Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 795
ХуЛитери: 2
Всичко: 797

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LioCasablanca

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПо и след Коледа
раздел: Разкази
автор: milcho

Оказа се, че не съм можел да пиша в проза. Не се набивам, на похвали, но така ми каза моя редактор и издател. И не ми издава разказчетата. И с поезията се мотка.
Аз пък си мисля друго и затова даже се блъскам с едно дълго длъгнесто нещо, като роман, повест или там нещо подобно. Ще гледам да го докарам до 50 000 думи и 40 глави за да има какво да си чета и да се оправдавам пред родата. Не сега. По натам. Сега всички ме считат приживе за изперкал. Което не е далече от реалността. Но както казва оня – един от голямото четене – Джони де ...тоя от моите студентски години – Стария Джингълболикс: “Аз зная, че съм луд ама не мога да преценя колко, понеже не знам тия около мен дали и те не са и колко са изобщо”. “Контрол! Къде Ви е контрола, Момко ми повтаря стария Готлиб, на Синклер” ....т.е. почти същото което казва и Брат Джони.

Преди няколко дни написах едно усмихнато стихче. Ей така както си ходех – т.е. отивах на семинар и както си крачех и видях едно куцо врабче да се дере на един шипков храст, и да крещи “Куцук, куцук – мустакат турчин пуши с чибук! – Куо вадис Драги ми Господине? Ами на семинар отивам казвам, ще ме удушат тия мои колеги ...след като ми/ни пуснаха от ФНИ тия два проекта....
И им се ребча като дядо, който цял живот е работил с македонци: Знаете ли казвам оная притча за оня българин от Македония който казвал на чист “македонски” език – МАкедонея ех мила Македония, жито као дренки!
- Епа що не си сЕдиш , там го задявали шопите, А и той се ребчал, Абе, казува, камeнье ли ке ядям?! И още: идва МАкедонеца – това е по актуално – и се оплаква,
на дядо ми: Боре, казва, имам едно големО гайле - търсам работа ...ако не нАмерам, ке се мре ... а ако нАмерам, кой ке я рАботи!!!? И се усмихва. Изобщо весел народ са тия българи от Македония. (А имат все едни такива тъжни песни.)

Та и аз се усмихвам и продължавам, към семинара. А вечерта, гледам на екрана яяяяя... колко приятели са ми се усмихнали на сайта : )
И се смея на глас, като си чета по и след Коледа какви усмивки са ми подарили двойката Пийз. Или По скоро Пийс! Мир Вами – Спасители на нашите души. Със Смях ни спасяват. Стоун казва, че ако срещне Бог няма да го пита нищо, а само ще го слуша, и аз съм съгласен, но г-н Стоун значи Вие все пак се надявате да имате рандеву с него, а това е малко вероятно след като сте сторили толкова грехове на тая грешна Земя. Виж Пийз са щури смешници и съдете сами, (или както казваше един бард и “Вместо припева, вместо припева - стойте справа – проходете с лева”!) след като ги прочетете...:)

Ама то нито е шега, нито е да го кажеш, нито е да му се изсмееш само един път:
...
“Цяла година чакаме Коледа и когато тя дойде, чакаме да мине по-бързо за да си заживеем както преди” Т.е най-хубавото на Коледа е, че идва един път в Годината”!!!
или “Знам, казва женета, че всеки момент ще затворят магазините преди Коледа, съпругът ми току що излезе да прави покупки за коледни подаръци! Т.е. 20% от жените започват да пазаруват за Коледа още в началото на Септември”! “Винаги я държа за ръка, споделя ми един фен, Пусна ли я веднага купува нещо”!

Та мили мои “Щом започнат да Ви подаряват дрехи за Коледа, значи вече сте спрели да вярвате в Дядо Мраз!” Или другояче казано, трите периода през които преминават мъжете са:
“Вярва в Дядо Мраз, Не вярва в Дядо Мраз. Той е Дядо Мраз!” хахахахаа!

А една жена ми сподели:
“30 години Коледа беше най-прекрасния празник за мен, после се появи свекърва ми” ! : )

И още един съвет: “Когато изпращате подаръци за Коледа по пощата, направете го по-рано ...за да има време да се загубят”! : )
Иначе ако мъжът казва с престорена любезност на жена си ”Скъпа, не се преуморявай, Коледа е, отпусни се и да се позабавляваме, а в същност си мисли: Спри тая прахосмукачка ма, че не чувам телевизора.” :) )))))

А веруюто на жените е “Мъжете не обичат да вършат къщна работа. Затова трябва направо да им се казва да направят нещо за да го направят”! Т.е първото правило като разговаряте с един мъж е:”Казвайте му само едно просто нещо върху което той да размишлява” хахааха!

И за да Ви е спокоен живота запомнете “2/3 от шофьорите докато шофират по Коледа (и след това) се карат с този който е в колата!!” А защо “Жените нямат добре развито пространствено мислене и ориентациа по пътя, е защото понеже, обаче през целия си живот са преследвали главно мъже! “ “И ако започнат да си тренират пространственото мислене с цел да го подобрят, е сигурно, че вероятно ще успеят за Коледа 4000 г.” : ) ...А Мъжете са горди и никога като карат колата не питат за пътя, “Затова и Тримата Царе са закъснели за раждането на Христос ... не попитали за пътя”! :)

А според една представителна Агенция 25% от запитаните са заявили, че очакват в къщи да има някаква разправия на Коледа”! За да намалите тази вероятност помолете тъща ви (свекърва ви) да ви предупреди своевременно кога ще пристигне, за да имате достатъчно време да си направите резервация за почивка докато тя е в къщи” ! : )

И помнете, че за да направите една жена щастлива, не е не нужно да и кажете че изглежда добре (със златни обувки), а защо изглежда добре!
И “Стигне ли се до секс помнете, че на жените им трябва основание, а на мъжете - място”! : ) И, че 90 % от жените не обичат само “слонче” за подарък по Коледа.
И още и още и още ...

Иначе “Тайната на веселата Коледа е да сме весели” това важи и след Коледа!


КИ

София 2009-01-20 6:55 ЕЕТ
И никога не давайте пари на издател, предварително:)
Правете обратното на това което казва Вицин: “Книга вперед! Деньги потом!


Публикувано от alfa_c на 20.01.2009 @ 08:32:36 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   milcho

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
322 четения | оценка няма

показвания 41471
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"По и след Коледа" | Вход | 2 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: По и след Коледа
от Omaia на 20.01.2009 @ 11:13:05
(Профил | Изпрати бележка)
“Щом започнат да Ви подаряват дрехи за Коледа, значи вече сте спрели да вярвате в Дядо Мраз!” Или другояче казано, трите периода през които преминават мъжете са:
“Вярва в Дядо Мраз, Не вярва в Дядо Мраз. Той е Дядо Мраз!"

:)))))))))))

Интересно ми беше да прочета
този мъжки околоколеден разказ.


Re: По и след Коледа
от apostolicia на 20.01.2009 @ 12:22:03
(Профил | Изпрати бележка)
Много ме развесели, Милчо, приятелю! Особено ме развесели това:“Винаги я държа за ръка, споделя ми един фен, Пусна ли я веднага купува нещо”! Миличък, вярно е, че жена с пари е като луд с картечница. Няма да споря по този въпрос. А също и онази история със свекървата - ама така хубаво си я барнал, че не се стърпях да я прочета на мъжа ми :)))) А, да, това със загубените подаръци - следващия път се обърни към нашата куриерска компания! :))