Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 727
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 730

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian
:: AlexanderKoz

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÅäèí íåïîðàñíàë ðîìàíòèê (1)
ðàçäåë: Ðîìàíè
àâòîð: razlichen

Óñåùàì, êàê ñúì õâàíàò â êàïàíà íà ñîáñòâåíèòå ñè øåãè. À ìîæå áè, ñ øåãîâèò òîí ñúì êàçàë íàé-ñåðèîçíèòå íåùà. Êîãàòî ñìå íà ðàáîòà, ÷àêàìå 19 ÷àñà, à êîãàòî ñìå â êúùè, ÷àêàìå äàòàòà çà çàïëàòà. Âðåìåòî ìèíàâà: 19 ÷àñà, 25-òè. Êàêâî îñòàâà ìåæäó òåçè äâà ìîìåíòà - âñå ïî áåëè êîñè è íÿêîÿ ðàçïðàâèÿ ñ íà÷àëíèêà. È îòíîâî: 19 ÷àñà, 25-òè.
×àêàø íà ñïèðêàòà, èäâà àâòîáóñà, êà÷âàø ñå, äðåìåø ïî ïúòÿ è îòíîâî ñúùîòî. Äîêîãà? Ïî÷âàø äà áðîèø êîëêî òè îñòàâà äî ïåíñèÿ (àìè òî, ïî÷òè íå îñòàíàëî - ïåò ãîäèíè è ïåò ìåñåöà) è ïàê ñè â ñúùèÿ êðúã.
 ñðåäàòà íà ñåïòåìâðè ïîìèíàëàòà ãîäèíà, êîíôëèêòà ñ øåôà ìè èçáóõíà ñ ïúëíà ñèëà. Ïîíèæè ìå â äëúæíîñò çà 45 äíè. Íàìåðèõ ñè ðàáîòà â äðóã îòäåë, íî îòêàçàõà äà ìå îñâîáîäÿò - õåì íå ìå îäîáðÿâàò, õåì íå ìå ïóñêàò. Íàêðàÿ ñå îêàçà, ÷å è ìÿñòîòî, çà êîåòî êàíäèäàòñòâàõ âíåçàïíî å çàåòî.
Ìîæå áè, îò ìåñåö èëè ïîâå÷å, ïðåäè òåçè ðàçïðàâèè â àâòîáóñà ñå ïîÿâè íîâî ëèöå. Ñÿäà ñàìè÷êà, íà ñâîáîäíîòî ìÿñòî äî íåÿ å ÷àíòàòà é. Ìàëêî ñà ñâîáîäíèòå ìåñòà íà ïðåäíèòå ñåäàëêè. ßä ìå å - äî íåÿ íå ìîãà äà ñåäíà, à íàçàä ñè ïðîñòî â óñòàòà íà êàðòîèãðà÷èòå. Âèíàãè ñå êàðàò ñ ãðúìêè êðÿñúöè è ðóãàòíè è íå ìîæåø äà äðåìíåø, äà îñòàíåø ñàì ñúñ ñåáå ñè. Ìèíàâàéêè ìåæäó ñåäàëêèòå, óñïÿâàì äà ÿ îãëåäàì ïî-âíèìàòåëíî. Îñòàâàì ñ âïå÷àòëåíèå, ÷å å ñ ïëàõ, ñâèò õàðàêòåð. Èçäàâàò ãî âúíøíèÿ âèä, îáëåêëîòî, íèêàêâè áèæóòà è ãðèì. ×åðíèòå ïðàâè êîñè ñå ñïóñêàò îêîëî êðàñèâî ïðîäúëãîâàòî ëèöå. Íå ìîãà äà âèäÿ î÷èòå é. Êîãàòî ñå îïèòàì äà ñðåùíà ïîãëåäà é, ìèãíîâåíî ñå èçâðúùà âñòðàíè. Òîâà ìå âúçïèðà äà ïîìîëÿ äà ñåäíà äî íåÿ. Ïðîäúëæàâàì ïî ïúòåêàòà è ñÿäàì íàçàä. Òàêà ñå âúðòÿò ñìåíèòå, íåîòìåííî è ìîíîòîííî.
