Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 772
ХуЛитери: 1
Всичко: 773

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКомунисти
раздел: Поезия
автор: papacot

Днес светът е до шията пълен с разгонени кучета.
Не ги дави изпратен от никой създател порой.
И целуват готвача, нарязал мечтите на кубчета.
И измислят поредния приказен бляскав герой.

Наживели се, близали в страх от високото задници,
стискат в кърпа сополи, преборили ланския грип.
Недовиждат с носа си червен, но ме водят на кланица.
И пикаят над мен, без да дръпнат проклетия цип.

Не са наши бащи, но отровното семе са хвърлили,
както техният дядо е хвърлял лъжи за разплод.
И коя ли е кучката луда, безпаметно кърмила
тези тежки момчета, охранени с моя живот?

Оцелявах сред тях и се учех свенливо на низости.
Свободата заспа под лъжичката с празна уста.
Поробители мои усмихнати, толкова близо сте,
че ножовете лъснали вече опряха в костта.

А децата ми бягат от вас през земи и галактики –
там, където звезди са звездите и хлябът е хляб.
И навлекли душите си в дрехи, с кръвта ми оплакнати,
пишат дълги писма за живота – от другия свят…


Публикувано от alfa_c на 30.04.2009 @ 10:30:00 



Сродни връзки

» Повече за
   Поезия

» Материали от
   papacot

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.66
Оценки: 6


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Рими с ..ив
автор: LeoBedrosian
544 четения | оценка 5

показвания 48896
от 50000 заявени

[ виж текста ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Комунисти" | Вход | 17 коментара (58 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Комунисти
от angar на 12.05.2009 @ 13:14:54
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
"Мълчах, мълчах, пък викнах:

- Вашта мама!
Та комунистите от четвърт век ги няма!
Но и след век,
като се насерете,
пак с тях ще търсите да ви забърсват гъзовете!"

Това е от стихотворението ми "Камък на пистата".

Защото и ти тука прехвърляш вината от болната глава на здравата. При комунистите тия, дебеловратите, ги нямаше и не можеше да ги има. И това стихотворение щеше да е смело, ако беше написано преди повече от 20 години. Но с днешна дата то е израз на страх и гъзолизство - защото всички официални институции - и ЕС, и НАТО, и Световната банка, и световния ред - всички, които ни управляват и ни водят към кланицата, са антикомунисти като тебе!


Re: Комунисти
от papacot (plamen_bochev@abv.bg) на 12.05.2009 @ 13:58:22
(Профил | Изпрати бележка) http://plamenbochev.blogspot.com/
Просто не знаех, че комунистическата ти глава е толкова здрава, но трябваше да се досетя и нищо нямаше да и прехвърлям, да не се разболее.

Живял съм във времето и на тънковратите (имаше ли такива?) и на дебеловратите.
Ти от кои си?

Извинявай, че ще подложа на съмнение плитката ти историческа памет и ще ти дам идея да си поправиш стихотворението.
Истинските комунисти, а не тези, боядисаните (от мен ли?), ги няма от много повече от четвърт век. Повечето от тях си отидоха преди 44-та. А на тези, които поостанаха, им помогнаха да си отидат твоите "комунисти"и синчетата им, които, както разбвах, и след век ще тършиш. И, знаеш ли, бъди спокоен, ще ги намериш. Тук ще са. И такива като теб - също.

Не приемай толкова навътре и буквално заглавието ми.

И да не забравиш да си пуснеш гласа и на изборите, тук вече го пусна.

]


Re: Комунисти
от angar на 12.05.2009 @ 15:36:25
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Там е работата, че твоето стихотворение - като се започне от заглавието му, е насочено именно срещу истинските комунисти, които наистина ги няма, или поне не са във властта, от четвърт век. Ако стихотворението ти беше насочено срещу тези, които ни ръководят оттогава, те нито са комунисти, нито сами се наричат комунисти. Ленин, когато се е появил за малко в СССР през 70-те години, е казал: "Ние навремето от дворяните болшевики правехме, а вие сега: от болшевиките - дворяни!" Значи ли това, че в Русия изобщо не е имало болшевики, тъй като бащите им са били дворяни? Значи ли, че сега в България няма капиталисти, защото бащите им са били комунисти? Важен е не произходът, а принципите които изповядват и законите, които създават и прилагат, ако са във властта.
Твоята позиция на "псувай комунистите" е много удобна, но тя е много плитка, много погрешна и въобще нечестна. Такава е насадена тя в промиваните ви в продължение на 20 години с всички средства на всемогъщите медии - мозъци, но е нужен истински, много по-дълбок и правдив анализ.

