Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 2
Вчера: 1
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 571
ХуЛитери: 5
Всичко: 576

Онлайн сега:
:: nickyqouo
:: rosy88
:: LeoBedrosian
:: LioCasablanca
:: pastirka

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаМоят опит с врачки
раздел: Други ...
автор: copie

(продължение)

Знае се у нас, че ходжите са най-добри в магиите – за разваляне също. Бай Мюмюн явно също го знаеше.

Човекът си имаше мисия. И се отнасяше сериозно към нея. Погледна ме през ония дебели лупи и произнесе: Много го е хранила... Не посмях да питам дали ще се оправи работата... ама и как да питам – ако се съмнявам, да си тръгвам, нали. Аз не исках да се съмнявам. Обратно, исках да не се съмнявам, да съм сигурна, щото да подпомогна задачата му, де. Нали вярата е част от всички успехи. Аз много силно вярвах тогава, в онзи момент!

Технологично: ходжата с треперещите си ръце успя да направи спретнато малко пликче (2Х4 см), пълно със захар, опаковано с найлон, което той лично запечата с треперещи ръце, посредством огън с кибритена клечка. Отделно ми сипа във фунийка от вестник половин шепа захар, със специални указания.
Най-потресаващият момент беше... аз оставих на масата 10 лева. Той се стъписа – това са прекалено много пари! Аз казах – толкова съм си определила, и тръгнах. Той викна на жена си да ми върне пет лева. Жена му ме посрещна с вайкане: толкова много пари!... и по всякакъв начин се опита да ми даде пет лева. Много чисти хора, непокварени. Дано е жив и здрав човекът!

Но по темата – от фунийката със захар трябваше да сипвам под стъпките на любимия ( добре, че имаше дебело халище на пода) и да му слагам по мъъъничко в чая (той го пиеше без захар). А муската в найлона (и някакво листче вътре с арабско писмо) – да сложа под възглавницата му. След някакво време захарта свърши... Муската оставих няколко месеца – по указанията на ходжата. И нищо.

Затова попаднах при Ана. Даже не помня кой ме заведе. И Ана имаше компютър, и правеше хороскопи. Най-готино беше, ако не си знаеш точния час на раждане – тогава Ана те пита за приблизителното време и си помага с някакъв прът с камбанки от единия край. Подава си го в ръцете и в определен момент го подрусва, за да звъни (интуитивно, де!). След това Ана лично те просветлява в кой точно миг от денонощието си се родил. Аз отидох с погрешна инфо - че съм между 16.00 и 16.30, което мама след време коригира из основи – ставало дума за 18 и 18.30! Но Ана вече ми беше определила часа на раждане – 16.17 ч. Това е.
Въз основа на него ми генерира хороскоп, в който с любимия не се развеждахме. Чудесно, това исках! Кво значение дали е моят хороскоп!

И още нещо – Ана също разваляше магии. (О, ако знаеш на колко жени съм помогнала... С това въведение Ана започна да ми съобщава купища непотърсени от мен истории - аз й казах да си направи изследвания... аз й казах, че той ще умре... аз й казах, че това не е момиче за него... аз й казах да не бърза... или да не се бави..., но не можех и да я спирам. Нали Ана ще ми помогне и на мен!)
Получих задача – да купя нова калъфка за възглавница и да й я донеса. Тя ще я „обработва с енергия” и ще ми я върне, за да спи любимият на нея – това било безотказно средство за връщането му. Изпълних задачата, любимият даже успя да спи няколко пъти връз новата калъфка... И пак нищо.

Така стигнахме до развод. По това време се появи Флора и каза, че всичко това го е преживяла, но една жена е оправила цялата работа!

(следва финална част (като я напиша :))))


Публикувано от alfa_c на 05.05.2009 @ 01:34:54 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   copie

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
316 четения | оценка няма

показвания 3329
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Моят опит с врачки" | Вход | 8 коментара (31 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Моят опит с врачки
от Silver Wolfess на 05.05.2009 @ 22:29:39
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/silver
Малееей, стези твои врачки ме съсипа, но да не дава Господ безизходица.


