Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 502
ХуЛитери: 3
Всичко: 505

Онлайн сега:
:: VladKo
:: rajsun
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЧаша кафе
раздел: Романи
автор: Danika

Беше склонна към напълняване.С годините фигурата и щеше да се налее и да загуби красивите и меки очертания,които имаше сега.Кожата и беше матова,все още гладка и нежна,като коприна,което го вузбуждаше при всеки допир дори и само с поглед.Той лежеше в леглото и я гледаше с възхищение и доволство, като че ли през облак от дим,докато тя се обличаше.
Това вероятно бяха алкохолните изпарения...Все още не можеше да изтрезнее от погълнатия алкохол и страхотния секс,който тази жена прави с него.Бяха прекарали една чудесна вечер ,пияни от необуздими страсти.Доста отдавна не беше с жена поради обстоятелствата,които го доведоха в тази екзотична страна.Но той сам реши да си търси късмета.Беше загърбил всичко в Холандия,откъдето идваше.От малък беше слушал много за Бразилия и тайно си мечтаеше един ден да дойде тук.Сега,когато животът му беше разбит,той бе избрал своето изгнание ,да забрави ,да го завърти дивия бразилски ритъм на самбата,алкохола и жените и да забрави завинаги ...Ако може....Беше бягство.Бягство от всичко,най-вече от себе си...
Той дори не знаеше все още името и.Срещнаха се в бара на хотела,където беше отседнал.Погледът му блуждаеше някъде,когато тя се приближи и безцеремонно прехвърли ръка през рамото му.В другата държеше чаша с вино.Тялото и се усука около него като змия и той усети топлината и.Алкохолът го беше сгрял отвътре и хормоните се заблъскаха изведнъж,търсейки накъде да избият.Осъзна ,че точно от това има нужда сега ,за да забрави проблемите, които го бяха натиснали.Колко малко им трябва на мъжете да се пренесат в света на забравата и удоволствията.За другото –имаше достатъчно много време да мисли.Беше чувал за разни истории с горещи бразилски момичета.Е,сега е времето да провери доколко те са истински.В този момент не осъзнаваше ,че тази история ще бележи живота му ,пък и кой ти мисли какво ще бъде занапред, когато авантюрата диша във врата ти.
Той плъзна ръка към закръгленото дупе и придърпа бразилката по-близо до себе си.Тя не чакаше и покана.Отпи от чашата си като не откъсваше поглед от очите му,сини като бразилското небе и притисна мокри устни към неговите.Беше добре обиграна.Забушуваха страстите и той стана от бара с ръка,която като че ли беше залепнала за дупето и.Хвърли пари за питиетата си и двамата тръгнаха към стаята му. Не помнеше много.Не говориха много.Просто се потопиха в море от страсти,което бушуваше и в двамата.Не очакваше това от себе си.Беше достатъчно пиян да не знае какво прави и да не може да мисли нормално.Но беше мъж,който жадуваше тялото на една страстна жена и не само това.Беше мъж в разцвета на силите си и възможностите си.Това знаеше със сигурност. Едва можа да отключи вратата.Не искаше да чака повече,нито пък тя.Облада я на пода сред почти разкъсаните дрехи на двамата.После още и още.Невероятно беше, след количеството алкохол,което беше изпил.Тя беше фантастична в любовната игра.Знаеше много и можеше много.Изстиска от него всичко ,което и беше необходимо да успокои кипналата си южна кръв и да удовлетвори своите желания.И...това ,което нямаше да забрави цял живот...това ,което беше невероятно преживяване за първи път в сексуалния му живат ...една необикновена поза.Само като си помислеше за върховното удоволствие...За първи път...Беше ....О,Господи!!!!Тя го насърчи и тя го водеше.Това помнеше със сигурност....
Беше гореща,страстна бразилска нощ.Разхвърляната стая ,дрехите по пода и голата бразилка говореха за това.И мисълта,че я облада по този особен начин не един път. Той беше толкова доволен от себе си и от екстаза.Невероятно .Само при мисълта неговата мъжественост се надигаше и напомняше отново за себе си.Беше не само страстен,както и се стори на нея.Просто по този начин неосъзнато като че ли отмъщаваше на себе си и на жената ,която му причини толкова болка.Това беше и като самотния вой на вълк единак. Беше необуздан,дори жесток,качества ,които той не притежаваше,но нещо се беше отприщило тази нощ в него и нямаше спиране.Мъжът,който винаги беше последователен във всяко нещо,подхождащ първо с разума ,а после с чувствата,сега беше неузнаваем.Това беше началото на неговото бягство...
Той се усмихна.
-Как се казваш?-успя само това да промълви,докато тя почти се измъкваше от стаята.Като че ли това имаше някакво значение.
Дори и не предполагаше ,че ще се срещнат пак и как тази жена ще бележи живота му .Искаше да спи ,да спи .
-Мерцедес-гласът и не беше толкова сладък,колкото му се стори снощи.Явно беше пил доста.
-Казвам се Мерцедес....


Публикувано от alfa_c на 18.02.2009 @ 08:45:35 



Сродни връзки

» Повече за
   Романи

» Материали от
   Danika

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 10:07:09 часа

добави твой текст
"Чаша кафе " | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.