Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Anyth1978
Днес: 1
Вчера: 1
Общо: 14145

Онлайн са:
Анонимни: 563
ХуЛитери: 8
Всичко: 571

Онлайн сега:
:: LioCasablanca
:: pastirka
:: pinkmousy
:: Elling
:: Albatros
:: Marisiema
:: LeoBedrosian
:: rajsun

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаМоят опит с врачки
раздел: Други ...
автор: copie

(продължение)

Знае се у нас, че ходжите са най-добри в магиите – за разваляне също. Бай Мюмюн явно също го знаеше.

Човекът си имаше мисия. И се отнасяше сериозно към нея. Погледна ме през ония дебели лупи и произнесе: Много го е хранила... Не посмях да питам дали ще се оправи работата... ама и как да питам – ако се съмнявам, да си тръгвам, нали. Аз не исках да се съмнявам. Обратно, исках да не се съмнявам, да съм сигурна, щото да подпомогна задачата му, де. Нали вярата е част от всички успехи. Аз много силно вярвах тогава, в онзи момент!

Технологично: ходжата с треперещите си ръце успя да направи спретнато малко пликче (2Х4 см), пълно със захар, опаковано с найлон, което той лично запечата с треперещи ръце, посредством огън с кибритена клечка. Отделно ми сипа във фунийка от вестник половин шепа захар, със специални указания.
Най-потресаващият момент беше... аз оставих на масата 10 лева. Той се стъписа – това са прекалено много пари! Аз казах – толкова съм си определила, и тръгнах. Той викна на жена си да ми върне пет лева. Жена му ме посрещна с вайкане: толкова много пари!... и по всякакъв начин се опита да ми даде пет лева. Много чисти хора, непокварени. Дано е жив и здрав човекът!

Но по темата – от фунийката със захар трябваше да сипвам под стъпките на любимия ( добре, че имаше дебело халище на пода) и да му слагам по мъъъничко в чая (той го пиеше без захар). А муската в найлона (и някакво листче вътре с арабско писмо) – да сложа под възглавницата му. След някакво време захарта свърши... Муската оставих няколко месеца – по указанията на ходжата. И нищо.

Затова попаднах при Ана. Даже не помня кой ме заведе. И Ана имаше компютър, и правеше хороскопи. Най-готино беше, ако не си знаеш точния час на раждане – тогава Ана те пита за приблизителното време и си помага с някакъв прът с камбанки от единия край. Подава си го в ръцете и в определен момент го подрусва, за да звъни (интуитивно, де!). След това Ана лично те просветлява в кой точно миг от денонощието си се родил. Аз отидох с погрешна инфо - че съм между 16.00 и 16.30, което мама след време коригира из основи – ставало дума за 18 и 18.30! Но Ана вече ми беше определила часа на раждане – 16.17 ч. Това е.
Въз основа на него ми генерира хороскоп, в който с любимия не се развеждахме. Чудесно, това исках! Кво значение дали е моят хороскоп!

И още нещо – Ана също разваляше магии. (О, ако знаеш на колко жени съм помогнала... С това въведение Ана започна да ми съобщава купища непотърсени от мен истории - аз й казах да си направи изследвания... аз й казах, че той ще умре... аз й казах, че това не е момиче за него... аз й казах да не бърза... или да не се бави..., но не можех и да я спирам. Нали Ана ще ми помогне и на мен!)
Получих задача – да купя нова калъфка за възглавница и да й я донеса. Тя ще я „обработва с енергия” и ще ми я върне, за да спи любимият на нея – това било безотказно средство за връщането му. Изпълних задачата, любимият даже успя да спи няколко пъти връз новата калъфка... И пак нищо.

Така стигнахме до развод. По това време се появи Флора и каза, че всичко това го е преживяла, но една жена е оправила цялата работа!

(следва финална част (като я напиша :))))


Публикувано от alfa_c на 05.05.2009 @ 01:34:54 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   copie

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 15:37:34 часа

добави твой текст
"Моят опит с врачки" | Вход | 8 коментара (31 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Моят опит с врачки
от Silver Wolfess на 05.05.2009 @ 22:29:39
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/silver
Малееей, стези твои врачки ме съсипа, но да не дава Господ безизходица.


Re: Моят опит с врачки
от chocolate на 09.05.2009 @ 23:07:02
(Профил | Изпрати бележка)
... О, ако знаеш на колко жени съм помогнала...
>>>

А защо не потърсиш професионална помощ- четох, че един от сайта е вещ...
:-)


Re: Моят опит с врачки
от pijama на 06.05.2009 @ 18:40:49
(Профил | Изпрати бележка) http://www.androv.bookriders.net
Ма не разбрах. Тя нали се развежда? Начи магията е успяла? Щото така на човек можем да му отпаднат 1000та неща, които никога не би направил, ако не се беше оженил/омъжил. И ще може да прави 1000та неща, които не е успял да направи преди това. :) Или тя не иска да се развежда и ходи да й баят, за да не се разведе? Щото си се представя сама, на 82 години, водеща драматичен разговор със себе си, съдържащи някои детайли от съня, в който тя не иска да вземе чантата си от ръцете на своя любим от 4ти клас, който й казва, че ако не си я вземе, ще я остави на улицата, защото майка му го чака в къщи вече повече от 17 години и че му е време да се прибира, но пък обещава утре пак да й поноси чаната.



Re: Моят опит с врачки
от Ufff на 05.05.2009 @ 17:45:09
(Профил | Изпрати бележка)
Не знам какво да кажа. Само чета.
Разказвай, правиш го така, все едно не го чета написано, а те слушам. Чувам гласа ти.

Май ти е време да пропишеш и приказки (ако вече не си сторила тази работа).


Re: Моят опит с врачки
от radi_radev19441944 на 05.05.2009 @ 17:34:50
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Интересна изповед.
Но аз като ортодоксален материалист, ще ти дам съвет. Никакви магии не помагат, когато някой го хване щръклицата. Но и никой не е незаменим.


Re: Моят опит с врачки
от Alisa (kremenska@abv.bg) на 05.05.2009 @ 09:22:42
(Профил | Изпрати бележка)
!!!!
Почитания!


Re: Моят опит с врачки
от ElToro на 05.05.2009 @ 09:05:47
(Профил | Изпрати бележка)
Дето се вика, с копието напред към магиите!
Бели и черни - правим всякакви и разваляме всякакви!

А разправят, че любовта била магия. Па то си било бизнес!
Пу-пу! Пази, Боже!

;-)

Здрасти!


Re: Моят опит с врачки
от kasiana на 05.05.2009 @ 07:47:07
(Профил | Изпрати бележка)
Интересно написано!!!
Ще чакам продължението!!!

Касиана