]


Re: Комунисти
от Veshter на 12.05.2009 @ 18:50:55
(Профил | Изпрати бележка)
Ангар, тъй като вече всички знаем, че си неспасяемо вмраморен, затова няма да ти се сърдим - на такива като теб вече всичко е простено - лебедовата ви песен е към края си. Ти и подобните теб никога няма да съзнаете, че тези - днешните, са милите отрочетата на онези - вчерашните. В буквален и в преносен смисъл. Тези днешните, дебеловрати, разплути, надменни, самодоволни дебелосерци, тези които исплюскаха де що сварят в милата ни татковина, бяха създадени, отгледани, обучени с много, много любов от Майка Закрилница. Онази Майка Закрилница, дето никога не грешеше, дето я създадоха онези - едновремешните. Та техните мили чеда, зетьове, внучета, баджанаци, ортаци, съидейници, съслуживци и тямподобни красни задници /пребоядисани във всички цветове на дъгата/ са ни стъпили отгоре вече двадесет години и няма да ти казвам какво точно правят - сам се сети ка кво. И ич не им пука - плюскат ли плюскат. На тях такива балами като теб са им нужни - сам се сети за що.
И това стихотворение наистина не е смело - просто на човека му е дошло до гуша от твоите другари. И не само на него - на всички ни.

]


Re: Комунисти
от angar на 13.05.2009 @ 08:40:14
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Папакот и Вещер, на мене комунистите не са ми нужни за нищо; те са ви нужни на вас - и сега, и след сто години, за да оправдавате с тях всички безобразия. Но напразно ги хулите - за сегашните безобразия те не са виновни; просто в своето време са се мъчили и са се справяли с проблемите, както са могли.
Комунизмът не можа и никога няма да може да направи хората щастливи. Защото проповядва равенство, но хората не са щастливи когато имат колкото другите; те не са щастливи и когато имат много; те са щастливи само когато имат повече от другите! Такива са създадени - дали от Бог, дали от еволюцията, но са такива.
Всяко същество и всяко общество си има едно равнище, на което се чувства уютно; и ако се опиташ да го издигнеш на по-високо ниво, с големи усилия можеш да го задържиш за известно време на това ниво, но после то непременно ще се срути и ще се върне на това ниво, което съответства на неговото духовно развитие. А най-високото ниво, на което засега, поради своята природа, човечеството може да функционира, е капитализмът.

]


Re: Комунисти
от papacot (plamen_bochev@abv.bg) на 13.05.2009 @ 10:13:32
(Профил | Изпрати бележка) http://plamenbochev.blogspot.com/
А кой, според теб, е виновен за сегашните безобразия? Тези, които наричаш "капиталисти" ли? Това, което се случва в България след 89-та капитализъм ли е???
Посочи ми произволно един български съвременен "капиталист". Мислиш ли, че ще ми е трудно да ти докажа, че е от гнусното комунистическо котило и "капиталът" му е откраднат, включително и от твоята пенсия, ако си пенсионер? Един съвременен български политик ми посочи. Откъде, според теб, се пръкнаха? Ще ти кажа, но не ми се употребяват цинизми.
Когато си летял, дали си кацал в някоя друга земя? И да я поразгледаш отблизо без промит мозък. Комунистите не са ми нужни, за да оправдавам нечии безобразия. Аз ги обвинявам за техните безобразия. И синовете им. И внуците им. Първо опорочиха една добра идея, а после съсипаха и досъсипват собствената си родина и живота на поколения...

