Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 835
ХуЛитери: 4
Всичко: 839

Онлайн сега:
:: Mitko19
:: pinkmousy
:: mariq-desislava
:: pastirka

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтазначи седят четирима на пода
раздел: Други ...
автор: galore

значи седят четирима на пода.
стаята е малка, мръсна, сива. момичето е леко притеснено. трескаво пали цигара от цигара, а яркото и червило е вече леко поразмазано. тримата мъже се опитват да демонстрират небрежна елегантност , даже са си пуснали INXS. някак си не се връзва с бутилката карнобатска гроздова и протрития килим. цветовете са черно и бяло. само очите на момичето са зелени. когато за момент поглежда към теб, имаш чувството че се изгубваш в огромна зелена гора. после тя започва да кашля, дълбока тютюнджийска кашлица и гората вече я няма.
-ти сега да не се откажеш? пита единият от мъжете.
-глупости! изобщо не ми пука. правила съм го много пъти с трима.
-добре.как ще започнем? пита най-младия мъж. в очите му се чете несигурност. тук карнобатската се намесва и след здрава глътка той става малко по-решителен.
-ела тук.аз ще съм първи.и разкопчава дънките си.момичето се приближава до него и започва да гали отпуснатия му член. след малко тя се навежда и го налапва почти целия. лека миризма на урина я удря в носа, но след наколо секунди изчезва. пенисът на мъжа започва да се втвърдява, но той очевидно не може да се отпусне изцяло и момичето продължава още по-енергично. втория мъж се приближава плахо и започва да съблича момичето. ръцете му леко треперят и той дълго не може да се оправи с копчетата.
-аз, такова, ще пийна още малко и тогава ще се включа. нещо ми е студено и искам да се сгрея. с тези думи той се връща при третия мъж и трескаво надига бутилката. пали цигара и съзаклятнически ръгва другия мъж с лакът.
-ей сега ще и разкажем играта!
третия мъж е спокоен, но като хипнотизиран гледа как момичето продължава да се мъчи да докара ерекция на първия. очите му са широко разтворени и немигащи. целият му ирис е един голям пенис. първия улавя погледа му и нервно потрепва.
-какво си ме зяпнал бе, айде идвайте. третия изпада от унеса, дига бутилката и трескаво засмуква. после за момент потръпва докато алкохола си пробива път до стомаха му, избърсва си устата с длан и като в транс се обръща към втория.
-обаче тоя бербатов е страшен пич! на 21 години е и нама грешка!
/*
тук изведнъж лентата се накъсва, чува се пращене и в кадър се втурва lubopenev пиян и облечен в червено като дядо коледа и неистово крещи 'кур лига.само цска.и дядо коледа е цесекар'. охраната се намесва и го отвеждат навън влачейки го за краката. отново се чува пращене, гъгнене и лентата продължава нормално
*/
-кой бербатов?
-оня бе, дето го избраха за -футболиста на годината.сега играе в леверкузен в германия.и там пак е най-добрия в отбора. в тамошните весници писали, че бил като сексмашина в леглото, мама му дейба!
споменаването за секса им припомня защо са тук и те пак трескаво надигат шишето за кураж.
-абе ние българите сме страшни бе, нямаме грешка!
разговора от футбол се прехвърля на лов, коли и случки от казармата. отваря се ново шише ракия. момичето най накрая се отказва от опитите да втвърди достатъчно члена на първия и поглежда към другите двама. но те не я забелязват. те в момента вкарват фантастични голове, карат мощни коли и печелят луди пари. третия си е свалил чорапите на еленчета и звънчета и трескаво шава с пръсти. появява се жълто в картината. жълти лица, жълти коси, жълти тапети, жълт килим. само очите на момичето остават все така дълбоко зелени. тя бавно се облича и тихо излиза от стаята.
-замина си бе, замина! що не направихте нещо, идиоти такива? почти проплаква първия
третия махва с ръка и едвам скривайки облекчението си изфъфля
-остаи а бе! тая не беше готина! аз ква пичка познавам, ще ви запозная друата седмица. тая май се уплаши какво я чака, а! и той се заля в пиянски смях, увличайки другите двама .
вече всички цветове се появяват, но нещо са объркани. лицата са зелени, очите са бели, а течността в шишето е станала почти черна. навън пада оранжева нощ.




Публикувано от mmm на 03.08.2004 @ 17:37:11 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   galore

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 21:16:24 часа

добави твой текст
"значи седят четирима на пода" | Вход | 2 коментара (2 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: значи седят четирима на пода
от Ufff на 13.12.2005 @ 00:12:19
(Профил | Изпрати бележка)
Ужаснярско реалистично. Наистина ли не не се е случвало?!


Re: значи седят четирима на пода
от libra на 13.12.2005 @ 04:27:30
(Профил | Изпрати бележка)
"е свалил чорапите на еленчета и звънчета и трескаво шава с пръсти."

за разлика от уффи, аз се смея почти истерично от чорапите на еленчета..
чорапи на еленчета...не те знам кой/коя си, но това което си написал е много добър текст
браво за което