Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 771
ХуЛитери: 6
Всичко: 777

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LioCasablanca
:: Marisiema
:: Mitko19
:: LeoBedrosian
:: mariq-desislava

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаДокторе, помагай!
раздел: Хумор и сатира
автор: hipitto

Колкото и да не ми се иска, в сезона на гриповете зорлем се налага да ходя и аз по доктори. Умирам си да вися в стерилни коридори, само за да чуя накрая: „Добър ден! Два и двайсет такса.” От друга страна не върви да подсмърчам и да се разпадам пред хората на работата, така че в края на краищата нямам кой знае какъв избор.
И така, сдобила съм се с поредната юнашка настинка. Носът ми вече е добил формата и цвета на кралска порода камба. Обонянието ми е в стачка, така че горе-долу ми е все едно дали на закуска ям меденка или парче картон. Кихам като колата на нашите, когато се опитват с нея да се качат навръх Рила, а в гърдите ми сякаш свири сборна формация от шотландски гайдари. Такива подробности като температура, главоболие, болки в мускулите и задух хич даже не ги броя. Хремата е най-гадна.
Та събирам сили и кураж и хайде в клиниката! Цъфвам там в осем – половин час преди началото на работното време – ама пред вратата вече са се курдисали две бабки, които сигурно са тук от вчера поне и си лафят за внуци и комшии. Всяка е помъкнала цяла торба документи, кардиограми, снимки, лекарства и оплаквания и явно са преизпълнени с желание надълго и нашироко да изложат болежките си на доктора. В превод това ще рече, че не ми мърда поне половин час чакане, а с моя късмет – час и половина.
Познах. Самият доктор идва с около четиридесет минути закъснение. Междувременно манифестацията пред вратата му е достигнала внушителната бройка от дванайсет души, всеки в различна фаза и форма на разпадане. Като цяло обаче пада такова кихане, кашляне и давене, все едно сме избирани с конкурс от Клуба на асматика. Тук и да не си болен, ще се тръшнеш. Няма как. Даже фикусът в ъгъла е взел да линее.
Първата баба се шмугва в кабинета, настанява се удобно и започва с изложението си. Като по учебник. Но в общи линии приключва бързо – за има-няма двайсет и пет минути.
Докато чакам втората, отнякъде се материализира някаква лелка с три чанти, промушва се най-отпред и заема стартова позиция пред прага на кабинета, извинявайки се, че гони „рейса за село”, а другият бил не-знам-си-кога, пък тя искала само да пита нещо и т.н. Усещам как започвам да се вкисвам сериозно. Принципно не съм лош човек, но грипът ме прави зла като оса. Сопвам се, че аз пък закъснявам за работа и, за разлика от моя шеф, не вярвам шофьорът на автобуса да кара лелката да дава писмено обяснение за закъснението си. И без това ми е ясно, че „само да питам нещо” в превод означава да виси вътре поне двайсет минути. Не на мене тия!
Все едно! След приблизително час и четвърт най-накрая се добирам до вратата с риск да прегазя един дядо, който се оказва удивително пъргав за човек с две патерици и също е тук само за малко питане. Вече мога да добавя към списъка с оплакванията си схванат задник, изтръпнал крак, склонност към агресия и начални симптоми на нервна криза.
Докторът ме зяпва въпросително, което е сигнал за мен да изстрелям:
- Гади ми се!!!...
- Значи сте бременна. – изтърсва той съвсем сериозно.
Мой ред е да се опуля, при което той добавя:
- Добре де. Може и грип да е.
А, така по-може. Добавям и останалото, връчвам му здравната книжка, картона, че даже и личната карта по навик. Той ми връща болничен лист и сензационната рецепта: чай и витамин С.
Чакай, бе! Как така чай и витамин С?! Поне температурата да ми беше измерил... Деликатно му намеквам, че може би е редно да ме прегледа поне. За такъв лукс като рентген дори не смея да си помисля. Той обаче е непреклонен. Пет дни болнични, чай, витамин С и след седмица да мина да види как съм и какво ми е било.
А така! По телевизията все разправят, че медицината напредвала, ама че вече лекуват със задна дата направо не съм и сънувала. Ама как така ела като се оправиш, бе?! Ми това ако е нещо гадно и смъртоносно? Птичият грип мина оттук само преди година-две. Ако утре взема, та опъна жартиерите, кел файда, че после тоя ще установи от какво съм се тръшнала.
Докторът обаче ми набутва в ръцете цялата документация и започва внимателно да ме притиска към вратата. Няма време за глезотии, така че изоставям идеята да вдигам скандал, макар нервната криза да е още по-близо.
Въздъхвам и се предавам. То какво друго ми остава! Ще се прибера вкъщи и ще пробвам да спазвам рецептата. Пък до няколко дни, ако умра случайно, ще съм спокойна, че в края на седмицата докторът ще разбере от какво е. Сега трябва да тичам до аптеката за чай и витамин С.


Публикувано от alfa_c на 16.03.2009 @ 08:34:41 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   hipitto

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
389 четения | оценка 5

показвания 43544
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Докторе, помагай!" | Вход | 2 коментара (2 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Докторе, помагай!
от aurora (vasia@hulite.net) на 16.03.2009 @ 10:35:42
(Профил | Изпрати бележка)
Към чая капни малко ром... ако не ти прогони грипа, поне ще ти вдигне настроението:)
Хубав разказ, развесели ме за втори път днес.
Поздрави:)


Re: Докторе, помагай!
от iaice на 16.06.2009 @ 12:51:46
(Профил | Изпрати бележка)
Отдавна не бях чела нещо толкова свежо и оригинално,въпреки,че повода за написването не е никак свеж.Прави чест на автора цалата тази ирония и чувство за хумор към ситуация,която всички познаваме и всеки от нас е получавал нервни кризи пред същите врати.С удоволствие чакам следващите ти творби,успех.