От комунистите Живков, Луканов, Костов, Станишев, Борисов, кой ти е фаворит? Лилов, Ананиева, Гоцев? "Царският" Велчев?? Да изброявам ли и дали си в състояние да ме разбереш?
Кой създаде "дебеловратите", заблудени мой съотечественико? Кой позволи турска етническа партия и кой я легитимира във властта?

Кой прави сега от трудно невъзможно оцеляването тук?

Съмнявам се, че си наясно къде живееш.

]


Re: Комунисти
от angar на 13.05.2009 @ 13:10:45
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Разбира се, че си имам фаворити и от големите шефове, които познавах: Добри Джуров и Атанас Семерджиев. Но особено фаворити са ми поетите комунисти - Ботев, партизанските поети, Вапцаров, Веселин Андреев, Добри Жотев и пр.
И комунист е това, което беше записано в Моралния кодекс на комуниста. Който се е придържал и се придържа към него, той е комунист.
Ти какво всъщност критикуваш - идеята ли, или хората които са във властта? Това, което комунистите допуснаха след 1985 година, допуснали са го или са го направили по принуда. Защото и икономиката, и моралът бяха се сринали - по плана Дълес, който пък залагаше на низката природа на човека като биологически вид, и поради това и успя. И този свят на вълци и чакали, свят без обич и без идеали, в който живеем, е продукт именно на този план. Но за теб важно е да лаеш срещу някого - срещу нещо което вече го няма и сметка не може да му се потърси! На умряло куче нож вадиш, за да се харесваш на живите кучета!

]


Re: Комунисти
от papacot (plamen_bochev@abv.bg) на 13.05.2009 @ 14:15:07
(Профил | Изпрати бележка) http://plamenbochev.blogspot.com/
Забавен ми е този "разговор" с теб, та затова още не ми е писнало да отговарям на закачливите ти реплики. :) Само дето не съм убеден, че мястото за това е точно тук. Това е сайт за поезия и ще ни надуши някой модератор. :))) И ще ни изтрие мъдрите слова. :)))

Значи, не критикувам идеята, а уродливото и извратеното и прилагане.
После, не изпитваш ли никакъв срам да наричаш Ботев комунистически поет, само защото навремето в училище са ти показали един негов текст "символ-верую"??? Толкова ли тотално си изкукал, та сам да си повярваш, че борбата на Ботев (като поет) е била против турската фашистко-капиталистическа машина? И да нареждаш един бездарен лизач като Веселин Андреев до наистина големия Вапцаров??

Светът, в който ти живя и по който носталгираш, свят на обич и идеали ли беше? И къде се бяха потулили тогава вълците и чакалите? Комунистите ги бяха избили ли?

Накрая ще ти кажа, че уважавам и възрастта ти и разочарованията, които си преживял. Но глупостта ти не мога да уважавам.

Съгласен съм с теб, че всичко е продукт на някакъв план. На някаква поредна световна конспирация. Не си ли се замислял, че всеки план и всяка конспирация се нуждаят от платени или заблудени изпълнители?

Да, хората във властта критикувам, а те след 44-та до днес са потомствено същите. Ще бъдат и след 2009-та. Това не го ли разбираш?

Смешно е да мислиш, че със стихотворението си, което ти бръкна някъде, вадя някакъв нож. (Може би наивно се опитвам да извадя ножа, забили ми приятелчетата ти). Но, ако вадя нож в твоя смисъл, не е на умряло куче. На безсмъртно и обезсмъртено ще да е. :) А най-малко искам да се харесам на когото и да било. Освен на теб. :))

Поздрави,
Пламен


]


Re: Комунисти
от angar на 14.05.2009 @ 08:36:11
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
В стихотворението "Комунисти" ти казваш кого мразиш. Сега би трябвало да пуснеш и стихотворение за това, в което вярваш, за това, което те възпира да не пробиеш своя слепоочник; защото нали само с омраза, без вяра, не се живее. Или ако вече си постнал такова стихотворение, напиши линк към него.

Що се отнася до мене, аз през 1976 година съм написал стихотворението си "Вяра", което завършва така:

"Комунизмът не е утопия!
Ще го имат нашите внуци!
Дори ако трябва прехода
да извършат чрез революция!"

