìà äóøè. Åäèíèÿò íå ñå ñåùà äà ïîïèòà, à äðóãèÿò íå ñìåå äà êàæå. Èñêà ìè ñå äà ïîäòèêíà Åëåíà äà ïðîìåíè îòíîøåíèåòî ñè êúì òðóäà íà ìúæà ñè. Ãîâîðÿ ñ íåÿ, òàêà êàêòî ñå âúðòÿ â ëåãëîòî, äî æåíà ñè. Ãîâîðÿ é, à íå ìîãà äà ïðîóìåÿ – ñúíóâàì ëè, èëè ñúì áóäåí. Åëåíà å ïðåä ìåí, â ìèñëèòå ìè. Êàòî ÷å ëè å íà òúìíà ñöåíà, íàîêîëî å íåïðîãëåäíà òúìíèíà – ñàìî òÿ å åäâà îñâåòåíà. Îáëå÷åíà å ñ òúíúê àíöóã îò ìàòåðèÿ êàòî áëóçàòà, ñ êîÿòî ÿ âèäÿõ íà äíåøíàòà íè ñðåùà – íà öâÿò íåùî ñðåäíî ìåæäó ñâåòëî ðåçåäàâî è ñèâî. ßâíî íå ñïÿ, çàùîòî ñúì íàÿñíî, ÷å òàêà îáëå÷åíà íå ñúì ÿ âèæäàë. Ïðåä ìåí å, íî âíèìàíèåòî è íå å êúì ìåíå, à íÿêúäå äðóãàäå. „Äîáëèæè ñå äî ìúæà ñè - íå ñòîé òîëêîâà äàëå÷å!” – ìîëÿ ÿ – „Ïîñëóøàé ìå – èäè ïðè íåãî!”. Åëåíà ñå îáðúùà è òðúãâà êúì äðóãèÿ êðàé íà ñöåíàòà. „Ïðîòåãíè ðúöå êúì íåãî! Ïîãàëè ãî!”. Ñëåä íÿêîëêî êðà÷êè, òÿ ñå ñïèðà, ïðîòÿãà ðúöå - óñåùàì êàê äîêîñâà íÿêîãî, íî íå ãî âèæäàì - íåâèäèì å. “Ñåäíè â ñêóòà íà ìúæà ñè, ñãóøè ñå êàòî ìàëêî äåòå â íåãî è ãî ïîãàëè! Íèêîé ìúæ íå ìîæå äà óñòîè íà òåçè ëàñêè! Ïîãàëè ãî!” Åëåíà ñå ïîä÷èíÿâà íà ìîëáèòå ìè. Âèæäàì ÿ êàê ñå ñãóøâà â ñêóòà íà íåâèäèìèÿ, ñâèòà íà òîïêà, êîëåíåòå è ïî÷òè äîêîñâàò ãúðäèòå é, ãàëè ãî ïî ëèöåòî. Çà íåâèäèìèÿ – ìúæà é, çíàì ñàìî, ÷å ãî íàðå÷å ”Âàëüî” â ðàçãîâîðà ïî òåëåôîíà è ÷å â ìîìåíòà å ìíîãî äàëå÷å - â ìîðåòî, íà êîðàáà ñè. À òóê, â ìèñëèòå ñè ÿ òëàñêàì â îáÿòèÿòà íà ìúæà é. „ Åëåíà, ãàëè ãî - íå ñïèðàé! Ïîïèòàé ãî: „Âàëüî, äîáðå ëè òè å â ìîðåòî?” Íå ñïèðàé äà ãî ãàëèø! È àêî òè îòãîâîðè – „ Äîáðå ìè å â ìîðåòî.” - ïðîêúëíè ìå! Ïðîêúëíè ìå ñ íàé òåæêàòà êëåòâà!” Åëåíà ìó øåïíå, íå ÷óâàì äóìèòå é. Íå ÷óâàì êàêâî é îòãîâîðè íåâèäèìèÿ.
Âúðòÿ ñå â ëåãëîòî. Íàäèãàì ñå ëåêî äà ïîãëåäíà ÷àñîâíèêà ñúñ ñâåòåùè öèôðè - íàáëèæàâà äâà ÷àñà. Áóäåí ñúì, à ïðåä î÷èòå ìè å Åëåíà, ñãóøåíà â ñêóòà íà íåâèäèìèÿ - ìúæà ñè. Íå ìîãà äà ñå îòúðñÿ îò âèäåíèÿòà ñè. Çàùî ëè ÿ âèäÿõ òî÷íî òàêà? Âèíàãè ñúì î÷àêâàë æåíà ìè äà äîéäå ïðè ìåí è äà ìå ïîãàëè ïî òîçè íà÷èí. Íàëè èìåííî òîâà ìè ñå å èñêàëî – çà âñè÷êèòå, ïîâå÷å îò òðèéñåò ãîäèíè ñåìååí æèâîò. À ñëó÷èëî ëè ñå å?... Åëåíà ñå ÿâè ïðåä ìåí - îáëå÷åíà è â ïðåãðúäêèòå íà ìúæà ñè. Îçíà÷àâà ëè òîâà, ÷å ñúì îñúçíàë, ÷å ìîæå äà ìè å äúùåðÿ. Âñå åäíî, àêî æèâååì â åäíî æèëèùå çàåäíî ñúñ ñåìåéñòâîòî íà äúùåðÿ ìè, äà îòâîðÿ âðàòàòà íà ñòàÿòà èì è äà ÿ ñâàðÿ â ïðåãðúäêèòå íà ìúæà é. Íå ìîãà äà ìèãíà îò òàçè âèõðóøêà îò ìèñëè. Ïðåä ìåí ñå ïîÿâÿâà îòíîâî Åëåíà – óñìèõíàòà è ñå ÷óâñòâàì êàòî óäàâíèê â áåçäíàòà íà ïîãëåäà é... È òàêà äî ñóòðèíòà...

Ñëåäâà ïðîäúëæåíèå...


Ïóáëèêóâàíî îò valka íà 14.05.2009 @ 17:39:58 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðîìàíè

» Ìàòåðèàëè îò
   razlichen

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ëîïàòà218
àâòîð: nickyqouo
387 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 27981
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"Åäèí íåïîðàñíàë ðîìàíòèê (2)" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.