Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 2
Вчера: 1
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 773
ХуЛитери: 5
Всичко: 778

Онлайн сега:
:: LioCasablanca
:: pastirka
:: nickyqouo
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаРоса по кожата ми
раздел: Разкази
автор: Still_Water

Светът, в който аз живях, беше някак различен. Обсебваше те с бурна радост и те заливаше с топъл дъжд, както когато в късна пролет дребни капки падат по тялото ти, полепват по кожата и проникват вътре, а топлината на тяхната водна вселена се превръща в твоя собствена и ти сам ставаш на капка и разпръскваш светлина.
Поляните са зелени, а тревата хруска под краката ти, екзалтирана в осъществяването на своята извечна цел - да погине под босите ти стъпала, дори понеже е живяла с доблест. Дърветата се кланят и обсипват твоята глава с галещи цветчета във всички парчета на дъгата и нежно галят твоя слух, меко шепнат в ушните ти миди и ти сам ставаш на цвят и разпръскваш светлина.
Момчето те поглежда и се смее, очите му блестят със страст. Косата му поддава на сладкия натиск на вятъра и нейните различни оттенъци те обгръщат любовно, затварят те в мехур от слънце и те понасят над полята, над облаците и тревите, над зелените корони, където няма капки, а ти целият се превръщаш на любов и разпръскваш, обсипваш, потапяш, заливаш, преобразяваш...
Такъв беше светът, от който идвам.
Сега е малко по-различно. Сега сърцето е затлачено. Тлака.
Денят преди вчера отидох на битака. Мога да го нарека и пазар, но думата не ми харесва. Там видях една много красива роза. Червена роза. Гледах я дълго. Знаете ли, аз обичам рози. Тази раздвижи нещо в мен. Дълбоко вътре пластове на черна мас се разместиха и.... нищо не излезе. Може пък само да се трепнали. Посегнах към розата. Решена бях да я купя. В лявата си ръчичка трескаво държах монетите, развълнувано гадаейки дали ще стигнат. Розата умря в моята прегръдка. Счупи се на части и четири-пет листенца отлятаха с вятъра в смога на градската вечер. Аз я убих, задуших я само с мисълта си.
Продавачът ми прости. Погледна ме с дебелашка жалост, но ми прости. Дори не платих за индулгенцията.
Изсипах паричките в безбрежната картонена кутия на един човек на стълбите пред метрото и мускулите на лявата ми ръка се отпуснаха облекчено. Мисля, че беше просяк.
Тази нощ беше особено тежка. Не знам кога, не знам как стана, но сърцето ме стегна. Тресях се цялата на части. Почна от пръстите на стъпалата и прескочи на ръката, вляво. Когато стигна до сърцето, мислех, че всичко ще свърши ей сега, че светът, от който идвам, ще изчезне. Глождеше ме, дъвчеше и се оригваше, а лигите му течаха по раменете ми и по гърдите. Щеше да го чопли, да го отхапва клетчица по клетка, да го дъвче дълго и педантично. Сърцето - моето Единствено сърце, кърваво и сочно, тупкащо и топло, аристократично и червено блюдо. Не знам как, но оцелях. Най-вече не знам защо.
Днес всичко трябва да е наред. Клен обеща да дойде и да ми донесе бира. Когато той е тук, всичко е спокойно. Никой не иска да присвои сърцето ми. Ще седнем и ще пийнем, ще говорим, като старите познайници, каквито сме. В един момент Клен ще ме целуне по челото, ще ме хване под брадичката и ще ме погледне в очите. После ще свърши, както всеки един друг път. Поне една поредна нощ няма да мисля за нищо. Особено за черното чудовище под пластовете гнила мас, което във всяка една тъмносиня минута с жълти точки и голям лунен кръг иска да ме изяде цялата ведно със сърчицето ми и всичките ми сладки желания и водни спомени. Гали ме, Клен, гали ме и ме целувай, а после си тръгни с издутия тумбак от бира и отиди право в тоалетната и се изпразни, изпари се, изчезни!
Мисля, че Клен е единственият човек, който някога е прониквал в мен. Независимо дали съм го искала. Добре ми е с него. Познава ме, както никой друг. Без да казвам, че съм го искала.
Вече става късно. Клен го няма още. Небето потъмнява. Виждат се първите индигови оцветявания, а звездите заискряват като диаманти, режещи по стъклото на тънката ми душа. Ако душата е там, където е сърцето, тази нощ ще умра.
Клен, глупаче! Защо ме послуша? Трябваше да знам, че ще ме послушаш. Сега си потънал дълбоко в отпадъците на хората, изчензал си с мръсната вода от собственото си облекчение в канализацията. А какво ще правя аз?
Спомням си, един ден ми каза, че не те е страх от мислите ми. Аз притреперах. Тресеше ме. Ти не подозираш, Клен, колко са опасни мислите ми. Те усмъртяват, но бавно и страшно. Не знаеше тогава, за какво говориш, а сега вече не ти и пука. Загинал си, а на труповете не им пука, нищо не ги грее, а и не може да ги сгрее. Само че, Клен, аз не съм труп, рано ми е още за подземен живот и ме боли, боли ме ужасяващо, когато лошото нещо почне да ме гняти, да си хапва от сърчицето ми с нож и вилица, сякаш съм на плосък порцелан в някой ресторант, а хората се забавляват ли и припяват.
Толкова е късно вече. Птичките зачуруликват и в далечината слънцето показва върха на темето си. Първите офисни къртици се качват в колите си и се насочват към всевечните си обитания.
Пак оцелях.//



Публикувано от aurora на 25.02.2009 @ 09:01:38 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   Still_Water

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
316 четения | оценка няма

показвания 341
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Роса по кожата ми" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.