Трийсет години по-късно, през 2006 година, отново съм написал стихотворение "Вяра", което завършва така:

"Животът е безкрайна еволюция!
Ще има още много революции!
Бронирана е твърдата ми вяра,
че не напразно е умрял Вапцаров!
Че ще възкръсне думата "Другарю!"
Че ще се радват на труда си хората
и пак ще се обичат като братя!"

Ще кажеш навярно - но нима някога хората са се обичали като братя? Обичаха се - при социализма. Тогава не само ни учеха и възпитаваха, че човек за човека е приятел, другар и брат, но и стотици милиони хора наистина се чувстваха като братя! И само затова и успяха да разгромят "фашисткия звяр" - да не забравяме, че само преди 5 дни беше "Денят на победата"!

]


Re: Комунисти
от papacot (plamen_bochev@abv.bg) на 14.05.2009 @ 13:24:58
(Профил | Изпрати бележка) http://plamenbochev.blogspot.com/
Бъди жив и здрав. Вярвай в това, в което вярваш и, доколкото можеш, го възпявай. Обяснявай на другите, но не и на мен колко много са били братя милионите в твоето време. Аз не ти обяснявам, че това е било и мое време, нали? Вярвай и в революциите и не съжалявай, ако не си имал възможност собственоръчно да избиваш врагове на народа в името на Победата. Може с това да бъдеш ощастливен в някой друг живот, кой знае...

Колкото до моята вяра, вярвам в Бог. Ама имам уговорка с Него да не ми се сърди много, ако не му посвещавам стихове. Та затова се въздържам.
А и същият Той не ме е дарил с твоя поетичен талант. Слава Богу. :))

Да живеят Ленин и Сталин!!! И малко Джордж Оруел, ако позволяваш... :)

]


Re: Комунисти
от Vaia на 06.06.2009 @ 13:58:33
(Профил | Изпрати бележка)
Ами живей в комуна. Нали евреите опитаха. Нямам нищо против комунистите, стига да си живеят по своята идея в комуни.


]


Re: Комунисти
от Vaia на 06.06.2009 @ 02:47:08
(Профил | Изпрати бележка)
Ами живей в комуна. Нали евреите опитаха. Нямам нищо против комунистите, стига да си живеят по своята идея в комуни.

]


Re: Комунисти
от papacot (plamen_bochev@abv.bg) на 06.06.2009 @ 09:48:06
(Профил | Изпрати бележка) http://plamenbochev.blogspot.com/
Извинявай, но не разбрах това твое обръщение към мен ли е...

]


Re: Комунисти
от Vaia на 06.06.2009 @ 13:56:18
(Профил | Изпрати бележка)
Не. Грешка. Извинявай! Към Ангар е. Нямам опит във форумите, а тук се е получило нещо такова.Коментирам само когато мисля да се върна да прочета произведението отново, но този път път реших да кажа и аз нещо.

]


Re: Комунисти
от papacot (plamen_bochev@abv.bg) на 06.06.2009 @ 14:04:47
(Профил | Изпрати бележка) http://plamenbochev.blogspot.com/
С Ангар малко се разминаваме на тема прилагане на комунизма (в случая). Това е нормално... Ако всички мислехме еднакво, щеше да е още по-голяма беля. :)))

]


Re: Комунисти
от Vaia на 06.06.2009 @ 13:59:02
(Профил | Изпрати бележка)
Ами живей в комуна. Нали евреите опитаха. Нямам нищо против комунистите, стига да си живеят по своята идея в комуни.


]


Re: Комунисти
от Mitko19 на 12.05.2009 @ 12:47:14
(Профил | Изпрати бележка)
Времето зърно от плява ще отсее
и злобата ти ще отвее с нея.


Re: Комунисти
от papacot (plamen_bochev@abv.bg) на 12.05.2009 @ 13:32:51
(Профил | Изпрати бележка) http://plamenbochev.blogspot.com/
Наричаш болката злоба. Такъв манталитет ми е наистина до кокал познат.
Ти ако беше Времето, кое от златните зрънца би отсял? Живков, Луканов, Костов, Станишев, Борисов и колко още - всички те са от едно котило, но, предполагам, имаш предпочитания...