Re: Моят опит с врачки
от copie на 06.05.2009 @ 17:16:43
(Профил | Изпрати бележка)
;) Споко, остана финалът :)))
Но да - в безизходица човек не може да се познае - на какви неща е способен :)

]


Re: Моят опит с врачки
от chocolate на 09.05.2009 @ 23:07:02
(Профил | Изпрати бележка)
... О, ако знаеш на колко жени съм помогнала...
>>>

А защо не потърсиш професионална помощ- четох, че един от сайта е вещ...
:-)


Re: Моят опит с врачки
от copie на 11.05.2009 @ 00:30:54
(Профил | Изпрати бележка)
а, тва са минали истории, сладка! :)))

ако имах нужда сега от такава помощ - не бих ги разказвала, нали

(но ти можеш да ме светнеш за човека, де:)))

]


Re: Моят опит с врачки
от pijama на 06.05.2009 @ 18:40:49
(Профил | Изпрати бележка) http://www.androv.bookriders.net
Ма не разбрах. Тя нали се развежда? Начи магията е успяла? Щото така на човек можем да му отпаднат 1000та неща, които никога не би направил, ако не се беше оженил/омъжил. И ще може да прави 1000та неща, които не е успял да направи преди това. :) Или тя не иска да се развежда и ходи да й баят, за да не се разведе? Щото си се представя сама, на 82 години, водеща драматичен разговор със себе си, съдържащи някои детайли от съня, в който тя не иска да вземе чантата си от ръцете на своя любим от 4ти клас, който й казва, че ако не си я вземе, ще я остави на улицата, защото майка му го чака в къщи вече повече от 17 години и че му е време да се прибира, но пък обещава утре пак да й поноси чаната.



Re: Моят опит с врачки
от copie на 06.05.2009 @ 22:35:22
(Профил | Изпрати бележка)
:))))))))))))))))
невероятно обяснение! супер! 10Х, пижама!
тя, горката, била нещастна... ама после й минало и даже била по-щастлива отпреди, когато била на 82 и нямало кой да й носи чантата - не само за утре, но и за вчера, а след това нямала никава чанта, защото след 82 за какво изобщо ти е чанта, и изобщо какво ти трябва след 82? освен една чанта...

]


Re: Моят опит с врачки
от pijama на 07.05.2009 @ 22:19:51
(Профил | Изпрати бележка) http://www.androv.bookriders.net
Ахааа да се объркам... пък се усетих и... прочетох отговора ти още два-три пъти и го схванах :)))))))))


]


Re: Моят опит с врачки
от copie на 08.05.2009 @ 01:25:11
(Профил | Изпрати бележка)
:)))
но проблемът с чантата си стои :( да не се задълбочавам?)

]


Re: Моят опит с врачки
от pijama на 08.05.2009 @ 02:16:12
(Профил | Изпрати бележка) http://www.androv.bookriders.net
:)))

Къде е проблемът? Близо ли е до чантата? Или прилича повече (проблемът) на кръгове по повърхността на вода? Много са ми симпатични кръговете по повърхността на водата. Никога не можеш да бъдеш напълно сигурен колко надолу под повърхността продължават да се отдалечават от центъра. 2-3-4 измерно. Зависи как го погледнеш или как искаш да го погледнеш. Като вселената, дето все се разширявала... Пък за самата вода да не говорим колко е интересна... или плитка.

Та, да не се отплесвам... За какво говорехме? А, да. За чантата. Знаеш ли го вица за тоя, дето разправял рибарската случка с една акулка (някакъв американски вид)?



]


Re: Моят опит с врачки
от copie на 08.05.2009 @ 04:02:40
(Профил | Изпрати бележка)
не, не го знам тоя америко-рибен виц
аре да лягаме, щот сега ще забием в любимите си теми :)
утре те чакам тук - дано да дойдеш! - да си продължим :)
с любимите си теми, де :)

]


Re: Моят опит с врачки
от pijama на 09.05.2009 @ 12:29:57
(Профил | Изпрати бележка) http://www.androv.bookriders.net
Ми не го знаеш, щото си се загледала в проблема с чантата:)))


]


Re: Моят опит с врачки
от copie на 09.05.2009 @ 17:44:03
(Профил | Изпрати бележка)
:) а, вече се загледах и в рибения, на местна почва :)
Виж как се ловят моруни в Резовска р. :) Давай вица!

]


Re: Моят опит с врачки
от pijama на 09.05.2009 @ 23:39:36
(Профил | Изпрати бележка) http://www.androv.bookriders.net
Бе нищо особено. Сетих се за него щото се бях отплеснал в предишния пост.

Та...:
Почнал да се хвали един пред приятели:
- И се закачи, ама голяма над 4 метра. Два пъти скочи над водата.
Един час я морих, не мога да я издърпам. Накрая я изкарах и я метнах на палубата. Американка беше. Наистина над 4 метра. И пордължаваше да ми зъби... В тоя момент му звъннал телефонът. Разказвачът говорил и се разсеял.
- Та, докъде бях стигнал?
- Ами, тамън беше стигнал до там как я беше метнал на палубата Американката.
- А, да. Та... метнах я по гръб на палубата и като й разтворих краката...

