Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 802
ХуЛитери: 2
Всичко: 804

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: ivliter

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаВторник следобед
раздел: Разкази
автор: joy_angels

Не обичаше да седи сама. А той просто затвори вратата отвън, заключи и тя остана в бърлогата му – малка, чиста, спретната, като местенцето на стар ерген или стар любовчия. Нищо персонално. Нищо излишно. Никаква следа от човешко присъствие: някаква снимка, чифт подпетени обувки пред вратата, чекмедже пълно с неща – безумно потребни – но без липса на всякаква перспектива за скорошна полезност.
Кухнята имаше всичко необходимо за живеене – печка, хладилник, маса с два (два!) стола, кушетка (за един секс набързо) и молец до календара на стената. Дори календарът беше годишен – всички месеци бяха изобразени на едничкия лист под някаква странна реклама с шоколадови пасти. Всеки друг календар би издал наличието или по-скоро липсата на постоянен обитател – датата или дори месецът биха подсказали немърливостта на човешката ръка. Или отсъствието й.

Всъщност – коя ли дата беше? Денят бе вторник – удобен ден за нелегална среща с женен мъж. Вторник следобед. Един женен мъж във вторник следобед може да е навсякъде. В краен случай може да попадне в задръстване поради ремонт на пътя, може паяк да му отнесе колата, може да срещне другар от детинството, който да му предложи страхотна бизнес идея, за което да се жертват няколко чаши уиски и няколко часа... Всичко може да се случи на един женен мъж – само и само да е с поредната самка, която му се е навила. Като нея. Не знаеше защо го прави. Не беше любов – беше някаква тръпка, някакво желание да се докаже, че ето на – един женен мъж може да прекрачи условности, години, опит, какво ли не, за да е с нея. И да попадне в капана й. Но много бързо разбра, че тя е мишлето в капана, и докато с тийнейджърска страст се правеше на голяма, беше клъвнала на първото сиренце... Дори не беше сирене от мляко, ами от “растителна мазнина”. Но не беше чела етикета, нищо не беше чела. Влезе в леглото му толкова бързо, колкото влизаше в дънките си сутрин и наруши най-старото правило в света: че една мишка е толкова по-сладка за котката, колкото по-трудно попада в устата й.

Леглото всъщност я привлече още първия път, когато го видя: беше дебел матрак, сложен направо на пода в малката стая без мебели. Завит беше с бяло халище, срещу него стоеше малка печка-духалка (къде ти камина тук, но и това върши работа), а по стените висяха разни сувенири: кукерски маски, дървени съдове, ковано желязо. Имаше някакъв особен уют тук – веднага й допадна. Сексът също беше добър, макар и не съвсем по вкуса й, защото бързо разбра, че тя е тази, която трябва да създава удоволствието, а не обратното.

Върна се в кухнята, отвори хладилника и извади шишето с наченат грузински коняк, който миналия път отвориха. Хладилникът беше абсолютно празен, ако се изключи съсухрената половинка от лимон на средния рафт. Не беше я оставяла тя. Явно той беше идвал без нея. Погледна шишето – липсваше повече от половината, а той не пиеше коняк. Беше го донесъл от последното си пътуване “специално за нея”. Но тя не беше изпила толкова, сигурна беше. Щеше да го попита, като се върне от тази спешна среща, на която го повикаха обратно в работата му. Тъкмо отключваха вратата, когато телефонът му звънна и той имá неблагоазумието да се обади.

Сипа си в чашата, изпи на екс, сипа отново, пи и се задави. Изскочиха й сълзи и изпсува на глас. Влезе в банята да си наплиска лицето, изтри се в кърпата и тогава забеляза малкото петънце от черен грим по хавлията. Тя беше алергична и рядко слагаше спирала на очите си. Беше достатъчно млада, за да си позволи да бъде натурална. Но макар и на почти двадесет, беше жена до мозъка на костите си: въпреки че не забелязваше пътните знаци под носа си при шофиране, това петно не можеше да й убягне. С някакво невероятно спокойствие се упъти към стаята, влезе, но внезпна хрумка я върна към кухнята. Надигна шишето с коняка един път, после втори път и разлялата се лава я накара да усети дори гофрираните извивки на гръкляна си.

Върна се в стаята, отметна халището и с вид на криминален инспектор заоглежда чаршафа. Не искаше да го намери, но той беше там – под нейната възглавница, на мястото до стената. Дълъг, гнусен, черен косъм. Той нямаше много коса, а тя беше руса. Изводът чукаше от шишето на грузинския коняк и тя надигна гърлото му, за да се здрависат. Изводът й хареса. Даже се засмя с глас. Почваше да я хваща, а той нямаше да хареса това. Казваше, че жените за любене не пият. Те са красиви цветя, които украсяват ложето на мъжа.

Шишето се оказа по-лесно за употреба, отколкото чашата. Опита се да си налее, но малко от течността се разля, а в тази дупка нямаше дори парцал. Когато веднъж донесе шише течен сапун, той иронично я попита – ти какво, нанасяш ли се и тя се стресна... Заобяснява проблема с алергиите си, а той я придърпа към себе си и й обясни: “Недей, миличко, така ни е хубаво, когато му дойде времето, ако сме един за друг – ще ти кажа, но не прави такива работи друг път”. Е, нямаше да изтрие пода. Нали е алкохол – ще се изпари.