Това, което не знаеш е, че и двамата с теб сме врели в казана на една и съща епоха. И ако носталгирш, да разбирам ли, че си бил по-отгоре и си успявал веднъж-дваж да си поемеш въздух?

Идеята за комунизъм е сестра на християнството. Идеята.
Ти буквално ли прие заглавието ми? Или още не си си хвърлил партийния билет за рая? И, ако преподаваш, на какво учиш децата ни?

Поздрави,
Пламен

]


Re: Комунисти
от Veshter на 12.05.2009 @ 09:38:29
(Профил | Изпрати бележка)
Абсолютно точно и вярно! Силно стихотворение. И правдиво. Тези дебелокожи, дебелооки и ненаяли се търбуси загробиха България без да им мигне окото. Изплюскаха и бъдещето на народа си...


Re: Комунисти
от papacot (plamen_bochev@abv.bg) на 12.05.2009 @ 09:58:06
(Профил | Изпрати бележка) http://plamenbochev.blogspot.com/
Благодаря ти за подкрепата...

]


Re: Комунисти
от Veshter на 12.05.2009 @ 10:13:35
(Профил | Изпрати бележка)
Ами трябва да се подкрепяме - много малко останахме хората, които се опитваме да повдигнем глава - на изчезване сме...Всъщност това е търсен ефект...беден, неук и прост народ - като тесто да го месиш и по три кожи да му съдираш все ще му е малко...

]


Re: Комунисти
от papacot (plamen_bochev@abv.bg) на 12.05.2009 @ 14:12:16
(Профил | Изпрати бележка) http://plamenbochev.blogspot.com/
Да, това е целта... И е постигната...

]


Re: Комунисти
от Vesan (proarh92@abv.bg) на 08.06.2009 @ 14:48:41
(Профил | Изпрати бележка)
Поздрави!
Споделям напълно позицията ти!
Глутницата от комунистически псета е неизтребима!


Re: Комунисти
от papacot (plamen_bochev@abv.bg) на 08.06.2009 @ 16:05:46
(Профил | Изпрати бележка) http://plamenbochev.blogspot.com/
Благодаря ти, приятелю! Надявам се, разбираш, тук става дума за новите потомствени олигарси...

]


Re: Комунисти
от Vesan (proarh92@abv.bg) на 08.06.2009 @ 16:34:17
(Профил | Изпрати бележка)
Разбира се, че за тях става дума, но аз мразя не само тях, а и заблудените малоумници, които със своята подкрепа легитимират съществуването им.

]


Re: Комунисти
от papacot (plamen_bochev@abv.bg) на 08.06.2009 @ 16:53:07
(Профил | Изпрати бележка) http://plamenbochev.blogspot.com/
Бих казал, не всяко стадо си има мърша, а всяка мърша си има стадо...

]


Re: Комунисти
от roza1 на 30.04.2009 @ 10:34:18
(Профил | Изпрати бележка)
А децата ми бягат от вас през земи и галактики

Ето това не мога да простя!!!!!!!!!

Друг е въпроса, че и демократите са същите...

Поздрави!


Re: Комунисти
от papacot (plamen_bochev@abv.bg) на 30.04.2009 @ 15:16:48
(Профил | Изпрати бележка) http://plamenbochev.blogspot.com/
В "демократи" се предрешиха комунистите пред очите ми. Как няма да са същите?...

]


Re: Комунисти
от seso-sms-o на 30.04.2009 @ 10:38:14
(Профил | Изпрати бележка)
!Поздрав!


Re: Комунисти
от papacot (plamen_bochev@abv.bg) на 30.04.2009 @ 15:17:23
(Профил | Изпрати бележка) http://plamenbochev.blogspot.com/
Благодаря :)

]


Re: Комунисти
от karambol на 30.04.2009 @ 11:19:50
(Профил | Изпрати бележка) http://pitashtia.blogspot.com/
Къде ги виждаш бе човече тези комунисти.
Тях ги няма от поне петдесет години.
Има само вълци в овчи кожи.
Ако бяха комунисти, щяха да живеят в комуни, а не в палати.


