Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 696
ХуЛитери: 0
Всичко: 696

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЦигарено откровение
раздел: Разкази
автор: apollyn

Искам да съм твоята цигара. Да ме търкаляш между пръстите си. Да галиш устните си с мен. Искам да ме изпушиш след напрегнат момент, в миг на бягство. Да полепна по устните ти. Да ме вдишаш. И да ме рониш в пепелника. Искам да лепна в дробовете ти. Да омайвам кръвта ти.


Започнахме това откровение отдавна. Над първия ни общ пепелник. С първата ти цигара. И моята първа усмивка.

Помниш ли какво ти казах тогава? "Обожавам цигарен дъх в целувка"

Седиш срещу мен. Нервен си. Цигарата ти дими в нашия пепелник. Самотна. Като думите ни. Които увисват в тютюневия дъх на въздуха ни.

Арогантен си. Играеш си с кутията цигари. Мачкаш я между пръстите си. Сваляш целофаненото й тяло и я оставяш гола и картонена. Нашарена с татуировки. Тръпнеща от допира ти. Смачкана. Буквално.

Обичам да те гледам. Такъв. С цигара в ръка. С цигара между устните. С цигара в пепелника. Около теб се вие горчив тютюнев дим. Попива в теб. И в мен. Вие се в дробовете ни. В кръвта ни. В душите ни. И ние се опиваме. Отравяме се. От този горчив ароматен дъх. Ти рониш цигарата си. В пепелника. Красиво е. Ситни люспици пепел падат от нея. А тя гори. Изгаря. Тлее. Превръща се в самотен фас, в самотен фар на празните ни думи. В несъществуваш фарс.

Обичам да те гледам. Докато палиш цигара. С нервни пръсти вадиш тялото й от кутийката. Освобождаваш я от собствения й тютюнев мрак. Прокарваш пръсти по нея. А сетне я поднасяш към носа си. За да я вдишаш. Да я усетиш още жива. И тютюнева. Вдъхваш я. Сладкият й дъх прониква в теб. Пронизва те. Ти ставаш нетърпелив. Още по-нервен. Захапваш я в миг на ревност. И сетне един безкраен миг търсиш кибрит. Никога не съм виждала запалка в пръстите ти. Поднасяш пламъчето бавно към лицето си. Бавно към тялото й. За да запалиш по ръбовете й стихиен пожар, който ще я разяде. За няколко минути. Вдишваш дима й. Бавно. Пълноценно. С непреодолимо желание. Със страст. Търкаляш я между пръстите си. Рониш я в пепелника. А сетне я целуваш. Отново. И отново. Докато от нея не остане непотребният вече филтър. И тя не се превърне само в пълноценен спомен.

Искам да съм твоята цигара. Извади ме от малката тясна кутия. Погали ме с пръсти. Прокарай ги по бялата ми, прозрачна външност. Подуши ме. Предвкуси ме с обоняние. Тютюневият ми дъх ще те замае. И ти ще ме затъркаляш между пръстите си. Ще откъснеш филтъра ми и сетне ще ме захапеш. Почти бясно. С абсолютно нетърпение. Ще пълня устата ти с тютюн, а ти нервно ще търсиш запалката си. Сетне Ще намериш кутията с кибрит и ще запалиш тялото ми. Бавно. Вдъхвайки ме. Докосвайки ме. А аз ще димя и ще ти отдавам съществото си. Димът ми ще те дави, ще те изпълва. Ще те завоюва.

Искам да съм твоята цигара. Без филтър. Да ме търсиш с устни. Да ме докосваш с пръстите си. С нетърпение. Което ще попие в мен и в моите пожари. Искам да ме изпушиш в миг на бягство. А аз да се извия в теб. Да те отровя. Да те упоя. Да се разнеса катранена в дробовете ти. Да се разбия в кръвта ти. И да проникна в сърцето ти.

А ти ще ме рониш. В пепелника. Бавно.

Цигарите убиват...


Публикувано от BlackCat на 07.08.2004 @ 18:14:29 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   apollyn

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 5


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
384 четения | оценка 5

показвания 5427
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Цигарено откровение" | Вход | 6 коментара (9 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Цигарено откровение
от Nika на 07.08.2004 @ 18:40:44
(Профил | Изпрати бележка)
Е, това е страхотно. Какво бих могла да кажа... Благодаря :)


Re: Цигарено откровение
от apollyn на 07.08.2004 @ 18:44:37
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти. :) Прочитането на първия коментар винаги е съпроводено с трепет. Благодаря ти, че го направи приятен :)

]


Re: Цигарено откровение
от Nika на 07.08.2004 @ 21:31:30
(Профил | Изпрати бележка)
Много чувственост има в творбата ти. Аз ти благодаря за възможността да се докосна до висш драматизъм, в най-добрия смисъл на думата. Пристрастна съм към драми. Дано не те скандализирам, но си представям амалгама от любов, еротика, обсебване, смърт...
Умееш да пишеш страхотно :)

]


Re: Цигарено откровение
от apollyn на 07.08.2004 @ 21:40:16
(Профил | Изпрати бележка)
благодаря отново. и се радвам, че съм успяла наистина да създам онзи еротичен елемент, който търсех.

благодаря ти за коментарите, още веднъж :)

]


Re: Цигарено откровение
от Tryn4e на 07.08.2004 @ 19:05:28
(Профил | Изпрати бележка)
Прекрасно е, просто не подлежи на коментари
поздрави


Re: Цигарено откровение
от dara33 (dara33@bitex.bg) на 08.08.2004 @ 14:58:37
(Профил | Изпрати бележка) http://dara33.blog.bg/
цигареното ти откровение е много силно
наситено е със страст
и желание
...

поздрав


Re: Цигарено откровение
от LadyDy на 13.08.2004 @ 14:59:15
(Профил | Изпрати бележка)
Фантастично е! Направо съм смаяна - толкова е красиво и страстно! Поздравявам те!


Re: Цигарено откровение
от beche на 05.09.2004 @ 10:37:42
(Профил | Изпрати бележка)
УАУУУУУ!
страхотен стих!


Re: Цигарено откровение
от Obgru6tane на 22.11.2004 @ 21:46:00
(Профил | Изпрати бележка)
Числя се към тези индивиди, който уж не пушат, а само припалват понякога. Сега те чета и си мисля... Нося душа на пушач. А понякога изгарям да бъда цигарата, просто нечии пет минути тютюнево спокойствие. Благодаря ти!!! Прекрасно написано!