Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 877
ХуЛитери: 0
Всичко: 877

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКак да започнем отначало, без да сме забравили старото
раздел: Други ...
автор: jitanosten

Знае ли някой колко разведени има в последните десет години?
Какви са причините за този небивал „бум” от разводи? Какви са отраженията върху потърпевшите и най-вече върху децата? Мисля, че статистическите агенции в страната обслужват само определени политически кръгове, но не и обществото. Защото по една неформална статистика, направена от служители на възлови места излиза, че разводите на българите са над 60 % И ако трябва да бъда съвсем точен – цели 67% !!!
На какво се дължи това? Ще се опитам да посоча няколко от предполагаемите според мен отговори, без да ангажирам никого с мнението си.
1. След „прехода” от 1989 г до сега, жените се еманципираха точно както ние като общество се демократизирахме. Сиреч , вместо свобода - анархия.
2. Жените получиха повече възможности за изява от икономически, професионален, сексуален и всякакъв характер. Това доведе до недоразумението „Жена – бос”, в ситуация на диво натрупване на капитали, без спазване и зачитане на правила, закони и всякакви норми.
3. Мъжете се комплексираха от невъзможноста, да се адаптират към новите условия на живот,безработицата и отприщената агресивност на жените.
4. Семейството съвсем загуби статуквото си, подобно на българското училище. Разпилени на различни страни в борба за жизнено оцеляване, родителите занемариха задълженията си както един към друг, така и към децата си.
5. „Законът на джунглата” се пренесе от улицата в семейството и правото на по-силният вече започна да диктува у дома, а не морални,нравствени или каквито и да било етични критерий за живот и възпитание.
6. Всекидневното зомбиране на хората чрез различните медии, тоталният превес на простащината, агресията и незачитането на никакви правила, норми и закони, обезсмислиха здравото семейно ядро, уважението към по-възрастните и традициите.
7. Насажданият отвсякъде физически и морален разврат, в продължение на целият преход /за къде ли?/, взе своите жертви, под формата на жива плът за бардаците из Европа и света, всякакви бандити и най-вече разбитите семейства на обикновените българи.
8. Закостенялата училищна система, пълна с некадърни бюрократи по върха, както и незаинтересуваните поради унизителното заплащане учители, със своето бездушно и пасивно отношение, също допринесоха за разрушаването на мита за святоста на семейството.
9. Наложеното убеждение, че „добрите” от филмите и живота, могат да победят „лошите”, единствено и само като ги убият по възможно най-садистическият начин, промени изцяло възгледите както на младите, така и на възрастните опитни мишоци в клетката Булгаристан, Абсурдистан,или накратко все още България.
10. Понятието семейство се обезцени и обезсмисли, точно както думите „Достойнство”,”патриотизъм”, „честност”, „родина”,”вярност”,”дълг” и още много, много, много ......!
Знам, че към гореизброените горе аргументи, може да се добавят още, но не сме мазохисти все пак, нали! И накрая излиза, че повечето българи са сгрешили при избора си на половинка, междувременно са сътворили по едно-две деца, зарязали са ги на произвола и са тръгнали да търсят „принца”, или „принцесата” отново. Пълно и абсолютно безумие, от което разбира се най-много патят децата. Тяхната реакция се изразява в безсмислена и страшна агресия и автоагресия, безразличие и отхвърляне на всякакви стойности и авторитети. Като най-потърпевши, те ще продължат заложеният кошмар и занапред, и най-нормалното в случая ще е, след разпада на семействата да последва разпад и на цялата държава. Тя дупката вече е пробита и водата почти е напълнила кораба! Който може да плува ще доплува до някой обитаем остров, а който не може ще се удави. Защото няма как да изтрием паметта си и да продължим от ден първи! Не заради друго, а защото като се замислим ще излезе, че грешките за всичко са си само наши и не можем да върнем времето назад и да поправим стореното. А най-страшното е, че все още не сме се научили да прощаваме и .............. да обичаме!


Публикувано от valka на 11.05.2009 @ 17:41:49 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   jitanosten

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
317 четения | оценка няма

показвания 9886
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Как да започнем отначало, без да сме забравили старото" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Как да започнем отначало, без да сме забравили старото
от karambol на 11.05.2009 @ 18:39:15
(Профил | Изпрати бележка) http://pitashtia.blogspot.com/
Тези жени, за които говориш(бизнес дамите и проститутките ) са изключение. Те са малцинство. Причината не е в жените и еманципацията. Болшинството от жените имат майчински инстинкт и желаят сигурност и обвързаност, но мъжете са пухлювци и пияндета.
Наложи се моделът "семейство без брак" и поради икономически причини. Липсата на работа в страната разпиля хората, а децата са наистина изпуснати. Много често за възпитанието им отговаря някоя недъгава баба, а в училищата не можем да говорим за такова не само защощто даскалите не са мотивирани, а защото нямат как да наградят или накажат.Ръцете им са вързани.
Много на едро си подкарал нещата. Живота е шарен. Това, че преобладават мръсните тонове, разбира се, е достоен за съжаление факт. А човек се учи на всичко, но трябва да има от кого.
В това е проблемът.