Re: Комунисти
от papacot (plamen_bochev@abv.bg) на 30.04.2009 @ 15:18:20
(Профил | Изпрати бележка) http://plamenbochev.blogspot.com/
За това ни е думата. И моята и твоята...

]


Re: Комунисти
от persian на 30.04.2009 @ 12:17:30
(Профил | Изпрати бележка) http://persiangb.blogspot.com/
Жестока и тъжна истина,но истина.Колкото и да ни е тежко трябва да преживеем и това и да вярваме в доброто бъдеще на България.А тези ,които ни управляват не са българи,а българомразци.Поздрави.


Re: Комунисти
от karambol на 30.04.2009 @ 12:35:33
(Профил | Изпрати бележка) http://pitashtia.blogspot.com/
Какви българомразци?-Просто търбуси. Нищо лично и преднамерено.
Хиените не мразят, а ръфат.

]


Re: Комунисти
от papacot (plamen_bochev@abv.bg) на 30.04.2009 @ 15:20:32
(Профил | Изпрати бележка) http://plamenbochev.blogspot.com/
По-скоро са себелюбци, живеещи на гърба на овчедушието ни...

]


Re: Комунисти
от iar на 30.04.2009 @ 13:39:40
(Профил | Изпрати бележка)
Много силно стихотворение! Тази ярост идва в поезията ни още от Ботев.
Говоря за силните чувства, иначе поетиката, разбира се, си е съвсем друга, съвременна.
Но Карамбол е прав. Не трябва такова заглавие! Тъкмо защото 20 години / за преди не говоря, но пак е същото /хората ги наричат "комунисти" и ги смятат за "комунисти", тъкмо поради това няма да успеем да ги махнем!
И с това, че ги наричаме комунисти, само им правим услуга...
Обратно, трябва да докажем, че не са комунисти!
Тогава ще лъсне най-простата истина - че са само разбойници...
А иначе - не забравяй, че и Ботев е бил комунист.
И въобще - това, за комунизма, не е толкова просто...
Не казвам, че трябва да прочетеш Маркс, но,виж - Маркузе, не е лошо...
Поздрави!


Re: Комунисти
от papacot (plamen_bochev@abv.bg) на 30.04.2009 @ 15:14:31
(Профил | Изпрати бележка) http://plamenbochev.blogspot.com/
Та аз самият съм комунист по убеждения, доколкото корените на идеята за комунизма са в християнските ценности... И Маркс съм чел...

]


Re: Комунисти
от iar на 30.04.2009 @ 16:12:37
(Профил | Изпрати бележка)
Така е... Но за съжаление през тези 40-50 години Марксовата теория "обрасна" с толкова идеология, че сега, ето, вече 20 години и въобще не е изчистена. А пък камо ли развита! Но на Запад хората ги правеха тези работи...
Но ти си по-млад и си избегнал всичката тази отрова. И сигурно вашето поколение гледа по-непредубедено на Маркс, което е хубаво.

Поздрави!

]


Re: Комунисти
от papacot (plamen_bochev@abv.bg) на 30.04.2009 @ 16:39:59
(Профил | Изпрати бележка) http://plamenbochev.blogspot.com/
Толкова млад съм, че преди 20 години бях в периферията на процеса по създаването на "демократите" в България. Преди да разбера кой и с каква цел ги създава...

]


Re: Комунисти
от nadejdaivanov на 30.04.2009 @ 15:30:29
(Профил | Изпрати бележка)
Mного силно и преживяно!!!


Re: Комунисти
от papacot (plamen_bochev@abv.bg) на 30.04.2009 @ 16:12:13
(Профил | Изпрати бележка) http://plamenbochev.blogspot.com/
Благодаря!

]


Re: Комунисти
от regina на 30.04.2009 @ 21:25:46
(Профил | Изпрати бележка)
ха!...днес сме на една вълна...наминах да поднеса почитания за силния ти стих, както и да се извиня повторно за заемката ми от друг твой стих...
поздрав, Кот!!