:)
Тия пак стават за писане. Виж, като стигна до любимата си поредица за поручик Ржевски и... тогава става страшно. :)

]


Re: Моят опит с врачки
от pijama на 09.05.2009 @ 23:41:23
(Профил | Изпрати бележка) http://www.androv.bookriders.net
Моруни??

]


Re: Моят опит с врачки
от pijama на 09.05.2009 @ 23:43:02
(Профил | Изпрати бележка) http://www.androv.bookriders.net
На тия последните постове връзката им със стихото някъде ми се загуби от погледа. :)

]


Re: Моят опит с врачки
от pijama на 09.05.2009 @ 23:44:24
(Профил | Изпрати бележка) http://www.androv.bookriders.net
"Стихото"... Дрън-дрън... :)
Хайде давай продължението да четем. :)

]


Re: Моят опит с врачки
от copie на 11.05.2009 @ 00:35:06
(Профил | Изпрати бележка)
готин е вицът :)))

ще го дам продължението, точа му се (то ще е финал, де), ама то си решава кога е готово :) пък и след като е "готов" един текст, все имам да го доработвам... мъка :))))))))

]


Re: Моят опит с врачки
от Ufff на 05.05.2009 @ 17:45:09
(Профил | Изпрати бележка)
Не знам какво да кажа. Само чета.
Разказвай, правиш го така, все едно не го чета написано, а те слушам. Чувам гласа ти.

Май ти е време да пропишеш и приказки (ако вече не си сторила тази работа).


Re: Моят опит с врачки
от copie на 05.05.2009 @ 22:20:26
(Профил | Изпрати бележка)
не, уфче, само до приказки не съм стигала... засега :) но пък всъщност май си пишем една и съща приказка, а?

]


Re: Моят опит с врачки
от Ufff на 05.05.2009 @ 22:24:33
(Профил | Изпрати бележка)
)
Нали знаеш, всички приказки на света всъщност са една и съща приказка, разказана многократно и по различни начини.
{}

]


Re: Моят опит с врачки
от copie на 05.05.2009 @ 22:27:11
(Профил | Изпрати бележка)
май това е!
и ние тук я дъвчем една и съща дъвка :)
но смисълът е в подробностите

]


Re: Моят опит с врачки
от radi_radev19441944 на 05.05.2009 @ 17:34:50
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Интересна изповед.
Но аз като ортодоксален материалист, ще ти дам съвет. Никакви магии не помагат, когато някой го хване щръклицата. Но и никой не е незаменим.


Re: Моят опит с врачки
от copie на 05.05.2009 @ 22:23:48
(Профил | Изпрати бележка)
хехе, вярно е - и в двете твърдения :)))
Обаче трябва да се опита! и сега ми е много смешно, Ради :)

]


Re: Моят опит с врачки
от Alisa (kremenska@abv.bg) на 05.05.2009 @ 09:22:42
(Профил | Изпрати бележка)
!!!!
Почитания!


Re: Моят опит с врачки
от copie на 05.05.2009 @ 17:30:48
(Профил | Изпрати бележка)
Привет, алиса!
Благодаря за окуражаването!

]


Re: Моят опит с врачки
от Alisa (kremenska@abv.bg) на 05.05.2009 @ 17:42:11
(Профил | Изпрати бележка)
Ти от кураж нямаш нужда, по-скоро от юздичка за куража))))

]


Re: Моят опит с врачки
от copie на 05.05.2009 @ 22:25:02
(Профил | Изпрати бележка)
хахахаха :) страхотно!
ама обичам да си плещя всичко, което си мисля - нема лошо :)

]


Re: Моят опит с врачки
от ElToro на 05.05.2009 @ 09:05:47
(Профил | Изпрати бележка)
Дето се вика, с копието напред към магиите!
Бели и черни - правим всякакви и разваляме всякакви!

А разправят, че любовта била магия. Па то си било бизнес!
Пу-пу! Пази, Боже!

;-)

Здрасти!


Re: Моят опит с врачки
от copie на 05.05.2009 @ 17:31:49
(Профил | Изпрати бележка)
Як бизнес е, Торо :))) Щото балъците никога няма да свършат ;)

]


Re: Моят опит с врачки
от kasiana на 05.05.2009 @ 07:47:07
(Профил | Изпрати бележка)
Интересно написано!!!
Ще чакам продължението!!!

Касиана


Re: Моят опит с врачки
от copie на 05.05.2009 @ 17:33:09
(Профил | Изпрати бележка)
Вървя към финала :)
Ако имаш време и желание - прочети и предишните части. Всъщност, то си е един разказ, но го пиша на пресекулки.
Благодаря!

]