Ðàçïðàâèÿòà ñ øåôà å îòìèíàëà è îòíîâî ñúì íà ñòàðàòà ñè äëúæíîñò. Íî êîé ëè å çàåë ìÿñòîòî â äðóãèÿ îòäåë? À àêî å òÿ? Ðàçäâîåí ñúì - íå ìîãà äà ñè ãî îáÿñíÿ, íî ñ íåùî ìè å ñèìïàòè÷íà, âñåêè ïúò ñå îãëåæäàì äà ÿ âèäÿ â àâòîáóñà. Êàê äà ðàçáåðà â êîé îòäåë ðàáîòè, áåç äà âäèãàì èçëèøåí øóì?
Âå÷å íå ñÿäà ñàìà â àâòîáóñà, íàìåðèëà ñè å êîìïàíèÿ. Íåîòëú÷íî å äî Íèíà, ñèìïàòè÷íà, íà âèäèìà âúçðàñò îêîëî 48 (êîãàòî îïðåäåëÿì âúçðàñòòà íà æåíèòå ñå ñòðåìÿ äà ñúì îêîëî äîëíàòà ãðàíèöà, çà äà íå ãè çàñåãíà, àêî ñáúðêàì). Âèíàãè ñÿäàò íà ïúðâàòà ñåäàëêà è ñè áúðáîðÿò. Àç ñúùî ñå ïîçíàâàì ñ Íèíà, îñâåí, ÷å èìàìå îáùà ðàáîòà ìåæäó îòäåëèòå, ÷åñòî ñìå ñè ïðèêàçâàëè. Êîìïàíèÿòà é å ïðèÿòíà, íî å äîñòà íåðåøèòåëíà è êîëåáëèâà. Íåâåäíúæ ñúì ÿ ïîäêðåïÿë, äàâàë ñúì é ñúâåòè, êîãàòî ñå å íóæäàåëà îò ïîìîù äà âçåìå ðåøåíèå, íî ñå îòíàñÿõ êúì íåÿ ñ íåïðèêðèòà èðîíèÿ è ñàðêàçúì çàðàäè íåðåøèòåëíîñòòà é. Óñïÿâàì äà ñå èíôîðìèðàì îò Íèíà.  êðàòêèÿ ðàçãîâîð, òÿ íå ñïîìåíà èìåòî é - íàðå÷å ÿ ñàìî “êîëåæêàòà”. Ñëàâà áîãó, íå òÿ å çàåëà ìÿñòîòî, çà êîåòî êàíäèäàòñòâàõ - íà äðóãà äëúæíîñò å. Åäâà ñëåä îêîëî ìåñåö, äîêàòî äâåòå ñè áúðáîðÿò, óñïÿâàì äà ÷óÿ èìåòî é - Åëåíà. Ñåãà ìè å ìíîãî ïî-ëåñíî - ïîçäðàâÿâàì, ïóñêàì ïî íÿêîÿ øåãà. Äâåòå îòãîâàðÿò íà ïîçäðàâèòå, øåãóâàò ñå. Òàêà óñïÿâàì äà ñðåùíà ïîãëåäà íà Åëåíà. Òàêèâà î÷è íå ñúì âèæäàë - òúìíî ñèíè, ñ óñìèâêàòà èçëú÷âàò âúçòîðã è ó÷óäâàíå åäíîâðåìåííî. Îáñåáåí ñúì îò ïîãëåäà é. Ñèíÿ áåçäíà â êîÿòî ïîòúâàø, ñ âñÿêà íåéíà óñìèâêà, âñå ïî-äúëáîêî è ïî-äúëáîêî. Íÿìàì âîëÿ äà èçïëóâàì. Ñåêóíäèòå, äîêàòî ìèíàâàì êðàé Åëåíà ìè ñå ñòðóâàò îùå ïî-êðàòêè. Çàáàâÿì ñå, çà äà îñòàíà ïî-äúëãî - êàòî îìàãüîñàí ñúì. Íî íÿêîé òå ïîáóòâà ïî ãúðáà è òå èçõâúðëÿ îò äúëáèíèòå íà ñèíèòå é î÷è: „Íÿìà ëè äà ñå ïîìðúäíåø?”. Îòìèíàâàì íàçàä è ÷àêàì êðàÿ íà ñìÿíàòà èëè ñëåäâàùèòå ñìåíè, êîãàòî ùå óñïåÿ îòíîâî äà ñðåùíà ïîãëåäà é. Áúðçàì äà ñå êà÷à â àâòîáóñà ìåæäó ïúðâèòå, òàêà óñïÿâàì äà ñè èçáåðà ìÿñòî, êîëêîòî å âúçìîæíî ïî-áëèçî äî íåÿ. Êðàäåøêîì ÿ ïîãëåæäàì, î÷àêâàì äà âäèãíå ïîãëåä êúì ìåí, äà ìè ñå óñìèõíå.
