Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 882
ÕóËèòåðè: 5
Âñè÷êî: 887

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: Elling
:: Marisiema
:: LioCasablanca

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÌîæå áè áåøå
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: plevel

 ñòàÿòà íàâëèçàøå ñâåòëèíà, ïðîöåæäàùà ñå ïðåç ìàëêèòå ïðîöåïè ìåæäó äúñêèòå íà çàêîâàíèÿ ïðîçîðåö. Îò ñâåòëèíêèòå íà ïîäà ñå ðàçëè÷àâàøå íÿêàêúâ îáðàç
- áëåä, áîëíàâ, ñâèò, ñãóøèë ñå â ñòàðî, îïúðïàíî îäåàëî.. Ìàé áåøå ìîìè÷å. Ñ äúëãà ÷åðíà êîñà, ñïëåòåíà íà ìàëêè ïëèòêè, ïî êîèòî ïðîáëÿñâàõà ìàíèñòà. Åäâà äèøàøå ..….òÿëîòî è ëåêî îò âðåìå íà âðåìå ñå ïîâäèãàøå, ñëåä êîåòî îòíîâî çàòèõâàøå, ñÿêàø çà äà ïîêàæå, ÷å å îùå òàì. Àêî ñå âãëåäàø ïî- âíèìàòåëíî áåãëî ìîæåø äà ðàçëè÷èø î÷èòå è – î÷è, â êîèòî ùå ñå çàãóáèø,ùå ïîòúíåø..èñêðè ïúëíè ñ æåëàíèå çà æèâîò.

Ìîæåø ëè äà ãè âèäèø?

Åäâà ëè.. íèêîé âå÷å íå ñå âãëåæäà â î÷èòå, â òåçè îãëåäàëà..òå ñà ïðîñòî ñðåäñòâî, ñïàñîá, ÷ðåç êîéòî äà çàäîâîëèø íÿêàêâà ñè ïîòðåáíîñò. Æàëêî! Ïîãëåäà âèíàãè ãîâàðè, è âñå èñòèíàòà êàçâà. Âãëåæäàë ëè ñå â íå÷èè î÷è?  ïúñòðîòàòà èì èëè íåîáÿòíàòà èì òîïëîòà ñðåä êîÿòî ïðîáëÿñâàò çëàòåñòè òî÷èöè èëè ñèíêàâè çâåçäè, òó ðàäîñò è òúãà, òó ñïîêîéñòâèå è íåæíîñò.

Âåäíúæ, îòäàâíà, òÿ áå ñå âãëåäàëà â íåîáÿòíîòî ñïîêîéñòâèå è ñèãóðíîñò íà åäèí, òàêúâ ïîãëåä, èçïúëâàù ñ äúëáîêî ñïîêîéñòâèå,îòðàçÿâàéêè ñëúíöåòî. Ìàé çà ïúðâè ïúò è áåøå, äà ñå âçèðà òàêà æàäíî è íåñïèðíî â íå÷èÿ äóøà, áåç ñòðàõ, ÷å ðàçêðèâà è ñâîÿòà. Äà ñå äîâåðè, òàêà ëåêîìèñëåíî, äà ïîâÿðâà...
È âÿðâàøå, è íÿêàê ñè çàãàäú÷íî ìàé áå èñòèíà ..òàíöóâàøå, òîãàâà, íà ïàð÷å çåìÿ; äîñòàòú÷íî è áå äà ñå âçèðà â òîïëèíàòà íà ïîãëåäà- ïðèêàçêà. Ïîìíåøå òîçè ìèã, íîñåøå ãî íÿêúäå â ãîëÿìàòà ñè ðàíèöà ñúñ ñïîìåíè..íîñåøå ãî â ñåáå ñè.
Íàäàëè ñåãà îáà÷å íÿêîé çíàåøå,÷å òÿ å òàì – â îíàçè èçîñòàâåíà ïîñòðîéêà. Íàäàëè íÿêîé ïðåäïîëàãàøå, ÷å ñå âçèðà â ïðîöåïèòå ìåæäó ãðåäèòå, òúðñåéêè ïîäîáíè íà îíåçè çëàòèñòè ïðîáëÿñúöè, íî ñðåáðèñòà ëóííà ñâåòëèíà îáëèâà ëèöåòî è.
Íÿìàøå ïîãëåäè, íÿìàøå òîïëîòà, íÿìàøå íåîáÿòíî ñïîêîéñòâèå, ñàìî ñòóäåíà,ìðà÷íà ñòàÿ â êîÿòî ñå ïðîöåæäàøå ïðàõòà îò óëèöàòà.
Ñòðàííî, íî ñåãà òÿ êîïíååøå çà òåçè ìîìåíòè,â êîãàòî îñòàâàøå ñàìà, â êîèòî ìîæåøå äà æåëàå, äà ìå÷òàå áåç óêîðè.
Îáè÷àøå äà ìèñëè çà ëóíàòà- òîëêîâà äàëå÷íà,òàêà êðàñèâà ,îñâåòÿâà âñè÷êè, à ìàëöèíà ñà òåçè, êîéòî íàèñòèíà ÿ âèæäàò. Ñïîìíÿøå ñè çà ãîðàòà,çà çåëåíàòà òðåâà, çà ïåñíèòå íà ïòèöèòå. Îò ãîäèíè íå ãè áåøå ÷óâàëà...îò ãîäèíè áÿõà èç÷åçíàëè..
Äîáðå ÷å íèêîé íåìîæåøå äà è îòêðàäíå ñïîìåíèòå.  êîèòî ïîòúâàøå,ïîòàïÿøå ñå â îíåçè äàëå÷íè äíè, ïðåâúðíàòè â ñúí. Êîãàòî òè÷àøå ïðåç ïîëåòî ñðåä ïîëñêèòå öâåòÿ, ñìååøå ñå è ñå óñìèõâàøå íà ñëúíöåòî.
Êîãàòî îáè÷àøå è ìîæå áè áå îáè÷àíà, êîãàòî çà ìèã ìå÷òèòå è áÿõà ðåàëíîñò.Íî äîðè è êàãàòî áÿõà æèâè òå âå÷å óìèðàõà. Äîðè â îíåçè äíè òÿ çíàåøå ÷å ùå ñâúðøå òàêà- ñàìà,ìîæå áè çàáðàâåíà. À äàëè âúîáùå íÿêîãà áå ñúùåñòâóâàëà- ìîæå áè ñå áå ðîäèëà îò ñðåáðèñòàòà ëóíà.

Ñãóøåíà íà ïîäà ìåæäó ïðîáëÿñúöèòå ñâåòëèíà, ñåãà åäèíñòâèíî çàáðàâÿøå.


Ïóáëèêóâàíî îò valka íà 23.02.2009 @ 20:45:59 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   plevel

Ðåéòèíã çà òåêñò

Àâòîðúò íå æåëàå äà ñå îöåíÿâà ïðîèçâåäåíèåòî.

Ð å ê ë à ì à

Ëîïàòà218
àâòîð: nickyqouo
389 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 35999
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"Ìîæå áè áåøå" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.