Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 763
ХуЛитери: 5
Всичко: 768

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: Marisiema
:: LATINKA-ZLATNA
:: pinkmousy
:: durak

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаМорски и не толкова морски истории - продължение ІІ
раздел: Разкази
автор: petsto

Странни истории

Тошко, дето няма нищо идва при мен уплашен. За пръв път го виждам в това състояние. По главата му има два-три бели косъма. Наистина е станало нещо от което човек би могъл да ... Не знам какво би могъл...
Да започна подред. Странна е тази история, да не се случва на никого.
Тошко и Снежана живеят в къща. Вътрешна къща. Пред нея е къщата на родителите му. Тоалетът и банята са вън в двора. Просторът за прането също. Снежана е бременна в осмия месец. Трудно подвижна. С голям корем. Тошко спи отделно от нея, да не я притеснява. Сложил е едно легло под прозореца. Снежана става през нощта към два-три часа, отива до тоалета, проверява дали прането на простора е изсъхнало. Прибира четири-пет неща и ляга. Не заключва вратата. Никога дотогава не са я заключвали. Заключват външната врата на оградата на двора. В просъница някой започва да я гали. И тя го гали, мисли ,че е мъжът й Тошко.
- Тошко, ти ли си? – пита просто ей така за да каже нещо.
-Да! Да! – шепти и я целува.
Изведнъж Снежана напипва пагончета на ризата. Тошко няма такава. Разбира, че човекът, който я гали не е мъжът и.
Обзема я панически ужас. Отваря бавно очи и вижда в полумрака клекнал до леглото чужд мъж.
Тошко в това време сънува кошмар. По-точно сънува, че съпругата му изневерява с наш приятел. Той ги хваща на местопрестъплението и почва да го бие с верига.
В този момент се събужда. Нещо свръхестествено го е събудило. Светва лампата и вижда клекнал до леглото на жена му човек.
Започва бой, като същевременно Тошко се опитва да изтласка мъжа навън ,за да не нарани Снежана.
Излизат на двора. Боят продължава. Извратеният тип се отскубва и побягва. Тошко го настига и хваща. Събарят оградата, но перверзникът се отскубва и успява да избяга. Събира се народ. Викат и полиция.
Оказва се, че преди да отиде у Тошко, откачалникът е бил в съседната къща. Видели го в двора и го прогонили.
На следващия ден се оказва, че мъжът е бил и на още едно място и е всял и там паника и ужас.
Влязъл и в апартамент на първия етаж в квартал “Чайка”, входът се заключвал. Проникнал през прозореца в кухнята. Там спяла свекървата. По-точно не спяла, видяла как влиза. Вцепенила се от ужас. Перверзникът отишъл в коридора, отключил входната врата с ключа висящ на ключалката. Подсигурил си изход. Тогава отишъл в другата стая. Свекървата се съвзела малко и отишла да събуди сина си. Той става и погва натрапника от стаята на жена си, също бременна. Натрапникът побягва и мъжът го погва като тръгва към горните етажи знаейки, че входната врата е заключена. Перверзникът избягва.
Странна е човешката психика. Разказвам след време тази история на Мариела, съпругата ми. Това я ужасява, но допълва нещата, като разказва подобна история с една нейна позната Мариана.
Известен актьор от врачанския театър влизал тайно по домовете на хората, гледал ги как спят, нищо друго не правел и излизал. Влязъл и в нейния дом.
- Сигурна съм ,че беше той - казала Мариана- видях.
Аз пък и разказвам историята за Гошо от Константиново, който неволно влязъл в кухнята на чужд апартамент и изплашил живущите там. Та ето и тази история.
Гошо от Константиново има гадже в квартал”Чайка”. Една вечер изпуска последния автобус за селото. Решава да отиде при гаджето. Входът на блока е заключен. Звънецът не работи. Тогава нямаше мобилни телефони. Хвърля дребни камъчета по прозореца, но няма полза.Решава да се покатери на площадката над входа,да влезе през прозореца във входа и да почука на вратата.Качва се на площадката и влиза през прозореца.Оказва се , че този прозорец не е на входа, а на кухнята на апартамент от първия етаж. Гошо е с кални обувки. Излиза по обратния път, скача от площадката и се отдалечава от блока. На другия ден след работа отива при гаджето.
-Знаеш ли, снощи някой е влизал при съседката под нас – го посреща тя.
-Взето ли е нещо? – пита Гошо.
-Не, само оставил кални следи в кухнята.
-Бях аз. Обърках се. Оставил съм им анонимно писмо в пощенската кутия в което се извинявам и обяснявам, че съм се объркал. Помислих, че този прозорец води към стълбището – казва Гошо и разказва случката на гаджето.
Ходих и аз до блока. Действително и през деня човек може да се обърка, а камо ли през нощта. Мислиш си, че през този прозорец ще вле-
зеш във входа на блока, на стълбището, а се оказваш в чужда кухня. Архитектура...


Публикувано от alfa_c на 22.04.2009 @ 10:30:07 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   petsto

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 12:41:12 часа

добави твой текст
"Морски и не толкова морски истории - продължение ІІ" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.