Êîãàòî ñëÿçà îò àâòîáóñà, ïðåä ïîðòàëà ñå çàáàâÿì, íàáëþäàâàì ÿ êàê ñå îòäàëå÷àâà êúì ðàáîòíîòî ñè ìÿñòî. Ïðèïðÿíî çàáúðçàíà, ðàìåíåòå é ëåêî ïðèâåäåíè íàïðåä, ïîãëåäà é ñúùî ñâåäåí íàäîëó, ñëåä íÿêîëêî êðà÷êè ÿ ïîñðåùàò äâåòå é êîëåæêè, ïðèñòèãíàëè ñ äðóãèÿ àâòîáóñ è êàòî îõðàíà ÿ îáãðàæäàò îò äâåòå ñòðàíè. Ãëåäàì ÿ, äîêàòî ñå ñêðèÿò ìåæäó ÷àêàùèòå ðåäà ñè êàìèîíè. Ïîíÿêîãà íÿêîé îò êîëåãèòå ìè ïîäâèêâà: “Êàêâî ãëåäàø íàòàòúê?”.  êðàÿ íà ñìÿíàòà íàáúðçî ïðåäàâàì ñëóæåáíàòà èíôîðìàöèÿ è òè÷àì êúì ïîðòàëà. Áúðçàì - íå èñêàì äà ïðîïóñíà ìèãà, êîãàòî ùå ñå ïîêàæå - òàêà ùå ÿ ãëåäàì íÿêîëêî ñåêóíäè ïîâå÷å, ìàêàð îòäàëå÷å è îáãðàäåíà îò êîëåæêèòå ñè. Åòî ãè èäâàò, Åëåíà å âèíàãè â ñðåäàòà, ðàìî äî ðàìî, âúðâÿò çàáúðçàíè. Íà øåãà ãè îïðèëè÷àâàì íà ‘Òðèòå ìóñêåòàðêè ”. Âñåêè ïîçäðàâ êúì íåÿ, âñÿêà ðåïëèêà, âñÿêà øåãà å ïðåç ðàìîòî íà íÿêîé, äîðè çà ìèã íå îñòàâà ñàìà, âèíàãè íÿêîé å çàëåïåí çà íåÿ.
Âåäíúæ, â äåí ñ ïðîíèçâàù ëåäåí âÿòúð, ÿâíî çàëèñàíà, Åëåíà ïîíå÷è äà ñå êà÷è â äðóãèÿ àâòîáóñ. Ñïðÿõ ÿ ñ øåãà: „Íà ãîñòè ëè ùå õîäèø”. Óñìèâêàòà, ñ êîÿòî ïðèå øåãàòà ìè, ñå å çàïå÷àòàëà â ñúçíàíèåòî ìè. Ïîðòðåò, êîéòî íîñÿ âèíàãè ñúñ ñåáå ñè è ïîñòîÿííî å ïðåä î÷èòå ìè - óñìèõíàòà è òðúïíåùà îò ...ñòóä. È êàêâî ìè îñòàâà, îñâåí äà ñòðåìÿ äà ñúì ïî-áëèçî äî íåÿ - íî âñå ïàê îñòàâàì íà ðàçñòîÿíèå, äà ÿ ïîãëåæäàì è äà è ñå ðàäâàì. È äîêîãà ùå å òàêà?