Re: Комунисти
от papacot (plamen_bochev@abv.bg) на 30.04.2009 @ 21:46:03
(Профил | Изпрати бележка) http://plamenbochev.blogspot.com/
А аз безкрайно ти благодаря за редакцията на първия ред на "комунистите"!

Гениална си и се радвам, че те има!

]


Re: Комунисти
от HANS на 30.04.2009 @ 21:33:23
(Профил | Изпрати бележка)
Поздрави, Papakot! Пак те харесах и ето, че стихото ти
стана дискусионно, в което вземам участие с вече баналния
въпрос: в коя държава комунизма е цъфнал и вързал и
защо синчетата и техните татковци все се гнездят в западните
буржоазни демокрации? Бъди здрав и успешен!


Re: Комунисти
от papacot (plamen_bochev@abv.bg) на 30.04.2009 @ 21:50:10
(Профил | Изпрати бележка) http://plamenbochev.blogspot.com/
Те нека си гнездят там... Ама си направиха гнезденцата със сламчиците от нашите гнезда. И ни оставиха калта...

]


Re: Комунисти
от Alisa (kremenska@abv.bg) на 01.05.2009 @ 11:03:39
(Профил | Изпрати бележка)
Почитания!


Re: Комунисти
от papacot (plamen_bochev@abv.bg) на 01.05.2009 @ 12:32:59
(Профил | Изпрати бележка) http://plamenbochev.blogspot.com/
Благодаря ти!

]


Re: Комунисти
от gitchka_gramatikova на 01.05.2009 @ 15:29:00
(Профил | Изпрати бележка)
Такива агресивни стихове ми влизат под кожата и дълго стоят там, поздрави!
Казах ли ти вече, че съм ти фен? :)


Re: Комунисти
от papacot (plamen_bochev@abv.bg) на 01.05.2009 @ 16:05:25
(Профил | Изпрати бележка) http://plamenbochev.blogspot.com/
Благодаря ти за времето, което ми отделяш!

]


Re: Комунисти
от gitchka_gramatikova на 01.05.2009 @ 16:22:31
(Профил | Изпрати бележка)
Извинявай, че ти отговарям със забава, нямах нет.
За хубавите неща никога не скъпя времето си, поздрави! :)

]


Re: Комунисти
от papacot (plamen_bochev@abv.bg) на 01.05.2009 @ 16:35:26
(Профил | Изпрати бележка) http://plamenbochev.blogspot.com/
Благодаря!

]


Re: Комунисти
от galina (diana610@abv.bg) на 01.05.2009 @ 16:46:34
(Профил | Изпрати бележка) http://galina10.blog.bg
Силно!
Но и комунисти да ги наречеш и егоисти да ги наречеш и атеисти да ги наречеш, все няма да сбъркаш.Грабят от живота ни, от душите ни, от вярата ни и ни обричат на мизерия.


Re: Комунисти
от papacot (plamen_bochev@abv.bg) на 01.05.2009 @ 18:21:36
(Профил | Изпрати бележка) http://plamenbochev.blogspot.com/
Наистина няма никакво значение как ги наричаме, Мина...

]


Re: Комунисти
от anonimapokrifoff на 12.05.2009 @ 23:10:20
(Профил | Изпрати бележка)
Много силно стихотворение! Но жалко, че трябва да повторя думите на Бай Ганьо за маскарите. Може би наистина трябва да помислиш върху заглавието.


Re: Комунисти
от papacot (plamen_bochev@abv.bg) на 13.05.2009 @ 07:42:46
(Профил | Изпрати бележка) http://plamenbochev.blogspot.com/
Може би "Новите стари"?...
А има ли значение как ги наричаме?...
Има ли значение как самите те се наричат?

]


Re: Комунисти
от sineva на 14.05.2009 @ 09:53:28
(Профил | Изпрати бележка)
ПОЗДРАВЛЕНИЯ!!!


Re: Комунисти
от papacot (plamen_bochev@abv.bg) на 14.05.2009 @ 12:49:22
(Профил | Изпрати бележка) http://plamenbochev.blogspot.com/
Червеното има нужда от синева.
Вън от политиката, вътре в душата и над нея. :)

Благодаря ти!
Пламен

]