Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 836
ХуЛитери: 5
Всичко: 841

Онлайн сега:
:: AlexanderKoz
:: LeoBedrosian
:: Oldman
:: pinkmousy
:: Elling

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаИзискано отмъщение по китайски
раздел: Разкази
автор: apostolicia

Е, това вече преля чашата! Ма какво си въбразява той – че е глуха ли? Ми поне звука на телефона да си беше намалил, преди да й обяснява, че го викат от службата.
Всичко чу. Условно може да се приеме, че наистина го викат от службата, но меденият глас на колежката каза: „ще се измъкнеш ли да те заведа на едно приятно място, съкровище?” Поне телефонът да си беше намалил, гадът му с гад! Гневът изби на червени петънца по лицето й, докато яростно търкаше стъклото. Винаги, когато беше бясна, миеше прозорците.
Защо, бе, Боже?! Ми след двайсет години е нормално да поостарееш, да не си свежа като цветенце, да те познава до последното косъмче, да си му втръснала. Ма той какво си мисли? Да не би да не е остарял, нима е свеж като цветенце и тя не го познава до втръсване? И кво? Харесва си го и такъв.
Ама така е то! По света хората, като се сдобият с повечко пари, водят семейството си на почивка, че да го заздравят. Българинът, като види повече пари, си намира любовница.
Двайсет години наравно с него. Той все беше болнав, все неща му имаше, тя се разправяше с всичко. Къща построиха, дете отгледаха... И синът прати на село при свекървата, вместо да го остави през ваканцията при нея, хем знаеше, че си е взела отпуск за Великден, че да прекара повече време с момчето. Какъв зор имаше да го праща при баба му? Страх го е, мръсникът ниеден! Страх го е детето да не разбере, затова гледа да го отдалечи. Нали му е баща, нали трябва да му е пример. Страх го е, затова го прати при майка си.
А сега: „Викат ме от службата” – дрън-дрън!
Ма тя ще му отмъсти. О, как ще му го върне! Няма да остави нещата така! Тутакси се отказа от миенето на прозореца и се зае с изисканото отмъщение по китайски. Първо се приведе в изряден вид – щеше да му даде да се разбере. После купи цветя и приготви свещи. Търсеше някаква причина за вечеря на свещи и изведнъж й хрумна, че точно на този ден имаха годишнина. Това доналя масло в огъня и тя се зае с удвоени усилия да изпълнява плана си. Състави меню, като по учебник – любими ястия, любим сладкиш, любимо вино. Остави месото полусурово и сипа повечко сол – той не понасяше и двете неща. За себе си приготви само парченце риба, щеше да се оправдае, че е на диета – той и това не понасяше. А сладкишът! Сладкишът приличаше на произведение на изкуството. Но не на сладкарското, а на военното. Мязаше на боеприпас – нещо като противопехотна мина, при това – вече избухнала. Щеше да му го сервира със смутена усмивка и да каже, че няма много добър вид, но пък е вкусен – той и това мразеше. Естествено, че ще е вкусен, след като съставките му са вкусни. Покривката беше изискана, но смачкана – нарочно я намачка, преди да я застеле, свещите вече бяха палени, избра неподходящи чаши, а чиниите бяха от различни сервизи. Купила беше цветя, от които той кихаше, а вазата сложи в центъра на масата – така, че да пречи да се виждат един друг. Трудно щеше да й бъде да запази виновно-наивния си вид през цялата вечер, а не искаше той да забележи злорадите пламъчета в очите й – целият й план би пропаднал. А такова старание вложи да направи така, че всеки детайл да го дразни максимално. За капак беше предвидила да пусне телевизора, беше избрала чалга-концерт за начало, а после „Шоуто на Слави”. Щеше да му скъса нервите окончателно. Ще види той на кого ще изневерява! И ключът даже завъртя така, че да не може сам да си отвори.
Когато звънна, тя се завтече с пресилена радост, но цветята в ръцете му смразиха усмивката й.
- Годишнина, не помниш ли? Хайде, приготвяй се, нямаш представа какво местенце ми показа колежката, ще си изкараме чудесно...


Публикувано от alfa_c на 16.04.2009 @ 09:18:15 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   apostolicia

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 4


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
320 четения | оценка няма

показвания 30369
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Изискано отмъщение по китайски" | Вход | 11 коментара (25 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Изискано отмъщение по китайски
от Hipitto (hipitto@abv.bg) на 23.04.2009 @ 10:27:04
(Профил | Изпрати бележка) http://kapricia.ucoz.ru/
Какво да кажа?! Напълно я разбирам героинята на това разказче. Аз цяла седмица бях на нокти заради един стар SMS в телефона на моето съкровище. От бившата му. От преди пет години. Пет години, ама... Не знам защо така ми бръкна в здравето. Накрая просто докопах телефона, изтрих SMS-а и мирясах. Нищо, че той така и не забеляза. Сигурно и не е подозирал, че това чудо на техниката има архив. :о)))
Та значи... напълно я разбирам и оправдавам жената от тази история.


Re: Изискано отмъщение по китайски
от kasiana на 16.04.2009 @ 10:20:08
(Профил | Изпрати бележка)
Харесах много, Апостолиция!!!

Щастливи празници!!!

Касиана


Re: Изискано отмъщение по китайски
от Prishylec на 16.04.2009 @ 11:11:50
(Профил | Изпрати бележка)
Хехехе, това се казва номерът на китайката :))))


Re: Изискано отмъщение по китайски
от radi_radev19441944 на 16.04.2009 @ 13:01:43
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Много фин начин да ядосаш съпруга си.
Поздрави.


Re: Изискано отмъщение по китайски
от joy_angels на 16.04.2009 @ 14:12:07
(Профил | Изпрати бележка)
Изискано отмъщение. На сладкиша ти се смях с глас :)))
Само нещо ме усъмни в хепиенда - "ще се измъкнеш ли да те заведа на едно приятно място, съкровище?” Аз въпреки всичко бих била твърде недоверчива, когато колежка нарича мъж ми "съкровище".
Поздрави, Ели! Много леко и приятно за четене. Особено с това "Ма" в началото вкарваш изключителна автентичност! :)))


Re: Изискано отмъщение по китайски
от anelim на 16.04.2009 @ 15:03:40
(Профил | Изпрати бележка)
Аплодисменти!
Весели празници!


Re: Изискано отмъщение по китайски
от regina на 16.04.2009 @ 19:42:52
(Профил | Изпрати бележка)
хехе...мноо се кефя на приятните изненади!!
благодаря, че ме усмихна, Апи!!


Re: Изискано отмъщение по китайски
от voda на 17.04.2009 @ 04:47:51
(Профил | Изпрати бележка)
Поздравления, апостолиция!
Светли Великденски празници!


Re: Изискано отмъщение по китайски
от 4a4e на 17.04.2009 @ 08:54:57
(Профил | Изпрати бележка)
Никога не успяваме да се опознаем напълно, но достатъчно,щом можем да си спретнем подобно отмъщение .
Животът е театър, но последното изречение в нашите сценарии го пише някой друг и това ги обръща с главата надолу.
Харесах!


Re: Изискано отмъщение по китайски
от Vesan (proarh92@abv.bg) на 17.04.2009 @ 09:15:21
(Профил | Изпрати бележка)
Така е то... когато оставяме демоните в нас да ни нашепват...


Re: Изискано отмъщение по китайски
от La_ik на 26.04.2009 @ 15:19:36
(Профил | Изпрати бележка)
Ндаа. Изискано автоизтезание по китайски :)