Ñìåíèòå ñå âúðòÿò ñúñ ñèâ ñìàçâàù ðèòúì. À àç ñúì â äðóã ñâÿò. Âñè÷êî îñòàâà âñòðàíè îò ìåí, îñâåí åäíî - îòèâàíåòî è âðúùàíåòî îò ðàáîòà ñ àâòîáóñà. Òÿ å òàì ïðåç íÿêîëêî ñåäàëêè. Íå âèíàãè ÿ âèæäàì îò ìÿñòîòî ñè, íî å ïðåä ìåí, â ìèñëèòå ìè. Ñòðóâà ìè ñå, ÷å ïðîòåãíà ëè ðúêà, ùå ÿ äîêîñíà. Ãàðâàíîâî ÷åðíèòå é ïðàâè êîñè ñà îôîðìåíè â ïðè÷åñêà, êîÿòî ëè÷íî àç ïðèåìàì ïî îñîáåí íà÷èí. Áðåòîí äî î÷èòå, ñêóëèòå íà ëèöåòî é ñà ïðèêðèòè ïîä ñâîáîäíî ïàäàùèòå êè÷óðè. Ïîäîáíà ïðè÷åñêà âèæäàì ÷åñòî ïî óëèöèòå. Ìîæå è äà å ìîäåðíà, íî íà ìåí ìè ïðèëè÷à íà ïðèõëóïåí øëåì, êàòî ÷å ëè äà òå ïàçè îò çàîáèêàëÿùèòå òå õîðà.  ÷åðòèòå íà ëèöåòî é íÿìà è ñëåäà îò äíåøíàòà “ñèëèêîíîâà “ êðàñîòà. Ïðàâèëíè, ìàëêî ñòðîãè ïðîïîðöèè, ñòðóâàò ìè ñå ïîçíàòè - êúäå ëè ñúì ãè âèæäàë. Ñåùàì ñå - â ìóçåèòå, ëèöå êàòî íà äðåâíî ãðúöêà ñòàòóÿ. Ìîæå ñ ÷àñîâå äà ãî ñúçåðöàâàø è ïàê íå ìîæåø äà îòêúñíåø ïîãëåä. Å, ïîíå çà ìåí å òàêà è çà êîé ëè ïúò ÿ ïîãëåæäàì êðàäåøêîì.
Êîãàòî ñå äîáëèæà êúì Åëåíà, ñúðöåòî ìè áëúñêà êàòî ïðåä èíôàðêò. Äàëè ùå âäèãíå ïîãëåä êúì ìåí, çà äà ÿ ïîçäðàâÿ, äà ÿ ïîãëåäíà â î÷èòå, äà ïîòúíà â ñèíÿòà áåçäíà. Êðàòêè ïîçäðàâè, êðàòêè ðåïëèêè – “Çäðàâåé, äîáðî óòðî”, “Ëåêà ñìÿíà” “Äîâèæäàíå” - èçðè÷àì òåçè äóìè ñàìî çà ñåêóíäè, äîêàòî ìèíàâàì êðàé íåÿ. Ïîíÿêîãà, ïðè ñãîäåí ñëó÷àé óñïÿâàì äà ïóñíà íÿêîÿ øåãà, ñ êîÿòî óñïÿâàì äà ñå çàäúðæà îùå íÿêîëêî ìèãà. Ðàäîñòåí ñúì, êîãàòî âäèãíå ïîãëåä, à ïîëó÷à ëè è óñìèâêà, ïðåìàëÿâàì îò ùàñòèå. Ùàñòëèâè ìèãîâå, íî òå ñà íå òîëêîâà ÷åñòî.
Âðåìåòî íà ïúòóâàíå äî ðàáîòà è âðúùàíåòî ñè å çàãóáåíî è âñåêè ñå ñòðåìè äà ãî èçïîëçâà çà äîñïèâàíå èëè îòìîðà ïðåäè äà ñå ïðèáåðå ó äîìà – è îòíîâî çàäðÿìâà ñëåä íàïðåãíàòàòà ñìÿíà. Åëåíà ñå êà÷âà â àâòîáóñà íÿêîëêî ñïèðêè ïðåäè ìåí. ×åñòî, êîãàòî ìèíàâàì êðàé íåÿ ïî ïúòåêàòà, ÿ âèæäàì îòïóñíàòà ñúñ çàòâîðåíè î÷è, îïèòâà ñå äà çàäðåìå èëè îñîáåíî íà âðúùàíå îò íîùíà ñìÿíà, ìèíóòè ñëåä òðúãâàíåòî íà àâòîáóñà, Åëåíà è Íèíà ñà ñè êàçàëè âñè÷êè íîâèíè - äâåòå ðàáîòÿò â åäèí îòäåë, íî íÿìàò ñëóæåáíè êîíòàêòè è ñà çàñïàëè. Àç ñúùî ñè äîñïèâàõ ðåäîâíî â àâòîáóñà, íî ïîñëåäíèòå ìåñåöè íå ìîãà äà ñå îòïóñíà, äà ñå èçêëþ÷à îò ìèñëèòå ñè çà íåÿ è äà çàñïÿ. Íàäèãàì ñå îò ìÿñòîòî ñè äîñòà ïðåäè ñïèðêàòà ñè è çàñòàíàë ïðåä âðàòàòà, ñå îáðúùàì è âòðåí÷âàì ïîãëåä â Åëåíà. Ñòðóâà ìè ñå, ÷å íÿêîé ùå ìå äðúïíå è ùå ìå óïðåêíå: „Òè ìÿðêà íÿìàø ëè, êàêâî ñè çÿïíàë êðàñèâàòà æåíà?”