Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 845
ХуЛитери: 5
Всичко: 850

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LATINKA-ZLATNA
:: pc_indi
:: rosi45
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПрезерватив
раздел: Други ...
автор: rainy

              - Девойче, имате ли…
              Не се беше усетил кога редът му дойде, а сега поредната хипохондричка го избута „само да попита” нещо. Мразеше аптеките. В червата си! Беше абсурдно, но му миришеха на застояла кръв и на съсирена гной... Не се беше подлагал на хипноза, за да разбере в кой ли минал момент нещо се е случвало с него, там. В такива мигове благославяше психиката си, която послушно започваше да „медитира” и запиляваше мозъка му на места, които временно го анестезираха, докато отминеше реалността. За брутален реалист и сангвиник като него тази дарба беше абсурдния, но спасителен пояс, за чието съществуване никой и не подозираше.
              Бодежът отляво любвеобилно му припомни причината да се жертва и посети отвратителното с асоциациите си заведение, но нахаканата бабетка беше окупирала сериозно гишето и мислите му се върнаха там, където бяха зачезнали...

              ... „Глупак! Идиот! Ахмак!” Като грамофонна плоча този рефрен се въртеше в ума му, докато наяве мълчаливо и хладно наблюдаваше очите й, които почти плуваха във вода. Ръцете й не знаеха къде да се дянат и стискаха до посиняване парапета. Цялото й самочувствие на жена се беше свряло в токчетата на обувките й и той се псуваше като каруцар за това, но не можеше да се преодолее. Както и чудесно знаеше, че прави ужасна грешка, но не желаеше да се спре.
              „Няма нищо ново под слънцето, моето момиче. Тези ала-бала-ници за Голямата любов са моментни прищявки на Нейно Величество Химията и нищо друго! Когато свърши процесът на горене, да ти кажа ли на какво вони? Да, да, точно на екстременти. На отпадъчни продукти. Сега умираш за мен. После... После ще умираш от мен. И аз също. Не искам да се превърнеш от богиня в кучка. Ще се намразим. Ще намразим и любовта.” Потръпването на раменете й можеше да бъде отдадено на вечерния бриз, развихрил се на воля върху понтона, но едва ли. Не посегна да я загърне със себе си. Нямаше си доверие.
              „Виждаш ли, по-добре е без нея. Една HIV позитивна проститутка, практикуваща зашеметяващите си умения без кондоми. Нарочно... Всъщност, илюзията за възможността й да съществува е най-основателната причина за съществуването й. И нашето също. Само където малката подробност е, че после тя сама изяжда децата си.” Леко се отдръпна, като че ли вътрешната дистанция не беше достатъчна, за да демонстрира решението си. Явно беше повече от достатъчна, доколкото наблюдаваше настръхналата кожа на шията й, но той не беше от желязо, мамка му! Онази бръчица, пулсираща на слепоочието - съвършена в несъвършенството си, просто го предизвикваше да прокара леко устни, а порочната в невинността си сгъвка на лакътя й буквално го разтрепери... Дори споменът за бедрата й накара панталонът му да отеснее и го накара да тръсне глава и да свъси и без това гъстите си и по природа свъсени вежди.
              „Аз съм копеле, мила моя. От тези, най-парадоксалните. Които мразят да са копелета, но нещо ги тласка да са такива в най-дълбоките, в най-драстичните моменти, и то с най-сърдечните си, които обожават. Всичко друго, което ще ти кажа като причина да не бъда с теб, ще бъде нагла лъжа. Защото имам нужда от теб. Съсипваща нужда! Само че аз съм си най-големият враг. И...” Погледът й, който се престраши да прескочи в ирисите му, се сви обратно в глухата си орбита. Страхуваше се да попита, а и нямаше смисъл. Единственият въпрос, на който отговор нямаше да получи. Защо.
              „Знам, знам! Знам какво ще ми кажеш - всички мъже именно този аргумент изтъкват. Доставя им някакво перверзно удоволствие да се пресъздават като зли демони, а всъщност са половината на онази ябълка, гниеща на земята в очакване на другата си част. Само че... Аз не играя. Вярвай ми. Не съм за никого. Не съм! И така е по-добре.”...

              - Господине, не бавете опашката, моля!
              Гласът на жената в бяло прободе като свредел мозъка му и той се стресна. Рязко отблъсна затисналата го тълпа и изскочи на въздух. Болката между ребрата не спираше и той нямаше сили да я овладее. Нека! Заслужава си го, кучия му син! Успя да извади смачкания и непродупчен билет. От потта на дланите му мастилото беше се разляло, но днешната дата подигравателно се надсмиваше над слабостта му. Преди да седне на тротоара с омекнали колене и причерняло съзнание, сгърчи конвулсивно хартийката и я пусна в прахоляка на мръсния паваж. Така и не забеляза тъничката нишка ръждив цвят, която изцапа ръката му. Острата мидичка, импулсивно взета от пясъка, където правиха любов и отдавна забравена в джоба му, нямо впи зъби в обезчувствената кожа.
              Кървавата струйка на красивото изтече...

