Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 790
ХуЛитери: 4
Всичко: 794

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian
:: Elling
:: pc_indi

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСтудена сутрин. Избледняваща луна
раздел: Разкази
автор: Cinderella

Сутрин като всяка друга преди тази, е с малката разлика, че пронизващата мелодия на будилника ми бе точна. Изстенах от недоволство и разтърках очи, протегнах ръка и впих пръсти в меката козина на мъркащото създание добрало се до леглото ми току що.
„Скъпоценното ми камъче” наричаше го мама затова го кръстихме Опал, но това беше преди баща ми да я пребие до смърт след поредната си пиянска нощ. Още помня красивата усмивка изписана на лицето и от радостта, която изпитвах аз когато ми подари тази котка, още помня хилядите сълзи, които изплаках за мама след като баща ми я преби за дето ме глезила с подаръци. Още се питам как полицията повярва на скалъпеното падане по стълбите, още помня нелепата смърт която баща ми измисли.
Силното тряскане на врата ме изкара от болезнените спомени.
Станах от леглото си и с бавни крачки се запътих към банята от която излизаше баща ми. Погледнах го с очи пълни с омраза и гняв, а той ме поздрави с поредната си съскаща обида, но не му обърнах внимание, вече бях свикнала.
Влязох в банята заключвайки вратата след себе си. Нова вълна от спомени ме връхлетя…окървавените дрехи, локвите кръв, бейзболната бухалка… Затворих очи и разтърсих глава опитвайки се отчаяно да премахна спомена. Наведох се над мивката, пуснах студената вода и наплисках лицето си. Погледнах се в огледалото в главата си проби път нова мисъл, „Нов ден.Може би различен”.
След няколко минути се върнах в стаята си щастлива от факта, че изминах разстоянието от банята до нея без някой да ме влачи за косата и без някоя нова синина.
Огледах стаята си за нещо което бе различно от екип на мажоретка, костюм на стюардеса или нещо друго от извратените фантазии на така наречения ми баща.
Погледа ми спря върху чифт черни дънки в комбинация с черна тениска на Nightwish, без да се замисля го облякох за секунди. Докарах косата си до прилежен вид, обух кецовете си и мушнах в задния джоб на дънките сгъваемо ножче, бях готова да го използвам ако се наложи. Грабнах чантата си и се запътих към училище. Вървейки към спирката в главата ми все още се въртеше мисълта „Нов ден. Може би различен”.
Зачаках зелената светлина за пешеходци да светне…5…4…3…2…1, колите намалиха и спряха зачаквайки новият си старт. Тръгнах да пресичам забързано и…последното което чух бе писък на жена, писък разкъсващ мъглата, писък звучащ безпомощно, а последното което видях бе ярка, примамлива светлина. Всичко стана за секунди, болката бе силна, но премина бързо сякаш рязко махнах лепенка от заздравяла рана…
„Нов ден.Може би различен!”.
Студена сутрин.
Избледняваща луна, а после…блажена самота…

Разказа НЕ е по действителен случей!


Публикувано от alfa_c на 20.04.2009 @ 11:07:52 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   Cinderella

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 14:53:34 часа

добави твой текст
"Студена сутрин. Избледняваща луна" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.