. Äîáðå, ÷å â òåçè ìèãîâå î÷èòå é ñà çàòâîðåíè è íå óñåùà èçïèâàùèÿ ìè ïîãëåä. Ñåãà ïîäðîáíîñòèòå, êîèòî ñúì çàáåëÿçàë ñå íàáèâàò â ñúçíàíèåòî ìè. Íèêàêúâ ãðèì, áèæóòà íå ñå âèæäàò, íàé-÷åñòî å îáëå÷åíà ñ ëåêî ïàëòåíöå, ìîæå áè ìàëêî îòåñíÿëî è äîñòà òúíè÷êî çà ñòóäà, êîéòî å íàâúí. Ìèñëÿ ñè, ÷å àêî ñå ðàçðîâÿ èç ãàðäåðîáà é, áèõ íàìåðèë äðóãà âðúõíà äðåõà, ìíîãî ïî-ïîäõîäÿùà. Ïðèõëóïåíàòà ïðè÷åñêà, çàáúðçàíàòà, ïðèïðÿíà ïîõîäêàòà, îòïóñíàòèòå íàïðåä ðàìåíå, çàáèòèÿ â çåìÿòà ïîãëåä, òîâà ïàëòåíöå, êîëåæêèòå é, êîèòî ÿ îáêðúæàâàò, êàòî îõðàíà, ëèïñàòà íà ãðèì è áèæóòà - âñè÷êî òîâà ìè ñå ñòðóâà, ÷å å ëèïñà íà ñàìî÷óâñòâèå, ñòðàõ äà ñå ïîêàæå ïðåä âñè÷êè, äà èçïú÷è ãúðäè, äà ãè ïîãëåäíå ñ ìàëêî íàäìåííîñò è âñè÷êî â íåÿ äà êðåùè: “Ïî-êðàñèâà ñúì îò âàñ”.
Êîëåãèòå ìè, êîèòî ñúùî ñëèçàò íà ìîÿòà ñïèðêà, ñå íàäèãàò îò ìåñòàòà ñè è àç îòìåñòâàì ïîãëåä îò Åëåíà. Èñêà ìè ñå äà ÿ çàãîâîðÿ, äà è êàæà ïîíå „Äîâèæäàíå”. Àâòîáóñà ñïèðà, òÿ ëåêî ñå ðàçìúðäâà, íî íå îòâàðÿ î÷è, à àç òðÿáâà äà ñëèçàì. Íå ìîãà äà ñå îòúðñÿ îò ìèñëèòå ñè. Âèíàãè ñúì êàçâàë, ÷å çà äà îöåíèø êðàñîòàòà íà åäíà æåíà, òðÿáâà äà ÿ âèäèø áåç ãðèì è áèæóòà. Ñåãà å òî÷íî òàêà, ñðåùíàë ñúì æåíà, êîÿòî å êðàñèâà, îáñåáåí ñúì îò ïîãëåäà é, íå ìîãà äà è ñå íàãëåäàì. Íå ñìå ðàçãîâàðÿëè, îñâåí êðàòêèòå ðàçìèíàâàíèÿ â àâòîáóñà, íå ÿ ïîçíàâàì êàòî õàðàêòåð – ïðîñòî åäíà ïîçíàòà. Ñòðàííîòî çà ìåí å, ÷å çàïî÷âàì äà èìàì èçèñêâàíèÿ êúì íåÿ – è òî íå çàðàäè ìåí ñàìèÿ, à çà ïðåä äðóãèòå. Êàòî ÷å ëè å ìîÿ è èñêàì äà ñå ïîõâàëÿ ñ íåÿ. Äàëè òî÷íî òîâà íå ïîäòèêâà ìúæåòå äà îêè÷âàò æåíèòå äî ñåáå ñè ñ áèæóòà, äà ãè îáëè÷àò ñ åëåãàíòíè òîàëåòè - çà äà ñå ïîõâàëÿò „Ìîÿòà å íàé-êðàñèâà”. „Ìîÿòà” - äà, ìîÿ å, çàùîòî å â ìèñëèòå ìè è âñè÷êî äðóãî å îñòàíàëî äàëå÷å îò ìåí. Òàçè êðàñîòà òðÿáâà äà ñå èçâèñè íàä âñè÷êî. Åëåíà çàñëóæàâà äà è ñå âúçõèùàâàò. Íå ìîãà äà ïðîóìåÿ çàùî ìè ñå âúðòÿò òàêèâà ìèñëè â ãëàâàòà è íèòî çà ìèã íå ñå ñúìíÿâàì, ÷å ìîæå áè ... íå ñúì ïðàâ.