_________________

Импровизация по "Ти прободе босото ми сърце" на Антон Фотев.


Публикувано от alfa_c на 09.04.2009 @ 12:43:36 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   rainy

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 4


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 12:47:36 часа

добави твой текст
"Презерватив" | Вход | 12 коментара (41 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Презерватив
от perko на 12.04.2009 @ 19:08:21
(Профил | Изпрати бележка)
Ти, скъпа хубаво си написала този разказ, ама да знаеш, че и презервативите не дават 100% гаранция. Един мой приятел например таман си нахулил презерватива и го блъсна автобус. Така че няма гаранция - и да си купиш презерватив, печели аптеката, и да не си купиш, пак печели аптеката, защото любовта е сляпа, зла и заразява с венерически болести...


Re: Презерватив
от flagumdei (Flagumdei@abv.bg) на 09.04.2009 @ 14:51:55
(Профил | Изпрати бележка)
Мда. Май е мой ред да оставя белега си и да помълча пред това съчинение.
:)
Успех!


Re: Презерватив
от ANG на 09.04.2009 @ 14:40:40
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
абе ти Рейни ли си или Рей-ки


Re: Презерватив
от doktora на 09.04.2009 @ 13:59:19
(Профил | Изпрати бележка)
алоо! моряците!!! как ги правите тези работи...забравихте доктора, а той ...има к,во да каже;)

Иначе рейни, не съм много в час, но ме порази...стрелата ти-)))))))))

Поздрави от Варна, рейни, морето, сините вълни:)))

п.п. лятото идвааа и...внимание! кондомите не са качествени, тук по морето, значи;) доки непороки-))))))))


Re: Презерватив
от theheart_ofthefire на 09.04.2009 @ 13:51:54
(Профил | Изпрати бележка)
... помете ме...
и ми се мълчи сега...


Re: Презерватив
от Anton_Fotev на 09.04.2009 @ 13:27:55
(Профил | Изпрати бележка)
Знам, че от секс се прихващат болести като сифилис, гонорея, СПИН и прочие ужаси. Но хората все забравят, че при секс може да се заразиш и с любов.
Тя има всички характеристики на неличима болест - държи до гроб, няма лекарства за нея и симпомите са тежки. Човек трябва да се пази много от нея, но за добро и зло все още не са открити презервативи за сърцето.


Re: Презерватив
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 10.04.2009 @ 16:32:05
(Профил | Изпрати бележка)
Да.... краят винаги е така...неведом път Божий...

Рейнич, разказът ти е страхотен! Предизвиква читателя (поне мен) - да говоря, оспорвам, да се съгласявам....

Остава ми да прочета и Антон Фотев :-)))
И ще го направя!
:-)
:-*******


Re: Презерватив
от sia на 10.04.2009 @ 09:22:09
(Профил | Изпрати бележка)
Просто спирам да кажа, че прочетох,
но друг път ще коментирам, трябва да бягам на работа.
И да ти пожелая прекрасен ден днес - единствения, който със
сигурност имаме днес!...

/И само още нещо, което се сетих като четох, не зная защо -
надървянето не е личностно израстване... :)/


Re: Презерватив
от radi_radev19441944 на 09.04.2009 @ 22:25:35
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Оригинално направен разказ.
По този повод се сетих за един виц: Значи отива нашият в аптеката да си купи презервативи. Но му било неудобно пред цялата опашка да каже какво иска, затова повикал една от продавачките - младо момиче - и и прошепнал тихичко какво му е на сърцето. Тя се отзовала незабавно и викнала с всичка сила към колежката си: "Пено ма, дай на човека едно пакетче презервативи!"


Re: Презерватив
от dandan на 09.04.2009 @ 22:19:04
(Профил | Изпрати бележка)
"....а всъщност са половината на онази ябълка, гниеща на земята в очакване на другата си част."

Защо, защо, толкова ли е трудно да бъдеш другата част?

Разтърсващо е писанието ти, Рейни!


Re: Презерватив
от Evil_Yosha на 09.04.2009 @ 18:52:14
(Профил | Изпрати бележка)
Няма да бавя опашката!
Само да си кажа- пробожда с откровения и дълбае!
Поздрав!


Re: Презерватив
от Omaia на 20.04.2009 @ 16:04:05
(Профил | Изпрати бележка)
Страхотен е! Трудно се коментира такова творение, Рейни!

Като изключим сериозните послания в разказа ти,
мога с намигване да кажа, че все пак си доказала,
че и от опашките може да има полза- докато стърчиш в нея,
в главата ти се вият разни мъдрости и странности.
А в крайна сметка и от там можеш да излезеш достойно,
пък и малко по- богат. ;)))