Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 768
ХуЛитери: 3
Всичко: 771

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: Marisiema
:: Mitko19

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаНе дишай! Опасно за живота!!!...
раздел: Хумор и сатира
автор: hipitto

Дишането можело да предизвика инфаркт!!!
Знаех си! М...а му, знаех си, че е това! Ама друго си е да го видиш черно на бяло.
Обаче малко съм обидена, ядосана и се чудя дали да не заведа дело за авторско право срещу тоя д-р Аруни Бхатнагар (Те това е име!), задето си присвоява моите идеи. Какво като работел в университета „Луизвил”?! Аз пък съм завършила Велико-търновския. А де!!!... Сега ще си ги мерим ли?...
О`кей! Имало уточняващи подробности – не било точно дишането като телесна функция, а дишането на тютюнев дим, изгорели автомобилни газове, димът от заводи и т.н. (Сега е моментът да се възползват ония „гении”, дето са си сложили душа на мъка да затворят „Кремиковци”.) Ама ние и това си го знаем, бе! Много преди братята американци (доколкото човек с фамилията Бхатнагар е американец) да „открият топлата вода” така да се каже. Били правили изследвания. Стига бе! Бас ловя, че резултатите щяха да са съвсем различни, ако изследването беше правено в България. Нас „Чернобил” не успя да ни тръшне, та някакви си газове от таратайките ли?! Корав народ сме – спор няма. Утре ако ще целия свят да гушне букета, все някой наш ще оцелее наравно с хлебарките и Шер. (Шер е вечна! Алилуя!!!)
Но да се върнем на дишането! Гле`й какви неща ставали! Едно време ако не дишаш дълго време, докторите те обявяват за мъртъв. Сега пък си мъртъв, ако дишаш твърде дълго. Човек на никого да няма вяра, а? С тия темпове медицината скоро сигурно ще докаже, че е вредно и да се яде, да се мисли и т.н. (Те това последното що народ би зарадвало!...) С други думи излиза... какво? Че спреш ли да дишаш, решаваш си проблемите. Или поне се отърваваш от опасността да те тресне инфаркт. Като се замислиш, това май решава и всички останали проблеми, ама хайде да не го обръщам на черен хумор, че току виж...
Та сега някак си взех да гледам с друго око на диагнозата си – астма в средно тежка форма. Един вид... по-малко застрашена съм от сърдечен удар. Късмет! Какво да го правиш! Пък нашите навремето що пари хвърлиха по санаториуми и доктори!... Да сме знаели, ама не сме! Обаче така е по-добре. Иначе кога щях да видя Сандански например. А така... три лета изкарах там. И на море ме влачиха... Нищо, че така и не ме излекуваха. Явно – за добро е било. Сега ще векувам, `щото сърцето ми е здраво, понеже дишам като 60-годишна баба. Преди време докторката като ми видя резултатите от изследванията след поредната криза, само дето не ме попита дали съм си избрала погребална агенция или да ми препоръча някоя. Сега, ако пак се случи, сигурно ще ми каже: „Честито! Няма да умреш от инфаркт.” (При което най-вероятно тя самата ще умре от разбита глава. В такива моменти чувството ми за хумор е под стойностите на абсолютната нула.)
И така, не дишайте! Вредно е. Направо си е смъртоносно даже. Ако на мен не вярвате, повярвайте на учените, бе, хора!


Публикувано от alfa_c на 23.04.2009 @ 09:45:30 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   hipitto

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
389 четения | оценка 5

показвания 42127
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Не дишай! Опасно за живота!!!..." | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.