Ìèíàëè ñà ìåñåöè îòêàêòî çàáåëÿçàõ Åëåíà â àâòîáóñà. Ðàçìèíàâàìå ñå, ïîçäðàâÿâàìå ñå, óñìèõâàìå ñå åäèí íà äðóã. À òîâà ñà ñàìî ìèãîâå – èñêðèöè ùàñòèå. Îò òåçè èñêðèöè êàòî ÷å ëè â ìåí ïëàìâà îãúí è ìå ãîðè. Èñêà ìè ñå äà ñå ñïðà äî Åëåíà, äà ïîãîâîðèì, ïðîñòî äà ñè ïîáúáðèì. Òàêà ùå ìîãà äà è ñå ðàäâàì ïî-äúëãî, äà ÿ ãëåäàì â î÷èòå, äà ïîòúíà â áåçäíàòà íà ïîãëåäà é è äà íå èçïëóâàì… Â àâòîáóñà íå ìîãà äà ñåäíà äî íåÿ – âèíàãè ñà åäíà äî äðóãà ñ Íèíà. À îãúíÿò â ìåí ñå ðàçãàðÿ âñå ïî-áóðíî.
Çíàÿ â êîé îòäåë ðàáîòè Åëåíà, çíàÿ êúäå òî÷íî å ðàáîòíîòî é ìÿñòî. Ñòðàííî, íî äîñåãà íå ìè å õðóìâàëî äà ïîãëåäíà êúì ïðîçîðöèòå è äà âèäÿ äàëè å òàì – ìîæå áè, çàùîòî äúëãî âðåìå ñãðàäàòà áå â ðåìîíò, íî âå÷å âñè÷êî å çàâúðøåíî è ïîäðåäåíî. Ñ àâàðèéíàòà êîëà ñíîâåì íàâñÿêúäå è ïî âñÿêî âðåìå, à íå ñúì ÿ âèæäàë. Ñåãà ñå îçúðòàì, âñåêè ïúò êîãàòî êîëàòà ïðåìèíàâà îò òàì. Íå ÿ âèæäàì, íàé ÷åñòî òàì íÿìà íèêîé èëè âèæäàì êîëåæêèòå è. Ïî âðåìå íà íîùíèòå ñìåíè îò çàäíèòå ïîìåùåíèÿ ñå ïðîöåæäà ñëàáà ñâåòëèíà, ñâåòè è ìîíèòîðà íà êîìïþòúðà, íî íå âèæäàì íèêîãî. Íå ìîãà äà ðàçáåðà, çàùî øîôüîðúò íà àâàðèéíàòà êîëà íàòèñêà ãàçòà äî ëàìàðèíàòà, êîãàòî ìèíàâà îòòàì è àç òðÿáâà äà ñå âúðòÿ êàòî âåòðîïîêàçàòåë, çà äà ñå îãëåäàì. Íÿêîëêî ñìåíè ïîäðåä ìèíàâàì ïåøà ïî ïúòÿ – íÿìà ÿ, à çíàÿ - íà ðàáîòà å, íàëè ñúì ÿ âèäÿë â àâòîáóñà. Ìîæå áè å òàì, íî ïðîñòî íå ÿ ðàçïîçíàâàì – ïúòÿò å äîñòà äàëå÷, à äåíåì ñòúêëàòà áëåñòÿò è íå ñå âèæäà äîáðå. Íàêðàÿ ñå ïðåñòðàøàâàì – íåêàíåí ùå îòèäà ïðè íåÿ.

Ñëåäâà ïðîäúëæåíèå...


Ïóáëèêóâàíî îò valka íà 13.05.2009 @ 18:32:31 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðîìàíè

» Ìàòåðèàëè îò
   razlichen

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ðèìè ñ ..èâ
àâòîð: LeoBedrosian
541 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 30425
îò 50000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Åäèí íåïîðàñíàë ðîìàíòèê (1)" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.