Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 788
ХуЛитери: 2
Всичко: 790

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LATINKA-ZLATNA

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЖизнени статуси
раздел: Други ...
автор: mechopuh

***
Тя- умерено хубава, не особено интелигентна, добре образована, твърде амбициозна и с бедна душа. Той- средно богат и с объркана душа. Тя полага големи грижи, за да изглежда добре, критикува останалите, за да докаже, че
стои над тях. Смята, че има широк поглед върху света, чете книги, които се рекламират и гледа филми, върху чиито афиши са изписани присъдените награди. За нея черното е винаги черно, а бялото- бяло, нюансите й убягвят. Прави всичко по план, включително и секс. В собствените си очи е идеална майка, съпруга, колежка. И не пропуска случай да го изтъкне. Не познава истинското щастие и не знае, че нещастието понякога може да облагородява. Не знае как изглеждат мечтите и не изпитва нужда от това. Има само факти и упорито действа, за да ги догони, осъществи и задържи.
Той- живее с нея, макар да се задушава от това. Освен факти има и дребни мечти- да изпие един скоч в някой клуб, да се повози с гондола, да попита дъщеря си защо плаче. Фактите не са неговия свят, нито тя е жената, с която да сподели мечтите си. Но не смее да затвори вратата след себе си, защото след толкова ред, няма как да не се изплаши от хаоса.
Двамата- един без друг.
***
Тя- красива и бедна, от село, без образование. Той- красив и беден, от село, без професия. Мечтите им са общи- голяма къща, нова кола, деца в чужбина, почивка на морето. Грижите по дома и близнаците са за нея. Той е специалист по пиенето и побоя. Нейните грижи са нейната радост, боя приема като част от щастието. Неговата гордост и щастие са нейните грижи.
Двама- един до друг?!
***
Тя и той- умерено красиви, интелигентни и образовани. Двадесетгодишен брак, преминал през изпитанията на изневери, скандали, алкохол, заеми, срещи и раздели. Дете, което безкрайно обичат, но не познават. Не спират да си говорят- как е минал денят им, какви задачи имат, кого са видели... Но не казват как се чувстват, нито пък се интересуват от това. Повече се вълнуват от нещастието на другите, отколкото от чуждите успехи, вероятно защото така се утешават за собствените си несбъднати мечти. Имат познати, но нямат приятели. Смятат, че трябва да се оплакват винаги когато могат, за да не ``чуе дявола`` за дребните им радости.Смятат, че с годините стават все по- разумни и се гордеят с това: той е забравил хипи- нощите, рока и първата счупена китара, тя се ``извисява`` интелектуално чрез четене на книги за паранормалното. Така са се слели с представата за себе си, че са изгубили душите си...
Двамата- без себе си...
***
Тя- красива и пресметлива, израснала в дом с матриархален ред, винаги е играла на семейство с куклите си. Той- нежен и интелигентен, малтретирано дете на разведени родители. Сексът е най- невероятното им съвместно преживяване, защото имат еднакви фантазии- общият им инструктор по фитнес. Тя е доволна, че има съпруг, за когото колежките й завиждат. Но тайно плаче в банята, защото мрази психиатъра му и не разбира защо ненавижда приятеля му, а не изпитва и частица съмнение при многобройните му срещи с бивши съученички. Той говори за нея като за икона, защото боготвори децата си. Когато затвори телефона след дълъг разговор с приятеля си, му се иска да й признае истината. Тя живее с представата си за идеално семейство, той живее със скритата представа за себе си.
Двама, ...двама??
***
Тя- красива и образована. Успехите и амбициите си е срещала случайно, но често. Голямото й разочарование е голямата й любов, от която единствен спомен е детето. Разочарованието и грижите по спомена са я превърнали в пресметлива егоистка. Хладно и разумно приема интереса на мъжете към себе си, не иска да си признае, че отдавна е сложила знак за равенство между любов и ползата от нея.
Той- има само душата си, която се опитва да отрови в алкохолни пари. Продължава да вярва в любовта, макар гръмко да заявява, че такава няма. Той и дава всичко- пари, внимание, себе си. В замяна тя му дава новите си претенции и поръчки. Не крие бутилката, защото когато е пил, тя става независима господарка над зависимите му чувства...
Двама..., един за сметка на друг...
***
Тя- нежна и очарователна, мечтателна. Успяла да надскочи снобизма на семейството си. Преживяла голямата любов едва на петнадесет, с точно толкова по- възрастен безнадежден интелектуалец. Когато казва ``да `` на друг, всъщност дава обет пред Бог, че сърцето й завинаги е останало при безнадеждния интелектуалец.
Той- твърде строг и безпардонен. Гордее се, че я научава да не плаче при вида на първото кокиче, да чете криминалета, да бъде изрядна домакиня. Учи и сина си- да не гледа балет, да мрази прошката, да псува... И отказва да влезе в изложбената зала, където малкият излага картини, някога рисувани и от нея...
Двама и сянката на трети...


Публикувано от alfa_c на 26.04.2009 @ 19:56:47 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   mechopuh

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 17:24:06 часа

добави твой текст
"Жизнени статуси" | Вход | 3 коментара (6 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Жизнени статуси
от Limonka (danist@abv.bg) на 26.04.2009 @ 20:17:16
(Профил | Изпрати бележка) http://danist.blog.bg
Двама, ама..


Re: Жизнени статуси
от Princesssa на 26.04.2009 @ 22:31:36
(Профил | Изпрати бележка)
Замислящо, реалистично и мъдро. Поздрави!:)


Re: Жизнени статуси
от LiRa на 26.04.2009 @ 23:55:01
(Профил | Изпрати бележка)
Интересна галерия - краските са наситени, има и нюанси, и рязко преливане. А може би по-скоро напомня графика - набързо нахвърляни щрихи, но категорично улавящи същината и детайлите. При всички случаи е интересно четиво, хареса ми. Здравей, mechopuh! :))