Конякът беше чудесен, всъщност вече не я пареше никак. Поне една книга да имаше тук, нещо да прави... Писател... Писател ли, журналист ли, някакъв... Името му – известно, ама физиономията – никак. Май пиенето свършва. Но не, не е пияна, може даже да попее... Става, може да стане...оп... на пода все пак е по-добре. Всичко ще му каже обаче. И за косъма, и за кърпата... Той ще лъже, мамка му, да изневерява на жена си иди дойди, ама на любовница да изневерява... Прекалено е... Май пи повечко, няма да му хареса... Дали пък спалнята не е толкова уютна, защото е правена от жена... Коя ли е тя... Май ще поспи, май...

Той не обичаше да е пияна. Не че се беше случвало – това й беше за първи път. Но не обичаше секса с пияни жени. Чувстваше се като изнасилвач. Нямаше взаимност, само един бутален механизъм. Тя поиска да е отгоре, но падна. Устата й миришеше на вкиснато, така че нямаше нищо против да е по-далеч. Незнайно защо изпищя, като я сложи в леглото, затова го направи на пода. Така или иначе – следобедът беше употребен по предназначение.

Можеше й да не я търси повече. И без това чернокосата беше по-обиграна. Е, не беше толкова сочна, но отдавна беше разбрал, че не можеш да получаваш всичко. Имаше обаче страшен задник. А, трябва да купи коняк, защото и чернокосата обича. Нов. Винаги е вълнуващо да е нов.

Не конякът. Задникът.


Публикувано от alfa_c на 30.04.2009 @ 11:38:41 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   joy_angels

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 5


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 07:08:03 часа

добави твой текст
"Вторник следобед" | Вход | 15 коментара (35 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Вторник следобед
от joy_angels на 09.05.2009 @ 01:40:58
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря за оценката, тайнствени timon! Радвам се, че прочете! Спокойна нощ :)))


Re: Вторник следобед
от kalin8 (b.kalinov578@abv.bg) на 15.01.2010 @ 17:52:53
(Профил | Изпрати бележка) http://kalin8.blog.bg/
Някога...Някога ще опитам да разкажа
една подобна история.
И ще е от другата камбанария!
Разказът е чудесен!
Б.


Re: Вторник следобед
от mariniki на 07.05.2009 @ 00:39:46
(Профил | Изпрати бележка) http://mariniki.blog.bg/
тъжно ми стана...
тъмните неща от живота...от любовта...


Re: Вторник следобед
от mariq-desislava на 06.05.2009 @ 20:32:34
(Профил | Изпрати бележка)
Винаги ме впечатлява тънкия психологизъм в творбите ти, Радост.;)


Re: Вторник следобед
от aronia на 06.05.2009 @ 19:32:47
(Профил | Изпрати бележка)
за шишето и лесната употреба! :))


Re: Вторник следобед
от varq2 (valissa@abv.bg) на 06.05.2009 @ 01:21:05
(Профил | Изпрати бележка)
За миг си помислих,че на госпожичката и изнееряват със съпругата...Позлорадствах си малко. Но животът най-често си следва утъпканото русло. Поздравления, Ангелче!
Варя


Re: Вторник следобед
от lubara на 30.04.2009 @ 12:35:10
(Профил | Изпрати бележка) http://lubopnikolov.blogspot.com
Ще взема и аз да си взема подобна квартира.
Преди двадесет години една колежка ме попита, ти нямаш ли си една квартирка някъде , да бягаш понякога от жена си.
Ако малко ми харесваше, можеше и да си намеря!
Поздрави!


Re: Вторник следобед
от LiRa на 30.04.2009 @ 15:13:55
(Профил | Изпрати бележка)
Вкиснато му става на човек от досега с подобен екземпляр, излиза ми се навън да подишам пролет. Хубаво си го разказала, Джой, щом ми стана гадно :))) Здравей! :)


Re: Вторник следобед
от anonimapokrifoff на 30.04.2009 @ 16:16:25
(Профил | Изпрати бележка)
Замислих се.


Re: Вторник следобед
от tiamat на 30.04.2009 @ 20:27:03
(Профил | Изпрати бележка)
ХАРЕСАХ ДЖОЙ, ПОЗДРАВ!


Re: Вторник следобед
от radi_radev19441944 на 30.04.2009 @ 20:57:25
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Е да, понякога сексът е като спорта. Един идиот в далечната ми младост беше сложил на вратата на стаята си в хотела табела с надпис: "ибалня" - с "и". Интересно, че дамите, които се появяваха там се спираха за момент, прочитаха надписа и влизаха невъзмутимо.
Интересен психологически текст.


Re: Вторник следобед
от rumi на 30.04.2009 @ 22:08:54
(Профил | Изпрати бележка)
Всеки път като чета твой разказ си казвам, че и аз ще напиша....но нямам смелост. Няма смисъл да коментирам, че ми хареса, ти си знаеш:)))


Re: Вторник следобед
от Hely на 01.05.2009 @ 15:16:14
(Профил | Изпрати бележка) http://hel.blog.bg/
Добре си ги описала, Джой.
Весели празници!


Re: Вторник следобед
от diva_voda на 24.06.2009 @ 08:01:28
(Профил | Изпрати бележка)
"Нов. Винаги е вълнуващо да е нов.

Не конякът. Задникът."

.. че как иначе да се спаси от истината и да си "измисли" разнообразие ... неизменният Задник!
...
дерзай, радост!


Re: Вторник следобед
от tany на 18.11.2009 @ 21:24:52
(Профил | Изпрати бележка)
Много истинско! За малко да попитам познаваш ли го, но прочетох, че си провокирана от произведение тук, и се успокоих....